Jijquote:
goeie vraagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of wat is deze.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of wat is deze.
Werkt dat daar zo ja? Rotterdam hebben we gewoon snackbars.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]gezellig man, beetje vogelhuisjes timmeren, voor dikke luie mensen om het vogelvet uit te jatten
We geven je 3 maanden, dan de cel in en het land uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, gun me tijd
Zeg houd 't even leuk jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liever nog 400 kilo er bij dan met zo'n kankerkop als jou te moeten rondlopenIk ga je foto uploaden op Rotten.com
Basisschool?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, gun me tijd
Wat haal jij nou die post er weer speciaal uitquote:
Hmm, misschien omdat het opvalt en er de tekst "kankerkop" instaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat haal jij nou die post er weer speciaal uit
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]gezellig man, beetje vogelhuisjes timmeren, voor dikke luie mensen om het vogelvet uit te jatten
Hmmmm ja heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hmm, misschien omdat het opvalt en er de tekst "kankerkop" instaat?
Wat denk je zelf?
Smeg heeft altijd gelijk, duh!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmmm ja heb je natuurlijk wel gelijk in
hot hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stokstaart ontwikkelt fotocamera's, zodat appeltrekkers zoals jij zich ommin stoer met hun brandweerpakkie op de foto kunnen vastleggen.
Amsterdamse slijmbal getverrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Smeg heeft altijd gelijk, duh!
Wie zegt dat ik een Amsterdammer ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amsterdamse slijmbal getverrrrrrrrrrrr
Jezusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Amsterdammer ben?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |