SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 2% gewijzigd door TheFastOne op 06-01-2012 21:52:29 ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
moet em eigenlijk op een andere host zetten. dan gaat ie lekker ongelijk met de anderequote:
ja! mijn collegae kenden deze plaat niet eensquote:
JA!quote:
typische 3fm-plaat dit. wellicht komt ie ook wel op kleinere alto-stations voorbij, maar landelijk alleen 3fm denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Staat ook op de Arbeidsvitaminen 60 jaar cd (aanrader). Hoorde ik hem voor het eerst op.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
zij denkt dat ze nu telefoonseks gaat krijgen...
dat is heel normaal hoor. heb laatst het woord speculaseren bedacht. dat is dat je aan het bedenken bent of je wel of geen speculaas gaat eten...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:
"Laat maar ik iets gaan, laat ik woorden gaan verzinnen"![]()
tuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor. heb laatst het woord speculaseren bedacht. dat is dat je aan het bedenken bent of je wel of geen speculaas gaat eten...
helaas wilde niemand het retweeten anders was het wellicht trending geworden...quote:
Hadden ze eigenlijk Nirvana - Polly moeten draaienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
Lorre heeft de bek vol zaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je een koekje?![]()
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhorequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk Nirvana - Polly moeten draaien![]()
Dat had ie eerst geschreven maar daar had Courtney Love een stokje voor gestokenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhore
ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhore
oh, dat wist ik niet eens joh! stomme courtney!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat had ie eerst geschreven maar daar had Courtney Love een stokje voor gestoken
Stendersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Epische aflevering van Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
* Timo20 switched naar![]()
Pete Tong op BBC Radio 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet eens joh! stomme courtney!
Stenders < Pete Tongquote:
is echt de meest debiele reclame van het jaar. nu al! vergeleken bij die kamerplantkut is Plus! een prachtreclame.quote:
jij hebt een tijdmachine gekocht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Freek van de Week
nope, EurosonicNoorderslag.quote:
kutschurft.quote:
kannet een Belg zijn dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Selah Sue. denk ik.
GBTTZ of de Staat.quote:
De STaat inderdaad. die zijn ook in andere Europese landen en USA al een beetje bekendquote:
Oh fack ja, zal wel niet dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kannet een Belg zijn dan?
ik zet mijn geld op zanger rinus. mijn hele eindejaarsbonus!
whutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De STaat inderdaad. die zijn ook in andere Europese landen en USA al een beetje bekend
zie de tourguide.... http://www.destaat.net/page/tourquote:
omg...het is DE CindieY!quote:
De Staatquote:
DE nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omg...het is DE CindieY!
[..]
De Staat
Ik ook niet....maar De Staat is ook in t buitenland een beetje bekend en wellicht dat dat meeweegt. of evt De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
DE nog wel
En De Staat is goed, maar of zij nou echt zo'n enorm grote bijdrage hebben gehad.. Nah. Ik lees net dat andere topic en ik heb ook zo mijn twijfels, kan er niet echt één uitpikken.
Hebben die echt iets gedaan in 2011?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ook niet....maar De Staat is ook in t buitenland een beetje bekend en wellicht dat dat meeweegt. of evt De Jeugd van Tegenwoordig.
de jeugd doet altijd wat.....dit jaar oa Get Spanish. maar t album is wel van vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben die echt iets gedaan in 2011?
En wat ik hoor ik nu toch weer?
Dit hoorden jullie net, Casper Feddema in duet met een Amerikaans meisje, er gaat niets boven neerlands fabrikaat hequote:
Stenders is net als bier, dat moet je leren waarderenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef knep het volgende:
Nie-likke-li en Marillion waren de enige hoogtepunten dit uur, ik haak af.
mmm...Stenders kan ik wel waarderen, bier nog steeds niet....Shandy daarentegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stenders is net als bier, dat moet je leren waarderen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...Stenders kan ik wel waarderen, bier nog steeds niet....
Bier kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stenders is net als bier, dat moet je leren waarderen
Mijn bier-wijn verhouding is iets van 40:1 hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Wat is dit nu voor topic? Mannen die geen bier drinken en mannen die witte wijn drinken?
mijn Shandy-Bierverhouding is ong 100:1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Wat is dit nu voor topic? Mannen die geen bier drinken en mannen die witte wijn drinken?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Een van de betereminst slechte platen van haar imo.
quote:
gmfta!quote:
Let wel, ik kwam midden in Translate Vermaak terug van het drinken halenquote:
Ik vind vrijwel alles van haar goed alleen jammer dat een aantal singles echt teveel voorbij komen op radio/tv.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Een van de betere platen van haar imo.
Bier?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Let wel, ik kwam midden in Translate Vermaak terug van het drinken halen
maar je luistert via fm? ik via internet.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Let wel, ik kwam midden in Translate Vermaak terug van het drinken halen
Internet. Ben niet in Zwolle. Ik moet nieuwe schoenen en een tas en in Zwolle ben ik nooit vooruit te branden op zaterdagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je luistert via fm? ik via internet.....
Oh, dat kan ik straks nog wel doen, pa heeft net een fles voor z'n verjaardag gekregenquote:
gewoon internetshoppen...mijn schoenen komen van Zalando....ben alleen dat ik daardoor zal branden in de hel...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Internet. Ben niet in Zwolle. Ik moet nieuwe schoenen en een tas en in Zwolle ben ik nooit vooruit te branden op zaterdag
die fles is van je pa. afblijven dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik straks nog wel doen, pa heeft net een fles voor z'n verjaardag gekregen
Nee. Dat vind ik nog erger. Ik moet direct kunnen passen en weten hoe ze zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon internetshoppen...mijn schoenen komen van Zalando....ben alleen dat ik daardoor zal branden in de hel...
Een goede pa deelt zoiets met z'n kroost!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die fles is van je pa. afblijven dus!
Preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Een goede pa deelt zoiets met z'n kroost!
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al 2x eerder de schoenen die ik bestelde heb gehad en dat die gewoon geweldig zijn.....zou ze zo weer kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik nog erger. Ik moet direct kunnen passen en weten hoe ze zitten.
HJ ? Als in Hertog Jan? (quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
PreciesZal me ook niks verbazen als mijn HJ-voorraadje hier inmiddels op is.
twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 23:01:43Wat willen jullie dat we @astro_andre gaan vragen? reageer retweet
Ik ben geen standaard meisje met standaard matenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al 2x eerder de schoenen die ik bestelde heb gehad en dat die gewoon geweldig zijn.....zou ze zo weer kopen
Jep.quote:
Goede keus jongedame!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard meisje met standaard maten
[..]
Jep.
en ik ben iemand die zo'n beetje alles wat in de winkel hangt niet mooi vind......het meerendeel van mijn shirts ben ik ooit toevallig op internet tegengekomen. zit er nog steeds aan te denken deze te bestellen: http://www.davidandthomas.nl/shop/details.php?id=483quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard meisje met standaard maten
Plaskettingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben iemand die zo'n beetje alles wat in de winkel hangt niet mooi vind......het meerendeel van mijn shirts ben ik ooit toevallig op internet tegengekomen. zit er nog steeds aan te denken deze te bestellen: http://www.davidandthomas.nl/shop/details.php?id=483
wij hadden em wel, maar ik hoefde zelfde of nooit naar de wc op schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
PlaskettingKan me zoiets niet herinneren.
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister nu serieus naar 3 mannen die afvalchocola vreten? mijn god..waar ben ik mee bezig?
Want de bel deed het weer eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
met dit lied waren Samson en Gert niet zo blij..Binnen zonder Kloppen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat was hij ook al bij Veronicaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de stem van de Alarmschijf jingle op 538
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond mijn programmaconcept beter....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
is er een doelgroep voor denk je? Komkommer met Simon Cziommer is ook wel wat. kan die voetballer bij andere voetballers langs. en Asperge met Saskia en Serge....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
was jij nog bij De STaat? hebbie me nog gezien? ik stond in de buurt van de geluidstechnicus.quote:
klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Dit is die gozer volgens mij die vroeger altijd bij Shockradio/Outlaw radio zat
QFTquote:
Slapen is voor watjes tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
Freaknacht is ook terug te kijken via uitzendinggemist toch? vanaf half2 ofzo toch?
Nachtegiel begint al om 0:50 staat in de gids.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
Freaknacht is ook terug te kijken via uitzendinggemist toch? vanaf half2 ofzo toch?
ik ben een watjequote:
dat kan toch helemaal niet Hole???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nachtegiel begint al om 0:50 staat in de gids.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
Antiroos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Beth Ditto van Gossip. hoorde je net met Standing in the way of Controlquote:
heb zijn show gekuikt. binnenkort ff kijkenquote:
pie!quote:
Marc Marie Huijbregtsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef Evertjan het volgende:
wie is die kat aan het martelen op de radio?
Ik hoorde hem in de auto en wist dat je een foto ging plaatsenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Beth Ditto van Gossip. hoorde je net met Standing in the way of Control
voorspelbaarheid troefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde hem in de auto en wist dat je een foto ging plaatsen
knifeparty met internetfriends of iets dergelijks. ik vinnet wel wat hebbenquote:
Mocht werken tot 22u. En bij mij betekent dat standaard dat ik niet om 22u naar huis ga maar nog van alles ga rommelen en uiteindelijk pas rond 22:45 vertrek...quote:
TVOHquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik ben er weer actief bij vanaf nu, want popquiz zo en TVOH en WIDM-geneus is afgelopen
hierbij genomineerd voor werknemer van de maandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht werken tot 22u. En bij mij betekent dat standaard dat ik niet om 22u naar huis ga maar nog van alles ga rommelen en uiteindelijk pas rond 22:45 vertrek...
Binnenkort weer EW op vrijdagavond en dat vind ik ook niet ergquote:
Neen, moe... Ik hang heerlijk in joggingbroek en slobbertrui achter mijn pc. Met sloffen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
hallo dames. *wink wink* trekken jullie iets straks aan? dan trek ik het straks uit *wink wink*
Yayquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hierbij genomineerd voor werknemer van de maand
gezondheid!quote:
Supernova (band), an American pop/punk trioquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Supernova_(band)
quote:
dat zijn niet hun biertjes...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En ik zette hem nog zo mooi voor!!
Boris en Roel ploppen altijd met hun biertje, vandaar
heb ik allang gedaan joh!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
allemaal een tweet sturen naar Tjibbe hij is jarig
Niet verkeerd!quote:
Ja dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef Evertjan het volgende:
best wel een gave trackmag ik dat zeggen?
door een aantal wel. niet door mij natuurlijk. ik vind het kek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Ik gok dat hij hier vanmiddag helemaal is afgekraakt
dat mag jij zeggen Martquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef Evertjan het volgende:
best wel een gave trackmag ik dat zeggen?
Ik snap dat nooit zo. Eerst is een bepaalde band/artiest nog helemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Ik gok dat hij hier vanmiddag helemaal is afgekraakt
Klopt, maar nu is dit af en toe ook een echt afzeiktopicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Eerst is een bepaalde band/artiest nog helemaalen
en als ze dan daadwerkelijk populair zijn is het
en
. En dat geldt zowel hier in het topic als in het dagelijkse leven.
hahaha.....noem de 7 leden van K-otic....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef Evertjan het volgende:
Rockie grijp je kans verzin een vraag
hey het is een Nederlands forum we moeten wat te zeuren hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is dit af en toe ook een echt afzeiktopic
zeik niet zo joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is dit af en toe ook een echt afzeiktopic
Ik heb gbttz altijd al een nietszeggend kutbandje met een vreselijke zanger gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Eerst is een bepaalde band/artiest nog helemaalen
en als ze dan daadwerkelijk populair zijn is het
en
. En dat geldt zowel hier in het topic als in het dagelijkse leven.
Klopt! En beter hierover dan over het weerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey het is een Nederlands forum we moeten wat te zeuren hebben
Ik zeik niet, ik zanik. Mooi woordquote:
Ik ga verder geen namen noemen ofzo. En iedereen moet maar vinden wat ie vindt, maar 't gaat vaak zo met bands/artiesten die echt populair worden, da's gewoon jammer. Alsof je anti-populair moet zijn ofzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb gbttz altijd al een nietszeggend kutbandje met een vreselijke zanger gevonden
ik zal het niet meer doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga verder geen namen noemen ofzo. En iedereen moet maar vinden wat ie vindt, maar 't gaat vaak zo met bands/artiesten die echt populair worden, da's gewoon jammer. Alsof je anti-populair moet zijn ofzo.
Helemaal eens, dan krijg je dat gezeur van "ik vind ze niks meer aan, ze zijn veel te commercieel geworden".quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga verder geen namen noemen ofzo. En iedereen moet maar vinden wat ie vindt, maar 't gaat vaak zo met bands/artiesten die echt populair worden, da's gewoon jammer. Alsof je anti-populair moet zijn ofzo.
Adele is een reden tot zeurenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal eens, dan krijg je dat gezeur van "ik vind ze niks meer aan, ze zijn veel te commercieel geworden".
Moet er wel bijzeggen dat ze sommige artiesten kapotdraaien op 3FM, zoals Adele. Kan ik niet meer luchten, zeur ik ook wel eens over (vanochtend nog, geloof ik)
Pfieuw...quote:
subjectieve doosquote:
Iedereen is subjectiefquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
subjectieve doos
Jumping Jack Flash! Springende Jack Flits![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik probeer hier een snedige opmerking te maken maar ik kan hem niet verzinnen
Scherp +1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik probeer hier een snedige opmerking te maken maar ik kan hem niet verzinnen
Die heb ik tijdens SR ergens langs zien komen, leukquote:
hij blijft goudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |