In NL ga je die (bijna) niet vinden. Asus levertijd die dingen niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:30 schreef J83 het volgende:
Ai, mijn oplader heeft het gisteravond begeven. Doet helemaal niets meer. Heeft iemand tips om snel aan een nieuwe te komen?
Vannacht heeft mijn tablet een software-update gedownload die het probleem op het eerste gezicht lijkt te hebben verholpenquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Skv het volgende:
Heb sinds vorige week de Asus TF300 (3G). Krijg het alleen niet voor elkaar om met het dock speciale karakters te maken. (door 'e = é, "e = ë etc). Als ik de ' gebruik, geeft 'ie alleen een spatie weer.. Zag dat het hierboven ook werd genoemd. Al een oplossing gevonden?
DaMart, welke softwareversie heb je? Als ik zoek naar updates vindt ie niks.
Nog een maandje, dan komt er vast weer een nieuwe seriequote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Pfff... wat een kudtkick.
(Geintje) Maar ik dacht minstens dat ze na een jaar (aankondiging TF700/300 was CES2012) eens met iets nieuws zouden komen... Je hebt nu natuurlijk o.a. de Nexus 10 en Samsungs 10.1 Note die vrij origineel en recent zijn. Ik heb altijd wel een hoge waardering voor Asus gehad rond de Transformer-serie, maar 't is toch al een tijdje aardig stil, of heb ik iets gemist?
Ze zullen wel drukker zijn met alle Windows 8 tablets...
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.
Tnx kan hem alleen bij Amazone.de vinden. Heb je er ervaring mee? Enig idee hoelang verzenden duurt vanuit het oosten?quote:
quote:The Transformer tf300 which just came out has almost the exact same size, except its 0.1 in thicker, so will this cover still work for it do you think? Asus hasn't released a cover for the new one yet.
Anders kijken of je deze kunt vinden, is een case/smart cover combi: http://www.tabletsmagazin(...)r-de-tf300-en-tf700/quote:I think it will still work. You can always purchase the cover and return it later.
Omdat ik mijn Dock niet altijd wil meenemen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Skv het volgende:
Waarom wil je een cover? Je beschermt het scherm toch als als je 'm in t dock zet en 'm dichtklapt?
Ja, volgens mijn tablet is het systeem up-to-datequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:36 schreef Skv het volgende:
Firmware up to date? Ik had dat probleem ook, maar na de laatste update was het opgelost.
Mijn adapter deed ook raar. Bleek dat de stekker niet goed in elkaar zat. Die bestaat namelijk uit twee delen en die moeten goed contact maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
mijn adapter (tf101) heeft het nu echt volledig begeven... iemand tips voor een (liefst goedkoop) alternatief?
TF300, 32GB. Merk wel dat hij met touchbediening lekkerder werkt. Resolutie van docking touchpad lijkt niet zo hoog te zijn, bij langzaam scrollen hapert het een beetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
De TF101? Of een nieuwere versie?
4.2.1. werkte op mijn TF101 nog verbazend soepel eigenlijk, had verwacht dat de TF300 daar dan toch nog beter mee overweg zou moeten kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
Is bij mijne ook zo. Het is ook een gedateerd ding.
toch zou hij volgens reviews vlekkeloos moeten werken, al werkte het toen nog op ICS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Skv het volgende:
Is bij mijne ook zo. Het is ook een gedateerd ding.
Mwah, gewoon aantekeningen maken op mijn TF101 met die standaard note-app (en een speciaal pennetje) gaat goed, maar nog niet zo soepel als gewoon pen & papier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:24 schreef shiznuts het volgende:
En Android is ook niet zozeer gericht op het maken van aantekeningen e.d. maar meer op entertainment.
Dus een Windows RT of iets gaan halen is ook altijd een idee.
volgens mij kun je he gewoon omhoog drukken trekken als je aan die rand trekt en achterover trekt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik zie dat de docking in de stand staat dat de tablet is ´dichtgeklapt´. Ik krijg de houder voor de tablet nu niet omhoog. Moet ik de tablet nu in deze stand in de docking klikken, of is er een manier om de houder nu al omhoog te zetten=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |