McBub... Ebay... DX zelfs...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:50 schreef jonasr het volgende:
Nja, ck-700's zijn wat goedkoper haha. Kan ik weer weggeven die witte haha
.
Maar vond de 900i's toch niet zo super, zal eens de ES800M's proberen & ook eens soundsmagic's, buying mood haha xD.
Ps, die ES800M's nog ergens anders te koop dan bij mcbub? Zie ze niet bij FP direct
Dúh, zoals je ook nooit wat wint bij de PandaWill e-mailtrekking, maar ze zo wel weten hoe snel jij je mailtjes leest en of dat e-mailaccount actief is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef jopiede het volgende:
Die punten game van Focalprice klopt echt niet, vuile oplichters!
Ff navragen bij je lokale afhaaltoko...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef bbkapot het volgende:
weet iemand waar ik chinese bb koop?????
Hier een REFURBISHED Bb 9700quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef bbkapot het volgende:
weet iemand waar ik chinese bb koop?????
Hoe is de verzendingstijd van mcbub ? Vermoed sneller dan DX, prijs is dezelfde (0,05 verschil voor de muggenziftersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
McBub... Ebay... DX zelfs...
[..]
Dúh, zoals je ook nooit wat wint bij de PandaWill e-mailtrekking, maar ze zo wel weten hoe snel jij je mailtjes leest en of dat e-mailaccount actief is.
[..]
Ff navragen bij je lokale afhaaltoko...
Doet het hier primáquote:
Volgends mij is die überhaupt een beetje aan het afbouwen qua bestellingen...quote:Op zondag 8 januari 2012 10:37 schreef jopiede het volgende:
Taobao agent Tiffany neemt een breed marge om chinees nieuwjaar, ik wilde een price request doen zegt ze: in off work from 13th-31th Jan. 2012 for chinese new year holiday. Ik wil zonnebrillen bestellen, dus het heeft geen haast maar ik verbaasde mij toch.
Ik doe ook het meeste via zarmark, maar als ik geen reactie krijg (2 dagen geleden verstuurd) dan wil ik nog wel eens via msn tiffany benaderen. Maar ik geef inderdaad ook voorkeur aan een goed systeem met tracking etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Volgends mij is die überhaupt een beetje aan het afbouwen qua bestellingen...
Ga liever voor de andere wat 'grotere' taobao services tegenwoordig. Mistertao heeft mooie prijzen en Zarmark blijf ik gewoon adoreren
Ben ze helaas al erg lang niet meer tegengekomen op http://www.retailmenot.com/view/bol.comquote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef R2cksson het volgende:
Iemand hier die een bol.com gratis verzendkosten coupon weet?
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef BrandX het volgende:
Houden we het even alleen bij Chinese webshops jongens![]()
BOL is Nederlands.
Dank voor de medewerking.
toffe link man, ik heb gewoon die link bezocht met 5 online proxy's zodat ik niemand hoef onder te spammenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Miniem het volgende:
Bij Artscow.
Hoe je een deck gepersonaliseerde kaarten kunt krijgen voor 99 cent:
http://www.artscow.com/ho(...)g-cards-for-99-cents
Iets anders dan de main page doen het hier primaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef thethoryd het volgende:
Buyincoins ligt er bij mij ook af en mistertao.com geeft het volgende:
Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.
1. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij trouwens HELEMAAL KLAAR!!!!!!!!!!! met Chinese webshops was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |