jou straatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want privacy waarborgen is mietje
En een dorpje met net zo veel inwoners als jou straat is hetzelfde als zeggen ik woon in Rotterdam
Get some fucking perspective fat fuck.
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis magquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geil m'n dm maar vol, ik lees het na het weekeind weer
Ik ga naar huis
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want privacy waarborgen is mietje
En een dorpje met net zo veel inwoners als jou straat is hetzelfde als zeggen ik woon in Rotterdam
Get some fucking perspective fat fuck.
Sjanghailaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.
Zielig, zielig , zielig en nog eens zielig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sjagnhailaan 206 in Rotterdam woon ik. Google maar na. Mag je zelf op je gemak komen kijken hoe dik ik ben. Watje.
Thuiswerk he. Zo rollt hij:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis mag
Vroeg beginnen, en wat overwerk hier en daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fock kom jij aan een 40 uur werkweek als je nu al naar huis mag
Ja manquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswerk he. Zo rollt hij:
[ afbeelding ]
hej is dat niet een ladderwagen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswerk he. Zo rollt hij:
[ afbeelding ]
ah okquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, en wat overwerk hier en daar.
eerder achterlijkheid hoorquote:
Je zei daarnet toch echt dat je in de prinsenlaan woonde of iets dergelijks, of was dat een wijk die je noemde? Ik heb geen idee, niet bekend daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eet een pizza en 4 pistoletjes filet american.quote:
Prinsenlaan is een halte van de metro hiero. Als je tenminste weet wat dat isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je zei daarnet toch echt dat je in de prinsenlaan woonde of iets dergelijks, of was dat een wijk die je noemde? Ik heb geen idee, niet bekend daar.
Kennen we niet in Zeelandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenlaan is een halte van de metro hiero. Als je tenminste weet wat dat is
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eet een pizza en 4 pistoletjes filet american.
quote:
wat wat, je was aan het werk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax naar huis. Thanks stokstaart, was wederom een enerverende middag
Zeelandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kennen we niet in Zeelandnet als treinen en vliegtuigen, geen flauw idee hoe het eruit ziet
Sociale werkplaats of wat is deze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
jabedankt, nu ging de tijd sneller
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |