Joh kan bestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef Kyara het volgende:
Dat is wel handig Covie, halve dag thuis werken en die over de dag uitsmeren. Het lijkt mij inderdaad wel lastig om een hele dag te maken als je ook de kleine thuis hebt. Maar het is ook wel afhankelijk of je voor je werk ook telefonisch bereikbaar moet zijn (klanten bellen met een huilend kind op de achtergrond lijkt me bijvoorbeeld niet handig). Wel een leuke reactie van de vrouw van je baas
Ik ga niet thuis werken, hooguit bij uitzondering bij een ziek kind of zo (wat werk thuis afmaken zeg maar).
wij hebben bij babypark een kamer gekocht...uitstekende kwaliteit en service!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:22 schreef Phaidra het volgende:
Wat betreft babykamer: wij hebben laatst bij babypark gekeken, maar daar vond ik de kwaliteit over het algemeen niet zo (rammelende laatjes, spaanplaat), terwijl de prijzen wel hoog zijn. Dat vind ik zonde. Wij kunnen (en gaan wss) best wat besteden, maar dan wil ik ook kwalitatief mooie spullen. Nu betaal je soms een paar honderd euro meer alleen omdat het commode heet... Tweedehands zou ik ook prima vinden, maar het is ook wel veel gedoe (en dan heb ik het nog niet eens over het opknappen).
Na een middagje prenatal, ikea en babywinkels weet ik nu al dat het hier precies hetzelfde gaat. Ik was al enthousiaster over een kamertje van bopita bij de prenatal, nou dan kostie maar 1300, we doen er niemand kwaad mee als we het kunnen missen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:03 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
In het begin wouden we ook een ikea kamer en ik heb zelfs op marktplaats gekeken maar uiteindelijk een goede kwaliteit nieuwe kamer gekocht van een baby winkel.
Ik heb gemerkt dat ik hekel aan tweedehands spullen heb en ikea toch niet zo mooi vind...en dat is voor mij belangrijk...iets wat ik toch prachtig vind en van goede kwaliteit mag wat mij betreft wat kotsten.
Nog hetzelfde aangezien er nog geen installateur gebeld heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
Asy, hoe is het met je keuken? Kamperen thuis?
Vooral zonder water lijkt me lastig. Ook met afwassen en zo....
Wat is een kraambezoekboek? Iets waar kraambezoek een boodschap in schrijft als ze langs zijn geweest of zo? Leuk om nog even de deur uit te gaan inderdaad!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
Hier de stad in geweest en heb een kraambezoekboek gekocht. Daarna met een vriend in een cafe wat gedronken en gegeten.Even gedachten ergens anders...
Heb echt zo'n idee dat m'n buik nu de komende tijd gaat krimpen en ik schijnzwanger ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het gaat om dit boek:
Inderdaad kan het bezoek er dan wat in schrijven en ook de kraamzorg. En er is ruimte voor wat foto's en het kaartje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:16 schreef Soempie het volgende:
Hier in elk geval iemand die die buik wel prima vindt. Komt echt elke dag tig keer op m'n buik liggen.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:10 schreef Kyara het volgende:
Ik voel me trouwens net als de dames uit het wachten op het 2e streepje topic. Jezelf helemaal gek zitten maken met pijntje hier, krampje daar, prikprik pijn in borst, zou ik dan toch zwanger zijn....
Dank je wel!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:39 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
Feli met de opper-mijlpaal!![]()
Alvast heel veel succes gewenst met de naderende bevalling en de geboorte van je zoontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |