abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106529923
Ik ook :D ik kan me gewoon heel lastig wat bij een jongen voorstellen! Al heb ik dat ook wel bij nóg een meisje eigk... :D

Over een week heb ik een afspraak bij mijn gyn weer en hij heeft als specialiteit echoscopie :+ dus ik ga uiteraard even brutale vragen stellen O-) :') (hoezo mien ongeduld...)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:56:37 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106530091
Groot gelijk, wie niet waagt wie niet wint toch :D

Ik ben ook wel benieuwd hoor. Weet helemaal niks van jongetjes (heb ook geen broertje ofzo) dus heb nog een boel bij te leren.

Zo, en nu ga ik eten koken :Y)
pi_106534687
Leuk hoor Clau!!! Ben erg benieuwd!!

En Gerberaatje, dat heb ik nou ook. Kan mij ook nog niets voorstellen bij een jongetje! :)

Bij de vorige zwangerschap ben ik tot zo'n 13 weken elke ochtend misselijk geweest. Nu valt dat nog mee, alleen als mijn maag leeg is, zo tegen etenstijd. Dan wordt ik wel echt misselijk!
pi_106535419
Ben ook benieuwd wat jij in je buik hebt, Labelloo! Wanneer heb jij de eerste echo?
pi_106535765
Maandag over 2 weken!! Ben zooooooo benieuwd!! Maar gelukkig komt het nu echt dichterbij!
pi_106535814
een verse mama *G* tweeoogje gefeliciteerd!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:29:19 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106535899
Spannend Labelloo! Jij bent een kloon toch?

Er was een tijdje geleden iemand die vroeg naar de zwangerschapsvitamines in kleine tabletjes. Heb vandaag de Davitamonvitamines gekocht, normaal heb ik altijd de plus variant met visolie en dat zijn grote capsules. Ze waren alleen op dus ik heb nu de normale variant meegenomen en dat zijn wel hele kleine tabletjes.
pi_106536112
Kyara, mega-mijlpaal! Dubbel is ie wel he! t Liefst was je vanochtend wakker geworden met weeen, dat had iig :).

Soemp, ook nog steeds niks.. Moeilijke beslissing ook he? Ik ben erg blij dat ik voor inleiden ben gegaan. Ook al was t best pittig omdat t zo snel ging, en vond ik een minuut na meisje's geboorte al dat t best meeviel :o ). Ik denk dat ik me een week lang had opgevreten en daarbij ook nog zorgen gemaakt of ze t nog helemaal goed deed.

Aan de andere kant: het wachten levert hetzelfde moois op.. Manman, wat ben ik gelukkig! En wat gaat het huilen van je eigen kindje dwars door merg en been zeg, pfoe! Ze wil heeeel veel zuigen, dus ik leg veel aan en dat gaat ook heel goed, maar het gehuil :'( Echt vreselijk!

Sorry dat ik even niet op de anderen reageer, totaal niet bijgelezen :)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:36:42 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106536248
Leuk weer van je te horen tweeoogje! Inleiden lijkt me ook raar inderdaad en het snel gaat heeft zijn voor- en nadelen. Maar goed dat het daarna allemaal weer meeviel O+

Komt de voeding goed op gang? Ben je inmiddels ook weer thuis?
pi_106536390
Tweeoog wat een schande dat je totaal niet op anderen reageert :(

:P wat klink je als een echte verse mama O+ geniet!! :*
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 21:11:32 #261
309370 Nanadu
pi_106537746
Niet helemaal bijgelezen, ben echt kapot! Wij hebben vandaag de verjaardag gevierd van mijn dochter, 2 jaar geworden. Het was erg gezellig, maar merk wel dat ik nu echt een stuk minder energie heb :O

Zag wel wat mijlpalen voorbij komen, in ieder geval Gerberaatje 12 weken en kyara 40 weken *O* en ook voor de andere mijlpalen *O*

Labello ik herken het wel wat jij vertelt. bij de eerste was ik ook veel misselijk en nu moet ik er aan denken om regelmatig te eten, maar verder valt het mee (op enkele uitzonderingen na).
pi_106538050
Tweeogje,wat klink je verliefd O+

Wat is het volgens de NUB Gerbera? Ik heb terug gescrolld maar kan het niet vinden.

Ik weet het niet, maar ik heb nog nooit zoveel uitgegeven voor een bank of 3x zoveel voor een vakantie en al helemaal niet even zo.. :o

Wat iedereen in zijn babykamer zet moet ie zelf weten hoor, maar kijk idd goed uit wat je koopt. 1300 voor spaanplaten meubels is gewoon zonde. Het is gewoon een business waar belachelijk hoge prijzen worden gevraagd wat het niet altijd waard is.
En tja, als je 300 euro voor een tweedehands kan betalen voor dezelfde meubels 1300 in de winkel, denk goed na wat voor leuke dingen je met die duizend euro kan doen. Meubels kunnen echt niet vies zijn als je ze even schoonmaakt.
pi_106538086
Ik ben inderdaad een kloon Kyara, maar niet zo'n spannende hoor! ;) :P

Gefeliciteerd Nanadu!! Leuke dag gehad? En grappig dat toch alle zwangerschappen weer verschillend kunnen zijn!
pi_106538444
IK heb t idee dat vandaag alles wat ik probeer te zeggen verkeerd overkomt, sorry, gaat morgen vast beter :*

Nu op naar een feestje, hopelijk hou ik t even vol.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:28:43 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106538513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
IK heb t idee dat vandaag alles wat ik probeer te zeggen verkeerd overkomt, sorry, gaat morgen vast beter :*

Nu op naar een feestje, hopelijk hou ik t even vol.
Nee hoor. Don't worry! :*
Veel plezier op het feestje!

Labelloo, nou, ben toch benieuwd!

Hier net aan de ananas gezeten. Het was in elk geval lekker. Hopelijk doet het ook wat meer :D
pi_106539509
o sorry KatyM, ik was gewoon verbaasd, bedoelde het niet rot(Dat is toch een verbaasde smiley?)

Veel plezier vanavond!!
pi_106539861
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Tja, ieder zijn keuze natuurlijk. Wij hebben dus wel een "belachelijk" bedrag neergeteld maar ik ga er ook vanuit dat we jaren met die spullen gaan doen. Ik heb mijn kledingkast en commode bijvoorbeeld tot ik het huis uit ging in mijn kamer gehad. Commode is zelfs meeverhuisd naar mijn studentenflat en nu staat hij hier op zolder voor extra bergruimte. Oftewel, met echt goede kwaliteitsspullen doe je ook erg lang.

Ik begrijp best dat het financieel niet altijd mogelijk is. Maar ik word er af en toe wel een beetje moe van dat hier zo lyrisch gedaan wordt over tweedehands of ikea spullen en dat als je er wel voor kiest om meer geld uit te geven je dan meteen wordt neergezet als een of andere sukkel die zoveel geldt neer telt. Wij hebben het er wel voor over en kunnen het ons veroorloven. Maar dat is nog steeds een overwogen keuze en je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
WIj hebben ook een best prijzige kamer uitgezocht maar dit was de enige die we allebei mooi en degelijk lees stevig genoeg vonden. Het ledikant dat erbij zit is ook om te bouwen naar een peuterbed en is dus 70x140. Dat samen met een extra grote kast maakt ook dat wij het idee hebben dat ons jochie daar wel een aantal jaren mee vooruit kan.
Op zich loont het ook wel om op internet rond te neuzen. Wij hebben nu voor dezelfde kamer 250 euro minder betaald en er wordt gratis bezorgd door enkel wat rond te kijken en prijzen te vergelijken.
Wat Kyara al zegt, als je het kunt en wil uitgeven moet je het gewoon doen. Een aantal andere dingen hebben we bijvoorbeeld dan weer wel 2e hands gekocht dus gewoon doen waar je je goed bij voelt en wat financieel mogelijk is. Uiteindelijk is voor een kindje de liefde en niet de prijs van de spullen het belangrijkst. :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:01:01 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106539873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Troeta het volgende:
(Dat is toch een verbaasde smiley?)
Je kan hem ook interpreteren als een geschokte smiley ;)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:04:14 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106539998
Ik ben een Cheap Ass mens *O*

Whehe, ik hou gewoon heel erg veel van ouderwetse spullies en knap ze ook graag op. Ik wil het geld gewoon niet uitgeven aan nieuw. Ook al kan ik nieuwe kamertjes ook wel heel mooi vinden hoor. Iedereen moet gewoon lekker zelf weten waar ze d'r geld aan uitgeven, voor mij is het een sport om alles zo goedkoop mogelijk te doen. Ben ook dol op rommelmarkten. En zo kan ik het geld wat ik 'overhou' dan weer uitgeven aan andere belangrijke dingen... (zoals Theaterbezoek, uit eten en andere dingen die we eigenlijk helemaal niet nodig hebben :+ )

Als je er blij van wordt is het goed :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:07:13 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106540104
helemaal waar Flugeltje!

Oh en volgens manlief gaat het hier in de nacht van zondag op maandag beginnen. Dus dan weten jullie het vast. :+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:07:46 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106540125
Zeg kan dat niet overdag?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:10:25 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106540223
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Zeg kan dat niet overdag?
als het 's nachts begint, kun je overdag toch F5-en?

Ik probeer eigenlijk alleen vrijdag de 13e te ontwijken deze week. En mijn zwager is de 11e jarig maar dat is minder erg. had zelf aan het begin van mijn zwangerschap het idee dat het de 12e zou worden, maar toen dacht ik ook nog dat we een meisje zouden krijgen
pi_106540359
Sowieso gaat volgens mij bij alles waar het woord baby inzit de prijs x 1,5.

Flugel, Isla, Asy, marjolijntje en Gerberaatje gefeliciteerd met jullie mijlpalen *O*

En een speciale mijlpaal voor de mijlpaal der mijlpalen van Kyara *O* *O*

Heb vandaag een super actief mannetje in mijn buik, je ziet mijn buik ook echt bewegen O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:15:53 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106540407
Gaaf is dat he Roosje als je je buik gewoon op en neer ziet gaan? :D

Kyara, de 11e januari is een prachtdatum om jarig te zijn hoor :Y O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:18:35 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106540507
Bewegende buik O+
manlief zag het hier ook eerder bewegen dan dat hij het kon voelen O+

Okey, dan is de 11e ook nog een optie :D
pi_106540735
Mijn vriend kon de kleine al met 17,5/18 weken voelen maar gisteravond was het echt partytime daar binnen. Lief was mijn buik aan het insmeren en hij begon toch ineens veel te bewegen...
Het is inderdaad echt wonderlijk om te zien en te voelen.. O+
pi_106540815
Die van mij koprolde en bokste van de ene naar de andere kant vanmiddag maar voel nog niks...jammergenoeg.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106543008
Tweeoogje, gefeliciteerd met jullie dochter, prachtige naam!

Over de kosten van de babykamer. Onze kamer komt van de leenbakker. Toen vond ik em mooi. Nu bijna 6 jaar later niet meer ;) maar vind het ook wel weer speciaal dat straks al onze kinderen in hetzelfde ledikantje hebben geslapen, in hetzelfde badje hebben gebadderd en op dezelfde commode een schone luier hebben gekregen. Het zijn beuken meubeltjes, en niet de beste kwaliteit. Maar ze zien er nog goed uit. Helaas alleen wat beschadigingen door de verhuizing 2 jaar geleden.
Hopelijk houden ze het nog 3 jaar vol ;)

Zo leuk. Baby heeft een vast ritme van wakker zijn 's Avonds. Meestal rond 22.30 uur (tussen 22.00 en 23.00 uur).
Nu dus ook vreselijk druk. Zie steeds een bobbel in mijn zij. En mijn buik gaat van links naar rechts. Heb m'n iPod in mijn hand, leunend op mijn buik en kan soms niet eens typen door die drukke bewegingen hihi
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:10:28 #279
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106543017
Zo, ik ben ook weer bijgelezen, én ik heb meer dan de helft alweer vergeten. Wel gelezen over een aantal mijlpalen *O* én over zoveel jaren samen zijn *O* , en taart eten :Y) ^O^

ff over de babykamers. Bij de 1e hebben we een nieuw kamertje gekocht (kast en commode) bedje was 2ehands, heeft mijn nichtje in gelegen.
Bij nr 2 hebben we een 2e hands kamertje overgekocht, kast/commode/bedje. En ook weer verkocht voor een goede prijs.
En nu voor nr 3 heb ik hetzelfde kamertje als voor nr1, alleen een kleinere commode, 2ehands gekocht via marktplaats, voor 75 euro ofzo. compleet. En dat is echt super kwaliteit, geen spaanplaat oid. (nieuwprijs ligt zo rond 1000/1500 euro dacht ik)
bedenk me net dat ik nog steeds een foto had beloofd van de babykamer, maar het is nog steeds een rotzooi daar :@

Kleding wordt hier ook in de uitverkoop of 2ehands gekocht.....Je ziet het er niet aan af hoor ;)

@ Flugeltje, Rommelmarkten ^O^ _O_ Mijn kids nemen het ook al van me over :+ (is papa alleen niet zo blij mee :') )
pi_106543305
En ik ben 35 weken vandaag *O*

Vanmorgen een lading luiers gekocht. Oa maat 2 van de kruidvat. (geen idee meer hoe lang ik maat 1 heb gebruikt bij de anderen). Heb nu 3 pakken pampers maat 1.
Verder mijn bestellingen van de Hema opgehaald. En wat 1 pers onderlakens voor ons bed. Heel veel zitten gaten in en dat is niet zo netjes als de kraamhulp er is ;)
Heb nog een paar dingen op mijn lijstje en dan is dat klaar!
M'n vriend is vandaag bezig geweest op de babykamer. Bijna klaar, alleen nog alles verven. Eerst alles wit en als de baby er is, doen we wel een keer een kleurtje.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106544710
Katy ik vind niet dat het verkeerd overkomt hoor!

Iedereen heeft eenmaal een ander budget en een andere mening over waar ze het geld wel of niet voor uitgeven.

Ik kan me vergapen aan zowel mooie 2e hands al-dan-niet-opgeknapte kamertjes als mooie nieuwe kamertjes. Verder zijn er in dezelfde categorieën kamers die ik gewoon lelijk vind.
Ieder heeft zo zijn eigen smaak, normen/waarden en budgetten.

Het is ook belachelijk dat je voor 2,5 euro een emmer kan kopen bij de blokker maar noemen we het een tummytub dan leggen we er gewoon 15 euro voor neer. :{w

Aan de andere kan kan ik me er ook aan ergeren dat ik een stelletje rond zag lopen met een buggy waar ik vroeger mijn pop nog niet in zou zetten. (en zo'n goed "leven" had mijn pop niet.)
Dan denk ik als jullie allebei deze week een pakje minder peuken roken heb je bij de kringloop winkel 2e hands een betere te pakken. :{

Maargoed als dat kind gewoon gelukkig is zit ik me daar ook voor jan met de korte achternaam over te ergeren. :+
pi_106545110
Het maakt mij ook niet uit. Ik kan gruwelijk blij worden van iets onnodigs duur, maar ook van uitverkoop (zoals vanmiddag, olee!) en tweedehands opknap. Wat Fluug ook zegt, als je er maar blij van wordt! En dat is bij mij alles door elkaar :).

* clauwheee kijkt vanuit haar bed naar nieuwe jas, jurkje, broeken en legging van de uitverkoop! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 8 januari 2012 @ 01:17:16 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106547905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef tweeoogje het volgende:
Ik ben mama :o O+!
Van een heel lief klein meisje O+..
Tweede keer gel was t raak, 3 uur daarna de vliezen gebroken toen continu pijnlijke weeen! Twee uur later persdrang en 5 persweeen en knip later was ze er!!

en ik denk nog even na over of/ hoe ik d'r naam hier bekend maak, sorry :@

Ze heeft al bij me gedronken en morgenochtend naar huis, als mijn HB ok is
Heeey Tweeoog, wat een geweldig nieuws! (en een mooie verjaardagsdatum, dezelfde als mijn vader. :)). Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER!!! *O*
in de haak.
pi_106551916
Zo, weer een nachtje voorbij. Mijn meneer is een nachtje weg dus vannacht alleen geslapen, vind mezelf dan altijd heel erg zielig. Vanochtend wakker geworden door verschrikkelijk gestommel in huis (of bij de buren dat kon ik niet horen) ik denk dat mijn katten aan het spoken waren maar die zijn nu spoorloos verdwenen. Meestal zijn ze maar een minuut of 5 buiten maar nu heb ik ze al een half uur niet gezien. Ben een beetje ongerust, zullen de hormonen we zijn.

Wat betreft de meubels: wij hebben een tijdje de opvang verzorgd voor een puber van 16 en die moest toch ergens haar spullen kwijt. Omdat we toen al bezig waren met zwanger worden hebben we besloten om alvast een hangkast en een lade kast te kopen. We hebben toen de leksvik serie gekocht bij de ikea.Nu achteraf zou ik het liever anders doen denk ik. Vind het sowieso niet zo leuk dat het al gebruikt is door iemand die niet ons kind is en pubers gaan ook niet altijd heel erg zuinig om met de spullen dus zitten er al her en der gebruikssporen in.
Als ik nu zou mogen kiezen had ik denk ik gekozen voor een co sleeper op onze kamer, geen commode en kast maar de kleertjes bij ons in de kast en verschonen eventueel op zoiets http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141708/ in de badkamer of onze slaapkamer.
En dan als het kindje naar de eigen kamer gaat de kamer pas inrichten. Zo kun je ook nog een beetje kijken naar het 'karakter' van de baby. Maar ach.. wie weet was dat helemaal niet handig geweest en ben ik straks heel blij met de meubels.
  zondag 8 januari 2012 @ 08:54:58 #285
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106551950
Mogguh....Meld! *)
Vandaag 37 weken *O* .

Best lekker geslapen, alleen te laat naar bed, want het was gezellig gisteravond (gourmet met m'n zusjes) :).

Verder helemaal niet bijgelezen... dus heb niet zoveel te zeggen ;).

Thistleweed, ik hoop dat je katten snel weer binnen zijn.

En nu lekker ontbijten :). (Ik hoorde mijn man iets zeggen over pannenkoeken bakken met de mix die nog over is van gisteren, mjam!)
pi_106551961
*O* 37 weken!!! Dat is dan meldplicht toch?

Ik hoop ook dat ze snel binnen zijn, meestal zijn ze rond deze tijd hongerig en staan ze te springen om eten. Ze zijn ook nooit zo lang buiten, heb net al staan roepen maar er kwam niets. Zucht.... hoe moet dat als de kleine groot is en naar de kroeg gaat, zit ik dan straks ook midden in de nacht ongerust te wachten tot ze eindelijk veilig binnen zijn?
pi_106552037
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 08:59 schreef Thistleweed het volgende:
*O* 37 weken!!! Dat is dan meldplicht toch?

Ik hoop ook dat ze snel binnen zijn, meestal zijn ze rond deze tijd hongerig en staan ze te springen om eten. Ze zijn ook nooit zo lang buiten, heb net al staan roepen maar er kwam niets. Zucht.... hoe moet dat als de kleine groot is en naar de kroeg gaat, zit ik dan straks ook midden in de nacht ongerust te wachten tot ze eindelijk veilig binnen zijn?
Dat vraag ik me ook al wel eens af. En wij hebben niet eens katten om ons zorgen over te maken die buiten zijn.

Fee meldplicht *O*!

Laatste vakantiedag vandaag ;(. Ik baal er echt van. Ik ben nu zo uitgerust en fit. Zul je zien dat ik vrijdagmiddag als een vaatdoek over m'n bureau hang van vermoeidheid. :Z
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 8 januari 2012 @ 09:19:32 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106552041
Meldplicht voor Fee-Nix... *O*

Ik heb laatst weer een paar zakken gratis kleding gescoord, word ik ook heel blij van :Y Zoek ik de leukste dingen uit, die was ik en berg ik netjes op maat op tot ze gedragen kunnen worden. Ik kan daar heel erg tevreden over worden als mensen zeggen dat ie er zo leuk uitziet en ik weet dat het maar een paar centen heeft gekost of gratiesch was :P Maar ik heb laatst ook voor Pietertje een heul duur pakske gekocht, werd ik ook blij van...

Enfin, what ever makes you happy dus :+
pi_106552087
Ik word ook blij van uitverkoop en 2e hands hoor (als er niet al te veel aan gedaan hoeft te worden :P ) Ons hele huis is IKEA en de kinderkamer dus ook. Maar ieder zijn ding! Wij hebben niet het geld om een hele dure kinderkamer te kopen. Liever geef ik het dan ook uit aan spulletjes en kleding :)

Gisteren met mn broertje en mn lief naar de Efteling geweest. Eindelijk weer eens! Het was heerlijk rustig en we konden overal zo doorlopen. En wat is de Efteling toch mooi in het donker O+ Wel heel jammer dat achtbanen etc niet mogen. Heb een aantal keer zitten wachten tot de rest er weer uit kwam. Wist ik vantevoren, maar toch. Jammer! Ach, volgend jaar wel weer een keertje ofzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 09:29:24 #290
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106552099
Vandaag 28 weken zwanger!! *O*
Gisteren m'n vrouw nog verrast met een bezoekje aan een kledingwinkel voor zwangere vrouwen :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_106552124
Ik weet niet wat er gebeurd is in mijn buik maar ik hoefde tussen 23:00 en 08:00 vanmorgen maar 1 (!!!!!) keer naar de wc :? :D (en zoals jullie weten moet ik al vanaf moment 1 gemiddeld 5 à 6 keer per nacht :o)

Dit mag zo blijven :D wat een verademing *O* (al ga ik maar uit van tijdelijk, dan kan het alleen maar meevallen ;))
pi_106552204
Ah fijn is dat Gerbea! :) Ik hoef er ook (nog) niet zo vaak uit gelukkig.
Hier staat de TrippTrapp in elkaar. Wat een gekut zeg. Heb je die stoel in elkaar gezet, moet 'ie weer los omdat er nog een of ander onderdeel tussen moet waar ze pas in plaatje 6 mee komen :{w.

Maar goed. Het is wel een kek stoeltje verder. Hij kan er natuurlijk nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet in. Maar je zult net zien dat er een onderdeel mist :').
  zondag 8 januari 2012 @ 10:41:52 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106552734
Jaaa, Fee-nix meldplicht! *O*

Superwormjim 28 weken*O*

Gerberaatje minder vaak plassen *O* (hier word het alleen maar erger, bij elke beweging van de kleine moet ik weer....)

Okey, tripptrapp stoel dus even goed alle plaatjes bekijken :D
pi_106552771
Uh, ja. :D. Ook als je de baby-inzet erbij hebt gekocht. En het kussentje. (Mijn god wat een prijs trouwens voor een kussentje :o )
pi_106552773
Hahaha kuuk ik dacht dat ik vroeg was met dingen :+

Fee, hier extra klachten door die hydro's dit had ik dus niet verwacht :D

Oh en ik pas mijn gewone spijkerbroek weer :o die kon ik de eerste weken al niet meer dichtkrijgen! :o ik krimp :?
pi_106552802
:@. Mja, hij kan gelukkig in 1 stuk naar zolder Gerbea.
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 10:46:44 #297
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106552804
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Ah fijn is dat Gerbea! :) Ik hoef er ook (nog) niet zo vaak uit gelukkig.
Hier staat de TrippTrapp in elkaar. Wat een gekut zeg. Heb je die stoel in elkaar gezet, moet 'ie weer los omdat er nog een of ander onderdeel tussen moet waar ze pas in plaatje 6 mee komen :{w.

Maar goed. Het is wel een kek stoeltje verder. Hij kan er natuurlijk nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet in. Maar je zult net zien dat er een onderdeel mist :').
Ik ben benieuwd. Volgende week mag ik de box in elkaar zetten. Maar dat zal slechts het voorproefje zijn voor de complete babykamer die over 4 weekjes komt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_106552831
De box is niet zo moeilijk. Dat zijn vier 'wandjes' en de bodem. De kamer, dat is wel een uitdaging. Veel plezier :D. Als het eenmaal af is geeft dat wel voldoening al zeg ik het zelf.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:52:44 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106552905
Ja, die babyinzet zit er ook bij. Inclusief kussentje. Maar die krijgen we van mijn schoonouders dus heb eigenlijk niet naar de prijs gekeken :@

Box staat hier pas sinds een week of zo. Kamertje is gelukkig gemonteerd geleverd dus daar hebben we alleen maar de boekenkastjes en plankjes op hoeven hangen. Wiegje hebben we wel zelf in elkaar gezet maar dat stelde ook niet zoveel voor.
pi_106553000
Same here hoor Kyara, maar ik zag de prijssticker wel zitten. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat we het kado hebben gehad. Zelf hadden we het niet gekocht. Maar ja, als ze vragen wat je wilt hebben :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')