Op een ander forum. Moet me echt inhouden om niet te reagerenquote:Ik geloof dat niet. Ik heb hem in het echt heb gezien en gesproken en ik kan me niet voorstellen dat dat nep was...Want dat waren dingen die hij echt niet had kunnen weten. Ik denk dat die 'opa' een andere overleden man (bv. overgroot opa) was, en dat hij daarmee in de war was, ofzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:55 schreef CindieY het volgende:
Ze heeft geen twee opa's? Ze blijft het maar hebben over 'mijn opa'.
Nee, even serieus. Ik 'geloof' alleen in hem als 'kinderfluisteraar'. Volgens mij is hij in pedagogisch opzicht gewoon goed onderlegd wat betreft kinderen en heeft dat weinig te maken met een bepaald soort contact dat ie heeft met die kinderen. Iedere gek ziet dat die kinderen niet goed in hun vel zitten en dat die ouders het verkeerd aanpakken.
"die jij kent" poepoe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En toch heeft een autistisch jongetje wat bij hem in de uitzending was, en ik ken, er weldegelijk baat bij gehad.
Van Derek vraag ik het mij oprecht af. Volgens mij gelooft hij namelijk echt in zichzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef TLC het volgende:
Mensen als Derek en Char horen thuis in de gevangenis, ze weten dondersgoed dat ze geld aftroggelen van de wat minder ruimdenkende en vaak zelfs rouwende mens.
Dat is gewoon oplichting en strafbaar.
Ik geloof niet in geesten en allerlei contacten via wat voor weg dan ook, behalve praten, lichaamstaal en emoties en dat is wat ie met die kids doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef Deckard het volgende:
[..]Dit soort users wil gewoon bedondert blijven worden. Prachtig.
Nee. Dat kan niet "net zo goed". Het is onzin tenzij je bewijst dat het niet zo is onder gecontroleerde omstandigheden. Daar is Ogilvie al mee het schip in gegaan tot huilens aan toe.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:25 schreef zlakto het volgende:
Ik heb geen idee of die readings van Oglivie echt zijn? Het zou kunnen, maar het kan net zo goed onzin zijn.
Mooi dat mensen het eindelijk door krijgen. Ik geloof in het paranormale en ben er wel eens mee bezig maar als iemand er een slaatje uit wilt slaan dan ben ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:49 schreef merel1986 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)erd___.html?sn=prive
(op de link klikken als je naar de beelden wilt gaan)
Dit meldt De Pers. In de nieuwe onthullingshow worden misstanden aan de kaak gesteld en het lijkt erop dat kinderfluisteraar en medium Derek Ogilvie het eerste slachtoffer is. Volgens de makers van het programma RamBam heeft Derek helemaal geen contact met geesten.
RamBam-presentatrice Linda Hakeboom liet tijdens een liveshow van de RTL- goeroe in Enschede Derek geloven dat haar opa was overleden. Derek zou daarop twintig minuten met de opa van de presentatrice hebben gesproken. Enige probleem is…. de grootvader van Linda is helemaal niet overleden. Na afloop van de show confronteerde de presentatrice het geprezen Schotse medium met de feiten. Daarop zou Derek wat onzin gemompeld hebben.
“Het is toch heel erg dat mensen dat geloven”, laat Linda weten. “Dat hebben we nu aangetoond.”
Max van den Burg, medepresentator van de show, gaat echter nog een stapje verder. Volgens hem ‘grensde de onthulling aan de Watergate-affaire’. Hij is van mening dat de goeroe het land uitgezet moest worden. ‘Hij is de Mauro van de entertainmentindustrie’
Het is niet de eerste keer dat er getwijfeld wordt aan de gave van Derek . De Amerikaan James Randi onderzocht enkele jaren geleden de krachten van Derek door middel van een test. Derek verblijft momenteel in Schotland.
Een journaliste, dat is iig een beter vak dan een oplichter, vindt gij ook niet ?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat is die Linda dan weer voor een snolletje?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het vooral kwalijk van RTL dat ze deze idioot gebruiken om toch al emotioneel zwakke mensen uit te buiten.
Dit is het inderdaad. Entertainment ok maar mensen valse informatie voorwenden die toch al met de ziel onder hun arm lopen vind ik laakbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef TLC het volgende:
Mensen als Derek en Char horen thuis in de gevangenis, ze weten dondersgoed dat ze geld aftroggelen van de wat minder ruimdenkende en vaak zelfs rouwende mens.
Dat is gewoon oplichting en strafbaar.
Ze heeft maar 1 grootvader?quote:de grootvader van Linda is helemaal niet overleden
Omgquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Sommige reacties op het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
De villa's met zwembaden die zulke charlatans hebben worden door mensen als jij betaald, maarja tis mijn geld gelukkig nietquote:Op zondag 8 januari 2012 08:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1 grootvader?
Hmm apart.
Dus omdat jij het niet weet hoe hij dat flikt MOET het wel van hogerhand zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik ergens toch het idee dat dit niet nep is.
Waarom niet? Ik denk dat je pas écht kunt oordelen, wanneer je er zelf geweest bent. Mijn oom is geweest naar een show: er was een zwarte vrouwe, tegen wie Derek zei dat ze binnenkort zou trouwen. Hoe kan hij dit nou weten? Hoe kan jij nou weten dat iemand in zijn jeugd verkracht is? Je ziet bij sommige mensen echt de schrik op hun gezicht.
Er zijn dingen bij die hij onmogelijk kan weten. En dan denk ik niet zozeer dat het gaat om ''contact met geesten'', maar eerder telepathie, iets waar ik om een bepaalde reden in geloof. Ik heb de video een paar keer bekeken, maar ik heb eerder het idee dat deze fijne mevrouw de boel probeert te belazeren, samen met haar hele productieteam.
Op de zwarte markt in Beverwijk is er ook een paragnost te vinden. Hoe kan zij weten dat mijn tante gaat verhuizen naar een plek waar ze het niet naar haar zin gaat hebben, en dus later terug verhuis met haar gezin? Op het moment van die reading had ze nog geen gezin en had ze niet eens een man.
De tranen springen je in de ogen bij zo veel domheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Sommige reacties op het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had dat met de nieuwste show van Hans Klok. Daar schieten zomaar kaarten uit zijn mouwen! En hij kon bedden onder doeken zomaar wegtoveren, in 1 seconde! Dat kan toch niet? Dat moet wel magie zijn! De schrik stond op de gezichten van het publiek af te lezen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik ergens toch het idee dat dit niet nep is.
Waarom niet? Ik denk dat je pas écht kunt oordelen, wanneer je er zelf geweest bent. Mijn oom is geweest naar een show: er was een zwarte vrouwe, tegen wie Derek zei dat ze binnenkort zou trouwen. Hoe kan hij dit nou weten? Hoe kan jij nou weten dat iemand in zijn jeugd verkracht is? Je ziet bij sommige mensen echt de schrik op hun gezicht.
Er zijn dingen bij die hij onmogelijk kan weten. En dan denk ik niet zozeer dat het gaat om ''contact met geesten'', maar eerder telepathie, iets waar ik om een bepaalde reden in geloof. Ik heb de video een paar keer bekeken, maar ik heb eerder het idee dat deze fijne mevrouw de boel probeert te belazeren, samen met haar hele productieteam.
Op de zwarte markt in Beverwijk is er ook een paragnost te vinden. Hoe kan zij weten dat mijn tante gaat verhuizen naar een plek waar ze het niet naar haar zin gaat hebben, en dus later terug verhuis met haar gezin? Op het moment van die reading had ze nog geen gezin en had ze niet eens een man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |