Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:05 schreef shiznuts het volgende:
Da's eigenlijk nog best een vrij standaard gang van zaken.
Misschien is Chinashopping je ding niet?
Ja, maar bij DealExtreme is het áltijd langzaamquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellen
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriverenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellen
En ik heb het geduld wel, ben alleen zo nieuwsgierig wanneer het binnenkomt
Thanksquote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriveren
Gebruik je hersens en ogen eens.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraagje:
vorige week maandag een email/request naaar dealextreme gestuurd van dat ik dubbel heb betaald.
maar tot nu toe nog geen antwoord?
is dit normaal dat je zo lang moet wachten?
Krijg je niet gewoon je in euro betaalde bedrag van Paypal teruggestort dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tegen die tijd is een dollar misschien 1.000,- euro waard, wees blij.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraagje:
vorige week maandag een email/request naaar dealextreme gestuurd van dat ik dubbel heb betaald.
maar tot nu toe nog geen antwoord?
is dit normaal dat je zo lang moet wachten?
Lees de antwoorden op je eigen vraag in het vorige topic even na ipv het hier nog maar een keer te vragen. En als je niet snapt wat er geantwoord wordt dan is china shopping niets voro jou en mag je een andere hobby gaan zoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:
[ Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef 12koeto het volgende:
ik heb dx 2 keer betaald ipv 1 keer.
hoe kan ik dx contacteren?]
Bellen, livechatten, mailen, ticket aanmaken, nieuwe klantenservice systeem uitproberen.
Range 8-10mquote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)black-tf-slot-113565
Helicopter met camera!!
tjaaquote:
Naar Hongkong toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
net een hele gesprek met dx.
ze hebben 2 dezelfde pakketjes opgestuurd met dezelfde inhoud.
ze raden me aan om 1 pakket terug te sturen.
maar hoe kan ik dat het beste doen dan?
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:23 schreef Romanov het volgende:
[..]
Naar Hongkong toch?
Men neme een tuin en een schep en begint te graven....
Aannemen en lekker zelf houden.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...
Je moet ook niet alles geloven wat er tegen je wordt gezegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...
Gewoon niks doen en lekker houdenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
Staat dat cijfer in je naam voor je leeftijd?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
maar ik wil mij geld terug ...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat er tegen je wordt gezegd.
Als ik dit zo zie denk ik van niet:quote:Op maandag 9 januari 2012 10:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zijn er hier personen die ervaring hebben met http://www.c2coffer.com/ ?
of zo ie zo niet betrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |