SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Knakermuziek maar wel goeie teksten en chill partynummer.quote:
DUHquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Knakermuziek maar wel goeie teksten en chill partynummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Deze Gquote:
Post eens iets goeds dan. Ik luister de laatste tijd jaren 90 toppers. RHCP etc. kan niet slechter gaan ditquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Post eens iets goeds dan. Ik luister de laatste tijd jaren 90 toppers. RHCP etc. kan niet slechter gaan dit
KK fixt die bitches op dat nummerquote:
OP DEZE NATUURLIJKquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
KK fixt die bitches op dat nummer
Gewoon kut.quote:
Ik ook, sowieso met jou regelen dna.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wel focking veel zin in carnaval.![]()
![]()
![]()
Sowieso dat ik jou regel midden onder de kerstboom jwz.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso met jou regelen dna.
Gala is al geweest toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso dat ik jou regel midden onder de kerstboom jwz.
Zit hier helemaal leip los te gaan in m'n stoel.quote:
HENG HENG HENGGGGquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit hier helemaal leip los te gaan in m'n stoel.
DE KOFFEE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUBquote:
HEENGG HENG NIEUWWWWWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DE KOFFEE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB
link?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Kwam laatst een filmpje tegen waarbij ik in de kroeg los ging op
beetje jammer
Coevoorden.quote:
JE LACHT MAAR IK MAAK HIER GEEN MOTHERFOCKING GRAPPEquote:
Wat was daarmee dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Eh topic 212 is uit mn myat verwijderd. Misschien maargoed ook maar wtf
Hoi shifto. Ik heb gewoon een heel topic gemist 's nachts, WTFquote:
In Baseldonkquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Waar ergens in DB? Ongeveer dan hé, lijkt me niet wijs je adres op te geven want dan staan wij straks met bier en appeltini's op de stoep
Waar is dat ergens?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoi shifto. Ik heb gewoon een heel topic gemist 's nachts, WTF_!
quote:
Of zijn wij nu zulke n00bs?quote:
Ik lees het niet eens terugquote:
Kan het niet eens vindenquote:[..]
[..]
Of zijn wij nu zulke n00bs?
Ja, maar probeer nu eens uit te zoeken wáár.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Een of ander klooster volgens google/wiki
Afgeleid uit dit stukje, zou ik zeggen dat het een onderdeel is van zuid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar probeer nu eens uit te zoeken wáár.
Ja, ligt bij de rugbyveldenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Afgeleid uit dit stukje, zou ik zeggen dat het een onderdeel is van zuid.
Moggel Barriequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel mensen van het goede leven
Ja ik ookquote:
BB!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Je woont in een van die appartementen? Studeerde je eerst in Nijmegen?quote:
Eej!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik woon in een appartement jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont in een van die appartementen? Studeerde je eerst in Nijmegen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement jaEn ik studeerde muziektherapie in Nijmegen. 2010 afgestudeerd en toen een jaar op zoek geweest naar werk. Nu werk gevonden in Utrecht, maar ik wil niet te noordelijk wonen, daarom heb ik voor Den Bosch gekozen. Ook omdat ouders enzo nog in Eindhoven wonen. Zo woon ik veel centraler. En het is een leuke stad natuurlijk.
Topstad. Dacht al dat je in Nijmegen studeerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement jaEn ik studeerde muziektherapie in Nijmegen. 2010 afgestudeerd en toen een jaar op zoek geweest naar werk. Nu werk gevonden in Utrecht, maar ik wil niet te noordelijk wonen, daarom heb ik voor Den Bosch gekozen. Ook omdat ouders enzo nog in Eindhoven wonen. Zo woon ik veel centraler. En het is een leuke stad natuurlijk.
Het was het terug lezen dan ook niet waard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
En holy shit, wat gebeurde er afgelopen nacht in dit topic man?! Zelden zoiets slechts gezien.
Maar dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was het terug lezen dan ook niet waard.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
En holy shit, wat gebeurde er afgelopen nacht in dit topic man?! Zelden zoiets slechts gezien.
Soms wel.quote:
Een topic vol met onzin is dan weer andere koek.quote:
Leuke onzin is leuk, onzin waarin alleen maar 'knaker', mislukte hosselpogingen en scheldpartijen in voorkomen vind ik minder boeiend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een topic vol met onzin is dan weer andere koek.
Met jou is alles gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
Scheldpartijen zijn altijd gezellig toch
http://www.encyclo.nl/begrip/knakerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Leuke onzin is leuk, onzin waarin alleen maar 'knaker', mislukte hosselpogingen en scheldpartijen in voorkomen vind ik minder boeiend.
Fedje, hoi!quote:
Heej, beetje respect voor de geschiedenis van het topic he. Vroeger ging het altijd zo, en gasten als bdh en shifto deden vrolijk mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Leuke onzin is leuk, onzin waarin alleen maar 'knaker', mislukte hosselpogingen en scheldpartijen in voorkomen vind ik minder boeiend.
Waaruit blijkt dat wij wél volwassen zijn gewordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heej, beetje respect voor de geschiedenis van het topic he. Vroeger ging het altijd zo, en gasten als bdh en shifto deden vrolijk mee.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat wij wél volwassen zijn geworden
Sssssssst!quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neequote:
Verschrikkelijk om te zien hoe hard die vent is afgegledenquote:
Dat ben ik nog lang niet.quote:
Haha wat hebben ze met Takkie dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Topstad. Dacht al dat je in Nijmegen studeerdevriendin van mij doet dat ook en die hadden allemaal iets met die takkie die jij op een shirt hebt
Euh, ja ik moet met OV. Het zal vast druk zijn, maar dat was het van Nijmegen naar Utrecht ook. Is het zo erg?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef Muisraket het volgende:
Utrecht en Den Bosch. Prachtcombinatie, doe je goed!Behalve als je met het OV moet, dan heb ik medelijden met je.
Val dood.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om te zien hoe hard die vent is afgegleden
dan ben ik doodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
Een volwassen bdh.Die vent is op z'n 80ste nog steeds niet volwassen.
Weet ik niet, daar praat ze altijd over, dat dat iets is met hun studievereniging ofzo, dan schaam ik me dat ik haar kenquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om te zien hoe hard die vent is afgegleden
Ik heb vorig jaar in Utrecht gezeten en moet nu ook over Utrecht met het OV. Meestal gaat het goed, maar als het fout gaat, gaat het goed fout. Wees gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha wat hebben ze met Takkie dan?
[..]
Euh, ja ik moet met OV. Het zal vast druk zijn, maar dat was het van Nijmegen naar Utrecht ook. Is het zo erg?
2 tiende seconden na elkaarquote:
Als ik moet reizen is het al-tijd kut tussen tilburg en Den Bosch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik heb vorig jaar in Utrecht gezeten en moet nu ook over Utrecht met het OV. Meestal gaat het goed, maar als het fout gaat, gaat het goed fout. Wees gewaarschuwd.
Je hebt mijn dank en respect gekregen. Vanaf nu sta ik aan jouw zijde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
Eej TM, die track die je op facebook postte valt nog niet alles tegen. Gaat lekker terug naar die extreme madness van vroeger.Maargoed, van neophyte had ik eigenlijk ook niet anders verwacht.
Haha ik weet niks van een Takkie en een studievereniging eigenlijk. En ik vind m'n Tshirt van Takkie cool. Heb er nu ook een met Jip en Jannekequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar praat ze altijd over, dat dat iets is met hun studievereniging ofzo, dan schaam ik me dat ik haar ken
Haha maar dat is overal toch zoquote:[
[..]
Ik heb vorig jaar in Utrecht gezeten en moet nu ook over Utrecht met het OV. Meestal gaat het goed, maar als het fout gaat, gaat het goed fout. Wees gewaarschuwd.
Gelukkig hoef ik daar niet heen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik moet reizen is het al-tijd kut tussen tilburg en Den Bosch.
Dit is gewoon die oldskool stijl dus daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt mijn dank en respect gekregen. Vanaf nu sta ik aan jouw zijde.
http://aarslikkerdannykaartinhethuisvanabrosenbaum.nl/quote:
Nee, meestal kun je nog redelijk omreizen. Als er iets mis gaat tussen Den Bosch en Utrecht kan je je halve dag weggooien. Vooral als je net buiten Den Bosch woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ik weet niks van een Takkie en een studievereniging eigenlijk. En ik vind m'n Tshirt van Takkie cool. Heb er nu ook een met Jip en Janneke
[..]
Haha maar dat is overal toch zo
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet heen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
http://aarslikkerdannykaartinhethuisvanabrosenbaum.nl/
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, meestal kun je nog redelijk omreizen. Als er iets mis gaat tussen Den Bosch en Utrecht kan je je halve dag weggooien. Vooral als je net buiten Den Bosch woont.
Dio speelt mee en bij bijna alles wat hij zegt moet ik meteen aan jou denken.quote:
Het is weer genoeg hoor.quote:
Godzijdank.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ik weet niks van een Takkie en een studievereniging eigenlijk. En ik vind m'n Tshirt van Takkie cool. Heb er nu ook een met Jip en Janneke
LOL wtf, als je een trui wilt verkopen moet je vooral al die kreukels erin laten zitten.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dio speelt mee en bij bijna alles wat hij zegt moet ik meteen aan jou denken.
WIDM?quote:
Ben een fan sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WIDM?![]()
En tm: Je hebt een eigen Hans Teeuwen topic toch
Ik ben een fan van mr maar ik post toch ook niets over haar in dit topic maar juist in haar eigen topic?quote:
wie is de mol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WIDM?![]()
En tm: Je hebt een eigen Hans Teeuwen topic toch
Getverquote:
slijm slijm slijmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een fan van mr maar ik post toch ook niets over haar in dit topic maar juist in haar eigen topic?
Wie is de Mol?, mijn guilty pleasure.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een fan van mr maar ik post toch ook niets over haar in dit topic maar juist in haar eigen topic?
Ik dus ook.quote:
Moffel en piertje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dus ook.
[ afbeelding ]
Wie is de mol?
Helden weten wat ik bedoel!
Moffel en Piertje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dus ook.
[ afbeelding ]
Wie is de mol?
Helden weten wat ik bedoel!
Wij keken nooit naar de POquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
Wie is de Mol?, mijn guilty pleasure.(Want ik ben opgevoed als VPRO-kind, dat zegt genoeg.
)
quote:
Ja wtf, WIDM is enigszins beschamend, maar haten op WIDM en dan Jersey Shore kijken. Bitch, please!quote:
Maar wie is de mol?quote:
Must... resist... urge...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij keken nooit naar de PO
[..]
[ afbeelding ]
Ik haat op allebei die crap. Nja, geef niks om WIDM om, JS haat ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja wtf, WIDM is enigszins beschamend, maar haten op WIDM en dan Jersey Shore kijken. Bitch, please!
Hoezo?quote:
Een beetje wel. En hij is soms stiekem best grappig, wat ik niet had verwacht en aangezien jij ook ongeveer die humor hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar MR waarom denk je bij Dio aan mij? Ik ben blank en ik praat nou ook weer niet zoals hem.
Mede JS haters.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat op allebei die crap. Nja, geef niks om WIDM om, JS haat ik wel
Niet naar de PO kijken als klein kind.quote:
Jij bent de echte topicneger.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Jersey Shore is alleen voor de eckte bazen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Jersey Shore is alleen voor de eckte bazen.
Oh okequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een beetje wel. En hij is soms stiekem best grappig, wat ik niet had verwacht en aangezien jij ook ongeveer die humor hebt.
One lovequote:
Op de basisschool keken we wel naar Teleac ofzoietsquote:[..]
Niet naar de PO kijken als klein kind.
Ketnet en Canvas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
One love
[..]
Op de basisschool keken we wel naar Teleac ofzoietsEn thuis was het vooral de Belgische PO (betere programma's) en Fox Kids
En die kochten gewoon goede programma's enzo, en de commerciële zenders hadden betere programma's dan de PO. Nu is bijna alles baggerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ketnet en Canvas!'Een boodschap van algemeen nut.'
Beetjequote:
Sowieso niet waar, de VPRO heerschte vroeger echt als een viking. En Fox Kids was ook wel leuk, maar had minder kwaliteit. En wtf sowieso niet, de commerciëlen hadden Telekids. Wat een bagger was dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die kochten gewoon goede programma's enzo, en de commerciële zenders hadden betere programma's dan de PO. Nu is bijna alles bagger
[..]
Beetje
Nickelodeon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet waar, de VPRO heerschte vroeger echt als een viking. En Fox Kids was ook wel leuk, maar had minder kwaliteit. En wtf sowieso niet, de commerciëlen hadden Telekids. Wat een bagger was dat.
De VPRO had Buurman en Buurman. Discussie gesloten.quote:
Telekids was toch met Carlo en Irene? Ik keek dat nooit. En de droomshow enzo keek ik wel (kwam erachter dat een goede vriend van mij daar aan mee heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet waar, de VPRO heerschte vroeger echt als een viking. En Fox Kids was ook wel leuk, maar had minder kwaliteit. En wtf sowieso niet, de commerciëlen hadden Telekids. Wat een bagger was dat.
De Droomshow was leuk ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Telekids was toch met Carlo en Irene? Ik keek dat nooit. En de droomshow enzo keek ik wel (kwam erachter dat een goede vriend van mij daar aan mee heeft gedaan).
Heb die aflevering nog gezien, supervetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De Droomshow was leuk ja.En wat toevallig!
Ik speel troef.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De VPRO had Buurman en Buurman. Discussie gesloten.
doeiiquote:
The Powerpuff Girls, neger, alsjeblieft. En dit is vloeken in de kerk, maar ik heb niets met DBZ.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik speel troef.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beat that!
Welk programma?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb ook ooit bij de vpro in een programma gezeten. Vanaf dat moment werd heel die zender baas. En niet door mij maar meer door hoe ze dat programma hadden verzonnen.
Homo pak dat dat oude logoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik speel troef.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beat that!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dit is vloeken in de kerk, maar ik heb niets met DBZ.
Lol tell mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb ook ooit bij de vpro in een programma gezeten. Vanaf dat moment werd heel die zender baas. En niet door mij maar meer door hoe ze dat programma hadden verzonnen.
DBZ is baas, Naruto is ook nog wel 'te doen'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
The Powerpuff Girls, neger, alsjeblieft. En dit is vloeken in de kerk, maar ik heb niets met DBZ.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
Toen ik was geboren wilde de paus nog niet erkennen dat de aarde om de zon draait.
Serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
Toen ik was geboren wilde de paus nog niet erkennen dat de aarde om de zon draait.
Ik dacht dat jij van '90 was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef bijdehand het volgende:
Hell toen ik was geboren stond de Berlijnse Muur er nog
Jep, dat erkende hij pas op de 31e. http://www.newscientist.c(...)ileo-was-right-.htmlquote:
Nee, september '89quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef FedExpress het volgende:
Was altijd al blij dat ik niet in het noorden woon, nu nog meer
Ik ben er trots op dat ik in het zuiden woon en ik kan nooit blijer zijn dat ik niet in het noorden woon, want die blijheid is al op z'n hoogstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef FedExpress het volgende:
Was altijd al blij dat ik niet in het noorden woon, nu nog meer
Na 30 pop ups weg te hebben geklikt kan ik hem eindelijk kijken. YEAH BUDDYquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
The Situation is zo'n held."I've got some unbelievable genetics!"
Inderdaad, zowel voor de mannen als voor de vrouwen. Alhoewel deze wel een vervelend hoofd heeft imho.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Godverdomme, ik moet echt verhuizen naar Scandinavië
De kans is vrij groot, zullen we het daar op houden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Knap dat jullie gelijk zien dat zij uit Scandinavië komt
Das toch Voe? Oidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Knap dat jullie gelijk zien dat zij uit Scandinavië komt
Gaan we haar gewoon klonen, en dan is iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga met jullie mee. Noemen we ons dorpje Føk!
Ohquote:
Spring wel mee met jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef Muisraket het volgende:
En ik heb een kaartje voor de Mark Lanegan Band!
Dankjewel.quote:
Het is een man met een geweldige stem.quote:
Kijk zo effekesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is een man met een geweldige stem.![]()
Heb er echt zin inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog maar een paar wekenEn ik heb een stage geregeld achter de Karrenstraat, hoppakee!
Nog 5/6 weken man.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog maar een paar wekenEn ik heb een stage geregeld achter de Karrenstraat, hoppakee!
Aftellen geblazen!quote:
Reclamebureau.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er echt zin in
Bij wat voor iets ga je stage lopen?
Lalalaa met carnavalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
43 dagen voordat ik de opium/taveerne/kleine werelt/lalalaa tap weer eens helemaal ga leegdrinken.
Oke nicequote:
Overal gewoon waar geen turken/mocer's/randstadters zijn toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lalalaa met carnaval![]()
[..]
Oke nice
Met carnaval vertik ik het om in die tent langer binnen te staan dan een uur. Zegt genoeg. Tenten bij de markt daarentegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Overal gewoon waar geen turken/mocer's/randstadters zijn toch.
sowieso de lalalaaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met carnaval vertik ik het om in die tent langer binnen te staan dan een uur. Zegt genoeg. Tenten bij de markt daarentegen.![]()
ik heb alleen maar slechte ervaringen met de lalalaaquote:
Spacekoekjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef DuTank het volgende:
Ik begin honger te krijgen, dus kom eens snel met inspiratie. Alles is mogelijk, want zit in Amsterdam
Was Jasper zeker ook bij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb alleen maar slechte ervaringen met de lalalaa
- ruzie met vriendin (meerdere malen)
- drama's
- 3 kotsende vrienden op een rij (ask paultje)
quote:
Haha ja die is bij een aantal affaires aanwezig geweest jaquote:
Sowieso met carnaval niet langer dan 1 uur aan een stuk in een tent. Gewoon lekker allerlei kroegen afgaan, kom je nog eens wat verschillend volk tegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met carnaval vertik ik het om in die tent langer binnen te staan dan een uur. Zegt genoeg. Tenten bij de markt daarentegen.![]()
ditquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso met carnaval niet langer dan 1 uur aan een stuk in een tent. Gewoon lekker allerlei kroegen afgaan, kom je nog eens wat verschillend volk tegen.
Zie je die nog wel eens? Ik heb 'm volgens mij al bijna een jaar niet gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja die is bij een aantal affaires aanwezig geweest ja
Ja mee eens, maar ik zou na een uur echt niet weggaan als het er gezellig is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso met carnaval niet langer dan 1 uur aan een stuk in een tent. Gewoon lekker allerlei kroegen afgaan, kom je nog eens wat verschillend volk tegen.
Zo nu en dan, hij en robin studeren samen psychologie in Tilburg, dus die zien elkaar geregeld. Ik hem eigenlijk alleen nog als we dat speciaal afspreken..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zie je die nog wel eens? Ik heb 'm volgens mij al bijna een jaar niet gezien.
Kut is dat he. Ik zie al die gasten ook alleen op afspraak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo nu en dan, hij en robin studeren samen psychologie in Tilburg, dus die zien elkaar geregeld. Ik hem eigenlijk alleen nog als we dat speciaal afspreken..
Ik wel. Overal maak je zelf toch het feestje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar ik zou na een uur echt niet weggaan als het er gezellig is.
Wel waar en dat lukt me normaal altijd aardig, behalve met carnaval in lalalaa. Weinig Bosschenaren, ruzies, kut muziek en te veel man. Dan nog liever 't Hart of de smidse, om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wel. Overal maak je zelf toch het feestje.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik daar ben geweest hoor met carnaval, verder. Ik zei zomaar wat tentjes die ik normaal wel leuk vind.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel waar en dat lukt me normaal altijd aardig, behalve met carnaval in lalalaa. Weinig Bosschenaren, ruzies, kut muziek en te veel man. Dan nog liever 't Hart of de smidse, om maar iets te noemen.
ja beetje jammer, robin, bram zie ik vaker, elk weekend welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik zie al die gasten ook alleen op afspraak.
Hadden ze daar ook voorrangskaarten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik daar ben geweest hoor met carnaval, verder. Ik zei zomaar wat tentjes die ik normaal wel leuk vind.Vorige carnaval ongeveer de helft van de tijd in de kleine werelt geweest.
*done*quote:
Have funquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
Nou ik ben op weg naar een feestjegeen zin in...
![]()
Wel zin in morgen
quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
![]()
Wel zin in morgen
Sterkte handje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
![]()
Wel zin in morgen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
Danku allen. Verzin een leuke tt ten nagedachtenis aan mijn kutavond
Wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
Danku allen. Verzin een leuke tt ten nagedachtenis aan mijn kutavond
http://www.tumblr.com/tagged/gifquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef Muisraket het volgende:
Waar de f haal jij al die rare/gore gifjes vandaan joh?
Dat is best slim!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.tumblr.com/tagged/gif
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: