*Zuchtquote:Op maandag 9 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
[..]
maar ik wil mij geld terug ...
en als ik nou weiger dan?
of kan dat niet?
Pl21 gekocht bij focalprice? daar was ie in de aanbiedingquote:Op maandag 9 januari 2012 15:14 schreef jonasr het volgende:
Euro.. kom op....
Alvast niet gewacht... PL21 (soundmagic) & ES800i's besteld.
Oh ja, ook nog een usb-hubje van DX, lekker cheap.
Buy in Coins wilt nog steeds niet lekker?
Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pl21 gekocht bij focalprice? daar was ie in de aanbieding
Ik ben erg benieuwd naar fe soundmagicsquote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef jonasr het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de ES800's bij mcbub (vermoed dat die sneller zullen zijn dan DX, en voor die 0,05$ ;:p)
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef 12koeto het volgende:
nog een vraagje
wat bedoelen ze met dit?
Outward Registered Letter
Print friendly version Print friendly version
Destination - Netherlands
The item () left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2012
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
moet ik iets invullen ofzo?
I lol'dquote:
Lube zit tegenwoordig standaard bij de Fleeschlampen hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef Romanov het volgende:
[..]
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.
Zorg wel dat je lube in huis hebt...
Gelukkig kom ik altijd weer terug, en is er weer 20 euro verdiend aan een nutteloze retour wat we ook van te voren hadden kunnen weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lube zit tegenwoordig standaard bij de Fleeschlampen hoor![]()
(btw uitkijken soms stop ik Romanov in het pakket erbij als verassing)
al een week geen pakketjes,, nog 2 onderweg... laat ik maar weer is een lading fietslampjes bestellen deze zijn bijna op
Vragen waar je het antwoord niet zelf kan vinden ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef 12koeto het volgende:
ik dacht dat dit een topic was waar je vragen kon stellen?
ik dacht dat dit topic bedoeld was voor mensen met nuttige vragen, die zelfs na het zoeken in de OP, de zoekfunctie binnen dit forum of google nog geen antwoord op hun vraag hebben gekregen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef 12koeto het volgende:
ik dacht dat dit een topic was waar je vragen kon stellen?
lol, you even fooled me.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriveren
Dat is de service die wij leveren. Wij gaan graag een stapje verder dan de concurrentie.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef Romanov het volgende:
[..]
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.
Zorg wel dat je lube in huis hebt...
Kun je geen Engels ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef 12koeto het volgende:
ja oke is goed
maar wat is nou dit dan?
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
The item () left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2012quote:
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:10 schreef 12koeto het volgende:
wel
maar moet ik geen online formulier invullen?
want dat staat er tog?
Is dat zo?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Michael-H het volgende:
![]()
![]()
Wifi repeater van BiC is verzonden, de derde alweer. Werken goed die dingen, zò goed dat iedereen hier er een wil
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Formquote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.
En wil je further een enquiry erover maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)quote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.
[..]
Is dat zo?Ik had nog geen behoefte, maar vertel... waarom heb ik er eentje nodig en wat is de prijs?
HAHA ROBERT WOONT OP HET PLATTELANDquote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)
Heuh. Een repeater is dat je je eigen signaal versterkt toch? Of had je die de buren cadeaugedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)
Of een riante villa i.p.v. een rijtjeshuis/flatje.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA ROBERT WOONT OP HET PLATTELAND
maar dat heeft toch geen zin als je je router gewoon op een plek midden in het huis zet?
link?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Michael-H het volgende:
![]()
![]()
Wifi repeater van BiC is verzonden, de derde alweer. Werken goed die dingen, zò goed dat iedereen hier er een wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |