dat....quote:
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustigquote:en wat is het goede gedeelte dan?
(ik ken Den Haag wel goed, maar weet nu niet wat je bedoelt)
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustig
Nederlandse rap....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Andere kant van de straat inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groen
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Andere kant van de straat inderdaad
Mwah niet zo heel goed meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?
Pannekoekennnnn! Wantz!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Diconnected het volgende:
Pannekoeken bakken en fokken tegelijk, like a boss
Gisteren nog gezongen op het Buitenhof toen een vriend zijn scooter ging verzetten omdat hij steeds omwaaidequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Toeter toeter toeter toeter met Romana op de scooter,
Ije ije ije ije,Ik wil een stukje met haar rijden
Ook zo'n goede kwaliteit
Was ik al bang voor, jammer hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwah niet zo heel goed meer
Ja echt wel! heb tot op heden nog geen lekkere gevonden dus nu maar verplicht new york pizzaquote:
Darrylquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Ik ben verhuisd inmiddels, maar deze waren altijd erg goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja echt wel! heb tot op heden nog geen lekkere gevonden dus nu maar verplicht new york pizza
Ze bezorgen niet op mijn postcodequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd inmiddels, maar deze waren altijd erg goed
http://www.fellinispizza.nl/
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.quote:
je kunt toch halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze bezorgen niet op mijn postcode
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.
Wiz Khalifa en jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad...
UNF: jij was toch naar Wiz Galifa ofzo geweest?
En hoor je daar nu nog wat van?quote:
Ja hij heeft wel een paar bekende liedjes op het moment. Iets met Snoop dogg. En met Lily Allen 5 'o clock in the morning d8 ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Zwaaaaaaaaaaar gestoord wijf nu bij dr. Phil
Echt? Dacht trouwens dat Lilly Allen voorlopig geen liedjes meer maakte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel een paar bekende liedjes op het moment. Iets met Snoop dogg. En met Lily Allen 5 'o clock in the morning d8 ik
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama toen ze binnen kwam en mijn furbies zag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon dat blik witte bonen in tomatensaus voorzetten en zelfde reactie teruggevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama toen ze binnen kwam en mijn furbies zag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit hij voor dr te praten en haar kusjes te geven. Ze geeft m wel eten trouwensquote:
Ze heeft sperziebonen gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon dat blik witte bonen in tomatensaus voorzetten en zelfde reactie teruggeven
Bwhehe, ja toen ik ging kende ik ook bijna geen liedjes van hem. Maar vond het ook niet echt een succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt? Dacht trouwens dat Lilly Allen voorlopig geen liedjes meer maakte.
Nou ja, boeit ook niet verder, maar was benieuwd
Zit nu ook te bedenken dat ik meestal 3FM ofzo luister, daar heb je minder zulk soort muziek
Netjes geluisterd naar jou!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft sperziebonen gekocht
Natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Netjes geluisterd naar jou!
Ga jij ze klaarmaken?
Wat ga je maken?quote:
Gewoon koken en aardappels koken en een rundervink erbij. Niks speciaals vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Vriend van me was trouwens helemaal blij toen ik hem liet kennis maken met foodgawker
Is ook een coole website natuurlijk!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu zit hij voor dr te praten en haar kusjes te geven. Ze geeft m wel eten trouwens![]()
![]()
Nou ja, da's op zich toch best lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon koken en aardappels koken en een rundervink erbij. Niks speciaals vandaag
Woeiiiiiiiii, coole koekjes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://rock-ur-party.tabl(...)ow-pinwheel-cookies/
![]()
[ afbeelding ]
Hippe sjit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://rock-ur-party.tabl(...)ow-pinwheel-cookies/
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is toch net play-do zo joh!
[ afbeelding ]
Dit weekend ook weer eens koekjes en zulks maken, moet maandag nog trakteren voor op werk
Zekers!quote:
Ik las pilatesbroodjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik morgen pitabroodjes met kip en wat groenten eet en dan zondag nog bedenken
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik morgen pitabroodjes met kip en wat groenten eet en dan zondag nog bedenken
whehehehe, en strekkkkkkkkkquote:
Ik eet geen zalmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
??
Lijkt mij wel wat voor de zondag, mjam mjam
http://thehealthyfoodie.n(...)ay-sans-hollandaise/
maak je het met een lekkere plak ham?quote:
Hamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maak je het met een lekkere plak ham?
Lekkere ham he... makes allllll the differencequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ham![]()
![]()
Ik vind het wel lekker ergens in maar zo een plak opvreten, nah
Lekkere ham ook niet, ik vreet het ook niet op broodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekkere ham he... makes allllll the difference
Heb je weleens wontons gemaakt? En dan frituren of koken? Da's ook leuk(en lekker)
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
Net een heerlijke portie zelfgemaakt stoofvlees met aardappelpuree op
Gadver nee dat al helemaal nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ook geen rauwe ham? (als in, die gepekelde, gedroogde ham)?
Nou, hoop voor jou dat dat ooit nog komtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gadver nee dat al helemaal niet
Oh, dat huismerkkloontje zou perfect zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kippie, filter kost 27, huismerkkloon 17, levertijd 1 tot 2 werkdagen
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Staan echt minder lekkere dingen op foodgawker nu de feestdagen weer voorbij zijn...
Salade met geroosterde kikkererwten, bleh
Dan wandel ik er morgen nog eens langsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat huismerkkloontje zou perfect zijn!
Je bent geweldig!
Top!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wandel ik er morgen nog eens langs
Hoe cool!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:34 schreef Sokkepok het volgende:
Ik ben de plastic B.A. Baracus![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een pond senegalese bonen voor 2 euro hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn de sperziebonen in de aanbieding ofzo?
Mijn moeder had vorige week overigens 2 euro voor een ons betaald, kasbonen... was ze helemaal trots op![]()
Echt, ik ga geen 2 euro betalen voor een ons sperziebonen hoor.
Hier moet de lijm van de afvoer drogen (en bitumenkit ofzo), dus ik mag even geen water doorspoelen.
Goede reden om Indonesische te gaan bestellen straks!
WAT die is gek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn de sperziebonen in de aanbieding ofzo?
Mijn moeder had vorige week overigens 2 euro voor een ons betaald, kasbonen... was ze helemaal trots op![]()
Echt, ik ga geen 2 euro betalen voor een ons sperziebonen hoor.
Hier moet de lijm van de afvoer drogen (en bitumenkit ofzo), dus ik mag even geen water doorspoelen.
Goede reden om Indonesische te gaan bestellen straks!
Dat zijn die plastic ringetjes die ik nu zelf lak met nagellak. Alleen dan 5 op elke vingerquote:
Oh echt, wat cool!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dat zijn die plastic ringetjes die ik nu zelf lak met nagellak. Alleen dan 5 op elke vinger
ja precies... maar ze eet altijd weinig groente en dan heeft ze nu een reden om weinig groente te eten, want het is zo duurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT die is gek.
2 fucking euro. En sowieso een ons. Ik vreet zelf een half pond op
WAT GEKOOKTE ANDIJVIE :R en andijvie met nootmuskaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nootmuskaat
Toen ik net op kamers woonde hadden mijn huisgenoten voor me gekookt, andijviestamp. Ik dacht mjam! Hadden ze de andijvie eerst gekookt en er een half potje nootmuskaat door geflikkerd
Vroeger at ik wel groentesaus uit zo'n pakje van poederspul, om de ingekakte doodgekookte groenten enigszins eetbaar te makenquote:
Hier noemen we dat gewoon een tosti, kip.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik het alleen voor béchamelsaus voor op een croque monsieur (hmmmm), heeeel klein beetje erdoor. Verder nooit. Gruwelijke hekel aan, bah
en die maak je ook met béchamelsaus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier noemen we dat gewoon een tosti, kip.
Ik vroeg me al af wat het wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier noemen we dat gewoon een tosti, kip.
da's een hamkaastosti.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en die maak je ook met bÊchamelsaus?
Een tosti is de simpele versie, met boter, ham, kaas en niks anders erop.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het was
quote:
Ziet er gezond uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ] maar dan met witbrood ipv brood met pitjes/zaadjes
Niet doen, denk aan je toekomst!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn oren weer gaan stretchen maar mn gaatjes zitten te dicht bij de rand van mn oorlel, mweh
why??? for the love of god!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn oren weer gaan stretchen maar mn gaatjes zitten te dicht bij de rand van mn oorlel, mweh
Ik had gestretchte oorlellen, 8 mm zelfs. Niemand gelooft me als ik dat vertelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet doen, denk aan je toekomst!
Daar had mijn zusje een hele berg van!!quote:Ik wilde wel Paradiso lego, maar die kreeg ik nooit
True, daarom bestel ik ze nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar je weet natuurlijk net zo goed als ik dat als je ergens in Nederland een tosti besteld, je een (liefst uitgedroogde) boterham krijgt, meestal zonder boter en dan met een plakje waterige fabrieksham met zeentjes erin en een plak smakeloze kaas.met daarop nog zo'n uitgedroogde boterham, wat tezamen 1 minuut of 20 minuten in een grilapparaat heeft gelegen
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Niet 500mm waar je je piemel doorheen kan stekenquote:
Ja, alleen voor de reacties alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar had mijn zusje een hele berg van!!
En skjoe, ik had vroeger echt alles dat jij liet zien aan speelgoed in het vorige topique![]()
Oh, en de reacties op die filmpjes van ons![]()
Ik wil een nieuw filmpje maken![]()
Ik heb t al 3x gehad en steeds terug gegroeid heur, ik ga geen supergrote nemenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet doen, denk aan je toekomst!
En nu zit je hier bij ons.... pattern, I see itquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gestretchte oorlellen, 8 mm zelfs. Niemand gelooft me als ik dat vertel.
8 mm rekt nog wel terug denk ik ja... Ik had echt van die cockringen voor ogenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gestretchte oorlellen, 8 mm zelfs. Niemand gelooft me als ik dat vertel.
Waarom haal je ze er dan steedz uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb t al 3x gehad en steeds terug gegroeid heur, ik ga geen supergrote nemen
Met DR? Voor den boys?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ff make-up checken en dan zo met een vriendin ff naar de stad! Kinderkleding shoppen haha.
Omdat oorlel te dun vind ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom haal je ze er dan steedz uit?
Of mannen die besneden zijn en weer een voorhuid willen en dan kogels aan hun pfenis hangen om de huid weer terug te rekkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij stretchen moet ik denken aan... mannen die zich laten ombouwen tot vrouw en dan een nepvagina krijgen dat ze die dan moeten oprekken om dieper te worden zodat ze kunnen seksen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of mannen die besneden zijn en weer een voorhuid willen en dan kogels aan hun pfenis hangen om de huid weer terug te rekken
Erm ja das waarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee! Maar jij hebt maar 1 vriendin met kids volgens mij, hence de conclusie
Laatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ] maar dan met witbrood ipv brood met pitjes/zaadjes
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij stretchen moet ik denken aan... mannen die zich laten ombouwen tot vrouw en dan een nepvagina krijgen dat ze die dan moeten oprekken om dieper te worden zodat ze kunnen seksen
Whutt daar hadden we het net nog over aan de eettafel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin niet, ik zit uit te zoeken of ik gaatjes erboven kan laten piercen zonder dat dat er raar uit gaat zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom begin je dan weervragen, allemaal vragen!
my mind isquote:
wijnglas.gif is de nieuwe 14.gifquote:
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik begin niet, ik zit uit te zoeken of ik gaatjes erboven kan laten piercen zonder dat dat er raar uit gaat zien.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik begin, ik zeg alleen dat ik t wil
Hey chago, jij zegt dat je het weer wil dus die conclusie was niet zo raar. Mopperkont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik begin niet, ik zit uit te zoeken of ik gaatjes erboven kan laten piercen zonder dat dat er raar uit gaat zien.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik begin, ik zeg alleen dat ik t wil
Dan moet je de een of andere Franse cup gebruiken die vangt het allemaal opquote:
Had jij ook die facebook ad?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je de een of andere Franse cup gebruiken die vangt het allemaal op. In zes hippe kleuren! True story!
Franse cupp??? Enlighten me pleasequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je de een of andere Franse cup gebruiken die vangt het allemaal op. In zes hippe kleuren! True story!
Diplomaat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Speesje, toch niet zo gek dat SQ dacht dat je hem echt ging nemen, die conclusie had ik ook getrokken. En neem je hem niet, dan niet. Maar ze stelt gewoon vragen omdat ze, net als ik (en anderen waarschijnlijk) niet snapt waarom je zo'n ding neemt. En ook waarom je hem er een paar keer uithaalt, laat dichtslibben en dan weer neem.
Zo, rel opgelost, slotje!
Ja dat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Franse cupp??? Enlighten me please
Door dat cup moet ik denken aan 2 girls, 1 cupquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat!
Eigenlijk wil ik het natuurlijk niet weten, want da;s vast niet goed voor me, maar toch he...mijn sick mind overwint het weer...
Ik keek eigenlijk zoquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door dat cup moet ik denken aan 2 girls, 1 cup
Gisteren aan een collega laten zien in de pubquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door dat cup moet ik denken aan 2 girls, 1 cup
quote:
quote:
Eeeuw kipquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gisteren aan een collega laten zien in de pub![]()
En daarna one man one jar, uiteraard!
Dat beide op 1 avond, was wel een béétje too much
Ik had nog niet eens zo stil gestaan bij de naamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En je moet hem dus omspoelen als je klaar bent met bloeden![]()
En hij heet Fleurcup.... whehehehehehehehe
*BLAP*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En als je hem eruit haalt moet je hem niet scheef houden lijkt me?
quote:
wait.quote:De Fleurcup menstruatie cup is veilig, betrouwbaar, praktisch, comfortabel, goed voor portemonnee en milieu, en ... sensueel.
Hehehehe inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet echt lachen om dat plaatjevooral dat vallende maandverbandje rechts boven
Dit dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet echt lachen om dat plaatjevooral dat vallende maandverbandje rechts boven
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien![]()
(Lurker)
Wat zijn jullie allemaal gemeen tegen speesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk zo![]()
Maar dat werkt meestal niet zo bij mensen als ze gepikeerd zijn
gewoon ff het touwtje naar binnen frummelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Net of je met tampons niet naakt kunt rondlopen
Gadver dan klotst alles er toch weer uit?quote:
In je levenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat staat er nou achter? Met die euro tekens? I know my french sucks
Je hebt er in heel je leven 1 tot 10 nodig (sure....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat staat er nou achter? Met die euro tekens? I know my french sucks
Spees is hartstikke lief, en slim, en ze kan ook nog goed koken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal gemeen tegen spees.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt er in heel je leven 1 tot 10 nodig (sure....) en dus kost het max. 200 euro
Komaan, een piemel heeft een gatje, piest precas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Met je piemel tegen dat puntje aan stoten
Match made in heaven!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komaan, een piemel heeft een gatje, piest precas!
En het is nog allemaal echt waar ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees is hartstikke lief, en slim, en ze kan ook nog goed koken!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wel handig voor vampiers, het zit meteen in een bokaaltje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En het is nog allemaal echt waar ook
doe er meteen zoeen epilady bijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie een mooie cadeautje voor SQ, bleiblei!
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
en een anusbleekset en een muts-verfrissingsspray van dat merk wat Masja steeds promoottequote:
Morantischquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Chilly!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en een anusbleekset en een muts-verfrissingsspray van dat merk wat Masja steeds promootte
chilly?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en een anusbleekset en een muts-verfrissingsspray van dat merk wat Masja steeds promootte
die dusquote:
Muts-verfrissingssprayquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jonge anders wil die smatje jou tog niet likke vieze kksnolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Mirjam het volgende:
ik zie de lol niet zo van een koudemuntkut.
maargoed.
Dat heet Chilly JONGUH!!!!!quote:
En het zuigt vacuumquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens vrouwencondooms geprobeerd.... Net of hij zijn piemel in een krakende vuilniszak moet stoppen
Smatje is meisje, dat weet je he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge anders wil die smatje jou tog niet likke vieze kksnol
Was een jongen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smatje is meisje, dat weet je he?
toen had ik dat ding er al uitgegooid.... en hij scheurde ook nogquote:
kijk eens wie je quottequote:
Ja maar ik dacht dat jij de alwetende Skjoe wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
En nee natuurlijk weet ik dat niet, ik ben blank, dertig en hoog opgeleid
waarom weet ik het dan wel? Ik ga niet eens om met straattuig...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
En nee natuurlijk weet ik dat niet, ik ben blank, dertig en hoog opgeleid
Ik krijg een instant visual van een hele oude odorex reclame...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toen had ik dat ding er al uitgegooid.... en hij scheurde ook nog
Ja jou tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn, die is echt heel erg oud!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg een instant visual van een hele oude odorex reclame...
Ik liep helemaal zo:
En het prikte ook nog
Loller om jouw lollerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja jou tochIn de post waar je dat zei.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutwijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet kusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kutwijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slurpjeszoentje terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Kutwijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StinkhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
En Ria en de kidnern!quote:
JA JONGUH ALS JE HET DOET MOT JE HET WEL GOED DOEN JA!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Begin jij nou weer met zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat was echt een farce. Ik denk dat de meest beschermende factor van de vrouwencondoom is dat je gewoon geen zin meer hebt na een half uur gekloot met het dingquote:
Ik heb wel veul vinnik zelf. Wil je een beetje bij mij schaven en bij jou plakken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar waarom ik het steeds terug liet groeien, omdat dan je 'lel' wat dikker wordt (bij sommige mensen zelfs veel) alleen bij mij dus niet, of niet zo veel. Dan kweek je als het ware dikkere huid maar helaas
Dat staat leuk op het nachtkastje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kom binnen met het topic op het goeden niveau
WAAAAAAROM komt die bloedzak in godsnaam in verschillende kleuren?
Dat komt vanzelf, een dikke huid kwekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar waarom ik het steeds terug liet groeien, omdat dan je 'lel' wat dikker wordt (bij sommige mensen zelfs veel) alleen bij mij dus niet, of niet zo veel. Dan kweek je als het ware dikkere huid maar helaas
Ik kom het morgen ophalen ok?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel veul vinnik zelf. Wil je een beetje bij mij schaven en bij jou plakken?
Bijzonder effectieve anticonceptie dan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was echt een farce. Ik denk dat de meest beschermende factor van de vrouwencondoom is dat je gewoon geen zin meer hebt na een half uur gekloot met het ding.
Ik vind het eigenlijk wel leuk om dit soort dingen van allebei de kanten belicht te krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was echt een farce. Ik denk dat de meest beschermende factor van de vrouwencondoom is dat je gewoon geen zin meer hebt na een half uur gekloot met het ding.
JIJ SNAPT HET NOG NIET HEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, een dikke huid kwekenwe moeten gewoon nog iets vaker gemeen doen dan
makes two of us!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap dr geen kut meer van
Omdat.... Het kan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kom binnen met het topic op het goeden niveau
WAAAAAAROM komt die bloedzak in godsnaam in verschillende kleuren?
Je weet waar mijn station woontquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom het morgen ophalen ok?
Instant libidokillerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of zorgen dat het bij je nagellak past!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat.... Het kan!
Kun je het matchen met je servies!
hehehehequote:
*Huppelend, hand in hand door een groene wei waar de zon onze haren laat glanzen*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
makes two of us!
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust the two of us..... we can make it if we try, just the..... lalalalalaa, rest
Nee daar wordt een man blij van. "kijk, ik zie er nog neukbaar uit, maar ik ben het niet" TROLLOLOLOLquote:Sensueel : dankzij de Fleurcup menstruatie cup blijft u ook tijdens de menstruatieperiode verleidelijk. U kunt fijne lingerie dragen, ’s nachts bloot slapen, lichte kleding dragen... wanneer u maar wilt ! U hoeft geen uítstekende touwtjes meer te verbergen of grote onderbroeken te dragen om het maandverband op zijn plaats te houden ! Voor uw persoonlijke plezier... en dat van uw partner.
Problem?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee daar wordt een man blij van. "kijk, ik zie er nog neukbaar uit, maar ik ben het niet" TROLLOLOLOL
Nee, maar die customizet sokkenpok wel voor onsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of zorgen dat het bij je nagellak past!![]()
Hebben ze ook holo?
Freaky ding! Is het een steentje ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe mooi en shiney
en en en en
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee daar wordt een man blij van. "kijk, ik zie er nog neukbaar uit, maar ik ben het niet" TROLLOLOLOL
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*Huppelend, hand in hand door een groene wei waar de zon onze haren laat glanzen*
Boven is glas en onder steen iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Freaky ding! Is het een steentje ofzo?
Ah crap, ik was niet ninja-snel genoegquote:
Niks zeggen en wachten tot z'n eikel tegen het stokje beuktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan naar een sollicitatie gaanquote:
Jezusquote:
Of dat hij er net met zijn voorhuid achter blijft hangen en dan bij het terugtrekken scheurt er wat afquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks zeggen en wachten tot z'n eikel tegen het stokje beukt
Goeden oorbellen voor Albinoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JezusEn dan bij je gelovige, preutse oma op bezoek en vergeten dat je die dingen nog in hebt
Alleen dan nog met glinsters he Spees?quote:
Zelf lakken met een mooien holo en dan speciale coating eroverheen, like a bossquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen dan nog met glinsters he Spees?
Dan heb je alsnog bloed in je doosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of dat hij er net met zijn voorhuid achter blijft hangen en dan bij het terugtrekken scheurt er wat af![]()
![]()
Yep, da's een noisy brainquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu ben ik zo hyper dat ik denk ik moet dit en dit en dit en dit en dan doe ik niks
kip had daar een benaming voor toch?
Je mag er heul niet mee neuqen volgens de FAQquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks zeggen en wachten tot z'n eikel tegen het stokje beukt
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf lakken met een mooien holo en dan speciale coating eroverheen, like a boss
Dat weet HIJ niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag er heul niet mee neuqen volgens de FAQ
ja, dat is het ergste dan als zijn piemel afscheurt....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog bloed in je doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |