Nee hoor. Don't worry!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
IK heb t idee dat vandaag alles wat ik probeer te zeggen verkeerd overkomt, sorry, gaat morgen vast beter
Nu op naar een feestje, hopelijk hou ik t even vol.
WIj hebben ook een best prijzige kamer uitgezocht maar dit was de enige die we allebei mooi en degelijk lees stevig genoeg vonden. Het ledikant dat erbij zit is ook om te bouwen naar een peuterbed en is dus 70x140. Dat samen met een extra grote kast maakt ook dat wij het idee hebben dat ons jochie daar wel een aantal jaren mee vooruit kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn keuze natuurlijk. Wij hebben dus wel een "belachelijk" bedrag neergeteld maar ik ga er ook vanuit dat we jaren met die spullen gaan doen. Ik heb mijn kledingkast en commode bijvoorbeeld tot ik het huis uit ging in mijn kamer gehad. Commode is zelfs meeverhuisd naar mijn studentenflat en nu staat hij hier op zolder voor extra bergruimte. Oftewel, met echt goede kwaliteitsspullen doe je ook erg lang.
Ik begrijp best dat het financieel niet altijd mogelijk is. Maar ik word er af en toe wel een beetje moe van dat hier zo lyrisch gedaan wordt over tweedehands of ikea spullen en dat als je er wel voor kiest om meer geld uit te geven je dan meteen wordt neergezet als een of andere sukkel die zoveel geldt neer telt. Wij hebben het er wel voor over en kunnen het ons veroorloven. Maar dat is nog steeds een overwogen keuze en je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
als het 's nachts begint, kun je overdag toch F5-en?quote:
Heeey Tweeoog, wat een geweldig nieuws! (en een mooie verjaardagsdatum, dezelfde als mijn vader.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef tweeoogje het volgende:
Ik ben mama![]()
!
Van een heel lief klein meisje..
Tweede keer gel was t raak, 3 uur daarna de vliezen gebroken toen continu pijnlijke weeen! Twee uur later persdrang en 5 persweeen en knip later was ze er!!
en ik denk nog even na over of/ hoe ik d'r naam hier bekend maak, sorry![]()
Ze heeft al bij me gedronken en morgenochtend naar huis, als mijn HB ok is
Dat vraag ik me ook al wel eens af. En wij hebben niet eens katten om ons zorgen over te maken die buiten zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 08:59 schreef Thistleweed het volgende:
37 weken!!! Dat is dan meldplicht toch?
Ik hoop ook dat ze snel binnen zijn, meestal zijn ze rond deze tijd hongerig en staan ze te springen om eten. Ze zijn ook nooit zo lang buiten, heb net al staan roepen maar er kwam niets. Zucht.... hoe moet dat als de kleine groot is en naar de kroeg gaat, zit ik dan straks ook midden in de nacht ongerust te wachten tot ze eindelijk veilig binnen zijn?
Ik ben benieuwd. Volgende week mag ik de box in elkaar zetten. Maar dat zal slechts het voorproefje zijn voor de complete babykamer die over 4 weekjes komt.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Ah fijn is dat Gerbea!Ik hoef er ook (nog) niet zo vaak uit gelukkig.
Hier staat de TrippTrapp in elkaar. Wat een gekut zeg. Heb je die stoel in elkaar gezet, moet 'ie weer los omdat er nog een of ander onderdeel tussen moet waar ze pas in plaatje 6 mee komen.
Maar goed. Het is wel een kek stoeltje verder. Hij kan er natuurlijk nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet in. Maar je zult net zien dat er een onderdeel mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |