abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106521563
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef Kyara het volgende:

Ik begrijp best dat het financieel niet altijd mogelijk is. Maar ik word er af en toe wel een beetje moe van dat hier zo lyrisch gedaan wordt over tweedehands of ikea spullen en dat als je er wel voor kiest om meer geld uit te geven je dan meteen wordt neergezet als een of andere sukkel die zoveel geldt neer telt. Wij hebben het er wel voor over en kunnen het ons veroorloven. Maar dat is nog steeds een overwogen keuze en je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
:Y

In het begin wouden we ook een ikea kamer en ik heb zelfs op marktplaats gekeken maar uiteindelijk een goede kwaliteit nieuwe kamer gekocht van een baby winkel.
Ik heb gemerkt dat ik hekel aan tweedehands spullen heb en ikea toch niet zo mooi vind...en dat is voor mij belangrijk...iets wat ik toch prachtig vind en van goede kwaliteit mag wat mij betreft wat kotsten.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106521580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee :D totaal geen gevoel bij! Bij Muppet wíst ik echt zeker dat het een jongen was... :') hele dikke fail dus! De Nub-meting van deze baby lijkt op een jongen te wijzen! Ik ben erg benieuwd, nog een meid vind ik wel heel erg leuk, maar een jongen is toch ook wel speciaal, van alles 1 :)

Nog 4 weken dan weten we het zeker, dan heb ik de geslachtsbepaling! Maar qua voorgevoel vertrouw ik dus voor geen meter op mijn gevoel!

Het gekke is wel, toen ik van de dame zwanger was, kocht ik, ondanks dat ik zeker wist dat het een jongen was, een roze doek :D (dacht toen nog kan best ook voor een jongen, ik ben een meisje 8-)) en nu heb ik een paar weken terug een blauwe doek gekocht :D eigenlijk zonder bij na te denken! Zou wel heel grappig zijn als mijn onderbewuste me toch meer verteld :P
Wat grappig. Ben heel benieuwd dan!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106521591
Wij hadden voor de dame een 2e hands super kwaliteit (geen spaanplaat zeg maar) kamer van Marktplaats voor ¤ 150,- :D heerlijk, zelf geschilderd, en je ziet het er echt niet aan vanaf O+

Het geld is uiteindelijk wel opgegaan aan doeken en kleertjes :') maar dat vond ik leuker dan een mega bedrag uitgeven aan een kamertje...

En ja daar ben ik lyrisch over en nee ik verslijt een ander niet voor gek die wél veel geld voor een kamer uitgeeft! Leven en laten leven... ook niet moe van worden dus ;)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:05:58 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521611
Ooh, daar zit je ook niet op te wachten inderdaad Fee-nix.... Hoewel ik de opmerking dat er nog nooit een is blijven zitten inmiddels ook niet meer kan horen..... (beetje in dezelfde trant van "je moet er niet teveel mee bezig zijn" als je aan het proberen bent en het lukt niet.... daar kreeg ik ook jeuk van)

Ik vind zeker niet dat er iets mis is met tweedehands of ikea hoor. En ik vind het kamertje van Isla ook hartstikke leuk. Maar ik werd er alleen een beetje moe van dat het beeld geschetst werd dat je maar een stomme sukkel bent als je wel redelijk wat geld er voor over hebt. En inderdaad, een beetje eenzelfde soort discussie als fles vs borst, dragen vs duwen, pureren vs rapley etc.
pi_106521622
Maar wie schetst dat beeld dan? Ik zie het eerlijk gezegd nergens staan... :) is het dan niet misschien een gevoel wat je zelf hebt?
pi_106521634
Ik heb echt hekel aan tweedehands spullen :@ ik wil alles nieuw en lekker schoon

kleding geef ik niet zoveel aan uit...ze groeit zo snel! ik koop lekker bij H&M of Hema als er uitverkoop is
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:08:18 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Het geld is uiteindelijk wel opgegaan aan doeken en kleertjes :') maar dat vond ik leuker dan een mega bedrag uitgeven aan een kamertje...

En ja daar ben ik lyrisch over en nee ik verslijt een ander niet voor gek die wél veel geld voor een kamer uitgeeft! Leven en laten leven... ook niet moe van worden dus ;)
Precies, je kan je geld maar 1 keer uitgeven, hoeveel je ook te besteden hebt. Hier zijn de kleertjes goedkoper (al zijn het er dan wel veel) en draagdoeken heb ik ook niet.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:09:04 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Maar wie schetst dat beeld dan? Ik zie het eerlijk gezegd nergens staan... :) is het dan niet misschien een gevoel wat je zelf hebt?
ik heb Katy gequoot en verder ga ik het niet groter maken dan het is door allerlei topics door te spitten op zoek naar andere quotes. Maar het is echt wel vaker ter sprake gekomen.

Sorry Katy, ik wilde je opmerking ook niet compleet uit z'n verband rukken hoor. :*
pi_106521748
Ik denk dat Katy het niet zo bedoeld en het puur op zichzelf betrekt... Ik denk dat ik zelf ook zo'n uitspraak zou kunnen doen, want ik heb ook bedragen voor kamertjes gezien bij de babypark en weet ik het, dat ik dacht: ammehoela, ammenooitnie ;) en een ander geeft het er prima aan uit! Prima toch?

Als we allemaal hetzelfde zouden doen zou het wel erg saai worden ;)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:12:57 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:07 schreef bitterend het volgende:
Ik heb echt hekel aan tweedehands spullen :@ ik wil alles nieuw en lekker schoon
Ik ben niet zo handig met opknappen en zo. En ik vind het vaak ook nogal veel gedoe. Ik ga voor gemak :D

Ikea is wel weer terug te vinden maar dan in de accessoires, kastje en schapjes.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:13:33 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik denk dat Katy het niet zo bedoeld en het puur op zichzelf betrekt... Ik denk dat ik zelf ook zo'n uitspraak zou kunnen doen, want ik heb ook bedragen voor kamertjes gezien bij de babypark en weet ik het, dat ik dacht: ammehoela, ammenooitnie ;) en een ander geeft het er prima aan uit! Prima toch?

Als we allemaal hetzelfde zouden doen zou het wel erg saai worden ;)
dat weet ik. Maar ik wilde het toch even gezegd hebben. Zo raar is dat toch niet?
pi_106521800
Vind dit gekeuvel beregezellig, maar nu ga ik echt wat doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laterz! :W
pi_106521835
Nee hoor, dat mag prima. Maar het werd op zo'n manier neergezet alsof iedereen hier afgeeft op 'dure' kamertjes, want 2e hands/ikea is de shit! En dat is dus niet het geval.

En het is niet altijd een keuze van geld, wij kunnen het ons meer dan prima veroorloven, maar geven er gewoon niet zoveel om.

Enfin, my 2 cents... ik zal er verder over ophouden.
pi_106521842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef IslaBonita het volgende:
Vind dit gekeuvel beregezellig, maar nu ga ik echt wat doen.
Hmm, ik bedenk me net dat dit sarcastisch klinkt, maar zo bedoel ik het niet hoor! :o
pi_106521880
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ben niet zo handig met opknappen en zo. En ik vind het vaak ook nogal veel gedoe. Ik ga voor gemak :D

Ikea is wel weer terug te vinden maar dan in de accessoires, kastje en schapjes.
:D
mijn woonkamer is al bijna compleet ikea haha! voor de babykamer wou ik echt wat anders..het ledikant kan tot dat ze 3-4 jaar is! en kast en commode kunnen super lang mee... O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:16:53 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521883
Nee hoor Isla, heel herkenbaar.....

Met 37 weken was mijn koffertje ook niet gepakt (niet handig want toen werd ik ook een weekendje opgenomen), kaartje hadden we net een paar dagen ervoor besteld en geregeld.

Wassen had ik wel geaan gelukkig. ZIekenhuis hadden we ook pas een paar dagen ervoor bezocht (info bijeenkomst).

Gelukkig hoefden we niet op zoek naar een andere auto....

Succes en vergeet je meldplicht niet ;)
pi_106521899
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef Kyara het volgende:
Nee hoor Isla, heel herkenbaar.....

Met 37 weken was mijn koffertje ook niet gepakt (niet handig want toen werd ik ook een weekendje opgenomen), kaartje hadden we net een paar dagen ervoor besteld en geregeld.

Wassen had ik wel geaan gelukkig. ZIekenhuis hadden we ook pas een paar dagen ervoor bezocht (info bijeenkomst).

Gelukkig hoefden we niet op zoek naar een andere auto....

Succes en vergeet je meldplicht niet ;)
Hihi ik ga mn best doen!
pi_106521960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D
mijn woonkamer is al bijna compleet ikea haha! voor de babykamer wou ik echt wat anders..het ledikant kan tot dat ze 3-4 jaar is! en kast en commode kunnen super lang mee... O+
Hier precies andersom. De huiskamer staat vol met teakhout en andere mega dure spullen. Toen konden we het nog betalen. :') Ben er erg blij mee hoor. Maar boven is dus veel Ikea. Trouwens, Ikea is niet supercheap hoor. We hebben een flinke kastenwand die meer dan 2000 euries heeft gekost...
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:19:55 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106521969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee hoor, dat mag prima. Maar het werd op zo'n manier neergezet alsof iedereen hier afgeeft op 'dure' kamertjes, want 2e hands/ikea is de shit! En dat is dus niet het geval.

En het is niet altijd een keuze van geld, wij kunnen het ons meer dan prima veroorloven, maar geven er gewoon niet zoveel om.

Enfin, my 2 cents... ik zal er verder over ophouden.
ZO was het ook niet bedoelt hoor. Maar goed, dat krijg je nu eenmaal in een discussie dat je soms wat overdrijft.

En inderdaad, het is ook een keuze. Dat heb ik ook al aangegeven.

T is net als met alles in het leven. De een geeft zijn geld uit aan een auto, een ander vind reizen belangrijk en weer een ander is meer van de gadgets. En een enkeling die doet het allemaal ;)

Maar het is het inderdaad niet waard om er moe van te worden (dat was ik toch al). En hey, ik heb toch niks beters te doen :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:21:05 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106522006
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:19 schreef IslaBonita het volgende:
Trouwens, Ikea is niet supercheap hoor. We hebben een flinke kastenwand die meer dan 2000 euries heeft gekost...
ja, en als het wel cheap is dan gooi je weer teveel in je mandje met spullen die je eigenlijk niet nodig hebt.

Net als bij de Action :')
pi_106522034
Wow wat een info vandaag!
Kyara 40wkn, Gerrie 12wkn, Flugel 28wk jompels *O* (oh de beebie jompelde zojuist mee O+ )

Kuuks 5 jaar verliefd, Zoë 2,5 jaar verliefd O+ *O*

Thuiswerken: Ik ga ook een halve dag thuiswerken, verdeel het over de hele dag. Kan ik ook gewoon tijd nemen voor de kleine als hij/zij wakker is. Leidinggevende stond er niet zo achter eerst, die is niet zo'n voorstander van thuiswerken, maar hij had het thuis met zijn vrouw overlegd en hij moest niet zo ouderwets doen, dat was niet meer van deze tijd :') dus de credits gaan naar zijn vrouw :D

Kamertje: Wij hebben echt een mix van vrij dure spullen en ikea en wat kleine dingen 2e hands. Ik wil fatsoenlijke kwaliteit maar ga niet iets kopen omdat het merk zo goed bekend staat. Volgens mij is iedereen anders en heeft iedereen andere standaarden en een andere smaak en dat is toch prima :?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:24:09 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106522081
2oogje, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:25:25 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106522111
Dat is wel handig Covie, halve dag thuis werken en die over de dag uitsmeren. Het lijkt mij inderdaad wel lastig om een hele dag te maken als je ook de kleine thuis hebt. Maar het is ook wel afhankelijk of je voor je werk ook telefonisch bereikbaar moet zijn (klanten bellen met een huilend kind op de achtergrond lijkt me bijvoorbeeld niet handig). Wel een leuke reactie van de vrouw van je baas :D

Ik ga niet thuis werken, hooguit bij uitzondering bij een ziek kind of zo (wat werk thuis afmaken zeg maar).
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:26:18 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106522141
Asy, hoe is het met je keuken? Kamperen thuis?

Vooral zonder water lijkt me lastig. Ook met afwassen en zo....
pi_106522414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:19 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Hier precies andersom. De huiskamer staat vol met teakhout en andere mega dure spullen. Toen konden we het nog betalen. :') Ben er erg blij mee hoor. Maar boven is dus veel Ikea. Trouwens, Ikea is niet supercheap hoor. We hebben een flinke kastenwand die meer dan 2000 euries heeft gekost...
Onze woonkamer is hier idd ook geen ikea...
Tot een half jaar geleden geen ikea in onze woonkamer...tot floris zn hoekje kwam :D

Boven is de hele slaap- en werkkamer ikea..en idd je kan t zo duur maken als je wil bij ikea. Voor.de werkkamer gingen we eigenlijk voor Billyboekenkasten, want lekker goedkoop. Maar was.toch niet mooi en minder mogelijkheden dan wat we nu hebben..scheelde wel iets :')

Babykamer kostte hier meer dan we wilden, mja. Hadden t.geld.en t ervoor.over. iedereen moet doen wat ie wil ;)
Ik ben te lui om 2ehands op te knappen ;)
Sowieso heeft de hele babykamer een hoop geld gekost :P (hele zolder is ervoor verbouwd).

Oh ja en een *O* voor de.mijlpalen van gerbera en Kyara!
En *O* voor.de.jubilea. hier in april 8 jaar samen. En in mei kennen we elkaar 10, jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')