Ik ben bloedserieus.quote:
quote:
MBO'er?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef Meloewa het volgende:
Ts met al haar kut topics die nergens op slaan.
Zo'n vriendje kan je niet meenemen naar bepaalde gezelschappen. Waarover gaat hij dan spreken? Over het weer?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef spierbal het volgende:
Totdat de auto van een zon WO'er kapot gaat, en dan maar al te blij zijn met een automonteur. triest volk eigelijk ook best wel eh.
Dezequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef spierbal het volgende:
Totdat de auto van een zon WO'er kapot gaat, en dan maar al te blij zijn met een automonteur. triest volk eigelijk ook best wel eh.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Zo'n vriendje kan je niet meenemen naar bepaalde gezelschappen. Waarover gaat hij dan spreken? Over het weer?
Nog altijd betere toekomstperspectieven dan de gemiddelde WO-studiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef ß het volgende:
Een beetje pochen dat je een universitaire studie doet, en dan rechten doen.
Ik ga even van mijn geloof afstappen en even op mijn knietjes bidden dat TS een troll is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Zo'n vriendje kan je niet meenemen naar bepaalde gezelschappen. Waarover gaat hij dan spreken? Over het weer?
Man, ik mag dit grapje toch wel vertellen, beetje sog'en.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
Ben je nogal onzeker toevallig, aangezien het je blijkbaar zo aantrekt?
Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met eenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit slaat nergens op, moet wel een troll zijn.
Zo nee, is TS een nerdje die denkt slim te zijn
Omdat die allang die chick wouden neuken tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met een![]()
![]()
![]()
![]()
- gezicht, dus zo raar is het niet, hoor.
Dus je erkent dat je een pedante arrogante user bent...ja dat is beter.quote:
Zijn zelf nog maagd waarschijnlijk en daarom gefrustreerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met een![]()
![]()
![]()
![]()
- gezicht, dus zo raar is het niet, hoor.
Iedereen weet dat rechtenstudenten voor hun studie kiezen omdat ze geen andere WO studie aankunnen. Echt het afvalputje van de universiteiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nog altijd betere toekomstperspectieven dan de gemiddelde WO-studie
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef ß het volgende:
[..]
Iedereen weet dat rechtenstudenten voor hun studie kiezen omdat ze geen andere WO studie aankunnen. Echt het afvalputje van de universiteiten.
Studies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
In je FoBo staat dat je van romantiek houdt?Maar dan wel met de juiste studie's natuurlijk
Dus, iedereen moet maar intelligent zijn ? beetje rare gedachte. En wat maakt het uit dat hij MBO doet ? is dat een druiper ofzo. Maar ach mensen die zich sowieso druk maken om wat andere vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je als vrouwelijke WO'er zou gaan voor een MBO'er (automonteur). Je kunt nu en later je werk niet inhoudelijk bespreken, je kunt hem niet meenemen naar bepaalde gezelschappen/vrienden. Zo'n persoon leeft toch in een andere belevingswereld, denk ik dan. Niet voor niets is PVV zo groot, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ken die gozer niet, maar ik mag hem nu al meer dan de TS. Als je denkt dat je met de opleiding die je op de uni volgt kan neerkijken naar anderen heb jij het leven niet begrepen.
Hehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
In je FoBo staat dat je van romantiek houdt?Maar dan wel met de juiste studie's natuurlijk
Dit is dus echt wel een troll.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je als vrouwelijke WO'er zou gaan voor een MBO'er (automonteur). Je kunt nu en later je werk niet inhoudelijk bespreken, je kunt hem niet meenemen naar bepaalde gezelschappen/vrienden. Zo'n persoon leeft toch in een andere belevingswereld, denk ik dan. Niet voor niets is PVV zo groot, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je als vrouwelijke WO'er zou gaan voor een MBO'er (automonteur). Je kunt nu en later je werk niet inhoudelijk bespreken, je kunt hem niet meenemen naar bepaalde gezelschappen/vrienden. Zo'n persoon leeft toch in een andere belevingswereld, denk ik dan. Niet voor niets is PVV zo groot, bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je als vrouwelijke WO'er nou een serieuze relatie aan gaat met een automonteur. Onbegrijpelijk. Dat is mijn klacht inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
Dit is trouwens ook weer typisch vrouwengezeik.. Wees blij voor haar en ga niet meteen over op judgement modus.
. Je hebt hem niet eens gesproken, janksnor.
Onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Een relatie met een mbo-chick geef ik nooit veel kans van slagen bij mij. Het denkniveau is zo anders. Als ik over allerlei interessante fenomenen uit de natuur begin te praten, die ik bij National Geographic ofzo heb gezien, dan beginnen ze gelijk te schuimbekken.
Nee het moet over Kayleigh gaan, dat het een kutwijf is en dat Ricardo een arrogante kwal is, etc etc. Allemaal "problemen" die niemand wat boeien en nogal kinderachtig zijn("zij keek mij aan")
Als het over haar studiegenootje gaat die rechten studeert... Wat zou het dan zijn denk je?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef davako het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat TS studeert?
Jij bent zeker ook van mening dat het raar is als er leeftijdsverschil is in een relatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouwelijke WO'er nou een serieuze relatie aan gaat met een automonteur. Onbegrijpelijk. Dat is mijn klacht inderdaad.
zeker niet, ik zou je wel willen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Meloewa het volgende:
Alsof mensen mij afkeuren omdat ik MBO doe.
Inderdaad. Zelfde met van die negers die een blanke vriendin hebben. Gatsiederrie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouwelijke WO'er nou een serieuze relatie aan gaat met een automonteur. Onbegrijpelijk. Dat is mijn klacht inderdaad.
Anders ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
zeker niet, ik zou je wel willen hoor
Andersom wordt het in de regel anders vaak genoeg goedgekeurd hoor. Zolang haar tieten maar dik genoeg zijn en het koppie er goed uitziet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat een zielig persoon ben je ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Precies, dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Een relatie met een mbo-chick geef ik nooit veel kans van slagen bij mij. Het denkniveau is zo anders. Als ik over allerlei interessante fenomenen uit de natuur begin te praten, die ik bij National Geographic ofzo heb gezien, dan beginnen ze gelijk te schuimbekken.
Nee het moet over Kayleigh gaan, dat het een kutwijf is en dat Ricardo een arrogante kwal is, etc etc. Allemaal "problemen" die niemand wat boeien en nogal kinderachtig zijn("zij keek mij aan")
Sorry las ik overheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als het over haar studiegenootje gaat die rechten studeert... Wat zou het dan zijn denk je?
Jij bent die automonteur?!!! EINZ!!!![]()
Jouw liefdesmarkt wordt wel significant kleiner. Dat heeft een reden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
zeker niet, ik zou je wel willen hoor
Iets met liefdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom benadruk ik ook: Vrouwelijke WO'er met een automonteur.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Andersom wordt het in de regel anders vaak genoeg goedgekeurd hoor. Zolang haar tieten maar dik genoeg zijn en het koppie er goed uitziet.
En om gezien te worden in bepaalde gezelschappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met liefde...maar ik kan begrijpen als TS dat niet snapt...veel te moeilijk voor haar, relaties ga je aan voor het geld en het aanzien.
Jij kan alleen maar praten over hoe slim je wel niet bent.. dat maakt je een hele domme doos.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Precies, dit bedoel ik.Vast wel leuk hoor om even een seksrelatie of iets dergelijks te hebben, maar op een gegeven moment lijkt het mij echt storend dat je niet over inhoudelijke kwesties kunt spreken.
Onbegrijpelijk ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Jouw liefdesmarkt wordt wel significant kleiner. Dat heeft een reden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Longcat. het volgende:
Ts heeft nog nooit true love gekent. Verbaast me niks van die gezwel kop van TS
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Meloewa het volgende:
Zit je in het eerste jaar van je studie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Jouw liefdesmarkt wordt wel significant kleiner. Dat heeft een reden.
Onzin ts is te egoistisch en te vol van zichzelf om zich in de ander te verplaatsen, maw dit topic hoort in ONZ..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Precies, dit bedoel ik.Vast wel leuk hoor om even een seksrelatie of iets dergelijks te hebben, maar op een gegeven moment lijkt het mij echt storend dat je niet over inhoudelijke kwesties kunt spreken.
Omdat het wel echt moet zijn aangezien dit anders een hele slechte troll zou zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Wacht waarom gaan wij nou allemaal serieus in op dit troll topic.
Nee hoor, maar zou het sneu vinden voor mijn toekomstige kinderen als ze opgescheept zitten met een automonteur die graag naar voetbal international kijkt, terwijl zij graag naar national geographic willen kijken of hun nieuwe microscoop willen uitproberen. Ik zou het ook jammer vinden dat ik mijn MBO-man niet naar bedrijfsfeesten of andere feesten kan meenemen, omdat hij niet meer kennis heeft dan zijn auto's en algemene nieuwsfeitjes. Zwart wit gesteld natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met liefde...maar ik kan begrijpen als TS dat niet snapt...veel te moeilijk voor haar, relaties ga je aan voor het geld en het aanzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |