Moet ik nou echt plaatjes van 150 kilo gaan zoeken?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je anderhalf keer een halve haan hebt is dat anderhalf
keer een halve haan, en dat is drie kwart haan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
anderhalf keer een halve haan. dus 1 keer een halve haan en dan nog een keer de helft van een halve haan, een kwart dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
3x jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
anderhalf keer een halve haan. dus 1 keer een halve haan en dan nog een keer de helft van een halve haan, een kwart dus.
Moest je geen psychologische test doen om bij die brandweer te komen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moet ik nou echt plaatjes van 150 kilo gaan zoeken?
Of vreetschuren.
Daar aan denkende, smeg, hoe noemde jij toen ook al weer "tanden" en "mond" in dat dialect topic ?
door hem in 4 stukken te snijden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De grap is dus: hoe wil je een haan in kwartjes hakken?
Nee, we hebben een hoogwerker, soort van overtreffende trap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
Prof_Hoax...niet zo stoer doen. Jullie hebben niet eens een ladderwagen.
Jawel, maar dat komt na de fysieke test, dus geen zorgen daar kom je toch nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moest je geen psychologische test doen om bij die brandweer te komen?
The fuck zeg
deze opmerking slaat nergens opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, we hebben een hoogwerker, soort van overtreffende trap.
Zelfde als dik --> stokstaart
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nuf said.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
deze opmerking slaat nergens op
Nee, stok op dikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja want dik is ook echt een overtreffende trap op Stok
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja want dik is ook echt een overtreffende trap op Stok
Jaloers dat ze wel haar heeft?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, stok op dik
Je bent wel echt echt blond he?
daar kwam ook iemand in voor die brandweerman was en in zeeland woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ooit Obese gekeken?
Daarbij valt Stok in het niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Amsterdam:
+ Historische binnenstad
+De beste voetbalclub van Nederland
+Gezellig en leuke mensen
+Coach van 010 woont in deze stad.
rotterdom:
-Stad van John de Wolf en nog meer gefrustreerde mensen
- Lelijke Hoogbouw
- Grauwe Stinkstad
-Euromast in je broek ja
Dussss Amsterdam is m'n Stadje !!
Ja, dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ooit Obese gekeken?
Daarbij valt Stok in het niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Amsterdam:
+ Historische binnenstad
rotterdom:
- Lelijke Hoogbouw
- Grauwe Stinkstad
-Euromast in je broek ja
Denken dat het hier nog om gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef TRON2.0 het volgende:
Amsterdam heeft zijn schoonheden maar toch prefereer ik Rotterdam.
Ach meer Stok om van te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer waar
Maar de helft van 300 kilo, blijft 150 kilo.
En dat is heul heul heul veul mens. Echt gewoon heul veul
Leuke mensen? hahaahahaaha op de jordaan na is het gewoon een en al import die niks van gezelligheid weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Amsterdam:
+ Historische binnenstad
rotterdom:
- Lelijke Hoogbouw
- Grauwe Stinkstad
-Euromast in je broek ja
Liever nog 400 kilo er bij dan met zo'n kankerkop als jou te moeten rondlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer waar
Maar de helft van 300 kilo, blijft 150 kilo.
En dat is heul heul heul veul mens. Echt gewoon heul veul
hahahaha mietje ben je ook he!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gaat je niets aan jongen!
Blijven vragen is zinloos.
verdomme, kan ik je nog niet stalkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gaat je niets aan jongen!
Blijven vragen is zinloos.
Ja, want privacy waarborgen is mietjequote:
Zou je dat echt willen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verdomme, kan ik je nog niet stalken
Geil m'n dm maar vol, ik lees het na het weekeind weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verdomme, kan ik je nog niet stalken
jou straatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want privacy waarborgen is mietje
En een dorpje met net zo veel inwoners als jou straat is hetzelfde als zeggen ik woon in Rotterdam
Get some fucking perspective fat fuck.
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis magquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geil m'n dm maar vol, ik lees het na het weekeind weer
Ik ga naar huis
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want privacy waarborgen is mietje
En een dorpje met net zo veel inwoners als jou straat is hetzelfde als zeggen ik woon in Rotterdam
Get some fucking perspective fat fuck.
Sjanghailaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.
Zielig, zielig , zielig en nog eens zielig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.
Thuiswerk he. Zo rollt hij:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis mag
Vroeg beginnen, en wat overwerk hier en daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis mag
Ja manquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswerk he. Zo rollt hij:
[ afbeelding ]
hej is dat niet een ladderwagen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswerk he. Zo rollt hij:
[ afbeelding ]
ah okquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, en wat overwerk hier en daar.
eerder achterlijkheid hoorquote:
Je zei daarnet toch echt dat je in de prinsenlaan woonde of iets dergelijks, of was dat een wijk die je noemde? Ik heb geen idee, niet bekend daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eet een pizza en 4 pistoletjes filet american.quote:
Prinsenlaan is een halte van de metro hiero. Als je tenminste weet wat dat isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je zei daarnet toch echt dat je in de prinsenlaan woonde of iets dergelijks, of was dat een wijk die je noemde? Ik heb geen idee, niet bekend daar.
Kennen we niet in Zeelandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenlaan is een halte van de metro hiero. Als je tenminste weet wat dat is
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eet een pizza en 4 pistoletjes filet american.
quote:
wat wat, je was aan het werk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax naar huis. Thanks stokstaart, was wederom een enerverende middag
Zeelandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kennen we niet in Zeelandnet als treinen en vliegtuigen, geen flauw idee hoe het eruit ziet
Sociale werkplaats of wat is deze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
jabedankt, nu ging de tijd sneller
Jijquote:
goeie vraagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of wat is deze.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of wat is deze.
Werkt dat daar zo ja? Rotterdam hebben we gewoon snackbars.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]gezellig man, beetje vogelhuisjes timmeren, voor dikke luie mensen om het vogelvet uit te jatten
We geven je 3 maanden, dan de cel in en het land uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, gun me tijd
Zeg houd 't even leuk jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liever nog 400 kilo er bij dan met zo'n kankerkop als jou te moeten rondlopenIk ga je foto uploaden op Rotten.com
Basisschool?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, gun me tijd
Wat haal jij nou die post er weer speciaal uitquote:
Hmm, misschien omdat het opvalt en er de tekst "kankerkop" instaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat haal jij nou die post er weer speciaal uit
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]gezellig man, beetje vogelhuisjes timmeren, voor dikke luie mensen om het vogelvet uit te jatten
Hmmmm ja heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hmm, misschien omdat het opvalt en er de tekst "kankerkop" instaat?
Wat denk je zelf?
Smeg heeft altijd gelijk, duh!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmmm ja heb je natuurlijk wel gelijk in
hot hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.
Amsterdamse slijmbal getverrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Smeg heeft altijd gelijk, duh!
Wie zegt dat ik een Amsterdammer ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amsterdamse slijmbal getverrrrrrrrrrrr
Jezusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Amsterdammer ben?
quote:
Feyenoord logo wil ik nog op mijn borst hebben getatoeerd en een set engelenvleugels op de rug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |