Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
lol, IEDERE stat van Mignolet is beter dan IF Krul
Bijna iedere stat is beter dan NIF Hartquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
lol, IEDERE stat van Mignolet is beter dan IF Krul
Als hij niet bevalt kan je hem waarschijnlijk over een maand voor een half miljoen verkopen!quote:
moet je eigenlijk even de hidden stats bekijken, die moeten dan wel heel slecht zijn, of EA is aan het cheatenquote:
EA cheat fucking vaak tegenwoordig met die 74->74 IF's..best verneukt..het vette aan silvers is juist dat de niveauverschillen van de teams niet zo groot zijn..nu ontstaan die verschillen alsnog.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je eigenlijk even de hidden stats bekijken, die moeten dan wel heel slecht zijn, of EA is aan het cheaten
Dawkins?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kUBbMZdgbcs6s
MLS-team zo goed als af.
Kandji?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kUBbMZdgbcs6s
MLS-team zo goed als af.
Hoeveel IF Mignolets zijn er nou? Die kom toch je bijna nooit tegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA cheat fucking vaak tegenwoordig met die 74->74 IF's..best verneukt..het vette aan silvers is juist dat de niveauverschillen van de teams niet zo groot zijn..nu ontstaan die verschillen alsnog.
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dawkins?Waar is Kandji, Oduro etc. etc.
De 4 goedkoopste spelers heb je niet in formatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Ik hoef maar even bij de computer weg te zijn of er is al weer een Lapo geweest. FML
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cbeqBR2tbcs6I
Mijn ex Feyenoorders en origineelste team hiero
Waren er nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De 4 goedkoopste spelers heb je niet in formatie.
K.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.
Wil ik ook nog wel eens bouwen en een Nederlands elftalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit team
Op de bank nog IF Vertonghen die handig is tegen pace abusers en IF De Bruyne die vaak invalt voor Defour. Die RCM positie blijft een beetje stuivertje wisselen..heb ook nog Naingolan..
Vet team, maar het middenveld blijft de zwakte van dit team. Geweldige aanval, Geweldige verdeging, Fellaini is een Beest, maar die andere twee zijn gewoon zwak!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit team
Op de bank nog IF Vertonghen die handig is tegen pace abusers en IF De Bruyne die vaak invalt voor Defour. Die RCM positie blijft een beetje stuivertje wisselen..heb ook nog Naingolan..
Ik mis dit team nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel eens bouwen en een Nederlands elftal
Ziet er nice uit. Was robben toen 5* skill of niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis dit team nog wel
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet er nice uit. Was robben toen 5* skill of niet?
Zonde.quote:
Nee man, Witsel is een van de fijnste middenvelders waarmee ik ooit heb gespeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team, maar het middenveld blijft de zwakte van dit team. Geweldige aanval, Geweldige verdeging, Fellaini is een Beest, maar die andere twee zijn gewoon zwak!
Stepover ftwquote:
22 uit 17? Matig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.
Voor mij is dat goed ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 uit 17? Matig.
Kandji loopt 32 uit 20
Oh okee, dan is het wel nice. Jammer dat ik het geld voor dit team niet heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee man, Witsel is een van de fijnste middenvelders waarmee ik ooit heb gespeeld
Hij is echt beresterk en heeft toch een fantastische schot + pass. Scoort ook nog redelijk wat..24 goals in 100 wedstrijden.
Zou dus wel graag een fijnere RCM hebben, maar wissel nu een beetje door met Defour, IF De Bruyne, Naingolan en sinds kort IF Gillet die een ziek afstandsschot heeft.
IF Hazard is ook redelijk onbetaalbaar gewordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh okee, dan is het wel nice. Jammer dat ik het geld voor dit team niet heb.
Ik speelde met mijn bronzes tegen een half gouden Brazilie team en ik won met 7-1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is oneerlijk, ik speel met mn bronze team tegen een kerel met beckham
ik ook laatst, die man bakt er niks meer vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is oneerlijk, ik speel met mn bronze team tegen een kerel met beckham
Ja, maar als ik een team heb, dan wil ik ook de beste opties, daarom vind ik Silvers ook zo chill.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Hazard is ook redelijk onbetaalbaar geworden
De NIF is ook aardig goed volgens mij though en met NIF Mignolet/Courtois op doel en NIF Vermaelen is het ook al een heerlijk team en behoorlijk cheap.
Mijn Torres 81 uit 41quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 uit 17? Matig.
Kandji loopt 32 uit 20
Ja, die neiging heb/had ik ook wel..maar toen had ik een team met Zlatanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar als ik een team heb, dan wil ik ook de beste opties, daarom vind ik Silvers ook zo chill.
Ik voel je man, ik kamp met hetzelfdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt niks lukt vandaag. Ben er echt helemaal kapot van. Speel geen enkel ander spel dus als ik hier geen beetje ontspanning uit kan halen...En m'n scriptie zit muurvast dus dat lukt ook al niet.
Nou jij zou daar de IF nog van kunnen betalen ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die neiging heb/had ik ook wel..maar toen had ik een team met Zlatan
Torres @ Chelseaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meer dan ie er ooit zal scoren bij chelsea
Haal COD, Black ops of MW3, even alles eruit knallenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt niks lukt vandaag. Ben er echt helemaal kapot van. Speel geen enkel ander spel dus als ik hier geen beetje ontspanning uit kan halen...En m'n scriptie zit muurvast dus dat lukt ook al niet.
In die mix en match ook..fucking saai. Je speelt of tegen low chem kneuzenteams (af en toe leuk om dik te winnen, maar na 2 potjes heb je dat ook wel gezien) of tegen Brazilianen omdat die makkelijk te mixen zijn met 5 leaguesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
In dat 4500 toernooi constant tegen Brazilië-teams.
waarom voetbal je niet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nah, vind alleen voetbal leuk. Zou het liefst zelf voetballen maarja...
Mwoah, momenteel niet hoor..moet ik eest veel van mijn tradepile verkopen en met IF silvers gaat dat niet zo rapquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nou jij zou daar de IF nog van kunnen betalen ook
Ik dacht dat hij door een reden überhaupt niet kon voetballen weet ik veelquote:
Nou, ik moet bekennen voetbal is niet meer zo leuk als vroeger. Vroeger had ik er echt plezier in en was het niveau behoorlijk hoog. Nu is het niveau laag en zitten er een paar in het team die zich het mannetje vinden wat echt aids is. Ik ga liever alleen te hardlopen wat ik nu dus ook doe, ik merk dat ik dat veel fijner vind. Lekker door de natuur en geen gejank om je heen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nah, vind alleen voetbal leuk. Zou het liefst zelf voetballen maarja...
Nu nog een oud Feyenoord manager: Ik zeg GJ verbeekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, ik moet bekennen voetbal is niet meer zo leuk als vroeger. Vroeger had ik er echt plezier in en was het niveau behoorlijk hoog. Nu is het niveau laag en zitten er een paar in het team die zich het mannetje vinden wat echt aids is. Ik ga liever alleen te hardlopen wat ik nu dus ook doe, ik merk dat ik dat veel fijner vind. Lekker door de natuur en geen gejank om je heen.
Hier mijn ex-Feyenoord screenshot
[ afbeelding ]
Gaat alles wel goed thuis? Al twee weken lang ben je alleen maar aant ragenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Ik druk op passen en de speler laat de bal langs zich gaan. Ja sorry hoor, dan heeft het gewoon geen zin. Bedankt EA.
Is die er?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog een oud Feyenoord manager: Ik zeg GJ verbeek
ja..en Erwin Koeman ook geloof ik. En anders kan je Peter Bosz of Pastoor ook wel gebruiken met wat fantasiequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Ik druk op passen en de speler laat de bal langs zich gaan. Ja sorry hoor, dan heeft het gewoon geen zin. Bedankt EA.
ook bij clubs, hij zat maar te haten op onze looplijnen en onze positiesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed thuis? Al twee weken lang ben je alleen maar aant ragen
quote:
Nog niet geprobeerd, over een paar weken ofzo denk ik pas, zelfde geldt voor Coloc en Alvarez. Henry geen idee wat ik er mee doequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Voor hoeveel verkoop je Guidetti, of heb je het nog niet geprobeerd?
Zilver.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, over een paar weken ofzo denk ik pas, zelfde geldt voor Coloc en Alvarez. Henry geen idee wat ik er mee doe
Maar is Verbeek een gouden of zilveren?
quote:
Dat zei ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja..en Erwin Koeman ook geloof ik. En anders kan je Peter Bosz of Pastoor ook wel gebruiken met wat fantasie
Ik lees altijd over posts heenquote:
Had ik net ook tegen Hart. 23 schoten op doel, 19 savesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
OMGG Speelde net de 2e ronde. standaard BPL pacehoeren team met Hart op doel. Ik stond tig keer 1 op 1 voor de keeper maar hij wou er echt niet in. toen brak hij met young in de 70ste minuut n scoorde. Ik haalde daarna Torres eruit voor K. Jones. na 10 doelpogingen maakte hij in de 88ste minuut de 1-1. In de verlening zelfde verhaal Maar van Persie scoorde gelukkig nog in de 120ste minuut. Ik heb die keeper nog nooit zo zien spelen. 18 schoten gepakt. Ik ga hem ook halen
Dus door naar de halve finale
Probeer het uit,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tellen offline UT matches ook voor je wins?
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tellen offline UT matches ook voor je wins?
Ik zie niets hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef FUT123 het volgende:
Ik wil eigenlijk een nieuw team maken en dat moet dan deze worden:
http://www.ultimatedb.nl/(...)1f-bf7e-51c29ccebc45
voor de PS3 kost die ong. 266k en als ik mijn hele team verkoop voor de waarde waar ik ze gekocht voor hebt heb ik 260k. Denken jullie dat ik dit ga redden en hebben jullie nog tips? bijv. vinden jullie IF Marchisio fijn en IF Pazzini ( beesten stats).
boeieuhhquote:
Zoals we al zeiden lang ladenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie het team niet..alleen de teambuild pagina zonder team
Staat hier al een paar minuten open..quote:
de Rossi voor Cambiasso and you're good to goquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef FUT123 het volgende:
Ik wil eigenlijk een nieuw team maken en dat moet dan deze worden:
http://www.ultimatedb.nl/(...)1f-bf7e-51c29ccebc45
voor de PS3 kost die ong. 266k en als ik mijn hele team verkoop voor de waarde waar ik ze gekocht voor hebt heb ik 260k. Denken jullie dat ik dit ga redden en hebben jullie nog tips? bijv. vinden jullie IF Marchisio fijn en IF Pazzini ( beesten stats).
Vind je? Ik vond Cambiasso echt heel veel fijner spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Rossi voor Cambiasso and you're good to go
hehe ik dus nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond Cambiasso echt heel veel fijner spelen.
Alleen zijn afstands schot was wel puik, ik vond Cambiasso meer allround en leek wel of hij elke bal te pakken kreegquote:
Mij lijkt Sneijder wel fijn, mooi afstandsschot en lekkere passes er tussendoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:22 schreef zerokil het volgende:
Sneijder op AMR lijkt me niet zo'n slim plan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond Cambiasso echt heel veel fijner spelen.
Beter als CAM in 4-1-2-1-2.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Mij lijkt Sneijder wel fijn, mooi afstandsschot en lekkere passes er tussendoor!
Hij is niet zo snel he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Mij lijkt Sneijder wel fijn, mooi afstandsschot en lekkere passes er tussendoor!
Sneijder is te traag om wide CAM te spelen. Dat zijn veredelde wingersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Jumping geen idee, ik maak nooit crossesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef FUT123 het volgende:
IF Pazzini is trouwens echt beest volgens mij 99 jumping 99 finishing
79 pace is snel genoeg voor mij !!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder is te traag om wide CAM te spelen. Dat zijn veredelde wingers
Thiago Silva ga ik sowieso niet redden met mijn budget de rest zijn goede tipsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
oh nu doet hij het ineens
Ik zou zeggen: Thiago Silva voor Lucio, Di Natale voor Sneijder, De Rossi voor Cambiasso en Buffon ipv de waardeloze Julio Cesar
Ja? zoe je niet zeggen, zijn meer in omloop.quote:
Wat, 38K?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:30 schreef Reemi het volgende:
Deze ging voor 38k op PS3Volgens mij wordt hij onderschat, zijn longshot is
quote:
Klopt, ik had mijne voor 40k open bid en kunnen verkopen voor 48k BINquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]45K start en 50K bin zou hij er vast wel uitgaan. Open bids zijn echt een waste of money.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is BIN als ik vragen mag?
Heb alleen Buy now en Start Price wat ik kan kiezen.
BIN = Buy It Nowquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is BIN als ik vragen mag?
Heb alleen Buy now en Start Price wat ik kan kiezen.
Succesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:00 schreef detennismaster het volgende:
Nu mijn laatste finale van de silver Bella spelen!! Lets see!
twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 00:01:04I may have released a super mega IF Rhodes. Out now. 74-rated with 90 shooting.
reageer retweet
Wat een kk lijerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Reemi het volgende:
twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 00:01:04I may have released a super mega IF Rhodes. Out now. 74-rated with 90 shooting.
reageer retweet
Echt, die kerel zwemt ondertussen in het geld van tieners die extra geld bij de stufi lenenquote:
Mensen met een SIF Rhodes keihard genaaid natuurlijk..gaat weer nergens over.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Reemi het volgende:
reageer retweet
Whehe, een of andere ezel zet een upgraded IF Rhodes erop, met 91 shooting.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Reemi het volgende:
reageer retweet
4-2 gewonnen.quote:
Al er af.quote:
Je kan je UT verwijderen via je console en een nieuwe maken. Alles kwijt dan.quote:
Tetten, bevers, alles op youtubequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al er af.wat was er dan te zien?
Dat ga ik maar doen, ik kan niet leven met 3-0-8quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan je UT verwijderen via je console en een nieuwe maken. Alles kwijt dan.
Hangt van je eigen spel af..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is de beste formatie om te nemen?
EA is een gewoon een gezwel en de reden dat ik piracy support. Spellen zo inrichten dat ze als verslavende drugs werken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Reemi het volgende:
reageer retweet
Mirror?quote:
Hoe verander je achtergrond van Whatsapp?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Marlos naar Metalist Charkov naar het schijnt... Extreme zeldzaamheid!
Dat wordt helemaal kut nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Was dat een troll of serieuze vraag?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe verander je achtergrond van Whatsapp?
menu knop-> achtergrond misschien?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe verander je achtergrond van Whatsapp?
Staat er niet bij. Ik zie alleen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
menu knop-> achtergrond misschien?
quote:
ja in een gesprek moet je op menu drukken he. Wie ga je spammen, chimeiden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Ik zie alleen.
Nieuw,groepsgesprek, status, contacten instellingen
moet je maar niet proberen de geheugenkaart in de simslot te rammen lolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
Thanks!!! Heb vandaag mn htc terug na een maanddus wist het ff niet meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je maar niet proberen de geheugenkaart in de simslot te rammen lol
Had ie dat dan serieus gedaan?quote:
ja, daarom moest ie hem opsturenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ie dat dan serieus gedaan?
Serieus? Dat wordt genieten als hij gaat spelen in de ELquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, daarom moest ie hem opsturen
het is dus gelul? Ik had al zo'n ideequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit staat op Marlos zijn wiki
He currently is a player who was trolled and exploited by EA Graoully, a lousy Frenchman that works for EA Sports.
op zn wiki staat nu dat ie naar Palmeiras gaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, het is denk ik wel zo want ik heb er wel artikelen over gelezen. Maar ik heb geen idee waarom iemand dat erop heeft gezet.
Im jellyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef Tim86 het volgende:
6 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen, 4 clean sheets voor Mignolet. Hij doet het echt fantastisch...zo allround..heerlijk
Heb hem beloond door hem een pingel te laten nemen bij een 6-0 voorsprong in de finale en die maakte hij
Hey speel je op ps3 of xbox?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:10 schreef Tim86 het volgende:
BAM, 20 wedstrijden op rij en de vijfde cup
En skills? Is dat handig om te gaan leren masteren of zijn skills onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:45 schreef Tim86 het volgende:
Een team wat je goed ligt is wel belangrijk..hoeft niet eens zo goed te zijn, maar de chem wel..en ook zorgen dat de spelers elkaar goed aanvullen.
Qua voetbal...tja..gewoon FIFA...zoveel mogelijk varieren met je aanvallen en onvoorspelbaar blijven. Achterin goed concentreren en anticiperen...zorg dat je die kuttige een-tweetjes en hoge ballen snel aan ziet komen en begin eerder aan je loopactie dan de aanvaller.
de enige die je nodig hebt is het nepschot, verder niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En skills? Is dat handig om te gaan leren masteren of zijn skills onzin
Jij post hier ook nog nonstop...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan dit zeg, mn spelers passen als infantiele mongolen
Hoezo?quote:
Dan kan je toch niet concentreren!quote:
Achja, iPhone altijd bij me dus dan pakt het makkelijker in de rustquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet concentreren!
Joh, dat heb ik al sinds FIFA 10, commentaar af muziek op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik merkte in het begin dat als je je wilt concentreren op FIFA gewoon wat chille muziek opzetten. Met FIFA kan dat makkelijk, bij CoD moet je natuurlijk goed luisteren naar de omgeving etc, maar bij fifa heb je alleen dat aidscommentaar. Muziek = baas tijdens een potje voetbal.
Ja, maarja bij een PS3quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:23 schreef Fifut het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik al sinds FIFA 10, commentaar af muziek op.
Nice, hoeveel coins gewonnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Bronzes![]()
1e Ronde: 6-1
2e Ronde: 14-0
Halve finale:7-3
Finale: 6-1
Met welk team speelde je?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Bronzes![]()
1e Ronde: 6-1
2e Ronde: 14-0
Halve finale:7-3
Finale: 6-1
HET IS GWNNNNN SNEUU. IK HAD VEEL MEER KANSEN MAAR DIE SPELERS UIT SENEGAL KUNNEN NIET AFMAKEN. HIJ BREEKT 1 KEER DOOR EN SCOORT UIT EEN FINESSE SHOT. DAARNA GAAT HIJ ACHTERIN RONDRIKKEN. IK MAAK DE 1-1 IN DE 80STE MINUUT. DAARNA SCOORT HIJ VIA EEN KUTCORNER EN GAAT WEER ACHTERIN RONDTIKKEN.quote:
maak anders eerst een brons team met 100 chemistry. Je speelt dan vaak tegen beginners met een kut team, dus dan kan je een beetje oefenen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weten jullie wat een goed elftal is met een hoge chemistry die te betalen is voor newbs?
een full bronze teamquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weten jullie wat een goed elftal is met een hoge chemistry die te betalen is voor newbs?
wtf?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:10 schreef el-blanchito het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kTb1mEHkbctne
iemand nog tips voor de lege plekken?
Misschien Junker is de spits? Zit Stojkovic in fut dan zou je die als keeper kunnen doen volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:10 schreef el-blanchito het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kTb1mEHkbctne
iemand nog tips voor de lege plekken?
Ja, zit een beetje te twijfelen over de spitsposities...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Junker is de spits? Zit Stojkovic in fut dan zou je die als keeper kunnen doen volgens mij.
E: zit er niet in
343quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ga voor een Frans team, iemand een idee voor een formatie anders dan 41212?
4-3-2-1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ga voor een Frans team, iemand een idee voor een formatie anders dan 41212?
Ik ben echt blij dat ik 343 ontdekt heb. het speelt echt heerlijk! superveel ruimte op het veld, enige must is wel dat je een beetje redelijk kan verdedigen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
3 at the back? hmm klinkt wel verleidelijk.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Even de kits kopen van
Olympique Lyon
Olympique Marseille
Kopenhagen
quote:
Shamrock Rovers heeft ook een (goedkopere) Celtic kitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
Jezus, wat zijn die celtic tenues duur
Heel vaak kunnen mensen met dat soort teams er geen fluit van. Traden zijn ze misschien goed in maar meer niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef FUT123 het volgende:
Net in de finale van dat 4500 coins toernooi gespeeld tegen het beste team dat ik ooit gezien heb. IF Ramos, IF Silva, Messi, Ronaldo, Iniesta , IF Marcelo, Dani Alves, Vidic en nog een paar maar uiteindelijk wel 4-1 gewonnen!
De trickpass.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Minuut 6: Oduro speelt de keeper uit en scoort met een trickpass. Ragequit is het gevolg.
Bij 1-0 ragequitten.Wat bezielt zulke mensen.
Was bij deze ook wel het geval echt zo'n blinde. IF Ramos kreeg ook nog rood doorgebroken spelerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heel vaak kunnen mensen met dat soort teams er geen fluit van. Traden zijn ze misschien goed in maar meer niet.
Thanks, jijzelf speelt op de xbox zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, na dit potje doe ik het
Mario fucking gomez wat een baas is dat zeg.
Ja, alsof dat uitmaakt. Ik had 'm er ook gewoon in kunnen schieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
De trickpass.
@Pino,
Hoe kom je opeens aan zoveel geld?
ja, je kan de OP checken om te zien wie op welke console speeltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, jijzelf speelt op de xbox zeker?
Tuurlijk maakt dat uit, dat is extra vernederend.. waarom denk je anders dat hij gelijk weggaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, alsof dat uitmaakt. Ik had 'm er ook gewoon in kunnen schieten.
Staat ie niet tussenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, je kan de OP checken om te zien wie op welke console speelt
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
Stel dat Oduro van z'n voornaam Danzak heet.
Wist je wel dat in dat liedje de zinquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
Stel dat Oduro van z'n voornaam Danzak heet.
quote:
quote:
Danzak Oduro.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap die van Oduro Danzak niet ofzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan nu niet luisteren, zit bij me oma in de woonkamer staat zo raarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Terwijl het nummer hierboven staat.
maar je kan de titel van het liedje wel gewoon zien.....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan nu niet luisteren, zit bij me oma in de woonkamer staat zo raar
Ik ben 14quote:
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef Fuszy het volgende:
Pff, ik moet leren maar daar heb ik dus geen zin in. Mede door mijn kater denk ik. Nog steeds zware koppijn.
Wel net een shaarawy gekocht 4-1-2-1-2.
Zonde van de formatie, ik vind het niet echt een formatie waarin hij goed tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef Fuszy het volgende:
Pff, ik moet leren maar daar heb ik dus geen zin in. Mede door mijn kater denk ik. Nog steeds zware koppijn.
Wel net een shaarawy gekocht 4-1-2-1-2.
ik dacht altijd dat ik dat wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is ie officieel de jongste hier geloof ik
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ik dat was
Ik gebruik hem ook in 4-2-2-2 formatie, maar ik twijfel nog of ik er een kaartje overheen gooi. Dan krijgt die waarschijnlijk wel 9 chemistry. Nu heeft die maar 7.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonde van de formatie, ik vind het niet echt een formatie waarin hij goed tot zijn recht komt.
4-5-1 of 4-2-3-1 beter vind ik
4-1-2-1-2 verkopen en in de juiste formatie halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in 4-2-2-2 formatie, maar ik twijfel nog of ik er een kaartje overheen gooi. Dan krijgt die waarschijnlijk wel 9 chemistry. Nu heeft die maar 7.
Ik voel me oud als 21 jarige.
Samequote:
dan kan je deze beter verkopen, en er een (waarschijnllijk goedkopere) voor terugkopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in 4-2-2-2 formatie, maar ik twijfel nog of ik er een kaartje overheen gooi. Dan krijgt die waarschijnlijk wel 9 chemistry. Nu heeft die maar 7.
Ik voel me oud als 21 jarige.
Ja zou een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
O, dan verkopen voor 100K bin ofzo 98K start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |