SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Knakermuziek maar wel goeie teksten en chill partynummer.quote:
DUHquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Knakermuziek maar wel goeie teksten en chill partynummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Deze Gquote:
Post eens iets goeds dan. Ik luister de laatste tijd jaren 90 toppers. RHCP etc. kan niet slechter gaan ditquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Post eens iets goeds dan. Ik luister de laatste tijd jaren 90 toppers. RHCP etc. kan niet slechter gaan dit
KK fixt die bitches op dat nummerquote:
OP DEZE NATUURLIJKquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
KK fixt die bitches op dat nummer
Gewoon kut.quote:
Ik ook, sowieso met jou regelen dna.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wel focking veel zin in carnaval.![]()
![]()
![]()
Sowieso dat ik jou regel midden onder de kerstboom jwz.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso met jou regelen dna.
Gala is al geweest toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso dat ik jou regel midden onder de kerstboom jwz.
Zit hier helemaal leip los te gaan in m'n stoel.quote:
HENG HENG HENGGGGquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit hier helemaal leip los te gaan in m'n stoel.
DE KOFFEE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUBquote:
HEENGG HENG NIEUWWWWWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DE KOFFEE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB
link?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Kwam laatst een filmpje tegen waarbij ik in de kroeg los ging op
beetje jammer
Coevoorden.quote:
JE LACHT MAAR IK MAAK HIER GEEN MOTHERFOCKING GRAPPEquote:
Wat was daarmee dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Eh topic 212 is uit mn myat verwijderd. Misschien maargoed ook maar wtf
Hoi shifto. Ik heb gewoon een heel topic gemist 's nachts, WTFquote:
In Baseldonkquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Waar ergens in DB? Ongeveer dan hé, lijkt me niet wijs je adres op te geven want dan staan wij straks met bier en appeltini's op de stoep
Waar is dat ergens?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoi shifto. Ik heb gewoon een heel topic gemist 's nachts, WTF_!
quote:
Of zijn wij nu zulke n00bs?quote:
Ik lees het niet eens terugquote:
Kan het niet eens vindenquote:[..]
[..]
Of zijn wij nu zulke n00bs?
Ja, maar probeer nu eens uit te zoeken wáár.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Een of ander klooster volgens google/wiki
Afgeleid uit dit stukje, zou ik zeggen dat het een onderdeel is van zuid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar probeer nu eens uit te zoeken wáár.
Ja, ligt bij de rugbyveldenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Afgeleid uit dit stukje, zou ik zeggen dat het een onderdeel is van zuid.
Moggel Barriequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel mensen van het goede leven
Ja ik ookquote:
BB!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Je woont in een van die appartementen? Studeerde je eerst in Nijmegen?quote:
Eej!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik woon in een appartement jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont in een van die appartementen? Studeerde je eerst in Nijmegen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement jaEn ik studeerde muziektherapie in Nijmegen. 2010 afgestudeerd en toen een jaar op zoek geweest naar werk. Nu werk gevonden in Utrecht, maar ik wil niet te noordelijk wonen, daarom heb ik voor Den Bosch gekozen. Ook omdat ouders enzo nog in Eindhoven wonen. Zo woon ik veel centraler. En het is een leuke stad natuurlijk.
Topstad. Dacht al dat je in Nijmegen studeerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement jaEn ik studeerde muziektherapie in Nijmegen. 2010 afgestudeerd en toen een jaar op zoek geweest naar werk. Nu werk gevonden in Utrecht, maar ik wil niet te noordelijk wonen, daarom heb ik voor Den Bosch gekozen. Ook omdat ouders enzo nog in Eindhoven wonen. Zo woon ik veel centraler. En het is een leuke stad natuurlijk.
Het was het terug lezen dan ook niet waard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
En holy shit, wat gebeurde er afgelopen nacht in dit topic man?! Zelden zoiets slechts gezien.
Maar dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was het terug lezen dan ook niet waard.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
En holy shit, wat gebeurde er afgelopen nacht in dit topic man?! Zelden zoiets slechts gezien.
Soms wel.quote:
Een topic vol met onzin is dan weer andere koek.quote:
Leuke onzin is leuk, onzin waarin alleen maar 'knaker', mislukte hosselpogingen en scheldpartijen in voorkomen vind ik minder boeiend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een topic vol met onzin is dan weer andere koek.
Met jou is alles gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
Scheldpartijen zijn altijd gezellig toch
http://www.encyclo.nl/begrip/knakerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Leuke onzin is leuk, onzin waarin alleen maar 'knaker', mislukte hosselpogingen en scheldpartijen in voorkomen vind ik minder boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |