abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106642782
Wat een Raffaela haat :{w
Hoe goed kennen we haar nummer nou, laat je eens verrassen! Misschien is het gewoon een rete goed pop lied :) Maarja, ergens he..we blijven Nederland en wij kunnen natuurlijk nooit eens met een toffe show a la Oekraine, Zweden of Azerbeidzjan aan komen. ;(
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106643022
Als Talpa zich er mee bemoeit heb ik er wel vertrouwen in dat de act goed komt. Ik bedoel, het lukt ze met de Voice ook elke week weer. Nu nog een goed nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 16:29:32 #153
163650 Greys
pi_106645799
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef grazz het volgende:
Wat een Raffaela haat :{w
Hoe goed kennen we haar nummer nou, laat je eens verrassen! Misschien is het gewoon een rete goed pop lied :) Maarja, ergens he..we blijven Nederland en wij kunnen natuurlijk nooit eens met een toffe show a la Oekraine, Zweden of Azerbeidzjan aan komen. ;(
Een goed poplied... waar er straks nog 23 van zijn...
En het gaat me bij Rafaella niet eens om haar nummer, ik moet háár gewoon niet _O-
Zo te zien aan alle berichten hier, op twitter en overal ben ik niet de enige :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106645967
Opzich heb ik niks tegen Rafaëlla, ik vind Joan alleen tien keer leuker en beter :)
pi_106650618
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

En het gaat me bij Rafaella niet eens om haar nummer, ik moet háár gewoon niet _O-
Zo te zien aan alle berichten hier, op twitter en overal ben ik niet de enige :D
:D
pi_106650845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Klopt, vrees er dus voor dat zij sowieso niet gaat winnen dan :{
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:01:36 #157
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106651474
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef grazz het volgende:

[..]

Als JdM het belangrijk vind dat rafaella wint, dan wint rafaella ;(
pi_106652120
Ik had niet verwacht nog eens ongelukkig te worden van een doos met chocolade :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 19:20:42 #159
163650 Greys
pi_106652312
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef grazz het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als JdM het belangrijk vind dat rafaella wint, dan wint rafaella ;(
Precies dit idd :D
En als ik John zo een beetje hoorde praten over haar, dan is zij volgens mij echt zijn favoriet...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 19:24:05 #160
163650 Greys
pi_106652468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht nog eens ongelukkig te worden van een doos met chocolade :')
Ze heeft zelfs Forrest Gump voor ons verziekt :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106652947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Precies dit idd :D
En als ik John zo een beetje hoorde praten over haar, dan is zij volgens mij echt zijn favoriet...
Zou JdM zijn stick in haar chocolade mogen dopen dan? :o
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 19:34:53 #162
163650 Greys
pi_106653039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Peter het volgende:

[..]

Je weet het niet Peter... straks heeft ze Ome Humphrey, Ome Ruth en Ome John ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106653144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze tegenwoordig van de vrouwenliefde was?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106653179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Carrière gaat voor alles toch? (had ze dat niet al eens bewezen?)
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 19:37:56 #165
163650 Greys
pi_106653210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Als ik haar twitterberichten mag geloven is ze heel erg into een bepaalde heer :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106653450
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik haar twitterberichten mag geloven is ze heel erg into een bepaalde heer :+
Het boeit mij verder niet hoor, maar dacht zoiets opgevangen te hebben.
Maar als ze echt een geweldig nummer heeft, mag ze van mij gaan hoor. In het kader van het landsbelang moeten de persoonlijke opvattingen maar even wijken, zeg maar :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 20:02:00 #167
163650 Greys
pi_106654553
Had nog even gevraagd per mail:
- of de kaarten echt uitverkocht zijn of dat er een storing was op de site bij bestellen (omdat @songfestival twitter account daarna nog gewoon twitterde over kaartverkoop)
- of er betere/langere snippets van de nummers komen
- of er inderdaad, zoals elders te lezen viel, vanuit elk songfestivalland 2 mensen worden overgevlogen om te adviseren tijdens het NSF namens 'de buitenlandse kijker'
- of FOK! ook op de persuitnodigingenlijst mag (had ik eerder gevraagd, maar die dame waar ik contact mee had werkt er niet meer sinds oktober)

Antwoord:

quote:
Kaarten zijn inderdaad uitverkocht. Is heel snel gegaan dit jaar...

Vooralsnog zijn de nummers niet beschikbaar. Hetgeen we op de perspresentatie hebben laten horen, waren demo's van de liedjes. Er kan/gaat dus nog aan gesleuteld worden. Het zou best kunnen dat we in de weken voorafgaand aan het NSF nog wat gaan 'doen' met de nummers, maar is verder nog niet bekend.

Ik zet jullie op de uitnodigingenlijst.

Het klopt dat er een vak 'adviseurs' in de zaal zit die een advies uitbrengen aan het publiek en de vakjury. Deze mensen worden zoveel mogelijk gezocht in Nederland. Het zijn niet specifiek 'songfestivalkenners'. Er zal wel gevraagd worden of ze iets met het Songfestival hebben, maar het gaat er om dat zij met open blik naar de kandidaten kijken. Deze groep mensen is 'de kijker', om het zo maar te zeggen.
Dat laatste snap ik niet helemaal, want 'de kijker', dat zijn wij toch? Tv-kijkend Nederland die mogen stemmen? Wat is de meerwaarde dan van dat vak als ze niet uit de Songfestivallanden komen? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:08:31 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106654909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
Had nog even gevraagd per mail:
- of de kaarten echt uitverkocht zijn of dat er een storing was op de site bij bestellen (omdat @songfestival twitter account daarna nog gewoon twitterde over kaartverkoop)
- of er betere/langere snippets van de nummers komen
- of er inderdaad, zoals elders te lezen viel, vanuit elk songfestivalland 2 mensen worden overgevlogen om te adviseren tijdens het NSF namens 'de buitenlandse kijker'
- of FOK! ook op de persuitnodigingenlijst mag (had ik eerder gevraagd, maar die dame waar ik contact mee had werkt er niet meer sinds oktober)

Antwoord:

[..]

Dat laatste snap ik niet helemaal, want 'de kijker', dat zijn wij toch? Tv-kijkend Nederland die mogen stemmen? Wat is de meerwaarde dan van dat vak als ze niet uit de Songfestivallanden komen? :@
het zijn gewoon potentiele kopers van Johns programmaformule. 8-)

Aan een snippet van 15 seconden kan veel gesleuteld worden om er een nummer van 2 minuten van te maken. :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 20:10:39 #169
163650 Greys
pi_106655033
Ik vraag me echt af waar dat verhaal dan vandaan kwam, dat artikel waarin stond dat er 2 mensen per songfestivalland overgevlogen zouden worden. Het leek me al sterk :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:12:05 #170
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106655129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me echt af waar dat verhaal dan vandaan kwam, dat artikel waarin stond dat er 2 mensen per songfestivalland overgevlogen zouden worden. Het leek me al sterk :P
Afgezien van dat de gemmiddelde armenier of servier geen woord engels spreekt. :D
pi_106655294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
De meerwaarde is dat men (De Mol) deze mensen het nummer/de nummers kan laten kiezen die men zelf graag als winaar ziet.
pi_106655574
Met al die complottheoriën is het net "Wie is de Mol"

Maar misschien tellen die buitenlandstemmen wel mee als groep of zo. Dus een deel stemmen van de (ahum) vakjury, een deel stemmen van de buitenlandgroep en een deel stemmen van de kijkers.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 20:19:14 #173
163650 Greys
pi_106655636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met al die complottheoriën is het net "Wie is de Mol"

Maar misschien tellen die buitenlandstemmen wel mee als groep of zo. Dus een deel stemmen van de (ahum) vakjury, een deel stemmen van de buitenlandgroep en een deel stemmen van de kijkers.
Maar de buitenlandgroep zijn voornamelijk gewoon Nederlanders...
Ik vraag me af in hoeverre dat echt representatief is dan _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106656729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de buitenlandgroep zijn voornamelijk gewoon Nederlanders...
Ik vraag me af in hoeverre dat echt representatief is dan _O-
ooh....wacht even...ik dacht dat die adviseurs buitenlanders waren die in Nederland wonen, vanwege de kostenbesparing voor John, hoeft ie ze niet over te laten vliegen.
Maar als je het zo leest dan kan elke Jan, Klaas of Achmed daar in het "adviseursvak" terecht komen.
Dan wordt het dus inderdaad zoiets als twee consumptiebonnen extra als ze op Rafaëlla stemmen ...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 20:39:33 #175
163650 Greys
pi_106656965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

ooh....wacht even...ik dacht dat die adviseurs buitenlanders waren die in Nederland wonen, vanwege de kostenbesparing voor John, hoeft ie ze niet over te laten vliegen.
Maar als je het zo leest dan kan elke Jan, Klaas of Achmed daar in het "adviseursvak" terecht komen.
Dan wordt het dus inderdaad zoiets als twee consumptiebonnen extra als ze op Rafaëlla stemmen ...
Ja kan ook zijn zoals jij het las hoor, dat ze twee Finnen, twee Zweden etc in Nederland gaan zoeken. Maar ja, zelfs dan, in hoeverre verschillen zij dan van de gewone Nederlander, als het om songfestivalsmaak aan komt. Als ze hier wellicht hun hele leven al wonen. Dat vraag ik me ten zeerste af :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')