ik kom niet uit Gemert......quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef alors het volgende:
wat een figuurik zou bijna denken dat het drierdrosk is..
die Flirt je stijf midden in de nacht toen Tante Es in t glazen huis was was ook geniaalquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die Flirt je stijf midden in de nacht toen Tante Es in t glazen huis was was ook geniaal![]()
ik vind die bagger net uit de fles al niet te zuipenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:43 schreef Swomp het volgende:
Timur schudt ff een oud glas champange naar binnen
I know...quote:
gisterenavond bij EW of Stenders gedraaid en al 30x op Twitter voorbij zien komenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:33 schreef henkde_j het volgende:
Misschien al bekend hier. Maar damn wat goed dit
quote:
je mag van alles, maar kane liken hoort daar niet bij!quote:
Ik hou m'n bek wel weerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag van alles, maar kane liken hoort daar niet bij!
je bek mag je houden, kan verder niemand iets meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek wel weer![]()
"En toe ging ik naar huis heeeen"
Wat doe je naar tegen mijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bek mag je houden, kan verder niemand iets mee
ik bedoel dat je bek van jou is en dat niemand er iets aan heeft als je die aan een ander geeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doe je naar tegen mij![]()
Ik duik weer achter mijn bijbaantje
Ik zit een eindje van de radio af, ik zou zweren dat ze over een piemel zong...quote:
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit een eindje van de radio af, ik zou zweren dat ze over een piemel zong...
Dan luister je niet, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:49 schreef weerstandje het volgende:
Ben ik nou de enigste die een enorme hekel aan de mega top 50 heeft
Al die kutmuziek achter elkaar, niks voor 3fm
Truequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit een eindje van de radio af, ik zou zweren dat ze over een piemel zong...
Ja maar wat moet ik dan luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan luister je niet, zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |