quote:
Dat was toch pas bij aflevering 5?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Dat we gek worden daar twijfel ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Vorig jaar werd ik semi-paranoïde rond de helft van het seizoen, dus ik probeer me nu nog staande te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat was toch pas bij aflevering 5?
Ze hebben in eerdere seizoenen ook kinderfoto's van kandidaten moeten koppelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weten we al van wie dat kindergezichtje is? Ik denk van een vrouw? Maar than again, ik denk niet eens dat het zozeer een hint is maar meer een gewone opdracht, maar je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik verdenk Frits op gevoel en omdat Art vertelde dat de mol in het donker zit of zoiets en je bij de "interview" momenten alleen het hoofd van Frits zag door zijn zwarte t-shirt alsof hij als een mol uit de molshoop komt.
En de verborgen aanwijzingen die anderen hebben gevonden versterken dat gevoel alleen maar:
zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enheb niet het hele topic gelezen, maar heel toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Toch maar even toegevoegdquote:
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)![]()
Ik dacht al, hier klopt inderdaad niets van!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Paniohitus het volgende:
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best,, ps: klopt niet
[ Bericht 41% gewijzigd door Paniohitus op 06-01-2012 22:24:47 ]![]()
Klopt nog steeds niet:)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Paniohitus het volgende:
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best, hehe:
[ afbeelding ]
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Klopt nog steeds niet:)
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: