Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
Geen Wade en Lebron. :S
Word interessant.
Is interessant, omdat je dan kan zien of ze echt afhankelijk zijn van Lebron en Wade.quote:
Zal dit even aan de Stern-commissie forwarden..hopelijk doen ze er iets mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Serieus, ik raak totaal niet opgewonden van Miami. Ik heb zelfs een hekel aan ze. Ik ga pas een wedstrijd kijken als ze weer tegen de Bulls moeten in de halve finale.
Net mijn idee. En ik hoop van van harte dat ze er dan tegen de Chicago Bulls uitvliegen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Serieus, ik raak totaal niet opgewonden van Miami. Ik heb zelfs een hekel aan ze. Ik ga pas een wedstrijd kijken als ze weer tegen de Bulls moeten in de halve finale.
Baseer je dit op die game van gisteren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:32 schreef emokid het volgende:
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Baseer je dit op die game van gisteren?
Zo ja:![]()
Zo niet: ehh
Dat je er een hekel aan hebt, oke. Het is ook niet mijn favoriete team. Maar om te stellen dat de Heat geen exciting team is, is echt totale bullshit.
Echt een emo reactie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.
Klopt, ieder z'n mening. Maar leg eens uit waarom niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet opgewonden van raak.
haha , heerlijk enthousiast idd . Toch goede wedstrijd van Miami om zo te winnen zonder hun 2 key players. Hawks speelden erg zwak eerste helft overigens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha dat was echt hilarisch met Chuck als commentator. Zat zich de hele wedstrijd te ergeren. Je hoort ook wel hoe 'enthousiast' ze zijn dat de game naar OT gaat.
Damnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Had de wedstrijd niet afgekeken maar wowLike a Bosh
Ze zijn een van de beste en hebben de beste spelers uit de league, maar sympathie voor een club dat kun je niet forceren. Ik ben gewoon van kleins af aan opgegroeid met andere clubs.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Klopt, ieder z'n mening. Maar leg eens uit waarom niet.
Er zit een verschil tussen sympathie hebben voor een team en ze exciting vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze zijn een van de beste en hebben de beste spelers uit de league, maar sympathie voor een club dat kun je niet forceren. Ik ben gewoon van kleins af aan opgegroeid met andere clubs.
Precies. Met alles fit blijft Miami het bekijken waard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen sympathie hebben voor een team en ze exciting vinden.
Ik heb niks met Barcelona, maar kan moeilijk zeggen dat ik geen exciting team vind...
Hoelaat begint die game?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef Reanimation het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat sadly niet gebeuren
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef JayJay8 het volgende:
Oke thnx. Kijke of we nog een nacht wakker kunnen blijven
Ben ik nu ook aan het kijken, Knicks nog niet gezien dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef DUK het volgende:
Ga voor Wizards v Knicks zo. Als dat niets is ga ik om 2 uur overschakelen op Magic v Bulls.
Tegen de Wizards wat ook niet bepaald een van de betere teams is zou je toch wat meer kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:43 schreef Djokotron het volgende:
Hadden mensen wat anders verwacht dan? Ga nou niet doen alsof het zo´n goed team is.
Hun spel heeft niets met de tegenstander te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tegen de Wizards wat ook niet bepaald een van de betere teams is zou je toch wat meer kunnen verwachten.
Arme Landry Fieldsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:49 schreef TheGOAT het volgende:
Ik werd voor het seizoen niet echt blij toegejuicht toen ik zei dat Melo en Amare dramatisch waren in defense en dat ze nooit wat zouden winnen en ze misschien de PO's niet zouden halen, ik kom nu even m'n gelijk weer halenik kan zo genieten van dit team nu, omdat het zulke ego's zijn die keihard op de aarde teruggezet worden
Zeker, was zo'n heerlijke speler vorig jaar toen Chandler en Felton er nog waren, nu is er geen houden meer aan voor hemquote:
Was inderdaad de revelatie van het seizoen voor een 2nd round pick... Je ziet hem nu echt wegkwijnen met Meloquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zeker, was zo'n heerlijke speler vorig jaar toen Chandler en Felton er nog waren, nu is er geen houden meer aan voor hem
Over welke ego's heb je het?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:49 schreef TheGOAT het volgende:
Ik werd voor het seizoen niet echt blij toegejuicht toen ik zei dat Melo en Amare dramatisch waren in defense en dat ze nooit wat zouden winnen en ze misschien de PO's niet zouden halen, ik kom nu even m'n gelijk weer halenik kan zo genieten van dit team nu, omdat het zulke ego's zijn die keihard op de aarde teruggezet worden
Ach dat beweerden velen vorig seizoen al. Maar je mag je gelijk best halen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:49 schreef TheGOAT het volgende:
Amare en Melo, anyone?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Over welke ego's heb je het?
Even rustig aan he! hij zit in me fantasy teamquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:36 schreef Reanimation het volgende:
Melo is gewoon het toonbeeld van overrated zijn.. mag die speler dan ook compleet niet, misplaatst ego.
Met dit team zeker niet. Misschien in Miami?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:56 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Amare en Melo, anyone?
En Popolon, toen was ik hier nog nietIk roep het al een jaar of 5 dat Melo nooit een titel zal winnen
Maar wat is dat juiste team??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef jonkolier het volgende:
[..]
Even rustig aan he! hij zit in me fantasy teamals ie dit seizoen weer 50 dropped, zal ik even een berichie plaatsen
ik mag hem ook niet, maar overrated vindt ik hem nou ook niet. In het juiste team kan hij nog wel eens wat bereiken, maar met de huidige coach en spelers komt dat niet in de buurt. Dit tot mijn grote genoegen.
Dan ook niet, misschien als 12e spelerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Met dit team zeker niet. Misschien in Miami?
Lijkt me logisch, het team dat alles heeft wat hij tekort komt. Bestaat er een team op dit moment die daar aan voldoet? Misschien niet, maar het is wel een speler waar je een team mee kan bouwen. Je gaat me niet vertellen dat een speler die constant 25-30 punten per avond er in gooit, en hij ook nog eens 8 tripjes naar de vrijeworp lijn gaat, met een gemiddelde aantal rebounds en wat assists, je niet kan helpen voor een kampioenschap. Ik ben zelf geen coach, maar ik denk dat er wel een paar zijn die weten hoe ze Anthony kunnen gebruiken. Zijn defense is echt afgrijselijk, maar ook dit is als team goed op te vangen. Heeeeeeeeeeel misschien is zijn defense door de juiste coach ook nog wel te veranderen van afgrijselijk, naar slecht.quote:
Zijn defense is terrible een ook zijn offense lang niet zo efficient als velen denken. Als je in zijn advanced stats digged zal je dit ook zien. Voor zijn career heeft hij een offensive rating van 107 en een defensive rating van 107 oftewel netto gezien is hij een 0 (voegt niets toe, maakt niets kapot aan je team).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe is melo overrated? Ik neem aan dat de meeste mensen hem als een top 3 SF in de league zien. Dat is hij ook, gewoon prima gerated.
Ja, ik chargeerde alleen maar natuurlijk. Misschien kan hij ooit nog kampioen worden, maar iedereen weet net als ik dat je alleen kampioen wordt met een superstar die verdedigd, of in ieder geval van een normaal niveau is. Kijk naar de afgelopen kampioenen;quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:44 schreef jonkolier het volgende:
[..]
@TheGOAT, haat naar een speler is 1 ding, objectief blijven een tweedeach ja ik weet wat emoties doen
Als ze nog een title hadden gewonnen waren ze net zo episch als Isaiah's Bad Boys.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef popolon het volgende:
Ja dat was nog eens wat, de Pistons die 't gedoodverfde sterrenteam (Bryant, Shaq, Malone, Payton) Lakers van de vloer veegden. Helaas maar een titel, eentje te weinig maar ik heb genoten vd Pistons 2004-2008.
Vervlogen tijden.
Scalabrine heeft gespeeldquote:Op zondag 8 januari 2012 03:57 schreef emokid het volgende:
Wow Rose had zijn dag niet als ik de statistieken bekijk. Wie heeft gekeken en kan mij hier meer over vertellen?
Kan me nog herinneren dat ze eens 6 of 7 games op rij de tegenstander onder de 80 punten hielden. Die game 7 tegen de Spurs was ook legendarisch. Met Horry.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef popolon het volgende:
Ja dat was nog eens wat, de Pistons die 't gedoodverfde sterrenteam (Bryant, Shaq, Malone, Payton) Lakers van de vloer veegden. Helaas maar een titel, eentje te weinig maar ik heb genoten vd Pistons 2004-2008.
Vervlogen tijden.
Ik denk dat je game 5 bedoelt, of nietquote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze eens 6 of 7 games op rij de tegenstander onder de 80 punten hielden. Die game 7 tegen de Spurs was ook legendarisch. Met Horry.
De bulls speelden waardeloos. Ze kwamen vooral vermoeid over eerlijk gezegd en de Hawks waren 3 klasses beter terwijl het voor hen de 3de wedstrijd was van een back-back-back. (3 wedstrijden in 3 dagen). Ze stonden op een gegeven moment 28 punten achter ergens in het 3de kwart en toen haalde Thibs alle starters eruit. Die hebben ook het 4de kwart niet meer gespeeld. Korver dus wel en als je die de ruimte geeft schiet hij wel raak. Het moment dat hij gaat dribbelen is het ook niet veelquote:Op zondag 8 januari 2012 03:57 schreef emokid het volgende:
Wow Rose had zijn dag niet als ik de statistieken bekijk. Wie heeft gekeken en kan mij hier meer over vertellen?
Ohja, game 5 idd. Het stond toen 2-2 toch? Mooie series.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk dat je game 5 bedoelt, of niet? Game 7 was ook close hoor, weet nog dat block van Bowen op een 3'tje, waarmee hij eigenlijk de deal sealde. Pistons waren bijna back-to-back champs, veeel mensen vergeten dat ze in 2005 op één kwart de titel verloren
Volgens mij waren dat de New jersey jets toch?quote:Welke club had Jay Z ook alweer gekocht? Of waren dat de Pistons?!
Dat is een NBA team (oké niet volwaardigquote:Op maandag 9 januari 2012 22:48 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de New jersey Nets toch?
Aha ok.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef TheGOAT het volgende:
Jay-Z is mede eigenaar van de New York Nets, Nelly van de Bobcats.
Voor max 5% ja. Totaal geen invloed dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef TheGOAT het volgende:
Jay-Z is mede eigenaar van de New York Nets,
Brooklyn Nets worden het vanaf volgend seizoen als ze in een nieuw stadion gaan spelen in, jawel, Brooklyn.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ok.
Jay Z ging toch die naam veranderen in iets met The Bronx geloof ik.
Jay-Z is alleen om spelers te paaien en het imago van het team te verbeterenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Voor max 5% ja. Totaal geen invloed dus.Prokhorov heeft volgens mij 80% van de aandelen en hij regelt alles daar.
Misschien naar Las Vegas, daar waren geruchten over een jaar of wat geleden. Geen idee of dat nog actueel is.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Volg de NBA wel, alleen niet zo'n insider als de meesten hier maar waarom spelen de Pistons eigenlijk nog in Detroit?
Het is daar neem ik aan zo leeg vanwege het vertrek van General Motors en dus ook de bevolking. Er zal toch vast wel een beroemdheid/zakenman zijn die de Pistons wil overnemen naar een andere stad toch?
De Pistons hebben net een nieuwe eigenaar. Jarenlang gezeik nadat de eigenaar overleed, z'n weduwe wou niet verkopen maar wist ook geen reet van basketball en een team 'bezitten'.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Volg de NBA wel, alleen niet zo'n insider als de meesten hier maar waarom spelen de Pistons eigenlijk nog in Detroit?
Het is daar neem ik aan zo leeg vanwege het vertrek van General Motors en dus ook de bevolking. Er zal toch vast wel een beroemdheid/zakenman zijn die de Pistons wil overnemen naar een andere stad toch?
Ging het maar zo makkelijk. The Palace zat bij de verkoop inbegrepen. Niks mis mee trouwens, prima gebouw verder, wel wat uit de buurt vd andere Detroit sportteams. (Red Wings, Lions en Tigers)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:15 schreef DUK het volgende:
Pistons moeten ook gewoon downtown Detroit spelen. Palace of Auburn Hills is echt een stuk buiten Detroit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |