Oh jammer, oh wachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben ik niet geschikt voor je Tijn
jaa fuuuu ik dacht het al toen ik op invoeren druktequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was geen spellingsfout, dat was een grammaticale fout.
Vind je? Potje grienen lucht toch wel lekker op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat? Het is echt niet dat je ervanaf bent en niet meer opkropt omdat er wat water uit je ogen gaat lopen
Na die tijd zit je er nog steeds mee.
Faal, wat is het verschil eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
jaa fuuuu ik dacht het al toen ik op invoeren drukte
Je bent op dat moment in ieder geval met de film bezig ipv met je eigen emoties afvlakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat? Het is echt niet dat je ervanaf bent en niet meer opkropt omdat er wat water uit je ogen gaat lopen
Na die tijd zit je er nog steeds mee.
Ken je het verschil tussen spelling en grammatica?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faal, wat is het verschil eigenlijk?
Is dat een bewuste bezigheid dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent op dat moment in ieder geval met de film bezig ipv met je eigen emoties afvlakken.
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen spelling en grammatica?
Indirect.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat een bewuste bezigheid dan?
Spelling is hoe je een woord spelt, de volgorde van de letters zegmaar.quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelling is hoe je een woord spelt, de volgorde van de letters zegmaar.
Grammatica is het stelsel van regels dat bepaalt welke zinnen correct Nederlands mogen worden genoemd.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes
Jij had het volgens mij al gelezen, maar ik hoop dat iedereen de kans krijgt om het eens in zijn leven te lezenquote:
Ik weet niet. Bepaalde dingen zie ik me met ogen nog niet zo snel doen, hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
The eyes are the nipples of the face
Ik heb het zeker al gelezen, maar dat maakt het niet minder baas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij had het volgens mij al gelezen, maar ik hoop dat iedereen de kans krijgt om het eens in zijn leven te lezen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
Fijne avond! Ik ben weg tot een uur of 1 denk ik
Yours are orange?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
Waar SOG'en al niet goed voor isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het zeker al gelezen, maar dat maakt het niet minder baas.
En de wallen zijn de tieten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
Tuurlijk wel WOG is altijd mogelijk helaas niet altijd dmv Fokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als over een week mijn vakantie voorbij is, heb ik helaas niet de mogelijkheid om te WOG'en
Ja, vooruit. Ik had dat moeten verduidelijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel WOG is altijd mogelijk helaas niet altijd dmv Fokken
Nee het gezicht...quote:
Bestaat het hele lichaam uit tiet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het gezicht...
Je snapt je eigen vergelijking niet?
Dat heb je bij deze gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, vooruit. Ik had dat moeten verduidelijken
Hihi relschoppertquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het gezicht...
Je snapt je eigen vergelijking niet?
(relletje met iemand op het forum, nog even genieten voordat ik weg ga)
Kan jij drummen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:34 schreef kutkloon7 het volgende:
Deze leren op drums is veel leuker dan lineaire algebra, ben ik achter gekomen
Ik vind dat sowieso wel een vet albumquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:34 schreef kutkloon7 het volgende:
Deze leren op drums is veel leuker dan lineaire algebra, ben ik achter gekomen
Ik kende het eigenlijk niet, de andere nummers ook eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso wel een vet album
Kansloze reacties hoor, die jongen met die beer als UIquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever hoogopgeleide Marokkaan dan een autochtone MBO'er
DOEI.
Mwah, ik had voor het eerste tentamen een 4,5 dus ik moet nou minstens een 6,5 halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:36 schreef debeterebob het volgende:
Niks tegen lineaire algebra; inkopvakje
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Kansloze reacties hoor, die jongen met die beer als UI
welke uni?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mwah, ik had voor het eerste tentamen een 4,5 dus ik moet nou minstens een 6,5 halen
Haha, meer oefenen danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beetje, nog niet zo goed als die gast.
Hun eerste album is wat minder, maar 'Crisis' (waar dit nummer af komt) en 'Old Crows, Young Cardinals' zijn wel lekker. Ze zingen met zijn drieën met allemaal een compleet andere stem en zangstijl. Vind het wel een prettig geluidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kende het eigenlijk niet, de andere nummers ook eens luisteren dan.
doe mij maar lieverquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Hun eerste album is wat minder, maar 'Crisis' (waar dit nummer af komt) en 'Old Crows, Young Cardinals' zijn wel lekker. Ze zingen met zijn drieën met allemaal een compleet andere stem en zangstijl. Vind het wel een prettig geluid
Hij wacht op meer reacties van mensen die zeggen dat ze 'm zullen missen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij m 45 uur geleden al ging peren!
Ik ook hoor. Niet dat ik je weg wil hebben ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wacht op meer reacties van mensen die zeggen dat ze 'm zullen missen.
Ik zal je missen, kingtoppie......
Ik mis 'm nu al!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wacht op meer reacties van mensen die zeggen dat ze 'm zullen missen.
Ik zal je missen, kingtoppie......
Kende ik niet; Zowel de hele muziek en zang als de opbouw klinken een beetje hetzelfde in stijl als veel van Bullet For My Valentine.quote:
Kan kloppen, word beiden in Drop C gespeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Kende ik niet; Zowel de hele muziek en zang als de opbouw klinken een beetje hetzelfde in stijl als veel van Bullet For My Valentine.
Dat was me nog niet opgevallen inderdaad, maar Drop C is sowieso vrij populair bij metal-muzikanten. Vind het zeker aardig, maar het is niet mijn favoriete muziek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan kloppen, word beiden in Drop C gespeeld.
Wisten we alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens, ik ben ook zo'n watje dat gaat zitten meejanken hoor
Gelukkig, er is nog iemand. Dacht dat mijn muzieksmaak het topic gedood hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh trouwens, ik ben ook zo'n watje dat gaat zitten meejanken hoor
Ik ben er ook nog. Maar ik had wat dat betreft wel weinig in te brengen, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig, er is nog iemand. Dacht dat mijn muzieksmaak het topic gedood had
Huh, had ik dat al eens gemeld ofzoquote:
quote:
Heyquote:
Haha tof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Paar posts naar boven staat een linkje naar het commentaar van Benzin
Heujquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
Cassandra dat is toch die schijnheilige!
waitwhut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben maar middelmatigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij bent derde in de categorie 'Liefste vrouwelijke user'Proficiat!
Cassandra in een kutbui?quote:
Mijn verslag heeft een paar negatieve categorieën overgeslagen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
nee degene die er wel op hebben gestemd houden hun mondquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
volgens de uitslagen he. Ik was het niet
stond ik zo hoog danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verslag heeft een paar negatieve categorieën overgeslagen ja
ik kan nog wel een vrachtwagen + behulpzame chauffeur gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben trouwens helemaal in m'n nopjes. Er staat hier een vrachtwagg0l voor de deur en morgenochtend ga ik een vrachtje lossen bij een van de klantjes waar ik vroeger 4 keer per week kwam
Haha, het is wel handig om er goed op te blijven staan bij Cassandra, anders komt ze weer het topic binnenvallen om je even ergens op te wijzenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verslag heeft een paar negatieve categorieën overgeslagen ja
'S nie handig, zo'n ding in de straatjes van Damsko City. Regel maar een busje met een goeie bak achterop, mag je zelfs zelf mee rijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik kan nog wel een vrachtwagen + behulpzame chauffeur gebruiken
Thanks hosselaar!quote:
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php?p=7quote:
Van 3 toch ook?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
'S nie handig, zo'n ding in de straatjes van Damsko City. Regel maar een busje met een goeie bak achterop, mag je zelfs zelf mee rijden
volgens mij ben ik juist redelijk directquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van 3 toch ook?
Sowieso een vraag met een hooggehalte natuurlijk
Nog beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een verhuisservice ingeschakeld. Meer stress kan ik écht niet gebruiken nu
Mijn oppas voor de katten heeft wel last minute afgebeld
Ik bedoel de vraag in de verkiezingenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik juist redelijk direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |