quote:
Dat was toch pas bij aflevering 5?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Dat we gek worden daar twijfel ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Vorig jaar werd ik semi-paranoïde rond de helft van het seizoen, dus ik probeer me nu nog staande te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat was toch pas bij aflevering 5?
Ze hebben in eerdere seizoenen ook kinderfoto's van kandidaten moeten koppelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weten we al van wie dat kindergezichtje is? Ik denk van een vrouw? Maar than again, ik denk niet eens dat het zozeer een hint is maar meer een gewone opdracht, maar je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik verdenk Frits op gevoel en omdat Art vertelde dat de mol in het donker zit of zoiets en je bij de "interview" momenten alleen het hoofd van Frits zag door zijn zwarte t-shirt alsof hij als een mol uit de molshoop komt.
En de verborgen aanwijzingen die anderen hebben gevonden versterken dat gevoel alleen maar:
zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enheb niet het hele topic gelezen, maar heel toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Toch maar even toegevoegdquote:
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)![]()
Ik dacht al, hier klopt inderdaad niets van!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:13 schreef Paniohitus het volgende:
Nieuw onderdeel gemaakt, de groupbattle, toch beter jullie best doen...
(even iets fixen, klopt geen bal van nog, haha)I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best,, ps: klopt niet
[ Bericht 41% gewijzigd door Paniohitus op 06-01-2012 22:24:47 ]![]()
Klopt nog steeds niet:)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Paniohitus het volgende:
Ik trek mijn opmerking terug, jullie doen wel goed je best, hehe:
[ afbeelding ]
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Klopt nog steeds niet:)
Wij hebben gemiddeld 1.54 punten
De rest heeft gemiddeld 1.07, 0.95 en 0.47![]()
Wij staan glorieus aan kop.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Idd, klopt nog niet veel van, hmm, even kijken wat er nu mis gaatI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Net even de special gelezen (en herinnerde me opeens dat ik volgens mij door die special twee seizoenen geleden actief werd op het forum). De link naar het laatste deel werkt trouwens niet bij mij, blijft linken naar het deel van MrManiak.
I reject reality and substitute my own![]()
Nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
Net even de special gelezen (en herinnerde me opeens dat ik volgens mij door die special twee seizoenen geleden actief werd op het forum). De link naar het laatste deel werkt trouwens niet bij mij, blijft linken naar het deel van MrManiak.
!
(fixed)Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Klopt nu wel:
Dit overzicht is te vinden onder 'Stats' en 'Groupbattle'
Gelijk actuele stats:
Alle deelnemers van FOK / puntenoverzicht:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstatscompact.php
Stemstatistieken:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstemscompact.php![]()
Het spijt mij heel erg, maar het klopt nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Paniohitus het volgende:
Klopt nu wel:
[ afbeelding ]
Dit overzicht is te vinden onder 'Stats' en 'Groupbattle'
Gelijk actuele stats:
Alle deelnemers van FOK / puntenoverzicht:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstatscompact.php
Stemstatistieken:
http://www.jeroenmeijer.nl/wieisdemol/open/fokstemscompact.php
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Je hebt gelijk, sommige groepen gaan mis idd..., ah, ik zie het al volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Het spijt mij heel erg, maar het klopt nog steeds niet
ow wacht, ik kijk naar teveel code denk ik![]()
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Bedoel je niet vrijstellingen? En Marit, niet Marion.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?I reject reality and substitute my own![]()
Marit, Frits, Tim.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?
(Nieuwe UI? Ben jij dat op dat snowboard?)
Ohja, die bedoelde ik! Dank!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bedoel je niet vrijstellingen? En Marit, niet Marion.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Helaas niet, maar dat ben ik in wordingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Marit, Frits, Tim.
(Nieuwe UI? Ben jij dat op dat snowboard?)
Guaranteed![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dat ben ik in wording
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Paniohitus het volgende:
[ afbeelding ]
Nu klopt die wel... toch..
![]()
Guaranteed![]()
In jouw berekeningen wordt er (Aantal leden)/(Aantal punten)
Het moet juist andersom
(Aantal punten)/(Aantal leden) is wel correctI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Ik vind het gebruik van zoveel getallen op twitter heel erg naar Maarten wijzen. Bedenk ik me ineens..
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Maar 60/39 = 1.54quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Gnieperd het volgende:
In jouw berekeningen wordt er (Aantal leden)/(Aantal punten)
Het moet juist andersom
30/29 = 1.03
20/21 = 0,95
10/21 = 0,48...
Heb je het plaatje ctrl-f5 gedaan? Misschien zit de oude nog in je cache...![]()
Geen jokers maar vrijstellingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?![]()
Iemand die nog iets heeft weten te maken van de hint bij de Roodshow van vanmiddag?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Geen F5 gedaan, jij hadgelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Maar 60/39 = 1.54
30/29 = 1.03
20/21 = 0,95
10/21 = 0,48...
Heb je het plaatje ctrl-f5 gedaan? Misschien zit de oude nog in je cache...I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed![]()
Die muzikale hints zijn echt te erg. Ik weet nog wel dat ze nergens op sloegen toen Kim de Mol was.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik vind het gebruik van zoveel getallen op twitter heel erg naar Maarten wijzen. Bedenk ik me ineens..
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Mangostine het volgende:
Met al die getallen in de tweets ga ik zo rustig aan Maarten eens verdenken.![]()
![]()
Dat zou wel heeeuul erg opzichtig zijn.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: