Was ook een keertje op TV een item overquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snoepen is minder slecht voor je tanden dan appelsap. In de appelsap zit een zuur die je glazuur aantast en als je dan gaat poetsen, zijn je tanden niet goed beschermd. Of zoiets. Aldus de jeugdtandverzorging, vorig jaar een voorlichting daarover gehad.
Ow spuit 11
Oh, je bedoelt die *******?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanwaar die drie sterretjes? Schelden mag. Ook op Michelle Bachmann.
ik heb er beroepsmatig ook wel eens een mening overquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snoepen is minder slecht voor je tanden dan appelsap. In de appelsap zit een zuur die je glazuur aantast en als je dan gaat poetsen, zijn je tanden niet goed beschermd. Of zoiets. Aldus de jeugdtandverzorging, vorig jaar een voorlichting daarover gehad.
Ow spuit 11
Ja, nog steeds die ene kuthoer. Ik trek mijn woorden niet terug. Zelfs al moet ik daarvoor in de gevangenis...quote:
wat is jouw mening dan? Beroepsmatig...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb er beroepsmatig ook wel eens een mening over
Vruchtenzuur of zo? Zoiets heet fruitzuur, flapdrol (ik).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat snoep niet zuur smaakt zegt niet dat het niet zuur is. Dus hoe weet je dat dan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
Moest net gewoon hardop lachen om de geluiden die ik maakte op het toilet.Ik kon ook mijn buik indrukken en het vocht en gebubbel letterlijk horen verplaatsen.
Maar ik ben er nu wel achter waarom ik diarree heb, gelukkig geen spastische darmen!
Jij zegt het...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
saffies: check
koffie: check
broodjes köfte: check
Ik ben er klaar voor Soempie. Begin maar.
Je vergeet popcorn...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
saffies: check
koffie: check
broodjes köfte: check
Ik ben er klaar voor Soempie. Begin maar.
Heel gevaarlijk dus. (En dat bedoel ik algemeen)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit gedacht dat ik er nog eentje nodig had. Heel veel dingen zitten ook in de aansprakelijkheids/autoverzekering voor mijn gevoel.
Wij hebben wel een uitvaartverzekering trouwens.
Ja, dat is het ook inderdaad. Ik heb het weleens doorgelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk dus. (En dat bedoel ik algemeen)
Dat is nou precies wat een aanstaande vader zou zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:13 schreef Wiebelkont het volgende:
En voordat iemand zich weer wat in zijn hoofd haalt:
WIJ KIJKEN NOG STEEDS CRIMINAL MINDS!
Tol Hanssequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Waar ter wereld ik ook kwam
Nimmer trof ik zo een bende
Als in 't oude Amsterdam
Welgelegen aan het IJ
Leven zij daar vrij en blij
Ronkend in gepoetste blikkies
Vreemde vogels met hun stickies
Uit hun monden wolken rook
Als liepen zij op oliestook
Speedy kauwend met hun tanden
Geen parkeerplaats meer voorhanden
En daar sta je op de stoep
Glijend door de hondepoep
Ja 't is d'r druk genoeg
Op de straat en in de kroeg
Waar Bolle Jan z'n biertje hijst
En de jukebox vrolijk krijst
Z'n vrouw die krijgt haar eerste wee
Op 'n zaaltje in 't WG
Lijkt de baby op z'n vader
Wordt 't wel een
[ afbeelding ]
Van een metertje of twee
Amsterdam holadiee
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat een aanstaande vader zou zeggen.
En dat laat je dan niet even weten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Was vandaag in Maassluis, daar kunnen ze zwemvesten ook maar beter paraat houden...
Neuhquote:
Heb ik vanmorgen gemeld, maar toen wilde je dat ik serieus deed en de rest heb je kennelijk niet gelezen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat laat je dan niet even weten?
Nog niet, maar wel flink hoog...quote:Het water staat zeker bovenop de kade? Die kade is al eens gefixed nadat er een deel was ingestort.
Link? Want ik zie het nergensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen gemeld, maar toen wilde je dat ik serieus deed en de rest heb je kennelijk niet gelezen...
Ja ik denk dat ze heel verstandig de sluis dicht hebben gehoudenquote:Nog niet, maar wel flink hoog...
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb vandaag een vrouw uit Berkel en Rodenrijs op TV gezien bij een aflevering van de "keuringsdienst van waarde" oid - wel een oude aflevering want ik kan me het verhaal nog herinneren.
Ze wilde graag weten waarom Appie Heijn de termen 'ecologisch', '100% gerecycled' en 'gemaakt van onbewerkt papier' op hun verpakkingen WC-papier gebruikten, dit papier was zo wit en mooi dat ze het niet kon geloven!
Je moet toch wat als er niet veel passeert in je dorp.
Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, hoekje om, straatje uit gekkenhuis!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
En wat deed je eigenlijk in Maassluis, als ik zo vrij mag zijn?
"hoekie om, trappie af"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, hoekje om, straatje uit gekkenhuis!
[AKQ SC #1183] Wij willen babies zien!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Link? Want ik zie het nergens
[..]
Ja ik denk dat ze heel verstandig de sluis dicht hebben gehouden
Whisky oppikken...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
En wat deed je eigenlijk in Maassluis, als ik zo vrij mag zijn?
Fout...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://www.hetdrankenkabinet.nl/
Hmm...
Veels te vroeg joh! Ja, daar heb ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[AKQ SC #1183] Wij willen babies zien!
Ik ben benieuwd of ik de persoon ken.quote:
Paupertent.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://www.hetdrankenkabinet.nl/
Hmm...
De laatste, ja, ik ken hem persoonlijk en had wat flessen via hem besteld...quote:
Aardige kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste, ja...
http://www.uwtopwhisky.nl/
Heb ik me niet in verdiept.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haal daar soms bier, en het Montersche Sluisbier is er ook te koop
Met jou is het leuk Cluedo spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Tot zover mijn poging de detective uit te hangen.
Dat begrijp ikquote:
quote:Ik ken hem via één van mijn whiskyclubjes en hij is onafhankelijk qua assortiment en heeft korte/snelle lijntjes naar importeurs.
Ik wilde per sé een zeldzame fles hebben en hij is dan een prima kanaal daarvoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |