Ik kom net terug van Wicked en het was wicked. Zelfs met Celine en Renee. Want ja, we hadden beide alternates. Celine was perfect in deze rol. Zong heel mooi, komedie timing was prima en de vriendschap met Elphaba was echt voelbaar. Tijdens een gevoeliger nr kon ze d'r tranen ook niet goed bedwingen. Ik vind dat altijd mooi, glazige oogjes. Als Chantal zich echt gaat focussen op het moederschap hoeft de musicalwereld zich geen zorgen te maken. We hebben haar perfecte vervangster gevonden.

Daarnaast vind ik Chantal denk ik ook te volwassen geworden om zo'n jong karakter te spelen.
Voor Renee was ik wel even bang, omdat ik toch wel gedeeltelijk ook voor Willemijn naar deze musical ging. In het eerste nr ging het zingen een beetje stroefjes. Alsof haar stem nog niet helemaal ingezongen was, of dat ze zenuwachtig was. Maar niet veel later bewees ze gewoon alle Willemijn-noten te kunnen halen. Maar misschien kan haar ademhaling nog net iets beter. Het acteren ging goed. Ook van deze kant uit was de vriendschap met Glinda en de liefde voor Fiyero prima voelbaar.
Nieuwe Tilburgs trots is Christanne de Bruijn die Nessarose vooral heel mooi zong. Een gouden keeltje heeft ze.
Verder ook in het ensemble een heel stel mooie stemmen gehoord.
Met Jim hebben wij om een een of andere reden altijd lol. Hij schiet dan namelijk altijd een keer in de musical uit zijn rol, en wij en de zaal vergeven dat hem altijd snel. Ik stoor me eigenlijk net zo min aan hem als dat ik hem geweldig vind.
Verder veel pluspunten voor de kostuums en decors natuurlijk. Supermooi. Wij zaten trouwens op rij 3 dus we konden alle details en gezichtsuitdrukkingen goed zien.
Als ze een keer de aanbieding ingaan wil ik nog wel een shirt. Ze hadden hele leuke.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phoenixbirdy op 10-01-2012 19:09:44 ]