SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 2% gewijzigd door TheFastOne op 06-01-2012 21:52:29 ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
moet em eigenlijk op een andere host zetten. dan gaat ie lekker ongelijk met de anderequote:
ja! mijn collegae kenden deze plaat niet eensquote:
JA!quote:
typische 3fm-plaat dit. wellicht komt ie ook wel op kleinere alto-stations voorbij, maar landelijk alleen 3fm denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Staat ook op de Arbeidsvitaminen 60 jaar cd (aanrader). Hoorde ik hem voor het eerst op.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
zij denkt dat ze nu telefoonseks gaat krijgen...
dat is heel normaal hoor. heb laatst het woord speculaseren bedacht. dat is dat je aan het bedenken bent of je wel of geen speculaas gaat eten...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:
"Laat maar ik iets gaan, laat ik woorden gaan verzinnen"![]()
tuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor. heb laatst het woord speculaseren bedacht. dat is dat je aan het bedenken bent of je wel of geen speculaas gaat eten...
helaas wilde niemand het retweeten anders was het wellicht trending geworden...quote:
Hadden ze eigenlijk Nirvana - Polly moeten draaienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
Lorre heeft de bek vol zaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je een koekje?![]()
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhorequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk Nirvana - Polly moeten draaien![]()
Dat had ie eerst geschreven maar daar had Courtney Love een stokje voor gestokenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhore
ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. ik verstond vroeger in dat nummer btw altijd Polly was a crackwhore
oh, dat wist ik niet eens joh! stomme courtney!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat had ie eerst geschreven maar daar had Courtney Love een stokje voor gestoken
Stendersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Epische aflevering van Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
* Timo20 switched naar![]()
Pete Tong op BBC Radio 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet eens joh! stomme courtney!
Stenders < Pete Tongquote:
is echt de meest debiele reclame van het jaar. nu al! vergeleken bij die kamerplantkut is Plus! een prachtreclame.quote:
jij hebt een tijdmachine gekocht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Freek van de Week
nope, EurosonicNoorderslag.quote:
kutschurft.quote:
kannet een Belg zijn dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Selah Sue. denk ik.
GBTTZ of de Staat.quote:
De STaat inderdaad. die zijn ook in andere Europese landen en USA al een beetje bekendquote:
Oh fack ja, zal wel niet dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kannet een Belg zijn dan?
ik zet mijn geld op zanger rinus. mijn hele eindejaarsbonus!
whutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De STaat inderdaad. die zijn ook in andere Europese landen en USA al een beetje bekend
zie de tourguide.... http://www.destaat.net/page/tourquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |