Je hoeft er ook niet meteen op te springen, maar je territorium afbakenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik weiger mij als een aasgier te storten op de eerste de beste nieuweling.
Ook nog een onbedoelde met een vraag van hoog journalistiek niveau.quote:
klopt ik ken dr wel al lang maar we spreken elkaar niet dagelijks/wekelijks of maandelijks zelfsquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weten we niet, ze heeft zich nog niet officieel aan ons voorgesteld
*trommelt op borst*quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet meteen op te springen, maar je territorium afbakenen.
De andere mannetjes laten weten dat jij de alpha hond bent.
Jezelf even op de borst trommelen.
Goed gedaan mien jong.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog een onbedoelde met een vraag van hoog journalistiek niveau.
Hoezo doe je dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
Mijn probleem... ik kijk nogal de kat uit de boom .
Teveel katten gezien de laatste tijdZijn nu gelukkig allemaal veilig weer op hun pootjes.
Ik heb 2 hele lieve kattenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
Teveel katten gezien de laatste tijdZijn nu gelukkig allemaal veilig weer op hun pootjes.
Heel goed, nu nog even in het rond urineren en dan ben jij de baas hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
*trommelt op borst*
IK BEN GEWELDIG
Zo kijk hoe alpha ik ben.
Maar je word dus ook nooit versierd/aangesproken door mannen en je durft ook niet zelf de stap te nemen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Vliendertje het volgende:
ok dat ging snel
cliché but truequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
*trommelt op borst*
IK BEN GEWELDIG
Zo kijk hoe alpha ik ben.
Als je 'mannen' vervangt door 'vrouwen' dan beschrijf je mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je word dus ook nooit versierd/aangesproken door mannen en je durft ook niet zelf de stap te nemen?
Vrouwen zijn pas engquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
jewel! maar meestal doe ik net alsof ik het niet hoor.
Mannen zijn eng
Met die instelling kom je er wel inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Je bent bang voor mannen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Ik ben heul niet engquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Vliendertje het volgende:
Mannen zijn eng
Is er iets gebeurd waardoor je mannen eng bent gaan vinden?quote:
kijk nou had ik t wel goed ingeschat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je 'mannen' vervangt door 'vrouwen' dan beschrijf je mij![]()
True. Maar dat komt omdat we nerds zijn. Dan zijn vrouwen sowieso eng.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd waardoor je mannen eng bent gaan vinden?
Dat heb ik zelf namelijk met vrouwen. Moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer ontdek dat jullie soms best wel lief en helemaal niet zo eng zijn. Hoop dat jij dat andersom ook zal ontdekken
Hmmm herkenbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Vliendertje het volgende:
Nee ik ben best verlegen.
Allen zodra het iets te dicht op gevoelens neer komt... klap ik dicht.
gewoon de slet uithangen, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Vliendertje het volgende:
Nee ik ben best verlegen.
Allen zodra het iets te dicht op gevoelens neer komt... klap ik dicht.
Ah heel goed Lott, ik zie wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kijk nou had ik t wel goed ingeschat!
watdan?!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah heel goed Lott, ik zie wat je aan het doen bent.
Eigenlijk is dat herkenbaarder voor mij dan ik zelf wilquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd, en dan eindig je als 30 jaar oude kerel. En al je vrienden wonen samen en krijgen kinderen. En jij woont nog in een appartementje in een studentenflat in een achterbuurt.
Heh, het valt niet zo erg mee als je zou denken, maar bedank degene die dat heeft gezegd maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Vliendertje het volgende:
Benzin.
Ik hoor net dat je 'best een toffe gast bent!'
Dus het zal allemaal vast wel mee vallen.
Koppelaarster, ik heb je wel door.quote:
Met je ex?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat herkenbaarder voor mij dan ik zelf wil![]()
Maar goed.. na maanden van daten met andere vrouwen en met veel moeite mijn ex op afstand houden, ben ik nu weer aan het daten met haar.
Gevoelens..
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Koppelaarster, ik heb je wel door.
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Yep. Zij bleef mij missen en ik haar.
I'm doomed.
He, ze is 1 jaar ouder, ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorry
Oudere zus dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik heb geen jongere zusjes voor jou in de aanbieding sorry
En geilere.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietWant ze had alweer een ander
Maar nu heb ik een veel lievere en leukere
owww dan kijk we gaan er op vooruitquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
He, ze is 1 jaar ouder, ik zie mogelijkheden.
Ik denk niet dat heloef die leuk vindquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
owww dan kijk we gaan er op vooruit
en nee alleen 2 oudere broers royco
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik miste mijn ex toen wel. Mijn ex miste mij echter nietWant ze had alweer een ander
Maar nu heb ik een veel lievere en leukere
johquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heloef die leuk vind
Ayumu misschien wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heloef die leuk vind
28 januariquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
Royco wanneer was die meet in je café?
Ik had wel medelijden met je toen je vertelde over je ex.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar alleen voor mij.
Snap ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel medelijden met je toen je vertelde over je ex.
pics van je broers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja maar jij word geen schoon familie van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |