Haha nou ... uhm.. okay ..
Je gaat gewoon met je vinger derin zeg maar
Ik heb dat wel eens vaker gedaan en dan voel je ... jeetje.. alsof er een duim in je lichaam zit ofzo? Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven?
Maar 'normaal' voelt deze inderdaad hard en stug aan.
Maar nu dus ja.. zacht en sponzig. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Maar ik was vanmorgen wat sites aan het zoeken over symptomen rondom de eisprong. En toen stond dat er dus ook tussen. Dus ik dacht: effe voelen natuurlijk!
En het bleek inderdaad zo aan te voelen zoals op de site beschreven stond.
Stonden ook nog wat zaken over temperaturen en gewicht en dergelijke. Dat doe ik dan weer niet. Mijn gewicht ligt altijd tussen de 65-68 kg, maar dat verschilt per dag dus daar kan ik voor mijn gevoel geen pijl op trekken.
En temperaturen daar zie ik ook geen heil in.
Maar al die andere symptomen kwamen dus wel overeen!
Maar omdat ik een beetje een zeurende pijn bij mijn baarmoeder had, dacht ik in eerste instantie dat ik echt een menstruatiebloeding zou krijgen, want dan voelt dat ook altijd zo in het begin. Plus een opgeblazen gevoel en al die andere dingen die ik al in mijn eerdere post benoemde.
Ik weet niet of het zo is hoor, dat zal blijken als ik dan over, wat zou het zijn, anderhalve week ofzo? een menstruatiebloeding zou krijgen.
Ik heb nooit echt naar mijn lichaam geluisterd maar nu ik jullie zo dingen hoor zeggen en zelf wat informatie opzoek op internet, kan ik het allemaal wel een beetje plaatsen. Wel grappig!