abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 00:32:06 #176
163650 Greys
pi_106709715
Raffaëla Paton terug bij ex

van onze redactie
AMSTERDAM - Raffaëla Paton, die zowel op mannen als vrouwen valt, is weer terug bij Paul, de vader van haar vijfjarige dochtertje Beautifull Hope.

Dit onthult de 28-jarige zangeres in Story. "Het afgelopen jaar bracht ik elke maand een week bij mijn dochter door. Beautifull Hope woont nog steeds bij Paul en die dagen waren echt voor mij en mijn dochter. Ik logeerde dan gewoon bij Paul en we merkten dat we weer naar elkaar toe groeiden. (...) We bleken nog steeds van elkaar te houden."
Paul en Beautifull Hope wonen in Groningen, maar Raffaëla is niet van plan om Amsterdam te verlaten. "Voor mijn carrière is het makkelijker om in Amsterdam te wonen. Maar zodra ik een paar dagen achter elkaar vrij ben, reis ik naar het hoge noorden om bij Paul en onze dochter te zijn. We hebben nu een latrelatie en dat bevalt ons prima."
Na de geboorte van Beautifull Hope ging het bergafwaarts met de relatie van Raffaëla en Paul. De zangeres kreeg een postnatale depressie en Pauls café brandde af. Raffaëla stortte zich in de armen van Ellen, maar die relatie was van korte duur. Binnenkort gaat de artiest strijden om deelname aan het Eurovisie Songfestival.

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106709744
...goede reden om volgende maand niet goed te kunnen zingen :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 00:35:38 #178
163650 Greys
pi_106709802
Ik lees het nu pas goed, maar ze woont dus helemaal niet bij haar kind?
In verband met haar carrière??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106709855
Dacht wel dat het zoiets was ja...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 00:38:56 #180
163650 Greys
pi_106709886
Ja zie dat bericht. Het afgelopen jaar bracht ze per maand een weekje met haar dochtertje door.
En nu is ze weer terug bij die ex, die met hun dochtertje in Groningen woont, maar evengoed blijft zij lekker in Amsterdam wonen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 00:48:47 #181
163650 Greys
pi_106710151
Joan was vandaag samen met Nigel (die kennen we ook nog! :P ) naar de single release van Charlotte ten Brink. Leuk klein filmpje :D
http://www.twitvid.com/RBEXI
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106712871
Op Nu.nl staat nog een leuker artikel waar staat dat ze zich als een prinses ging gedragen :D
En ja dat kind bij haar vader, ik herinner me de beelden nog bij VOH vorig jaar van haar nieuwe vriend (best een leuke vergeleken boertje ex :+) en lekker nonchalant bleren dat ze (Raffa dus) bij haar pa woonde voor haar carrrrrrrriere :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Pisces29 op 12-01-2012 06:21:12 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106718850
quote:
Raffaëla weer terug bij ex
Laatste update: 11 januari 2012 14:51 info
AMSTERDAM - Raffaëla Paton is weer terug bij haar ex-vriend Paul. De Idols-winnares en haar vriend gingen twee jaar geleden uit elkaar, maar zijn inmiddels weer een stel, vertelt Raffaëla in Story.

Raffaëla en Paul gingen uit elkaar na een moeilijke periode. Zo raakte de zangeres vijf jaar geleden na de geboorte van hun dochter Beautifull Hope in een postnatale depressie.

"Paul begreep daar niets van. Hij dacht dat ik gek was geworden, dat de hormonen met me aan de haal waren gegaan. Vervolgens werd ik boos op hem, omdat hij me niet begreep", zo zegt de zangeres in het weekblad.

Prinses

Ook het hele circus rondom de talentenjacht Idols had al een zware druk gelegd op de relatie van Raffaëla en Paul. "Er veranderde zoveel in mijn leven. Alles werd voor me gedaan. Ik hoefde niets meer zelf te regelen. Alsof ik een prinses was. En daar ging ik me ook naar gedragen. Ik kreeg een air, waardoor ik heel veel mensen afstootte."

Tot overmaat van ramp brandde na de geboorte van Beautifull Hope ook nog eens Pauls café af. "Dat maakt een relatie er niet makkelijker op. Paul en ik hebben toen besloten afstand van elkaar te nemen."

Maar inmiddels zijn de twee weer samen. Het afgelopen jaar logeerde Raffaëla regelmatig bij Paul, aangezien haar dochtertje bij hem woont, en groeiden de twee weer naar elkaar toe.

Rust

"Er was nu ook zoveel rust om ons heen. Dat deed onze relatie goed. We bleken nog steeds veel van elkaar te houden."

Raffaëla durft dan ook inmiddels hardop te zeggen dat zij en Paul weer een stel zijn. Met samenwonen willen ze nog even wachten. "We hebben nu een latrelatie en dat bevalt ons prima."
Zou ze inmiddels al air-loos zijn? :7
pi_106721570
quote:
Zou ze inmiddels al air-loos zijn?
Wat denk jezelf :P :D

quote:
Inderdaad.. dat zegt toch genoeg over wat zijn belangrijk vind, raar mens die Raffaela.. Zielig voor zo'n kind.
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:24:15 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106722463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou ze inmiddels al air-loos zijn? :7
:D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 14:26:42 #186
43556 miss_dynastie
pi_106722548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef Supermen12 het volgende:

[..]

Wat denk jezelf :P :D

[..]

Inderdaad.. dat zegt toch genoeg over wat zijn belangrijk vind, raar mens die Raffaela.. Zielig voor zo'n kind.
Waarom, zielig voor zo'n kind? Er zijn tal van kinderen die hun vader hooguit een weekend in de twee weken zien, soms zelfs zonder dat de ouders normaal met elkaar omgaan. Paul en Raffaela gingen behoorlijk normaal met elkaar om, het kind is bij haar vader die haar lief heeft, ik zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd :@ .
pi_106722870
quote:
Waarom, zielig voor zo'n kind? Er zijn tal van kinderen die hun vader hooguit een weekend in de twee weken zien, soms zelfs zonder dat de ouders normaal met elkaar omgaan. Paul en Raffaela gingen behoorlijk normaal met elkaar om, het kind is bij haar vader die haar lief heeft, ik zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd .
Omdat ze blijkbaar haar zangcarriere belangrijk vind dan haar dochtertje..
pi_106722873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

het kind is bij haar vader die haar lief heeft, ik zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd :@ .
Ja dat is wel zo :)

Alleen het straalt er zo ontiegelijk vanaf dat het een ongelukje is geweest, en ze heeft ook geen drukke carrière (of ik mis iets), dus het komt ook gewoon een beetje jammer over.
Maar als het meisje bij haar vader is, die graag voor haar zorgt, dan is dat idd een prima plek :)
pi_106723358
3JS staan achter kandidaten Songfestival.
Leadzanger Jan Dulles van de 3JS vindt het geen bezwaar dat vier van de zes kandidaten van het Nationaal Songfestival afkomstig zijn van The Voice of Holland. Dat heeft Dulles, die vorig jaar naar het Songfestival werd gestuurd, verteld in Shownieuws. Dulles vindt het een mooie selectie. “Dit zijn wel jonge mensen, maar geen onervaren mensen. Ze hebben allemaal met talentenjachten meegedaan en dat zijn programma’s waar ze klaargestoomd worden voor het grote publiek“, zegt hij.

Een jury met daarin onder meer John de Mol, producent van The Voice, heeft de kandidaten geselecteerd. “Er is een jury aan voorafgegaan die ze geselecteerd hebben en het zijn uiteindelijk de liedjes die het moeten doen. Dus ik vind het terecht dat deze mensen doorgaan.”

De 3JS eindigden vorig jaar op de laatste plaats in de halve finale van het Eurovisie Songfestival.

Bron!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 15:31:23 #190
163650 Greys
pi_106724681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom, zielig voor zo'n kind? Er zijn tal van kinderen die hun vader hooguit een weekend in de twee weken zien, soms zelfs zonder dat de ouders normaal met elkaar omgaan. Paul en Raffaela gingen behoorlijk normaal met elkaar om, het kind is bij haar vader die haar lief heeft, ik zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd :@ .
Het gaat me er meer om hoe ze het brengt. Ze heeft het drukker met twitteren (en volgens mij is er weinig aan 'carrière' geweest het laatste jaar? Als haar kind later leest dat mama 'heus wel even naar d'r dochter ging als ze een paar dagen vrij heeft', dan vind ik dat sneu. Ik twijfel er geen moment aan of die vader wel goed voor het kind zorgt hoor :)
Het komt alleen allemaal een beetje vreemd over. Als ze nou een monstercarrière had en elke avond optrad...

Maar wat ze zelf al zegt kennelijk, die 'air' die ze destijds kreeg waarmee ze veel mensen heeft afgestoten, dat werkt bij mij nog steeds tegen haar. Kan er niets aan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 15:47:49 #191
43556 miss_dynastie
pi_106725226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:38 schreef Supermen12 het volgende:

[..]

Omdat ze blijkbaar haar zangcarriere belangrijk vind dan haar dochtertje..
Ja en zo zijn er honderdduizenden vaders, van wie dat zonder meer geaccepteerd wordt. Ik ben helemaaaaaal geen Raffaela-fan (en zelfs dat is een understatement :') :D ), maar het staat me wel tegen dat wanneer vrouwen doen wat (veel) mannen doen, het ze zo zwaar wordt aangerekend.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Greys het volgende:

Maar wat ze zelf al zegt kennelijk, die 'air' die ze destijds kreeg waarmee ze veel mensen heeft afgestoten, dat werkt bij mij nog steeds tegen haar. Kan er niets aan doen.
Ik moet haar ook nog steeds niet hoor, maar ik vind 'zielig' wel een heftig statement. Ik vind Beautifull veel zieliger om haar naam dan om het feit dat ze liefdevol door papa verzorgd wordt en haar mama eens in de maand een volle week ziet. Dat is meer dan veel kinderen van gescheiden ouders hun papa zien, qua dagen.
pi_106726529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
Ze kan er niet mee omgaan, weet niet wat ze ermee moet. Ze ziet haar dochter niet vaak, een keuze. Eerlijk, dus goed dat haar ex die het meisje wel de juiste opvoeding kan geven de zeggenschap heeft. Raar, maar Raffa is raar en hoe het nu gaat is het beste voor alle partijen.
That's all folks!
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:02:02 #193
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106727987
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze kan er niet mee omgaan, weet niet wat ze ermee moet. Ze ziet haar dochter niet vaak, een keuze. Eerlijk, dus goed dat haar ex die het meisje wel de juiste opvoeding kan geven de zeggenschap heeft. Raar, maar Raffa is raar en hoe het nu gaat is het beste voor alle partijen.
Er is toch al iets mis met je ouderschap zodra je je dochter Beautifull Hope noemt nmm.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 17:05:10 #194
163650 Greys
pi_106728100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar, maar Raffa is raar en hoe het nu gaat is het beste voor alle partijen.
Het is ook het beste voor alle partijen als ze niet naar Baku gaat :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:06:52 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106728162
:D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106732441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:54 schreef Supermen12 het volgende:
Ze hadden op die vraag ook moeilijk anders kunnen reageren natuurlijk :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2012 @ 19:25:01 #197
163650 Greys
pi_106732479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ze hadden op die vraag ook moeilijk anders kunnen reageren natuurlijk :)
Hij had ook zuur kunnen reageren dat 'we' beter helemaal niet meer mee kunnen doen.
Dus het valt me mee ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106733406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gaat me er meer om hoe ze het brengt. Ze heeft het drukker met twitteren (en volgens mij is er weinig aan 'carrière' geweest het laatste jaar? Als haar kind later leest dat mama 'heus wel even naar d'r dochter ging als ze een paar dagen vrij heeft', dan vind ik dat sneu. Ik twijfel er geen moment aan of die vader wel goed voor het kind zorgt hoor :)
Het komt alleen allemaal een beetje vreemd over. Als ze nou een monstercarrière had en elke avond optrad...

Dat is ook precies wat ik bedoel te zeggen eigenlijk. De vader zal ongetwijfeld goed met hun dochtertje om gaan.. En wat de carriere van Raf betreft dat zit ook in het slop. Na haar Idols-winst 1 nummer 1-hit en verder nooit meer wat uitgebracht... En optreden tja.. geen idee eigenlijk :P
pi_106772036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:54 schreef Supermen12 het volgende:
Leadzanger Jan Dulles van de 3JS vindt het geen bezwaar dat vier van de zes kandidaten van het Nationaal Songfestival afkomstig zijn van The Voice of Holland. Dat heeft Dulles, die vorig jaar naar het Songfestival werd gestuurd, verteld in Shownieuws. Dulles vindt het een mooie selectie. “Dit zijn wel jonge mensen, maar geen onervaren mensen. Ze hebben allemaal met talentenjachten meegedaan en dat zijn programma’s waar ze klaargestoomd worden voor het grote publiek“, zegt hij.

Een jury met daarin onder meer John de Mol, producent van The Voice, heeft de kandidaten geselecteerd. “Er is een jury aan voorafgegaan die ze geselecteerd hebben en het zijn uiteindelijk de liedjes die het moeten doen. Dus ik vind het terecht dat deze mensen doorgaan.”

De 3JS eindigden vorig jaar op de laatste plaats in de halve finale van het Eurovisie Songfestival.

Bron!
Prachtig, zo'n laatste zinnetje dat elke waarde die eventueel gehecht zou worden aan de woorden van deze heren onderuit schoffelt. _O-
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_106796664
Ik denk dat we na gister bij VOH echt met een gerust hart kunnen zeggen dat er niks doorgestoken kaart is. ^O^
Ik heb er ook niet aan getwijfeld, en ook bij ESF geloofde ik er niet in dat John zou kiezen wie er straks doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')