Je hoeft er ook niet meteen op te springen, maar je territorium afbakenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik weiger mij als een aasgier te storten op de eerste de beste nieuweling.
Ook nog een onbedoelde met een vraag van hoog journalistiek niveau.quote:
klopt ik ken dr wel al lang maar we spreken elkaar niet dagelijks/wekelijks of maandelijks zelfsquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weten we niet, ze heeft zich nog niet officieel aan ons voorgesteld
*trommelt op borst*quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet meteen op te springen, maar je territorium afbakenen.
De andere mannetjes laten weten dat jij de alpha hond bent.
Jezelf even op de borst trommelen.
Goed gedaan mien jong.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog een onbedoelde met een vraag van hoog journalistiek niveau.
Hoezo doe je dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
Mijn probleem... ik kijk nogal de kat uit de boom .
Teveel katten gezien de laatste tijdZijn nu gelukkig allemaal veilig weer op hun pootjes.
Ik heb 2 hele lieve kattenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
Teveel katten gezien de laatste tijdZijn nu gelukkig allemaal veilig weer op hun pootjes.
Heel goed, nu nog even in het rond urineren en dan ben jij de baas hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
*trommelt op borst*
IK BEN GEWELDIG
Zo kijk hoe alpha ik ben.
Maar je word dus ook nooit versierd/aangesproken door mannen en je durft ook niet zelf de stap te nemen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
cliché but truequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
*trommelt op borst*
IK BEN GEWELDIG
Zo kijk hoe alpha ik ben.
Als je 'mannen' vervangt door 'vrouwen' dan beschrijf je mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je word dus ook nooit versierd/aangesproken door mannen en je durft ook niet zelf de stap te nemen?
Vrouwen zijn pas engquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
jewel! maar meestal doe ik net alsof ik het niet hoor.
Mannen zijn eng
Met die instelling kom je er wel inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Je bent bang voor mannen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Ik ben heul niet engquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Is er iets gebeurd waardoor je mannen eng bent gaan vinden?quote:
kijk nou had ik t wel goed ingeschat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je 'mannen' vervangt door 'vrouwen' dan beschrijf je mij![]()
True. Maar dat komt omdat we nerds zijn. Dan zijn vrouwen sowieso eng.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd waardoor je mannen eng bent gaan vinden?
Dat heb ik zelf namelijk met vrouwen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer ontdek dat jullie soms best wel lief en helemaal niet zo eng zijn. Hoop dat jij dat andersom ook zal ontdekken
Hmmm herkenbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Vliendertje het volgende:
Nee ik ben best verlegen.
Allen zodra het iets te dicht op gevoelens neer komt... klap ik dicht.
gewoon de slet uithangen, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Vliendertje het volgende:
Nee ik ben best verlegen.
Allen zodra het iets te dicht op gevoelens neer komt... klap ik dicht.
Ah heel goed Lott, ik zie wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kijk nou had ik t wel goed ingeschat!
watdan?!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah heel goed Lott, ik zie wat je aan het doen bent.
Eigenlijk is dat herkenbaarder voor mij dan ik zelf wilquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd, en dan eindig je als 30 jaar oude kerel. En al je vrienden wonen samen en krijgen kinderen. En jij woont nog in een appartementje in een studentenflat in een achterbuurt.
Heh, het valt niet zo erg mee als je zou denken, maar bedank degene die dat heeft gezegd maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Vliendertje het volgende:
Benzin.
Ik hoor net dat je 'best een toffe gast bent!'
Dus het zal allemaal vast wel mee vallen.
Koppelaarster, ik heb je wel door.quote:
Met je ex?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat herkenbaarder voor mij dan ik zelf wil![]()
Maar goed.. na maanden van daten met andere vrouwen en met veel moeite mijn ex op afstand houden, ben ik nu weer aan het daten met haar.
Gevoelens..
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Koppelaarster, ik heb je wel door.
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Yep. Zij bleef mij missen en ik haar.
I'm doomed.
He, ze is 1 jaar ouder, ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorry
Oudere zus dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorry
En geilere.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietWant ze had alweer een ander
Maar nu heb ik een veel lievere en leukere
owww dan kijk we gaan er op vooruitquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
He, ze is 1 jaar ouder, ik zie mogelijkheden.
Ik denk niet dat heloef die leuk vindquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
owww dan kijk we gaan er op vooruit
en nee alleen 2 oudere broers royco
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietWant ze had alweer een ander
Maar nu heb ik een veel lievere en leukere
johquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heloef die leuk vind
Ayumu misschien wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heloef die leuk vind
28 januariquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
Royco wanneer was die meet in je café?
Ik had wel medelijden met je toen je vertelde over je ex.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar alleen voor mij.
Snap ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel medelijden met je toen je vertelde over je ex.
pics van je broers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja maar jij word geen schoon familie van mij
en doe gelijk pics van Vlienderquote:
Niet zo tof als ik echter.quote:
Jongens, er is maar 1 kroegbaas he, nuff saidquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo tof als ik echter.
Maar je mag er zijn bro.
QFT.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jongens, er is maar 1 kroegbaas he, nuff said
Toch zeker wel bier tegen de inkoopprijs op die meet he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent te oud voor haar. Hossel Sinos maar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog goedkoper zelfsquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch zeker wel bier tegen de inkoopprijs op die meet he?
quote:
Tering.quote:
Hoi Look.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hai allemaal, ik ben weer online hoor
I can count to potato.quote:
Hoi Silk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch zeker wel bier tegen de inkoopprijs op die meet he?
quote:
Ik probeer haar ook niet te hosselen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent te oud voor haar. Hossel Sinos maar.
Chuck is bang voor mijn roundhouse kickquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]deze man is gewoonweg baas.
In mijn ogen ben je chuck norris.
[ afbeelding ]
Dat doen vrouwen meestal niet he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer haar ook niet te hosselen.
Ik vind dat ze jou moet hosselen.
Terecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chuck is bang voor mijn roundhouse kick
Trusten!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef Lot88 het volgende:
lieve fokkertjes het is bedtijd voor lott slaapzacht allemaal
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Look.
Leuk geweest bij Newb?
Al die meets maar de hele tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga zeker proberen erbij te zijn.
Kan maar beter nog wat extra gaan werken
Hoe is het vervoer naar dat gehucht eigenlijk?
He beeb.quote:
Denken dat ik een vrouw benquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan al die vrouwen die zo op die mannen duiken. Erg irritant hier op fok.
Belabberd, je krijgt nog een pmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga zeker proberen erbij te zijn.
Kan maar beter nog wat extra gaan werken
Hoe is het vervoer naar dat gehucht eigenlijk?
Gebeurt ook zo vaak hierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan al die vrouwen die zo op die mannen duiken. Erg irritant hier op fok.
Defaq. Je bent 18? Wat is deze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik mocht niet blijven slapen van mijn ouders
Nee, hij smst niet terugquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die meets maar de hele tijd.Ik heb ook nog dingen als studie, helaas.
[..]
He beeb.Nog leuke Zweedse mannen tegengekomen?
Slaap lekker lottquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef Lot88 het volgende:
lieve fokkertjes het is bedtijd voor lott slaapzacht allemaal
Echt he.quote:
Het is echter wel herkenbaar.quote:
Heloefjequote:
Hoi Courtney Love.quote:
Hehe. Wat schattig allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik mocht niet blijven slapen van mijn ouders
Ja, de slijmballen dat het zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had je genomineerd voor user die eigenlijk geen vrouw is. Maar de vraag had te weinig punten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wanneer en hoe laat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heloefje
Kom je volgende week naar het vliegveld?
Dat snapt die van mij niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ouders hebben echt geen zak meer over me te zeggen ook al woon ik thuis. Alleen over dingen zoals niet roken op mijn kamer hebben ze ngog wat te zeggen. En daar lijster ik ook al niet altijd naar
Ouders moeten ook realiseren dat ze je niet meer kunnen beperken zoals ze deden toen je nog op de middelbare zat enzo.
Zondag 15, 3 uur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zondag 15, 3 uur.EINDHOVEEEEEEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je wel even met de fiets uit komen zwaaien.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zondag 15, 3 uur.Anders maken we er een meet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je genomineerd voor user die eigenlijk geen vrouw is. Maar de vraag had te weinig punten.
[..]
Jammer, dat was wel bazig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen pics op FOK! Gisteren al aan teveel mensen laten zien hier
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Waarom kunnen ze dat niet? Het blijft wel hun huis enzo. Daar kunnen ze me ook uitzetten maar dat heb ik nog liever even niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ouders hebben echt geen zak meer over me te zeggen ook al woon ik thuis. Alleen over dingen zoals niet roken op mijn kamer hebben ze ngog wat te zeggen. En daar lijster ik ook al niet altijd naar
Ouders moeten ook realiseren dat ze je niet meer kunnen beperken zoals ze deden toen je nog op de middelbare zat enzo.
Dit. Helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat niet? Het blijft wel hun huis enzo. Daar kunnen ze me ook uitzetten maar dat heb ik nog liever even niet.
Omdat ik goed kan rellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat niet? Het blijft wel hun huis enzo. Daar kunnen ze me ook uitzetten maar dat heb ik nog liever even niet.
Ik heb gewoon geen zin in ruzie. Al helemaal niet met een overwerkte vrouw van 50 die in de overgang zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag dan.quote:
Mur en ik waren wel het 1 na leukste stelletje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer, dat was wel bazig geweest
Geen pics op FOK! Gisteren al aan teveel mensen laten zien hier
En dit. Ik heb net weer een beetje rust in mijn leven zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in ruzie. Al helemaal niet met een overwerkte vrouw van 50 die in de overgang zit.
Overwerkte vrouwen van 50 in de overgangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in ruzie. Al helemaal niet met een overwerkte vrouw van 50 die in de overgang zit.
Mijn ouders accepteren gewoon dat ik ook volwassen ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je ouders, of dat een optie is.
Mja, die van mij is een beetje complex.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snap ik.Als ik terug in de tijd kon gaan zou ik nog liever in mijn ballen getrapt worden door een kickboxer dan weer een relatie aan te gaan met haar.
Wanneer voor het laatst gesmst?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef SiIk het volgende:
Trouwens he, na alle goede adviezen.
Als ik nog een keer sms is het wel wanhopig toch?
Als de vorige sms een paar minuten geleden is welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef SiIk het volgende:
Niet haten op mijn moeder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Overwerkte vrouwen van 50 in de overgang
Et klinkt inniedergeval wel als iets wat nog potentie heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, die van mij is een beetje complex.
Aan de ene kant kan ik het echt super met haar vinden en ken ik niemand die zoveel interesses met mij deelt als zij. Er is zelfs na al die jaren nog steeds een enorme klik.
De andere kant is echter ... tsja. Klote. Ze heeft wat issues waar ze niet echt uit komt en ik vertrouw haar daardoor niet.
En ik heb best lang (een half jaar) mijn best gedaan haar op afstand te houden.. but I failed
Wel zie ik langzamerhand ook echt in dat ik er totaal niet voor haar was tijdens de relatie. Ik was vooral bezig met mijn eigen dingen en kreeg het ook nog voor elkaar om dingen te verpesten.
Ik snap wel dat ze gek van mij werd. Het is gewoon jammer hoe ze er vervolgens mee omging..
Dus er is veel werk aan de winkel en het kan alsnog fout gaan. Maar ja. Blijkbaar zijn we allebei hardleers.
Mijn ouders durfden op een gegeven moment niks meer tegen mij te zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn ouders accepteren gewoon dat ik ook volwassen ben.
De mijne dus niet. Daarom kan het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn ouders accepteren gewoon dat ik ook volwassen ben.
Mij nu ook niet echt meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn ouders durfden op een gegeven moment niks meer tegen mij te zeggen
Jij hebt het nooit niet wanhopig gevondenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst gesmst?
Gistermiddag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als de vorige sms een paar minuten geleden is wel
Wat heb je precies gestuurd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit niet wanhopig gevonden
[..]
[..]
Gistermiddag.
Niks op teruggehoord, maar was ook eigenlijk niet zo'n boeiend smsje.
Aan de andere kant kan hij ook wel gewoon eens wat laten horen.
Zijn laatste sms, oudejaarsavond: Fijne avond dan, die nieuwjaarskus stellen we wel uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heb je precies ongeveer gestuurd?
Tuurlijk kan dat, maar na 1 dag? Gewoon even geduld hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit niet wanhopig gevonden
[..]
[..]
Gistermiddag.
Niks op teruggehoord, maar was ook eigenlijk niet zo'n boeiend smsje.
Aan de andere kant kan hij ook wel gewoon eens wat laten horen.
Dan is het wanhopig om nog iets te sturen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn laatste sms, oudejaarsavond: Fijne avond dan, die nieuwjaarskus stellen we wel uit
Ik, gisteren: Wanneer krijg ik m'n kus?
Zoiets.
Je hebt hem bang gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn laatste sms, oudejaarsavond: Fijne avond dan, die nieuwjaarskus stellen we wel uit
Zoiets.
Geen idee hoe homo's flirten, maar het lijkt me nogal wanhopig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoiets.
Stuur hem in dat geval maar een linkje naar dit topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt hem bang gemaakt denk ik.
Ik bedacht mij achteraf dat zoiets inderdaad beter was. Maar toen was het al telaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee hoe homo's flirten, maar het lijkt me nogal wanhopig.
Zeg dan: die eerste kus krijg je woensdag 11 januari van me, dan spreken we af.
Niks meer sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoiets.
Snapt ie toch niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Stuur hem in dat geval maar een linkje naar dit topic.
Het gaat in dit geval meer om je ego dan om hem begrijp ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef SiIk het volgende:
Ik heb geen geduld
Aan de andere kant boeit het me ook geen flikker.
Behalve dan dat ik gewoon wil weten hoe ie heet
Correct.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval meer om je ego dan om hem begrijp ik
Ik ken zo'n situatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
Loefje als je dit ooit voor elkaar krijgt ben je pas wanhopig.
[ afbeelding ]
Hihi je zei flikkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef SiIk het volgende:
Ik heb geen geduld
Als ik het goed begrijp een vrouw die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw is die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
Wacht is silk nu een vent of een vrouw?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
Wacht is silk nu een vent of een vrouw?
Dat homogedrag zit gewoon een beetje in mequote:
Dafuq?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp een vrouw die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw is die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw is
Wat. De. Neuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp een vrouw die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw is die doet alsof ze een vent is die doet alsof hij een vrouw is
Kun je geen leuke jongen meenemen als je terugkomt? Zo'n lange gespierde met blond haar?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef SiIk het volgende:
Ik heb geen geduld
Ik ben wel eens gefamily zoned, maar ze wilde niet dat ik haar zusje zou doen. Ik moest zelfs ver weg blijven van haar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ie eerst terugsmsenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je geen leuke jongen meenemen als je terugkomt? Zo'n lange gespierde met blond haar?
[..]
Ik ben wel eens gefamily zoned, maar ze wilde niet dat ik haar zusje zou doen. Ik moest zelfs ver weg blijven van haar.
Ik heb haar ontmoet en volgens mij op de eerste plekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dafuq?
Vrouw ( O ) || Man ( O )
Waar moet he tkruisje nou?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel eens gefamily zoned, maar ze wilde niet dat ik haar zusje zou doen. Ik moest zelfs ver weg blijven van haar.
Nu ben ik in de war.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je het niet eens mogen controleren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb haar ontmoet en volgens mij op de eerste plek
Gaan geen kleren uit op die meet hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Silk nu moet je zeker op de meet komen ( hihi komen) zodat ik dat even kan checken
Er is er vast wel meer dan 1.quote:
Toen kwam ik haar zusje toevallig eens tegen op een station in het Noorden. Ze leek als 2 druppels water. Ik durfde haar niet te hosselen.quote:
Ik geloof jou altijd, benzinneke.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb haar ontmoet en volgens mij op de eerste plek
WAT.DE.NEUKENDE.NEUK.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
DAfuq.
Dit is echt heavily disturbing.
[ afbeelding ]
Gaan er op de r49 meet wel kleertjes uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaan geen kleren uit op die meet hoor
Hoogstens m'n jas, en als het erg warm wordt een vest.
Nee, ze hoefde haar paspoort niet per se aan me te laten zienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb je het niet eens mogen controleren?![]()
Of gewoon aanhouden, lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elkaars shirt weer aandoen gebeurt ook wel hoor
hihiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ze hoefde haar paspoort niet per se aan me te laten zien![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Of gewoon aanhouden, lekker makkelijk.
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Of gewoon aanhouden, lekker makkelijk.
Ik trek gewoon een wollen trui aan, heerlijk warm joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Zonder kleren is het lekker warm tegen elkaar aan
Weet niet. Kom er behalve in de club niet zoveel tegen omdat ik vooral met de international students hier rondhang. En echt een goede clubhosselaar ben ik nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[quote]Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er vast wel meer dan 1.
Vorige keer m'n broek en bh uitgedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan er op de r49 meet wel kleertjes uit?
Teringquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Is het topic nu verworden tot superslechte fotosoeps spammen?
Dan liever dit:
[ afbeelding ]
Ik kijk liever naar humor dan naar veel te grote tieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Dan liever dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar humor dan naar veel te grote tieten.
Dat ziet er niet eens meer nice uit. Doet me meer denken aan Lola ferrari.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Dan liever dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ziet er niet eens meer nice uit. Doet me meer denken aan Lola ferrari.
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Dan liever dit:
[ afbeelding ]
Loki is missing outquote:
Vorige keer m'n broek en bh uitgedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet. Kom er behalve in de club niet zoveel tegen omdat ik vooral met de international students hier rondhang. En echt een goede clubhosselaar ben ik nou ook weer niet...
[..]
Gaan er op de r49 meet wel kleertjes uit?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer m'n broek en bh uitgedaan.
dat klinkt....leuk.
Ik ben ook een slechte hosselaar. Komt voornamelijk door mijn uiterlijk denk ik.
[ afbeelding ]
Humor???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen Sinterklaaskapoentje was daar overigens getuige van. Heb ik niet midden in de kroeg gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat klinkt....leuk.
Ik ben ook een slechte hosselaar. Komt voornamelijk door mijn uiterlijk denk ik.
[ afbeelding ]
Dat hoofd.quote:
Vrouwen die hun beha's als opslagplaats gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Watte? Ik kan dat filmpje niet kijken omdat geen youtubeaccount
Ik moet maar weer een bh's gaan kopen danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen die hun beha's als opslagplaats gebruiken.
Ik ken nog een paar filmpjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:31 schreef Sinji het volgende:
Btw, vrouwen en opslagplaatsen![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen.quote:
Dat is nog beter, privemeets zijn altijd leuker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alleen Sinterklaaskapoentje was daar overigens getuige van. Heb ik niet midden in de kroeg gedaan
Karzai was er toen ook nog. Maar die lag in z'n eigen bed in de andere kamerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.
[..]
Dat is nog beter, privemeets zijn altijd leuker.
Wait, wut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:31 schreef Sinji het volgende:
Btw, vrouwen en opslagplaatsen![]()
[ afbeelding ]
Girl, you get around.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Karzai was er toen ook nog. Maar die lag in z'n eigen bed in de andere kamer
Ik kan toch zeker niet met al m'n kleren aan gaan slapenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wait, wut?
[..]
Girl, you get around.
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan toch zeker niet met al m'n kleren aan gaan slapen
Sint deed ook z'n broek uit, en ik ga er maar vanuit dat hij al geen bh droeg
Ik weet. Ik zit weer te klieren. Tijd om naar bed te gaan denk ik. Wordt morgen ook weer laat, mijn beste vriendin komt weer langs.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan toch zeker niet met al m'n kleren aan gaan slapen
Sint deed ook z'n broek uit, en ik ga er maar vanuit dat hij al geen bh droeg
Bats ze!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet. Ik zit weer te klieren. Tijd om naar bed te gaan denk ik. Wordt morgen ook weer laat, mijn beste vriendin komt weer langs.
We hebben al jaren niet gebatst.quote:
Niet? Ik wel, alleen hebben ze meestal niet dezelfde instelling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben al jaren niet gebatst.![]()
Ik bats heus niet met iedereen die ik aardig vind.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Ik wel, alleen hebben ze meestal niet dezelfde instelling.
Ik hoor een faalverhaal, tell me more.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Misschien is het ook omdat toen we sex hadden, het niet zo geweldig ging...
Wat zijn katten toch bazenbeesten.quote:
Valt weinig te vertellen. We waren beiden niet zo ervaren. Zij voelde zich niet helemaal op haar gemak. Ik werd niet helemaal hard. Het paste er niet in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor een faalverhaal, tell me more.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:54 schreef benzin het volgende:
Voordat ik ga slapen dan maar een photoshop van mijn eigen hand; dit is een cat-suit:hihi. Weltrusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!
Football Manager, mijn kostbare voorsprong verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:
Heul niet muts.quote:
Ik speel het niet. Dus ik heb geen adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Football Manager, mijn kostbare voorsprong verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik verwacht ook geen advies hoor, daar is een ander topic voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik speel het niet. Dus ik heb geen advies
Oh ja. Dit topic is voor andere adviezenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen advies hoor, daar is een ander topic voor.
Inderdaad, hoe het best te fappen, of welke standjes het lekkerst zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh ja. Dit topic is voor andere adviezen
Dat ook wel, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe het best te fappen, of welke standjes het lekkerst zijn.
Heb je geen moer aan natuurlijk.quote:
Zo wil ik ook wel flipperen.quote:
Ow?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er nu pas achter dat je door op je eigen UI te klikken 'm kan veranderen.
Dan weet ik dat net op tijd. Na morgen moet ik ook weer een wijziging doorvoerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat wist ik ook eerst niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zou het volgens haar moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wil dat ik mijn haar doe, want zo heeft ze me niet opgevoed.
Mens is de weg kwijt.
Ik moet het verzorgen, hoe maakt haar niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zou het volgens haar moeten zijn?
Komt me voor als een bekend verwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet het verzorgen, hoe maakt haar niet zoveel uit.
Bijna weeeeekend!quote:
Ik moet nog ontbijten, en heb zeer weinig geslapenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben weer wakker na een goed ontbijt
En lekker lang geslapen ook.
Ik sliep van half 4 tot half 10quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, en heb zeer weinig geslapen
Gisteren even bij een vriendin wat gedronken omdat ze jarig was.
Half 2 thuis 3! Om 6uur alweer wakker
En dan moet ik nog vanavond tot 20uur werken
Verrek, het is alweer vrijdagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
Gelukkig is er vanavond bier en tieten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is positief blijven
Iets van 'bier en tieten ja?quote:
Bier is makkelijk opgelost.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was een sad panda omdat jij wel bier en tieten te zien krijgt
Je weet dat het ook kan betekenen dat ik vanavond met een sixpackje porno ga kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was een sad panda omdat jij wel bier en tieten te zien krijgt
Bier wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bier is makkelijk opgelost.Dan is het glas iig halfvol ipv helemaal leeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat het ook kan betekenen dat ik vanavond met een sixpackje porno ga kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |