dus als ik het goed begrijp wordt al je ellende veroorzaakt door je ex vriend, en alleen hij is schuldig aan hoe je je voelt, en blijkbaar vind je het ook niet erg dat hij straks met een schuldgevoel moet rondlopen als het verkeerd gaat met jou, het is immers zijn schuld?quote:Op zondag 19 februari 2012 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben moe, kapot. Ik kan niet meer en ik wil niet meer. Ik stop overal zo verschrikkelijk veel energie in, maar ik krijg er echt helemaal niets voor terug, alles gaat zo verschrikkelijk stroef.
Het liefst lig ik hele dagen gewoon jankend op bed. Ik heb 's ochtends steeds minder de motivatie om mn bed uit te komen en 's avonds voor het slapen gaan hoop ik de volgende ochtend niet meer wakker te worden.
Het gevoel van machteloosheid is zo groot.. Vooral als het gaat om het terug krijgen van mijn ex. Het is nu 2 weken uit, maar het gevoel voor hem wordt alsmaar sterker. Ik wil hem terug, en ik kan gewoon niets doen. Alles dat ik doe duwt hem alleen maar van me weg. Ik wil dit leven niet. Ik wil weer terug naar een jaar geleden, toen was alles nog goed
Nee, de ellende is niet veroorzaakt door mn vriend maar verergert. En ik mag hier mijn hart niet luchten dus? Ik kan dat verdomme al nergens. Fijn is dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wordt al je ellende veroorzaakt door je ex vriend, en alleen hij is schuldig aan hoe je je voelt, en blijkbaar vind je het ook niet erg dat hij straks met een schuldgevoel moet rondlopen als het verkeerd gaat met jou, het is immers zijn schuld?
Ga eerst eens aan jezelf werken en zoek hulp of zoek extra hulp, maar zulk soort posts worden hier niet gewaardeerd
zeg doe is normaal, op zo'n antwoord zit zij niet te wachten hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wordt al je ellende veroorzaakt door je ex vriend, en alleen hij is schuldig aan hoe je je voelt, en blijkbaar vind je het ook niet erg dat hij straks met een schuldgevoel moet rondlopen als het verkeerd gaat met jou, het is immers zijn schuld?
Ga eerst eens aan jezelf werken en zoek hulp of zoek extra hulp, maar zulk soort posts worden hier niet gewaardeerd
je mag je hart best luchten hoor, maar we hebben het gewoon niet zo op de taal die je spreekt, het is niet fijn te lezen voor je mede users die verder ook weinig kunnen met die informatiequote:Op zondag 19 februari 2012 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, de ellende is niet veroorzaakt door mn vriend maar verergert. En ik mag hier mijn hart niet luchten dus? Ik kan dat verdomme al nergens. Fijn is dat.
21.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:12 schreef roos94 het volgende:
@TheGirlNextDoor hoe oud ben je als ik vragen mag?
ik snap wat je bedoelt.. heb je vriendinnen waarmee je over je verdriet kan praten?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus ik moet me ook al gaan beperken in wat ik zeg. Nou wordt ie helemaal mooi. Als ik mij zo verdomde klote voel, dan mag ik dat toch best ergens kwijt in de hoop dat iemand me een advies kan geven?
Ik zie verdomme geen andere uitweg meer. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen
Nee, daarom doe ik het hier.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt.. heb je vriendinnen waarmee je over je verdriet kan praten?
iets minder op de "ik wil niet meer, ik hoop dat ik niet meer wakker wordt" toerquote:Op zondag 19 februari 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus ik moet me ook al gaan beperken in wat ik zeg. Nou wordt ie helemaal mooi. Als ik mij zo verdomde klote voel, dan mag ik dat toch best ergens kwijt in de hoop dat iemand me een advies kan geven?
Ik zie verdomme geen andere uitweg meer. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen
Sinds wanneer zijn zelfmoordgedachtes verboden?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:16 schreef Re het volgende:
[..]
iets minder op de "ik wil niet meer, ik hoop dat ik niet meer wakker wordt" toer
ze zijn niet verboden, we hebben het gewoon niet graag op het forum hierquote:Op zondag 19 februari 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn zelfmoordgedachtes verboden?
tsjesus, dramaqueenquote:Op zondag 19 februari 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, het is me wel duidelijk. Hier kan ik dus niet terecht.
Dan moet ik dus écht in mn eentje zien te dealen met alles wat ik niet aankan.
Succes allemaal, ik had jullie graag gesteund, maar aangezien ik mezelf niet kan steunen en ik hier kennelijk niet mag zeggen wat ik op mn hart heb. Ik heb genoeg beperkingen, ga me niet nog meer laten beperken.
Aju.
Je duwt graag he?quote:
we hebben hier genoeg ervaring gehad met mensen met zelfmoordgedachtes en meer, is gewoon niet leuk, wij kunnen er niets mee namelijk en leidt alleen maar tot ongemak bij je mede postgenootjes.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je duwt graag he?
Ja, ik heb al proffesionele hulp.
Vind het echt verschrikkelijk onzin dat ik me moet gaan beperken in wat ik zeg.
Ik wil je wel helpen via de mail ofzo. Je bent niet alleen, echt niet. Laat je niet opfokken door Requote:Op zondag 19 februari 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, het is me wel duidelijk. Hier kan ik dus niet terecht.
Dan moet ik dus écht in mn eentje zien te dealen met alles wat ik niet aankan.
Succes allemaal, ik had jullie graag gesteund, maar aangezien ik mezelf niet kan steunen en ik hier kennelijk niet mag zeggen wat ik op mn hart heb. Ik heb genoeg beperkingen, ga me niet nog meer laten beperken.
Aju.
Leg dat dan gewoon uit zonder eerst zelf als dramaqueen te reageren, of vind je het geslaagd van jezelf zo te reageren tegen iemand die het duidelijk moeilijk heeft?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:26 schreef Re het volgende:
we hebben hier genoeg ervaring gehad met mensen met zelfmoordgedachtes en meer, is gewoon niet leuk, wij kunnen er niets mee namelijk en leidt alleen maar tot ongemak bij je mede postgenootjes.
nou ja, zo interpreteerde ik haar post, vriendje heeft het uitgemaakt, boehoe, nu wil ik dood...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:00 schreef Canillas het volgende:
[..]
Leg dat dan gewoon uit zonder eerst zelf als dramaqueen te reageren, of vind je het geslaagd van jezelf zo te reageren tegen iemand die het duidelijk moeilijk heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |