miss moet ik dat dr ook es laten proberen, t is nu alleen het hijgen/zwaar ademenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef zarGon het volgende:
Wanneer ze aan mijn oorlel likt, sabbelt en zuigt, incluis haar ademhaling. Instant boner.
*Boem *Boem*Boem*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef starla het volgende:
Als een man op het juiste moment een leuke grap in mijn oor fluistert tijdens het uitgaan.
Helaas kan slechts 1% van de mannen dat.
Jaha, dat werkt bij ons mannen allemaal wat makkelijker dan bij vrouwen he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
Ik weet niet what the fuck ik lees. Sommige mannen.
Dit is ook een goeie.quote:
Ik fluister nooit...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef starla het volgende:
Als een man op het juiste moment een leuke grap in mijn oor fluistert tijdens het uitgaan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
Ik weet niet what the fuck ik lees. Sommige mannen.
Hoge of lage stem?quote:
Mooie meisjes zien plassenquote:
Zo'n koffie/shag lucht net als bij mijn oude wiskunde leraar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef Sinosappel het volgende:
Man die net dichtbij genoeg komt dat je 'm ruikt en z'n warmte voelt. En tijdens het praten met z'n lippen iets te dichtbij komt
Oja en goeie stem
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n koffie/shag lucht net als bij mijn oude wiskunde leraar.
En flink kreunend zien/horen poepenquote:
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En flink kreunend zien/horen poepen
Opzicht...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef Dven het volgende:
Het is dan niet mijn vriendin maar wanneer ze in een discussie of ruzie Italiaans tegen me gaat schelden dan heeft ze mij al te pakken
WAT?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.
Aldus een interview met Wendy in de Break-Out van 1998.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.
Aldus een interview met Wendy in de Break-Out van 1998.
Wat is "mooi roken"?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef littledrummergirl het volgende:
mannen die mooi roken![]()
sigaretten dan wel, shag is viezig
Mooi roken? Leg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef littledrummergirl het volgende:
mannen die mooi roken![]()
sigaretten dan wel, shag is viezig
Maar het wordt pas echtquote:
Saubersau die gastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
Van Xander de Buisonejjejee trek ik meteen droog, trouwens.
Niet gehaast, sigaret niet als een toeter vasthouden, stoere blik, rustig uitblazen.. Zoiets denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
Van Wendy van Dijk ook inmiddels.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
hmm ik weet niet waar het m precies in zit, maar gewoon n beetje nonchalant, stoer.. Zoietsquote:
en dan t liefste nog n beetje een jongensachtige blikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gehaast, sigaret niet als een toeter vasthouden, stoere blik, rustig uitblazen.. Zoiets denk ik?
Gewoon zo een geconcentreerde blik op iemands gezicht terwijl die vloeiend de sigaret tot de mond brengt om een hijsje te nemen en ontspannen zijn arm weer laat zakken om na de sigaret dampen ingeademd te hebben rustig de rook uit te blazen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik weet niet waar het m precies in zit, maar gewoon n beetje nonchalant, stoer.. Zoietsik zie het voor me maar kan t niet zo goed uitleggen
Littledrummergirl glibbert nu van de bank afquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon zo een geconcentreerde blik op iemands gezicht terwijl die vloeiend de sigaret tot de mond brengt om een hijsje te nemen en ontspannen zijn arm weer laat zakken en na de sigaret dampen ingeademd te hebben rustig de rook uitblazen.
Woopsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Littledrummergirl glibbert nu van de bank af
niet specifiek die dude, maar dat is wel wat ik bedoelde deels jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:35 schreef Dven het volgende:
Zoiets?![]()
[ afbeelding ]
Word ik zelfs nat van
Gewoon relaxed maar mannelijk, met een tikkeltje rebellie!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet specifiek die dude, maar dat is wel wat ik bedoelde deels ja
Zelfverzekerd en stoer, verzorgd doch niet ''netjes'' uiterlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon relaxed maar mannelijk, met een tikkeltje rebellie!
Van Wendy kreeg ik altijd een hardequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Van Wendy van Dijk ook inmiddels.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:42 schreef littledrummergirl het volgende:
en als hij dan ff zn peuk in zn andere hand houdt, mijn hoofd vastpakt en me in mn nek zoent.... Dan zak ik door mn hoefjes
Tgaat om zijn uitstraling uiteraard. Ik rook niet, ga ik niet doen ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Stoer hoor, maar het stinkt als een malle.
No turn on.
Stinkt. Nee dankjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:42 schreef littledrummergirl het volgende:
en als hij dan ff zn peuk in zn andere hand houdt, mijn hoofd vastpakt en me in mn nek zoent.... Dan zak ik door mn hoefjes
Je was toch maagd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen die geil kijken en in je oor fluisteren dat ze je wilt om vervolgens ook nog eens aan je oorlel te sabbelen/lichtjes bijten.
Helemaal wel, was je post positief dan? Ik vond het maar negatief gezeik.quote:
Je post veranderen en op de man gaan spelenquote:
Jij zeurt alleen maar op mij. Ik ben altijd vrolijk, jij altijd negatief zo te zien. Verzuurd persoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helemaal wel, was je post positief dan? Ik vond het maar negatief gezeik.
Nee maar hoe kun je dat geil vinden als je het nog nooit hebt ervaren?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je post veranderen en op de man gaan spelen![]()
Waarom zeik je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Jij zeurt alleen maar op mij. Ik ben altijd vrolijk, jij altijd negatief zo te zien. Verzuurd persoon.
Snap je dat niet? Denk je nou echt dat ik dat niet geil zou vinden?quote:Nee maar hoe kun je dat geil vinden als je het nog nooit hebt ervaren?
Net zoals vrouwen het geil vinden als George Clooney ze wakker beft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:50 schreef esperanza93 het volgende:
Nee maar hoe kun je dat geil vinden als je het nog nooit hebt ervaren?
No thanksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen het geil vinden als George Clooney ze wakker beft.
Omdat jij altijd zeikt op mij. Pessimist.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zeik je dan?
[..]
Snap je dat niet? Denk je nou echt dat ik dat niet geil zou vinden?Ik heb een prima verbeeldingsvermogen maar bij jou schiet dat iets te kort denk ik zo.
Nee. Hij is oud en grijs.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen het geil vinden als George Clooney ze wakker beft.
Nee, ik heb vertrouwen in mijn eigen denkbeelden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zeikt op mij. Pessimist.
Dat weet je niet. Misschien, als je het eenmaal hebt ervaren, vind je het te walgelijk voor woorden.
Geef het nog een paar jaar, dan vind jij hem ook geil.quote:
Denk niet dat ik 'm ooit geil zal vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaar, dan vind jij hem ook geil.
Wie dan? Johnny Depp? Brad Pitt? Leo DiCaprio? Dat soort types?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk niet dat ik 'm ooit geil zal vinden
Dan is hij ook alweer ouder. Ik vermoed van niet. Oudere mannen zijn trouwens welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaar, dan vind jij hem ook geil.
Geld hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef Dven het volgende:
Zou het als vrouw van 22 een mooie man vinden maar geil nooit. Daarvoor is het allemaal al veel te oud joh.
Hoef je hem nog niet geil te vindenquote:
En je reageert pas zo na de "geld" opmerkingquote:
Golddiggers ditdatallesquote:
Hahahaha I see.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En je reageert pas zo na de "geld" opmerking
Hm hmm
Dat doen de meeste meiden volgens mij wel. Ik ben 18 en ik wil zeker geen 18 jarige vriend of jonger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef Dven het volgende:
Verder word ik altijd een beetje bang van meisjes die op oudere mannen vallen dus zou het zelf ook zeker niet doen
Nee. Allemaal niks voor mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie dan? Johnny Depp? Brad Pitt? Leo DiCaprio? Dat soort types?
Tja, wat is ouder? meisjes van 14 kijken naar knulletjes van 16-18, meisjes van 18 kijken naar mannen van 25, puur omdat vrouwen eerder volwassen zijn (of dat voordoen)... al moet ik zeggen dat ik ook even een wenkbrauw optrek van, zeg, een 18-jarige die een natte voeg van een 50-jarige krijgtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef Dven het volgende:
Verder word ik altijd een beetje bang van meisjes die op oudere mannen vallen dus zou het zelf ook zeker niet doen
Er zit een verschil tussen iemand die ouder is en 'oudere mannen' hè!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat doen de meeste meiden volgens mij wel. Ik ben 18 en ik wil zeker geen 18 jarige vriend of jonger.
Dat laatste. Verder snap ik ook niet wat een jongen van 25 in een meisje van 18 zou zien maar misschien ben ik wel een rarequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, wat is ouder? meisjes van 14 kijken naar knulletjes van 16-18, meisjes van 18 kijken naar mannen van 25, puur omdat vrouwen eerder volwassen zijn (of dat voordoen)... al moet ik zeggen dat ik ook even een wenkbrauw optrek van, zeg, een 18-jarige die een natte voeg van een 50-jarige krijgt
Wat is jong, wat is jonger..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand die ouder is en 'oudere mannen' hè!Ik heb zelf eenmaal een jonger vriendinnetje gehad. Beviel erg slecht.
Dat gebeurt wel vaak anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat laatste. Verder snap ik ook niet wat een jongen van 25 in een meisje van 18 zou zien maar misschien ben ik wel een rare
Grootste leeftijdsverschil dat ik heb meegemaakt was 5: ik 22, zij 17. Wereld van verschil iddquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand die ouder is en 'oudere mannen' hè!Ik heb zelf eenmaal een jonger vriendinnetje gehad. Beviel erg slecht.
Ze komt uit '93quote:
ik heb al 7 en 9 jaar verschil gehad (beide gevallen was ik jonger)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grootste leeftijdsverschil dat ik heb meegemaakt was 5: ik 22, zij 17. Wereld van verschil idd
Ja maar dat zegt niet dat ik het snappen moet. Daarbij zijn 18-jarigen nog steeds jongens en meisjes voor mij. Volgens de letter der wet mag je dan meerderjarig zijn maar kom op, ik zou niet met droge ogen een meisje van 18 een vrouw kunnen noemen. Daar doe ik vrouwen mee te kort!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaak anders.Ik ben ook geen meisje meer trouwens, 18 jaar.
Was het maatschappelijk gezien geaccepteerd of niet? 14-21 of 30-37, ik noem maar watquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
ik heb al 7 en 9 jaar verschil gehad (beide gevallen was ik jonger)
Wat een toeval weer!quote:
Wel erger over het algemeen ja. Dat is pas uitgegroeid op een jaar of 22/24 volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet dat ik het snappen moet. Daarbij zijn 18-jarigen nog steeds jongens en meisjes voor mij. Volgens de letter der wet mag je dan meerderjarig zijn maar kom op, ik zou niet met droge ogen een meisje van 18 een vrouw kunnen noemen. Daar doe ik vrouwen mee te kort!Zelfde als met jongens en mannen trouwens. Misschien daar nog wel erger.
Eens! Ik noem een meisje pas een vrouw als ze minstens 5 jaar ouder is dan ik zelf ben (28), tenzij het m'n vriendin of neukertje isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet dat ik het snappen moet. Daarbij zijn 18-jarigen nog steeds jongens en meisjes voor mij. Volgens de letter der wet mag je dan meerderjarig zijn maar kom op, ik zou niet met droge ogen een meisje van 18 een vrouw kunnen noemen. Daar doe ik vrouwen mee te kort!Zelfde als met jongens en mannen trouwens. Misschien daar nog wel erger.
Haha dan fluister je wel in haar oor: "Mooie vrouw.."quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Ik noem een meisje pas een vrouw als ze minstens 5 jaar ouder is dan ik zelf ben (28), tenzij het m'n vriendin of neukertje is
19-26, 20-29quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het maatschappelijk gezien geaccepteerd of niet? 14-21 of 30-37, ik noem maar wat
Echt? Dus vrouwen van 30 noem jij meisjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Ik noem een meisje pas een vrouw als ze minstens 5 jaar ouder is dan ik zelf ben (28), tenzij het m'n vriendin of neukertje is
Nou, poeh wat een verschil.quote:
Misschien nog wel ouder! Vind mijzelf met mijn 22 jaar nog een jongetje terwijl de meeste van mijn leeftijd nog wel iets erger zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel erger over het algemeen ja. Dat is pas uitgegroeid op een jaar of 22/24 volgens mij.
Slim relatie beginnen op basis van leugensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou, poeh wat een verschil.Ik heb zelf een relatie gehad met iemand die 6 jaar ouder was. Ik was 15 (bijna 16) en hij was 21. Het ging op den duur fout maar toch 1,5 jaar volgehouden. En had aan het begin gelogen over mijn leeftijd anders had hij mij nooit gewild.
Zo is het ook weer uitgegaan. De ironie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Slim relatie beginnen op basis van leugens.
Dat vind ik raar. Je bent zelf al aardig oud vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk verschil. Het was voor mij uiteindelijk in ieder geval te groot om te overbruggen. En no offence verder maar op het moment dat ik wat in meisjes ga zien die nu 15 a 16 zijn dan ga ik aan mijn eigen geestelijke capaciteiten twijfelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou, poeh wat een verschil.Ik heb zelf een relatie gehad met iemand die 6 jaar ouder was. Ik was 15 (bijna 16) en hij was 21. Het ging op den duur fout maar toch 1,5 jaar volgehouden. En had aan het begin gelogen over mijn leeftijd anders had hij mij nooit gewild.
Had hij nooit gewild. Het gebeurt trouwens vaker, vaak zijn het wel mannen die te lelijk zijn om een normale meid te krijgen.quote:
Ik niet. Veel meisjes van 15 á 16 zijn, zien eruit als 18 á 19. Ik ook. Ik kreeg regelmatig de vraag wat ik studeerde, hoe oud ik was en als ik zei 15/16 reageerden de meeste mensen altijd verbaasd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk verschil. Het was voor mij uiteindelijk in ieder geval te groot om te overbruggen. En no offence verder maar op het moment dat ik wat in meisjes ga zien die nu 15 a 16 zijn dan ga ik aan mijn eigen geestelijke capaciteiten twijfelen
Ben ik even blij dat ik een wijze man in het lichaam van een jonge blonde god ben!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Had hij nooit gewild. Het gebeurt trouwens vaker, vaak zijn het wel mannen die te lelijk zijn om een normale meid te krijgen.
Ik vind mijn lerares biologie ook echt een meisje... Is niet echt leeftijdsgebonden vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt? Dus vrouwen van 30 noem jij meisjes?
Hahaha. Mijn ex was een wijze man in het lichaam van een jonge god met zwarte haren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een wijze man in het lichaam van een jonge blonde god ben!
Veel jongens denken dat meisjes van 15 er uitzien als een meisje van 18. Subtiel verschilquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Veel meisjes van 15 á 16 zijn, zien eruit als 18 á 19. Ik ook. Ik kreeg regelmatig de vraag wat ik studeerde, hoe oud ik was en als ik zei 15/16 reageerden de meeste mensen altijd verbaasd.
Ik vind een collega van mij (24) ook een meisje terwijl ze wel een vrouw is qua leeftijd. Ligt meer aan gedrag en uiterlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mijn lerares biologie ook echt een meisje... Is niet echt leeftijdsgebonden vind ik.
En toch heb je het zo ver laten komen dat het nu je ex is. Slechte zet, zulke mannen moet je niet kwijtraken, is een zeldzaam soort!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahaha. Mijn ex was een wijze man in het lichaam van een jonge god met zwarte haren.
Van die "oude meisjes" van 45...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mijn lerares biologie ook echt een meisje... Is niet echt leeftijdsgebonden vind ik.
Hmm ik ben 24 en zie mezelf meer als vrouw dan een meisje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind een collega van mij (24) ook een meisje terwijl ze wel een vrouw is qua leeftijd. Ligt meer aan gedrag en uiterlijk inderdaad.
Waarop baseer jij dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Had hij nooit gewild. Het gebeurt trouwens vaker, vaak zijn het wel mannen die te lelijk zijn om een normale meid te krijgen.
Het was een bezitterige vreemdganger. Nu heeft hij wel meiden van zijn leeftijd waar hij enkel het bed mee deelt 's weekends. Moet ook kunnen toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En toch heb je het zo ver laten komen dat het nu je ex is. Slechte zet, zulke mannen moet je niet kwijtraken, is een zeldzaam soort!
Makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt? Dus vrouwen van 30 noem jij meisjes?
Ik was volwassener dan mijn ex van 29. Ik zou eerder het woord meid gebruiken om d'r te omschrijven dan meisje, maar zeker niet vrouwquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind een collega van mij (24) ook een meisje terwijl ze wel een vrouw is qua leeftijd. Ligt meer aan gedrag en uiterlijk inderdaad.
Mooi is dat hè, dat de vreemdganger meestal nog bezitterig is ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het was een bezitterige vreemdganger. Nu heeft hij wel meiden van zijn leeftijd waar hij enkel het bed mee deelt 's weekends. Moet ook kunnen toch.
Het ligt aan de toon maar als iemand mij meisje noemt kan dat denigrerend overkomen.quote:
M'n oudste bedpartner tot nu toe is 44, toen was ik 26quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van die "oude meisjes" van 45...
Vreemd ja. Dat is misschien ook wel opwindend voor sommige mensen. Bezitterigheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, dat de vreemdganger meestal nog bezitterig is ook!
Maar ik mag jou wel een meisje noemen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het ligt aan de toon maar als iemand mij meisje noemt kan dat denigrerend overkomen.
Ik ben gewoon een volwassen vrouw
Precies. Meisje kan ook een lief koosnaampje zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het ligt aan de toon maar als iemand mij meisje noemt kan dat denigrerend overkomen.
Ik ben gewoon een volwassen vrouw
30 dan... Maar ze heeft een flirterig voorkomen... Naar mij toequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van die "oude meisjes" van 45...
Meisjes en milfs in jarretelsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Dven het volgende:
Maar goed, waar werden we allemaal ook alweer erg opgewonden van?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n oudste bedpartner tot nu toe is 44, toen was ik 26
Ik vind het misschien wel het meest onaantrekkelijke wat er bestaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Vreemd ja. Dat is misschien ook wel opwindend voor sommige mensen. Bezitterigheid.
Hap toe en wees een eckte baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30 dan... Maar ze heeft een flirterig voorkomen... Naar mij toe
Ja kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Meisje kan ook een lief koosnaampje zijn
?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Mijn omgeving. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals mijn ex.
En het verschil met 15-21 is precies?quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het misschien wel het meest onaantrekkelijke wat er bestaat
Ik heb geen vriendinnen van 15. Wederom laat je weer eens zien hoe intelligent je bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je zeker dat je niet gewoon jaloers bent op je vriendinnen en dat je die jongens daarom lelijk noemt?
Hoef sowieso niet door de eerste de beste met een koosnaam vereerd te wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar niet zomaar iedereen mag dat gebruiken
Het is dat je uit '93 komt maar anders!quote:
Minder dan 26-44.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En het verschil met 15-21 is precies?
Ze heeft een vriend...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hap toe en wees een eckte baas
Daarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoef sowieso niet door de eerste de beste met een koosnaam vereerd te worden
Absoluut gezien zeker maar of het relatief ook het geval? Al is relativiteit uiteindelijk ook maar relatiefquote:
Welke omgeving van je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen van 15. Wederom laat je weer eens zien hoe intelligent je bent.
Hoffelijkquote:
Nog steeds mijn omgeving. En ik heb nog steeds geen vriendinnen van 15. Je maakt een grote denkfout.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke omgeving van je dan?
Maak ik nu een denkfout?
Welke dan? Welke omgeving? Welke denkfout? Als jij het over je omgeving hebt dan vind ik het geen rare gedachtegang om aan directe vriendinnen te denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn omgeving. En ik heb nog steeds geen vriendinnen van 15. Je maakt een grote denkfout.
Het kan allebei niet, vind ik. Al is 15-21 'erger' omdat ik nog niet volwassen was en hij wel. Deels dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut gezien zeker maar of het relatief ook het geval? Al is relativiteit uiteindelijk ook maar relatief
Desalniettemin noemde ik haar ook gewoon meisje, vond ze leukquote:
Uiteindelijk is het mijn ding niet maar als beide er gelukkig van worden wie ben ik dan om hen het geluk te willen ontnemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het kan allebei niet, vind ik. Al is 15-21 'erger' omdat ik nog niet volwassen was en hij wel. Deels dan.
Een flinke borrel, of een goeie joint doet de truc bij mij ook wel ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef Dven het volgende:
Ik word trouwens ook enorm opgewonden van goede wijn. Vooral Italiaanse! Of zo'n zware Spaanse!
Ik ben 18 (dat weet je) en jij denkt dat ik vriendinnen van 15 heb. Ik zeg dat het vaak trieste en lelijke jongens (boven de 20) zijn die aanpappen met meiden van 15/16. Het kan natuurlijk zijn dat jij bevriend bent met jongens van 15, daar niet van maar de meeste mensen van onze leeftijd zijn dat niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke dan? Welke omgeving? Welke denkfout? Als jij het over je omgeving hebt dan vind ik het geen rare gedachtegang om aan directe vriendinnen te denken
Ik heb een keer een 14-jarige "ik snij mezelf omdat ik niet zou moeten bestaan" achter me aan gehad toen ik 21 wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het kan allebei niet, vind ik. Al is 15-21 'erger' omdat ik nog niet volwassen was en hij wel. Deels dan.
Ohnee, een jointje is voor mij een echte bonerbreaker. Wil alleen nog eten, slappe gesprekken voeren en alles behalve welke lichamelijke activiteit dan ook uitvoeren!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een flinke borrel, of een goeie joint doet de truc bij mij ook wel ja.
Dat is wel erg vervelend lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 14-jarige "ik snij mezelf omdat ik niet zou moeten bestaan" achter me aan gehad toen ik 21 wasHad ik maar nooit "goeiemorgen!!!" moeten zeggen op de werkvloer
Kwam ze dan met dat mes achter je aan, omdat je d'r slechte morgen verpest had? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 14-jarige "ik snij mezelf omdat ik niet zou moeten bestaan" achter me aan gehad toen ik 21 wasHad ik maar nooit "goeiemorgen!!!" moeten zeggen op de werkvloer
Wat zit je nou moeilijk te denken? Ben jij nooit 15 geweest? Je was toch zelf 15 toen je het had met iemand van 21, kon je toen nog niet dingen waarnemen om je heen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben 18 (dat weet je) en jij denkt dat ik vriendinnen van 15 heb. Ik zeg dat het vaak trieste en lelijke jongens (boven de 20) zijn die aanpappen met meiden van 15/16. Het kan natuurlijk zijn dat jij bevriend bent met jongens van 15, daar niet van maar de meeste mensen van onze leeftijd zijn dat niet.
Toen ik 18 was zat er een 13-jarig meisje achter me aan. Ben haar wel dankbaar. Zo ben ik wel aan haar zus van 21 gekomen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op een prive berichtje. We verschillen maar 4 jaar en het valt te proberen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het mijn ding niet maar als beide er gelukkig van worden wie ben ik dan om hen het geluk te willen ontnemen?
En gezellig dat het hier is!quote:
Ben je van begin of eind '93?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op een prive berichtje. We verschillen maar 4 jaar en het valt te proberen.
Dus ik ben nu nog steeds jaloers op zogenaamde vriendinnen van mij die toen met jongens gingen die boven de 20 waren? Terwijl ik toen ook 15 was en een vriend had van 21?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te denken? Ben jij nooit 15 geweest? Je was toch zelf 15 toen je het had met iemand van 21, kon je toen nog niet dingen waarnemen om je heen?
Je neemt wel wat hele vreemde aannames
Nee, niemand zei schijnbaar ooit iets tegen haar op het werk (lees: de brugwupvakkenvullers), toen ik haar aandacht gaf was dat blijkbaar genoeg voor haar om knoepers enorm verliefd op me te worden... arme meidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Kwam ze dan met dat mes achter je aan, omdat je d'r slechte morgen verpest had? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Kalverliefde!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, niemand zei schijnbaar iets tegen haar op het werk (lees: de brugwupvakkenvullers), toen ik haar aandacht gaf was dat blijkbaar genoeg voor haar om knoepers enorm verliefd op me te worden... arme meid
Toen ik 18 was zaten er meerdere vrouwen van 30 achter me aanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen ik 18 was zat er een 13-jarig meisje achter me aan. Ben haar wel dankbaar. Zo ben ik wel aan haar zus van 21 gekomen!
Das de beste maand!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de 5e maand van 1993.Welke maand jij/
En dat vind ik vreemd van zulke vrouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Toen ik 18 was zaten er meerdere vrouwen van 30 achter me aan
Als we zeggen van niet, waar kom je dan mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:37 schreef Juminelle het volgende:
Teasen
Of is dat niet echt spontaan?
Dat idd, ik zocht al naar het woordquote:
Ik zeg dat niet, voor mij part zijn het jouw 18 jarige vriendinnen die met kerels gaan van een jaar of 26... Ik hamer nergens op de leeftijd 15 noch op vriendinnen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dus ik ben nu nog steeds jaloers op zogenaamde vriendinnen van mij die toen met jongens gingen die boven de 20 waren? Terwijl ik toen ook 15 was en een vriend had van 21?
Dan zou ik bang wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Toen ik 18 was zaten er meerdere vrouwen van 30 achter me aan
[..]
Das de beste maand!
Niks kan mijn boner verpesten gelukkig. Maakt niet uit hoeveel ik gezopen heb of hoe stoned ik ben Ik ben een zeldzaam exemplaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ohnee, een jointje is voor mij een echte bonerbreaker. Wil alleen nog eten, slappe gesprekken voeren en alles behalve welke lichamelijke activiteit dan ook uitvoeren!
Mjah, jonge blonde halfgod met volwassen kijk op de wereld in Japan...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En dat vind ik vreemd van zulke vrouwen.
En als je moeder komt kijken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks kan mijn boner verpesten gelukkig. Maakt niet uit hoeveel ik gezopen heb of hoe stoned ik ben Ik ben een zeldzaam exemplaar
Wees blij, wees heel erg blijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks kan mijn boner verpesten gelukkig. Maakt niet uit hoeveel ik gezopen heb of hoe stoned ik ben Ik ben een zeldzaam exemplaar
Aiii. Ik op de laatste dag van de 4e maand. Leeftijdsverschil toch wel erg groot hoor. En beide stier. Dat kan nooit lang goed gaan!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de 5e maand van 1993.Welke maand jij/
Dafuq.quote:
Zij kan natuurlijk gewoon tweeling zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Aiii. Ik op de laatste dag van de 4e maand. Leeftijdsverschil toch wel erg groot hoor. En beide stier. Dat kan nooit lang goed gaan!
Het botje wil wel maar het brein heeft na het blowen zo weinig zin!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zie het.quote:
Nee joh, lekker terug flirtenquote:
Daar wil ik niet van uitgaan want dan heb ik slechts de leeftijd nog om mee te schermen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:40 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zij kan natuurlijk gewoon tweeling zijn...
Ik heb het alleen maar over 15 en 16 gehad. Jij woont ook niet in mijn omgeving. We spreken vanaf nu af dat jij niet meer gaat reageren op mij. Dit is al de zoveelste onzinnige discussie die jij aangaat omdat je kennelijk frustraties hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet, voor mij part zijn het jouw 18 jarige vriendinnen die met kerels gaan van een jaar of 26... Ik hamer nergens op de leeftijd 15.
En ik snap nu nog steeds niet wat die ''omgeving'' van jou inhoudt... Ik zie het niet namelijk.
Jij zegt dat niks je boner kan verpesten..quote:
Mijne wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het botje wil wel maar het brein heeft na het blowen zo weinig zin!
Ik geloof daar niet zo in. Ik wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Aiii. Ik op de laatste dag van de 4e maand. Leeftijdsverschil toch wel erg groot hoor. En beide stier. Dat kan nooit lang goed gaan!
Tot er zo'n ding met klepperende eierstokken briesend achter je aan komt stormen!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dafuq.
Dan zwaai ik, en bats ik die chick lekker gewoon door.
Kijk, zulke potente jongemannen zouden er meer moeten zijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne wel.Bijna niks verpest mijn libido.
Dat is vrij positief.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne wel.Bijna niks verpest mijn libido.
Kheb wel meer positiefsquote:
Dat zal als ik 50 ben ook wel afgenomen zijn ben ik bangquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk, zulke potente jongemannen zouden er meer moeten zijn!
Sorry, ik ben gewend dat de vrouw achter mij aanzitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Ik wacht nog steeds.
Dat is dan weer niet oké hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Sero?quote:
fluisteren hoor je toch niks van tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef starla het volgende:
- Een man met mooie jukbeenderenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Als we zeggen van niet, waar kom je dan mee?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:40 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar over 15 en 16 gehad. Jij woont ook niet in mijn omgeving. We spreken vanaf nu af dat jij niet meer gaat reageren op mij. Dit is al de zoveelste onzinnige discussie die jij aangaat omdat je kennelijk frustraties hebt.
Ok. We passen niet. Iemand moet achter mij aangaan en zeker niet andersom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewend dat de vrouw achter mij aanzit![]()
Of dat is het misschien niet. Zit zelf nooit achter vrouwen aan en sommige zijn gek genoeg om wel achter mij aan te gaan
Ik denk dat hij op zijn piel doelt, niet op ielquote:
Waar ben je de afgelopen 2 pagina's mee bezig geweest dan? Je klonk behoorlijk als een meid met een missiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ok. We passen niet. Iemand moet achter mij aangaan en zeker niet andersom.
Ik heb wel eens staan knagen in mijn eigen lip maar er werd vooral gedacht dat ik aan de XTC zatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
- Een man met mooie jukbeenderen
- Zachtjes bijten/in eigen lip bijten
Geen probleem, ik gun het je veroverd te worden!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ok. We passen niet. Iemand moet achter mij aangaan en zeker niet andersom.
Oei, dat klinkt wel verdomde aantrekkelijk, een meid met een missie. Misschien toch maar een berichtje achterlatenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef Tanin het volgende:
[..]
Waar ben je de afgelopen 2 pagina's mee bezig geweest dan? Je klonk behoorlijk als een meid met een missie
Verder zou ik wel willen helpen (heb geen moeite met achter meiden aanzitten), maar ik zit aan de andere kant van een plas water, dus dat schiet niet op
Dat is ook zo ja. Ik versier alleen nooit. Ik WORD nou eenmaal versierd en daar ga je als mens zijnde aan wennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef Tanin het volgende:
[..]
Waar ben je de afgelopen 2 pagina's mee bezig geweest dan? Je klonk behoorlijk als een meid met een missie
Verder zou ik wel willen helpen (heb geen moeite met achter meiden aanzitten), maar ik zit aan de andere kant van een plas water, dus dat schiet niet op
Ik ken het. We hebben wel wat gemeenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik versier alleen nooit. Ik WORD nou eenmaal versierd en daar ga je als mens zijnde aan wennen.
Het is nog nooit echt iemand gelukt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem, ik gun het je veroverd te worden!
Jullie hebben het ook zo makkelijk he, ik word nooit versierd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik versier alleen nooit. Ik WORD nou eenmaal versierd en daar ga je als mens zijnde aan wennen.
Daarom gun ik het je ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is nog nooit echt iemand gelukt.
En dat was een man of?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie hebben het ook zo makkelijk he, ik word nooit versierd.
Nou ja een keer.
Mompeld wat over hard to get dit dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is nog nooit echt iemand gelukt.
Het was een vrouw. Dat nog wel.quote:
*zing*quote:
Ik heb laatst inderdaad gehad dat een man een drankje voor me gekocht heeftquote:
Een hele opluchting!quote:
Ik vind niet dat wij het makkelijk hebben ofzo. Veel asociale jongens en mannen die contact zoeken op de meest irritante manieren en je heel erg respectloos benaderen en dat gaat iedere week wel weer zo. Openbaar vervoer, in een winkel. Het gebeurt bij heel veel vrouwen en het is vervelend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie hebben het ook zo makkelijk he, ik word nooit versierd.
Nou ja een keer.
Zing?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:49 schreef Tanin het volgende:
[..]
*zing*
[..]
Ik heb laatst inderdaad gehad dat een man een drankje voor me gekocht heeftZO bizar
Heloef hier! Topic saved, peoplequote:
Nou niet echt.quote:
!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij het makkelijk hebben ofzo. Veel asociale jongens en mannen die contact zoeken op de meest irritante manieren en je heel erg respectloos benaderen en dat gaat iedere week wel weer zo. Openbaar vervoer, in een winkel. Het gebeurt bij heel veel vrouwen en het is vervelend.
Die krijgt een hartaanval.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef Tanin het volgende:
Wat moet TS wel niet denken als ie morgenochtend zijn computer weer aanzet
Vertel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:51 schreef Dven het volgende:
[..]
!!!
Ik heb een keer een meisje geprobeerd te versieren! Je hebt het me weer laten herinneren!Kende alleen een slecht einde
Ja das wat minder, ik heb wel eens iemand aangesproken in het OV.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij het makkelijk hebben ofzo. Veel asociale jongens en mannen die contact zoeken op de meest irritante manieren en je heel erg respectloos benaderen en dat gaat iedere week wel weer zo. Openbaar vervoer, in een winkel. Het gebeurt bij heel veel vrouwen en het is vervelend.
Schouderklopje?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef Tanin het volgende:
Wat moet TS wel niet denken als ie morgenochtend zijn computer weer aanzet
Lang verhaal. Heb er nog een topic over gemaaktquote:
Hoe begon je dat? Vaak beginnen asociale types met eeeeeh heb je pingg waaaauw je bent zo mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja das wat minder, ik heb wel eens iemand aangesproken in het OV.
Alleen ik ben niet asociaal.
Als iemand een sterke opmerking maakt (het geluid van een zwaard dat ergens doorheen snijdt volgens mij)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zing?
Mannen zijn ranzig volk. Tegenover vrouwen maar ook tegenover andere mannen wanneer ze homo zijn. Hoeveel ranzige dingen ik al toegeslingerd heb gekregen door mannen..
Ach, ik heb een homo in m'n vriendenkring die zowat smeekt dat ik hem neukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef stefanhaan het volgende:
kheb 1 keer een compliment in een kroeg gehad aan de bar van een homo.Raarste moment in mijn leven.
Oké was wat arrogant. Niet dat ik om drie uur 's nachts zoveel betere dingen te doen hebquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Lang verhaal. Heb er nog een topic over gemaaktZal zo misschien de link even opzoeken
Hoe zie je eruit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Als iemand een sterke opmerking maakt (het geluid van een zwaard dat ergens doorheen snijdt volgens mij)
Een homo vertelde mij laatst dat ik een van de aantrekkelijkste jongens op de universiteit was, dat was een beetje vreemd, maar wel leuk
Dafuqquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik heb een homo in m'n vriendenkring die zowat smeekt dat ik hem neukIk ben z'n "geile 'ollander met nen viekingpenies!"
Dat dusquote:
Die ga ik erin houden!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Als iemand een sterke opmerking maakt (het geluid van een zwaard dat ergens doorheen snijdt volgens mij)
Een homo vertelde mij laatst dat ik een van de aantrekkelijkste jongens op de universiteit was, dat was een beetje vreemd, maar wel leuk
Oh mijn openingszin was "Ze veranderen die klote haltes steeds"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoe begon je dat? Vaak beginnen asociale types met eeeeeh heb je pingg waaaauw je bent zo mooiIrritant. En dat doen zulke types dan bij 10 vrouwen op 1 dag.
Tall, dark and handsomequote:
Ik voel dat het een wijze man is in het lichaam van een jonge ....? godquote:
Je bent de mooiste man van dit topic!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Tanin het volgende:
[..]
Tall, dark and handsome
Maar eigenlijk vrij klein, donkerblond, brede kaak, mager/zwemmers lichaam
Niet 1 hoor, de nacht is nog jongquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Dven het volgende:
Shit, we moeten zo nog een nieuw deel openen
Hahahahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké was wat arrogant. Niet dat ik om drie uur 's nachts zoveel betere dingen te doen heb
Stationskoffie
Aan de andere kant van de plas welquote:
Ik wil de blik in zijn ogen zien!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
Ik had ook eens een dikke faal op het perron. Er komt een jongen naar me toe, praatje maken en ik ging er heel lief op inen vervolgens vraagt hij m'n nummer. Ik wilde mijn nummer niet geven maar hij bleef maar aandringen. Mmm, okay, ik maar een nep nummer gegeven. Belt hij even om te checken of het nummer goed is (ik probeerde hem nog tegen te houden) en krijgt hij een vreemde aan de lijn. Ik kon wel door de grond zakken.
Afkomst?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Tanin het volgende:
[..]
Tall, dark and handsome
Maar eigenlijk vrij klein, donkerblond, brede kaak, mager/zwemmers lichaam
We hebben een match!quote:
En wat was jouw reactie? 'Ow! Foutje!' ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet. Ik was gestressed.
Ja, lekker is dat, ik moet eerst nog een pokke end zwemmen voordat ik een stap kan zettenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben een match!![]()
Tip: Wel de eerste stap zetten anders ben je haar kwijt en het is een aardige meid (al moet ik volgens haar misschien vrouw zeggen)
Ja. Schijnheilige ik. Nu negeer ik zulke kerels gewoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef Dven het volgende:
[..]
En wat was jouw reactie? 'Ow! Foutje!' ?
AH AH AH AH STENA LINE STENA LINE!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat, ik moet eerst nog een pokke end zwemmen voordat ik een stap kan zetten
Owee als ik je op het station om je nummer vraag en je geeft de verkeerde!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. Schijnheilige ik. Nu negeer ik zulke kerels gewoon.
Je komt leuk over. Nee dusquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Owee als ik je op het station om je nummer vraag en je geeft de verkeerde!
(8)quote:
Doe ik ook maar meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 meter 92 hier, rossig (al is het tegenwoordig bruinig) en helaas niet echt breed en dunne armpjes. Maar ik kan godverdomme goed bier drinken én ik heb een dikke pik
Nou als dit geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je komt leuk over. Nee dusJa dus bedoel ik.
![]()
Stoppen want ik ga je nog eens van mijn principes afstappen en je een bericht sturenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je komt leuk over. Nee dusJa dus bedoel ik.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ik ook maar mee176, met dik donkerblond haar en ben van nature gezegend met een sportieve bouw zonder er iets voor te hoeven doen
Owja, en natuurlijk zoals een echte FOK!ker beaamt bovengemiddeld geschapen. Niet gigantisch. Maar bovengemiddeld.
Mwa, gemiddeld geschapen hier, maar hij vult... heb meerdere malen een meisje gevraagd waarom ze ineens met de ogen wijd open zo naar adem haptenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ik ook maar mee176, met dik donkerblond haar en ben van nature gezegend met een sportieve bouw zonder er iets voor te hoeven doen
Owja, en natuurlijk zoals een echte FOK!ker beaamt bovengemiddeld geschapen. Niet gigantisch. Maar bovengemiddeld.
Meisjes die kittens of kerels in hun fobo hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Tanin het volgende:
Overigens esperanza, ik lijk een *klein* beetje op die 2e vent in je fobo, alleen dan dus met donkerblond haar, en het is een stukje langer.
Maar waarom staan er 4 jongens en geen meiden in je fobo? dat is natuurlijk een beetje demotiverend voor ons jongens...
Dan kies ik voor jou, uiteraard!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Tanin het volgende:
Overigens esperanza, ik lijk een *klein* beetje op die 2e vent in je fobo, alleen dan dus met donkerblond haar, en het is een stukje langer.
Maar waarom staan er 4 jongens en geen meiden in je fobo? dat is natuurlijk een beetje demotiverend voor ons jongens...
Ik neuk niet. Fare l'amore!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |