miss moet ik dat dr ook es laten proberen, t is nu alleen het hijgen/zwaar ademenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef zarGon het volgende:
Wanneer ze aan mijn oorlel likt, sabbelt en zuigt, incluis haar ademhaling. Instant boner.
*Boem *Boem*Boem*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef starla het volgende:
Als een man op het juiste moment een leuke grap in mijn oor fluistert tijdens het uitgaan.
Helaas kan slechts 1% van de mannen dat.
Jaha, dat werkt bij ons mannen allemaal wat makkelijker dan bij vrouwen he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
Ik weet niet what the fuck ik lees. Sommige mannen.
Dit is ook een goeie.quote:
Ik fluister nooit...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef starla het volgende:
Als een man op het juiste moment een leuke grap in mijn oor fluistert tijdens het uitgaan.
Helaas kan slechts 1% van de mannen dat.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
Ik weet niet what the fuck ik lees. Sommige mannen.
Hoge of lage stem?quote:
Mooie meisjes zien plassenquote:
Zo'n koffie/shag lucht net als bij mijn oude wiskunde leraar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef Sinosappel het volgende:
Man die net dichtbij genoeg komt dat je 'm ruikt en z'n warmte voelt. En tijdens het praten met z'n lippen iets te dichtbij komt
Oja en goeie stem
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n koffie/shag lucht net als bij mijn oude wiskunde leraar.
En flink kreunend zien/horen poepenquote:
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En flink kreunend zien/horen poepen
Opzicht...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef Dven het volgende:
Het is dan niet mijn vriendin maar wanneer ze in een discussie of ruzie Italiaans tegen me gaat schelden dan heeft ze mij al te pakken
WAT?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.
Aldus een interview met Wendy in de Break-Out van 1998.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan hoe Xander de Buisonje regelmatig heerlijk zat te poepen terwijl Wendy van Dijk bij hem op schoot zat.
Aldus een interview met Wendy in de Break-Out van 1998.
Wat is "mooi roken"?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef littledrummergirl het volgende:
mannen die mooi roken![]()
sigaretten dan wel, shag is viezig
Mooi roken? Leg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef littledrummergirl het volgende:
mannen die mooi roken![]()
sigaretten dan wel, shag is viezig
Maar het wordt pas echtquote:
Saubersau die gastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
Van Xander de Buisonejjejee trek ik meteen droog, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |