Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvallerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De teams tijdens de 2de opdracht:
Anne-Marie / Liesbeth
Dio / Marion
Hadewych / Marit
Frits / Tim
Maarten / William
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dio/Marion het enige Man/Vrouw koppeltje. Marion eruit. Dio de volgende afvaller
Ja, ik weet het, Iets te vergezocht
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Aangenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand anders dit opgevallen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan je toch niet plannen, voor hetzelfde geld had marion alle vragen goed gehad en was ze er niet uit geweest
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat je het niet zo ver moet zoeken, hints in de montage enzo.....
Meer in kleine hints, zoals een groene armband tijdens het maken van de test.
Een ritsje dat open staat. Een rugzak, dat soort dingen.
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was vorig jaar zelfs de volgorde van afvallers bekend toch? Weet alleen even niet meer waardoor.
Is dat door de productie toegegeven, of was het toeval? Ik heb er in de laatste aflevering namelijk niks over gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet sinds dat ik kijk, en ik kijk nu voor de 3de of 4de keer.
Toen Kim de mol was, was het iets met haar hanger, met de auto waarin ze had gereden en de foto opdracht, dat de fotos vanuit het oogpunt van de mol waren genomen.
Vorig jaar ook geen enkele hint inde montage.
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was er wel iets met die beginfoto... maar dat valt niet echt onder de montage neem ik aan..
Ohja! Dat valt toch ook onder montage?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef themole het volgende:
[..]
De nummers van de vragen tijdens de aflevering ofzo.
Ja bij elke foto 1 letter met gebarentaal, en dat kwam dan neer op: Inge is de mol ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die maakte zelf met dr hand een gebaar toch?
Weet ik niet zeker, volgensmij stond het online.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
Die was zo vernuftig dat dat geen toeval meer kon zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
Maar zonder dat ik de theorie van vorig jaar te kort wil doen, is die bevestigd door de programmamakers of was het gewoon toeval???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |