Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met eenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit slaat nergens op, moet wel een troll zijn.
Zo nee, is TS een nerdje die denkt slim te zijn
Omdat die allang die chick wouden neuken tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met een![]()
![]()
![]()
![]()
- gezicht, dus zo raar is het niet, hoor.
Dus je erkent dat je een pedante arrogante user bent...ja dat is beter.quote:
Zijn zelf nog maagd waarschijnlijk en daarom gefrustreerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nou ja, mijn mannelijke studiegenoten keken ook met een![]()
![]()
![]()
![]()
- gezicht, dus zo raar is het niet, hoor.
Iedereen weet dat rechtenstudenten voor hun studie kiezen omdat ze geen andere WO studie aankunnen. Echt het afvalputje van de universiteiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Nog altijd betere toekomstperspectieven dan de gemiddelde WO-studie
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef ß het volgende:
[..]
Iedereen weet dat rechtenstudenten voor hun studie kiezen omdat ze geen andere WO studie aankunnen. Echt het afvalputje van de universiteiten.
Studies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
In je FoBo staat dat je van romantiek houdt?Maar dan wel met de juiste studie's natuurlijk
Dus, iedereen moet maar intelligent zijn ? beetje rare gedachte. En wat maakt het uit dat hij MBO doet ? is dat een druiper ofzo. Maar ach mensen die zich sowieso druk maken om wat andere vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Zo'n vriendje kan je niet meenemen naar bepaalde gezelschappen. Waarover gaat hij dan spreken? Over het weer?
Ik begrijp gewoon niet waarom je als vrouwelijke WO'er zou gaan voor een MBO'er (automonteur). Je kunt nu en later je werk niet inhoudelijk bespreken, je kunt hem niet meenemen naar bepaalde gezelschappen/vrienden. Zo'n persoon leeft toch in een andere belevingswereld, denk ik dan. Niet voor niets is PVV zo groot, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ken die gozer niet, maar ik mag hem nu al meer dan de TS. Als je denkt dat je met de opleiding die je op de uni volgt kan neerkijken naar anderen heb jij het leven niet begrepen.
Hehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
In je FoBo staat dat je van romantiek houdt?Maar dan wel met de juiste studie's natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |