Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
Geen Wade en Lebron. :S
Word interessant.
Is interessant, omdat je dan kan zien of ze echt afhankelijk zijn van Lebron en Wade.quote:
Zal dit even aan de Stern-commissie forwarden..hopelijk doen ze er iets mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Serieus, ik raak totaal niet opgewonden van Miami. Ik heb zelfs een hekel aan ze. Ik ga pas een wedstrijd kijken als ze weer tegen de Bulls moeten in de halve finale.
Net mijn idee. En ik hoop van van harte dat ze er dan tegen de Chicago Bulls uitvliegen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Serieus, ik raak totaal niet opgewonden van Miami. Ik heb zelfs een hekel aan ze. Ik ga pas een wedstrijd kijken als ze weer tegen de Bulls moeten in de halve finale.
Baseer je dit op die game van gisteren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Baseer je dit op die game van gisteren?
Zo ja:![]()
Zo niet: ehh
Dat je er een hekel aan hebt, oke. Het is ook niet mijn favoriete team. Maar om te stellen dat de Heat geen exciting team is, is echt totale bullshit.
Echt een emo reactie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.
Klopt, ieder z'n mening. Maar leg eens uit waarom niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.
haha , heerlijk enthousiast idd . Toch goede wedstrijd van Miami om zo te winnen zonder hun 2 key players. Hawks speelden erg zwak eerste helft overigens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha dat was echt hilarisch met Chuck als commentator. Zat zich de hele wedstrijd te ergeren. Je hoort ook wel hoe 'enthousiast' ze zijn dat de game naar OT gaat.
Damnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Had de wedstrijd niet afgekeken maar wowLike a Bosh
Ze zijn een van de beste en hebben de beste spelers uit de league, maar sympathie voor een club dat kun je niet forceren. Ik ben gewoon van kleins af aan opgegroeid met andere clubs.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Klopt, ieder z'n mening. Maar leg eens uit waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |