Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
lol, IEDERE stat van Mignolet is beter dan IF Krul
Bijna iedere stat is beter dan NIF Hartquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
lol, IEDERE stat van Mignolet is beter dan IF Krul
Als hij niet bevalt kan je hem waarschijnlijk over een maand voor een half miljoen verkopen!quote:
moet je eigenlijk even de hidden stats bekijken, die moeten dan wel heel slecht zijn, of EA is aan het cheatenquote:
EA cheat fucking vaak tegenwoordig met die 74->74 IF's..best verneukt..het vette aan silvers is juist dat de niveauverschillen van de teams niet zo groot zijn..nu ontstaan die verschillen alsnog.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je eigenlijk even de hidden stats bekijken, die moeten dan wel heel slecht zijn, of EA is aan het cheaten
Dawkins?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kUBbMZdgbcs6s
MLS-team zo goed als af.
Kandji?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kUBbMZdgbcs6s
MLS-team zo goed als af.
Hoeveel IF Mignolets zijn er nou? Die kom toch je bijna nooit tegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA cheat fucking vaak tegenwoordig met die 74->74 IF's..best verneukt..het vette aan silvers is juist dat de niveauverschillen van de teams niet zo groot zijn..nu ontstaan die verschillen alsnog.
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dawkins?Waar is Kandji, Oduro etc. etc.
De 4 goedkoopste spelers heb je niet in formatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Ik hoef maar even bij de computer weg te zijn of er is al weer een Lapo geweest. FML
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cbeqBR2tbcs6I
Mijn ex Feyenoorders en origineelste team hiero
Waren er nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De 4 goedkoopste spelers heb je niet in formatie.
K.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.
Wil ik ook nog wel eens bouwen en een Nederlands elftalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit team
Op de bank nog IF Vertonghen die handig is tegen pace abusers en IF De Bruyne die vaak invalt voor Defour. Die RCM positie blijft een beetje stuivertje wisselen..heb ook nog Naingolan..
Vet team, maar het middenveld blijft de zwakte van dit team. Geweldige aanval, Geweldige verdeging, Fellaini is een Beest, maar die andere twee zijn gewoon zwak!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit team
Op de bank nog IF Vertonghen die handig is tegen pace abusers en IF De Bruyne die vaak invalt voor Defour. Die RCM positie blijft een beetje stuivertje wisselen..heb ook nog Naingolan..
Ik mis dit team nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel eens bouwen en een Nederlands elftal
Ziet er nice uit. Was robben toen 5* skill of niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis dit team nog wel
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet er nice uit. Was robben toen 5* skill of niet?
Zonde.quote:
Nee man, Witsel is een van de fijnste middenvelders waarmee ik ooit heb gespeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team, maar het middenveld blijft de zwakte van dit team. Geweldige aanval, Geweldige verdeging, Fellaini is een Beest, maar die andere twee zijn gewoon zwak!
Stepover ftwquote:
22 uit 17? Matig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijk voor de grap is hoeveel Harris loopt, die kerel is baas.
Voor mij is dat goed ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 uit 17? Matig.
Kandji loopt 32 uit 20
Oh okee, dan is het wel nice. Jammer dat ik het geld voor dit team niet heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee man, Witsel is een van de fijnste middenvelders waarmee ik ooit heb gespeeld
Hij is echt beresterk en heeft toch een fantastische schot + pass. Scoort ook nog redelijk wat..24 goals in 100 wedstrijden.
Zou dus wel graag een fijnere RCM hebben, maar wissel nu een beetje door met Defour, IF De Bruyne, Naingolan en sinds kort IF Gillet die een ziek afstandsschot heeft.
IF Hazard is ook redelijk onbetaalbaar gewordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh okee, dan is het wel nice. Jammer dat ik het geld voor dit team niet heb.
Ik speelde met mijn bronzes tegen een half gouden Brazilie team en ik won met 7-1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is oneerlijk, ik speel met mn bronze team tegen een kerel met beckham
ik ook laatst, die man bakt er niks meer vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is oneerlijk, ik speel met mn bronze team tegen een kerel met beckham
Ja, maar als ik een team heb, dan wil ik ook de beste opties, daarom vind ik Silvers ook zo chill.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Hazard is ook redelijk onbetaalbaar geworden
De NIF is ook aardig goed volgens mij though en met NIF Mignolet/Courtois op doel en NIF Vermaelen is het ook al een heerlijk team en behoorlijk cheap.
Mijn Torres 81 uit 41quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 uit 17? Matig.
Kandji loopt 32 uit 20
Ja, die neiging heb/had ik ook wel..maar toen had ik een team met Zlatanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar als ik een team heb, dan wil ik ook de beste opties, daarom vind ik Silvers ook zo chill.
Ik voel je man, ik kamp met hetzelfdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt niks lukt vandaag. Ben er echt helemaal kapot van. Speel geen enkel ander spel dus als ik hier geen beetje ontspanning uit kan halen...En m'n scriptie zit muurvast dus dat lukt ook al niet.
Nou jij zou daar de IF nog van kunnen betalen ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die neiging heb/had ik ook wel..maar toen had ik een team met Zlatan
Torres @ Chelseaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meer dan ie er ooit zal scoren bij chelsea
Haal COD, Black ops of MW3, even alles eruit knallenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt niks lukt vandaag. Ben er echt helemaal kapot van. Speel geen enkel ander spel dus als ik hier geen beetje ontspanning uit kan halen...En m'n scriptie zit muurvast dus dat lukt ook al niet.
In die mix en match ook..fucking saai. Je speelt of tegen low chem kneuzenteams (af en toe leuk om dik te winnen, maar na 2 potjes heb je dat ook wel gezien) of tegen Brazilianen omdat die makkelijk te mixen zijn met 5 leaguesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
In dat 4500 toernooi constant tegen Brazilië-teams.
waarom voetbal je niet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nah, vind alleen voetbal leuk. Zou het liefst zelf voetballen maarja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |