Ja, lekker lang licht ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wel een leuke tijd voor een roadtrip
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:43 schreef MadMaster het volgende:
Nu tukken, Soempie gaat het toch niet doen vannacht...![]()
Nu op BBC?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Kijktipherhaling: "Public Enemies" van de BBC. Wat voor jou C4
Nee, het is downlooibaarquote:
Ah, ok. Dan zet ik die op het lijstje. Thx.quote:
Beter. En de BBC kennende zal het inderdaad wel de moeite waard zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Afleveringen duren een uur trouwens
Dan moet PS, als MinOCW, maar eens regelen dat onze publieke omroepen de kwalitieit van de BBC maar eens moeten gaan halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zeker
En ik ben pas bij aflevering 2
Dat gaat nooit lukken. Nederlanders kunnen niet acteren en Nederlanders kunnen niet produceren. Het is altijd dat gekunstelde gedoe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet PS, als MinOCW, maar eens regelen dat onze publieke omroepen de kwalitieit van de BBC maar eens moeten gaan halen.
Hij/zij?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij wel. Ik kreeg weeen en echt een supersnelle bevalling. Heeft nog geen 2 minuten geduurd. Wel raar want de afgelopen 9 maanden....en het was nog een mocca-tje ook!
Dan gooien we NL 1/2/3 maar in de prullenbak en geven BBC 1/2/3/4 maar door.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken. Nederlanders kunnen niet acteren en Nederlanders kunnen niet produceren. Het is altijd dat gekunstelde gedoe.
Primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gooien we NL 1/2/3 maar in de prullenbak en geven BBC 1/2/3/4 maar door.
Geen flauw idee. Wel eerst nog even in een handdoek gewikkeld, maar die kan nu gelijk de was inquote:
Bedenk me eigenlijk net dat kleine meisjes altijd prinses willen zijn. Nooit koningin. Waarom zou dat zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil nog steeds koningin zijn
Een hedendaagse wilhemina?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil nog steeds koningin zijn
ohh die ga ik stelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedenk me eigenlijk net dat kleine meisjes altijd prinses willen zijn. Nooit koningin. Waarom zou dat zijn?
Zie ik 'm zo op Facebook?quote:
quote:
ik ookquote:
Een paar weken terug was ik in Deventer om een concert van de Heideroosjes bij te wonen. Naast het poppodium aldaar zit een café, waar ze Deventer dubbel en tripel verkopen. Dat kende ik nog niet, dus besteld. Best lekker ook. Blijkt daarna dat dat spul helemaal niet uit Deventer komt, maar in opdracht van een Deventer-slijter in België is gebrouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haal daar soms bier, en het Montersche Sluisbier is er ook te koop
Hier nog eenquote:
quote:
NL2 mag blijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gooien we NL 1/2/3 maar in de prullenbak en geven BBC 1/2/3/4 maar door.
Onbekend.quote:
Ik zou voor 4 gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima
1 en 2 heb ik al..3 en 4 niet en de rest ook niet
Dat gebeurt redelijk vaakquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar weken terug was ik in Deventer om een concert van de Heideroosjes bij te wonen. Naast het poppodium aldaar zit een café, waar ze Deventer dubbel en tripel verkopen. Dat kende ik nog niet, dus besteld. Best lekker ook. Blijkt daarna dat dat spul helemaal niet uit Deventer komt, maar in opdracht van een Deventer-slijter in België is gebrouwen
Niks bedtijd! Vertel eerst eens wat je hebt gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woah eindelijk weer eens een goeie avond uit hier. Wat een pret gehadEn nu bedtijd voor PS. En het feit dat
me al de hele avond negeert zelf negeren. Slaap lekker. En plop-ze Soemp!
Kijk, er bestaan inderdaad slechtere bezigheden dan die.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de kroeg in gegaan voor wat drankjes en geklaag over het vrouwvolk, en daarna gedanst op campus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |