Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Hele dag niet thuis geweest en de database werkt ook niet goed voor hem..iemand die me kan vertellen voor welke bedragen Mignolet IF vandaag is gegaan? (xbox)
Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.
Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..
Hij kan mijn Belgenteam wel echt de boost geven die het nodig heeft..met een betere keeper is dat team zooooooo veel beter.
Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GKquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!
Op de PS3 helaas nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GK
Alle contracten zijn nu toch al bizar cheap?
Dit komt mij bekend voor.. en ik erger me ook dood aan die mensen die alleen maar voorzetten gaan geven. Tegen echte pace abusers speel ik ultra defensive of defensive, anders krijg ik altijd counters tegen.. vandaag ook weer 3-1 verloren van een Pro League team met Tchité en Nong voorin terwijl ik beter was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef DutchSL het volgende:
Daarna nog een normale goal voor hem 2-0, ik de hele wedstrijd ultra offensive hem de vernieling ingespeeld, maar kon maar niet scoren tot een 2-1 in de 78e minuut..
Kloptquote:
Torres, Ba heeft maar 3* skills.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef StijnDa het volgende:
Oef die stats van IF Suarez... Zo compleet. Jammer dat hij zo duur is.
Twijfel ook tussen Torres en SIF Ba.
kan aan de conditie van je spelers liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hallo jongens, waarom heb ik zoveel blussures?
Misschien heb je blessuregevoelige spelers?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hallo jongens, waarom heb ik zoveel blussures?
oefen eerst in de arena mode dan :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef zerokil het volgende:
Wat een kutzooi,
Die ronaldo chop slaat helemaal nergens op, ik doe altijd precies het zelfde maar soms lukt hij wel en soms niet. Heel vaak als ik dat dan doe krijg ik een andere gay skillmove ik wil gewoon gvd die ronaldo chop jezus.
Ja daar lukt het ook niet slaat toch helemaal nergens op, ik doe gewoon l2 + rechtstick rechts beneden of links benedenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oefen eerst in de arena mode dan :p
Volgens mij moet je ook L2 + linkerstick gebruiken om de richting mee aan te geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja daar lukt het ook niet slaat toch helemaal nergens op, ik doe gewoon l2 + rechtstick rechts beneden of links beneden
Lekker paceyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eRTlDhaDbcsJD
Mijn MLS bronzen team voor de nodige variatie. Heb gewoon maar wat snelle mannen gekocht, heeft iemand nog tips of must haves voor dit teams? Uiteindelijk zal het 100 chem worden met wat formatiekaartjes uiteraard
Nou we gaan het weer proberen dan,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook L2 + linkerstick gebruiken om de richting mee aan te geven.
Ik heb ook zo'n team en menig goud team heeft daartegen het onderspit gedolvenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het houdt het tempo in het spelletje
geen Kandji?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
Mijn MLS bronzen team voor de nodige variatie. Heb gewoon maar wat snelle mannen gekocht, heeft iemand nog tips of must haves voor dit teams? Uiteindelijk zal het 100 chem worden met wat formatiekaartjes uiteraard
hoeveel heeft dit je gekost ongeveerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
santosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef zerokil het volgende:
Wie weet even snel een team met veel 4 star skill players? maakt niet uit hoe hoog de rating is.
Ow, wacht die Kandji is een tijdje geleden hier besproken, dat is waar. Ga eens even kijken naar die spelersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen Kandji?verder moet je Okugo, Cuesta, White en Evans hebben. Oduro vind ik een beetje een mongool, Kandji met de 4* skills is echt een tank, 1 meter 90 en toch 78pace, en heading van hier tot Tokio
leuk teamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Jm42wSwxbcsKh
Robin van Persie in de spits gegooit.
Misschien als het budget het toelaat SIF Ba ipv IF Adebayor? Dan heb je een snelle, veelzijdige spits naast van Persie. Mooi elftalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Jm42wSwxbcsKh
Robin van Persie in de spits gegooit.
Okugo moet je niet onderschatten trouwens, die man heeft een knal in de poten niet normaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, wacht die Kandji is een tijdje geleden hier besproken, dat is waar. Ga eens even kijken naar die spelers
@Johnbon: geen idee hoeveel het me gekost heeft. iets van 15K denk ik. De spits was het duurste, 5.8K. Boeit me ook niet vreselijk veel op deze bedragen eigenlijk, ik pak gewoon de goedkoopste BIN(het liefste in formatie). Met het maken van het gouden elftal doe ik wel weer op het scherpst van de snede kopen
Iedereen krijgt een eerlijke kans bij mij, ik ben benieuwd. Heb het bijna rond, waar speelt die White? Kan m niet vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Okugo moet je niet onderschatten trouwens, die man heeft een knal in de poten niet normaal
Cuesta ook gevonden? Zijn geloof ik de snelste bronze verdedigers in de MLSquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een eerlijke kans bij mij, ik ben benieuwd. Heb het bijna rond, waar speelt die White? Kan m niet vinden
Edit: al gevonden
Ronaldo Chop en Ball Roll. Meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef zerokil het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk veel skills?
Yep, ben compleetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cuesta ook gevonden? Zijn geloof ik de snelste bronze verdedigers in de MLS
Eigenlijk alleen met Cabral, is de enige speler die briljante dingen doet als ik op L2 druk en maar wat met de rechterpook doequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef zerokil het volgende:
McGeady spin kan ook handig zijn als je die goed onder de knie heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ronaldo Chop en Ball Roll. Meer heb ik niet nodig.
Cabral speelt heerlijk op de linkerflank! Beerens rechtsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met Cabral, is de enige speler die briljante dingen doet als ik op L2 druk en maar wat met de rechterpook doe
dat zal best, maar moeilijke skills lukken me toch nooit dus het zal wel. Als ik met mn serie A speel, wil er nog wel eens een fake rabona uitkomen met Robinho of Giovinco, maar het zijn toch vooral de simpele skills die het doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
McGeady spin kan ook handig zijn als je die goed onder de knie heb.
ik snap niet dat je er moeite mee hebt, het is zo makkelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef zerokil het volgende:
Ik moet gewoon die ronaldo chop kennen, het lukt wel steeds beter maar op de momente waar ik hem echt nodig hebt lukt het niet,en verneuk ik een 100% kans.
Ik roulette als een motherfocker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef zerokil het volgende:
Zusiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cuesta ook gevonden? Zijn geloof ik de snelste bronze verdedigers in de MLS
Hier nog eenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef Reemi het volgende:
Ik doe gewoon L2 + fake shot, dan krijg je ook de Ronaldo chop.
Alleen druk ik soms mis en dan knal ik de bal in de tribune
Ik vergeet juist heel vaak L2 (LT) in te drukken, maar wel aan dat stickie loopt te draaien waardoor hij hem zo'n mega push de verkeerde richting heen geeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hier nog eenHeb ook wel eens dat ik een skillmove wil doen als een tegenstander op me afloopt en ik enkel LT ingedrukt hoe en vergeet te wiebelen aan de rechterstick
Haha, dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vergeet juist heel vaak L2 (LT) in te drukken, maar wel aan dat stickie loopt te draaien waardoor hij hem zo'n mega push de verkeerde richting heen geeft
Die kerel heeft wel beesten stats voor een bronzequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef DutchSL het volgende:
Die Colombiaanse verdediger is samen met Alpha Ba de beste bronzen CB, die moet je echt halen
Als je Kaboul als GK neemt kun je zelfs Alpha Ba nog in je team verwerken:
Kaboul
Wallace (Gent)
Ba (Gent)
Cuesta
MLS RB
Nagamura (Braziliaanse MLS CDM)
MLS
MLS
MLS
MLS
MLS
Maar goed, ik heb Ba/Kaboul dus in mijn Brazilianen team verwerkt.. omdat er na Jackson gewoon geen verdedigers met enige pace zijn. In de MLS zijn er wel goede alternatieven.
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef zerokil het volgende:
Je moet niet de chop doen met 2x diagonaal tikken met rechterpook, maar gewoon een schijnschot + L2.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef zerokil het volgende:
Je moet 3 dingen tegelijk doen, L2 in houden (), rechterstick goede kant op doen, en dan ook nog de linker.
ik vind deze wel echt fijn spelen:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Cuesta-Atakora is ook een beesten duo hoor, Jackson heeft weer als nadeel dat hij vrij klein is.
Bronzen Ibrahimovicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Verder is Kandji gewoon een Bronzen Henry. Ziekelijk goed.
is een middenvelderquote:
heb je Mansally al geprobeerd LM? Ik vind hem echt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik vind deze wel echt fijn spelen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#di4OzxwVbcsMH
Harris is wel leuk hoor, maar Kandji is echt zo veel beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen MLS team, maar als ik er een zou maken zou ik puur als ik op de stats af ga Atiba Harris als spits nemen.
Hij is dan wel niet de snelste, maar 78 pace is ook gewoon goed en alle negen snellere spitsen zijn kleiner en hebben slechtere schieten/heading/passing stats.
Klopt. Hij is echt mn favoriete speler in FUT en komt in dit systeem optimaal tot zijn recht. Dan nog 2 bazenspitsen, Russische terrier op het middenveld in samenwerking met een Braziliaans afstandskanon. Achterin de ideale mix van pace en body en een degelijke keeper.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Zhano er maar in kwijt kan he
Je moet sowieso Zavarise nemen dat is echt een Baas! De verdedigende middenvelders die je nu hebt zijn echt slecht! En Oduro heeft een goed schot, neem die in plaats van Fucito!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel beesten stats voor een bronzeGa het zeker in gedachte houden voor wanneer ik ontevreden raak over de verdediging. Net mn eerste pot gespeeld, 4-1 gewonnen, maar zwaar gedomineerd, 21 schoten, 18 op goal
Speelt heerlijk!
Op RB moet je Hall proberen. En op LB Wallace. Ik heb al dik 100 wedstrijden met MLS bronze gespeeld. en voor mij zijn dat echt de 2 beste.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Balchan is niet slecht hoor, hij is overal en hij heeft 84 pace en zijn schot is beter dan die 48 shooting op kaart. Ik heb dit MLS bronze team:
GK: Johnson
Defence: Ashe LB, Cuesta CB, White CB, Myers RB
Midfield: Balchan CDM, Mansally LM, Nyassi RM, Zusi CAM
Attack: Oduro ST, Kandji ST
Dit speelt echt goed, het enige nadeel is dat ik veel kansen nodig heb om te scoren (maar dat heb ik bij bijna elk team)
Oduro heeft 59 finishing, 43 long shots.. dat is niet goed hoor. Hij is ook een matige kopper en belabberde passer, gewoon een pacewhore spits dus, Agbonlahor is completerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet sowieso Zavarise nemen dat is echt een Baas! De verdedigende middenvelders die je nu hebt zijn echt slecht! En Oduro heeft een goed schot, neem die in plaats van Fucito!
De stats op het kaartje zeggen niet alles. Hij is echt goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oduro heeft 59 finishing, 43 long shots.. dat is niet goed hoor. Hij is ook een matige kopper en belabberde passer, gewoon een pacewhore spits.
Oduro kan echt niet schieten manquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De stats op het kaartje zeggen niet alles. Hij is echt goed.
Finishing en long shots staan niet op het kaartje hoor.. als ik alleen het op het kaartje afging zou ik zeggen, 55 shooting = baaaaaaaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De stats op het kaartje zeggen niet alles. Hij is echt goed.
Ik heb Francis als 2e LB en als 2e RB Sarkodie. Wallace en Hall heb ik nog niet geprobeerd. Zijn zij betere verdedigers of zijn ze aanvallend ook beter? Want Ashe is aanvallend goed (vorig jaar was hij nog LM) maar verdedigend wat minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op RB moet je Hall proberen. En op LB Wallace. Ik heb al dik 100 wedstrijden met MLS bronze gespeeld. en voor mij zijn dat echt de 2 beste.
ik kom vaak zat engelsen en amerikanen tegen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
Maar kom je wel eens een fatsoenlijk brons team tegen? Ik moest altijd alleen maar tegen starterteams
Net tegen een vrij goed Engels team gespeeld, 4 gespeeld, 3 gewonnen nu. Die verloren wedstrijd sloeg nergens op, gaat vrij gemakkelijk eigenlijk.. Zavarise aan de selectie toegevoegd, krijgt ook een kans, ondanks dat mn CDM's het ook gewoon goed doen, tnx voor de tip tennismasterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
Maar kom je wel eens een fatsoenlijk brons team tegen? Ik moest altijd alleen maar tegen starterteams
Ik heb Kandji in mijn Ateam en Oduro/Harris in mijn Bteam!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oduro kan echt niet schieten manKandji FTW
quote:
Gebruik je skills zoals de Ronaldo chop?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef StijnDa het volgende:
Toefjes jij hebt ze vast allebei geprobeerd. SIF Ba of Torres?![]()
Of anderen die met beiden gespeeld hebben.
Herken ik me totaal niet in.. juist bij golds zie ik vaak gasten die van 40m kunnen scoren. Bij bronzes nog nooit meegemaakt, wel veel schoten van rand 16.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb tijdje geleden een paar matches met een brons team gespeeld maar ik vond er echt niets aan. Iedereen schoot gewoon van 30-40 meter en die ballen gingen er echt zo makkelijk in. Je hoeft helemaal geen aanval op te bouwen maar gewoon zorgen dat je speler naar he doel kijkt en schieten. Niets voor mij.
Haha, valt me mee dat Rutger Worm Messi erbij heeft en niet zichzelfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
Wat TOTY stemformulieren, o.a. Zwaanswijk en WOrm.
http://www.facebook.com/m(...)5531473804155&type=3
Neymar staat er ook bij, en heeft op zichzelf gestemd
Done.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand ff op de 433 IF caceres bieden?ik heb 800 coins geboden maar die heb ik nodig
Ps3
Ik heb er 850 van gemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand ff op de 433 IF caceres bieden?ik heb 800 coins geboden maar die heb ik nodig
Ps3
Heb jij bij golds wel een keeper op doel staan? Ik krijg echt nauwelijks goals tegen van meer dan 16-20 meter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Herken ik me totaal niet in.. juist bij golds zie ik vaak gasten die van 40m kunnen scoren. Bij bronzes nog nooit meegemaakt, wel veel schoten van rand 16.
Dat heeft niks met de keeper te maken, maar met de AI van EA die keepers totaal geen rekening laat houden met dat soort schotenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb jij bij golds wel een keeper op doel staan? Ik krijg echt nauwelijks goals tegen van meer dan 16-20 meter.
Ik heb nu David Villa sp staan samen met Benzema maar zijn chemistry is niet zo hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb jij bij golds wel een keeper op doel staan? Ik krijg echt nauwelijks goals tegen van meer dan 16-20 meter.
Ik heb nu David Villa sp staan samen met Benzema maar zijn chemistry is niet zo hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja![]()
Geweldenaar, ik speelde de hele tijd al met zijn NIF, en zijn IF is nog beter (duh).
dat krijg je als je een LW op ST zet he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Ik heb nu David Villa sp staan samen met Benzema maar zijn chemistry is niet zo hoog
Villa is dan ook LW en geen ST.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Ik heb nu David Villa sp staan samen met Benzema maar zijn chemistry is niet zo hoog
Jammer dat hij maar 3* skills heeft ik zit echt met een dilemma of David villa wegdoen en Soldado halen of gwoon met Villa blijven spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Villa is dan ook LW en geen ST.
IF Soldado is zeker de beste spits in de BBVA in die prijsklasse, tenzij je het een probleem vind dat hij maar 3* skills heeft.
Haal gewoon TORRES!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef StijnDa het volgende:
Ik zou Soldado halen dan, heb je ook nog zo'n 50k over om de rest van je team te versterkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Jammer dat hij maar 3* skills heeft ik zit echt met een dilemma of David villa wegdoen en Soldado halen of gwoon met Villa blijven spelen.
Hoe doe je da?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet niet de chop doen met 2x diagonaal tikken met rechterpook, maar gewoon een schijnschot + L2.
Voorzet inhouden, loslaten en dan meteen op passen drukken. (Of ipv voorzetknop de schietknop, maar dat werkt niet op eigen helft.)quote:
Het is toch schieten en gelijk passen (rondje - kruisje) ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voorzet inhouden, loslaten en dan meteen op passen drukken. (Of ipv voorzetknop de schietknop, maar dat werkt niet op eigen helft.)
Ja, kan dus ook. Ik doe het alleen met voorzet omdat het dan ook op eigen helft kan. Veel handiger als je 'm aanleert met voorzet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is toch schieten en gelijk passen (rondje - kruisje) ?
dan schiet hij de bal weg omdat je op eigen helft niet de kracht kan bepalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Waarom kan het met schieten dan niet op de eigen helft?
Torresquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef StijnDa het volgende:
Maar die Teibert heeft maar iets van 49 defending. Ik heb als 2e CAM Dawkins, die is best wel redelijk maar Zusi is beter met zijn 70 shooting. Ik heb ook nog Ababio CB op de bank, 57 overall maar 76 pace, 61 defending en 64 heading.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens die Attakora halen, die Canadese CV, dan kan daarnaast Teibert weer spelen, zonder chemistry te verliezen. Da's een LB met 4* skills.
Veels te ingewikkeld man, ik ben al blij als die ronaldo chop en roulette is een keer onder de knie heb..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die deze weleens doet?Ik doe 'm steeds vaker, leuk trucje.
Ziekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
+ beter in de lucht en heeft ook gewoon 4*.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
IF Adebayor is ongeveer even duur als Torres, is die niet beter?
Ja, Blanc is coach van mn bronzesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Mag de manager eigenlijk goud zijn bij een bronzen team? (ivm toernooien enzo?)
Ik wacht sowieso nog met halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
IF Adebayor is ongeveer even duur als Torres, is die niet beter?
Sowieso gaat de prijs van Torres dalen met de TOTY op komst
Ja, ik heb gouden Braziliaanse manager voor mijn bronzen team, geen probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Mag de manager eigenlijk goud zijn bij een bronzen team? (ivm toernooien enzo?)
Wat dacht je van chemistry?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef zerokil het volgende:
Wat heb je aan een manager geen een fok hij kost alleen contracte.
teamgeestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef zerokil het volgende:
Wat heb je aan een manager geen een fok hij kost alleen contracte.
klopt. gebruik hem al van vorig jaar, ik schiet altijd zoquote:
Speelde laatst tegen een gast die ook 2 longshots scoorde met Overtoom. Bij rust stond ik 2-0 voor, uiteindelijk 5-2 verloren mede doordat de 2e helft vet laggy was. Misschien was jij dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
klopt. gebruik hem al van vorig jaar, ik schiet altijd zoKun je zieke afstandschoten mee maken! Overtoom
hmm met wat voor team speelde je toen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speelde laatst tegen een gast die ook 2 longshots scoorde met Overtoom. Bij rust stond ik 2-0 voor, uiteindelijk 5-2 verloren mede doordat de 2e helft vet laggy was. Misschien was jij dat?
Voor de MLS homeys: iemand ooit gespeeld met Stojcev? Ik vond m vrij bazig...
chemistry geen invloed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat heeft geen invloed op je spelers, dus je hebt er geen zak aan..
Lees wat ik zeg,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
chemistry geen invloed?yeah right
100 chem geeft nog een extra boostquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lees wat ik zeg,
Je speler hebben allemaal 9 Chem, dus kom je uit op 99, met een coach word het 100 maar geen een speler krijgt 10 chem hoor, en je coach doet niet mee
En als paar spelers onder de 9 hebben krijgen ze er toch geen chem bij.
Uhm, denk Eredivisie met IF Dost, IF Guidetti, IF Elm en Zweedse achterhoede.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hmm met wat voor team speelde je toen?
Nee nooit tegen gespeeld. Ik kom alleen brasilvers + el shaarawy tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, denk Eredivisie met IF Dost, IF Guidetti, IF Elm en Zweedse achterhoede.
Wat betreft die team chemistry, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd wat daar het nut van is..
Uit stilstand is die vrij makkelijk, reverse stepover en dan stick zelfde kant op bewegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad! Vind 't maar een rare, onbetrouwbare trick. Soms lukt ie drie keer achter elkaar, en soms klik je je rot.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Alleen dat jongleren op de borst, hoe de neuk moet dat, iets met 3x klikken op de rechterstick maar het lukt mij niet
Ohja van city. Maar daar zie ik hem ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
maak een topic bij EA forum aan en bam weg.
@stijn, CAM toch?
Ik vind het wel epic om de tegenstander te trollen door die onnodige trucjes te doen als je voorstaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad! Vind 't maar een rare, onbetrouwbare trick. Soms lukt ie drie keer achter elkaar, en soms klik je je rot.Dat is de enige trick die ik nóóit doe.
Als je trucjes lukken is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel epic om de tegenstander te trollen door die onnodige trucjes te doen als je voorstaat.
Dan wel, maar je hebt wel eens wedstrijden dat het totaal niet lukt en dan ga je gigantisch afquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als je trucjes lukken is het wel leuk ja
Hé, wat is je XBL?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef Fifut het volgende:
Ik heb nog 1200 microsoft points over, die ga ik lekker inzetten bij TOTY en hopen dat ik heel veel geluk heb
Ik heb de chestflick door! Je moet hooghouden, Linkerstick omhoog flikken en meteen inklikken (L3 dus) (nog voordat de bal daadwerkelijk omhooggaat) en dan meteen drie keer R3 inklikken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel epic om de tegenstander te trollen door die onnodige trucjes te doen als je voorstaat.
Ja hoor, post je team maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef eastclubber het volgende:
DutchSL ben je er ? Dan kan ik je ff mijn team laten zien.
Aight, zometeen even oefenen dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de chestflick door! Je moet hooghouden, Linkerstick omhoog flikken en meteen inklikken (L3 dus) (nog voordat de bal daadwerkelijk omhooggaat) en dan meteen drie keer R3 inklikken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef eastclubber het volgende:
mijn BBVA team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Yesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ook last van server issues?
Dan moet je eerst een share link maken zodat wij het kunnen zien hé ;pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef eastclubber het volgende:
jij hebt Rooney en Pique?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef eastclubber het volgende:
Whaha ohjaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een share link maken zodat wij het kunnen zien hé ;p
Trolololquote:
Jep.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ook last van server issues?
Die link naar de main page is ook wel nuttig als hij zijn inlog + wachtwoord er bij geeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een share link maken zodat wij het kunnen zien hé ;p
Neen. Nouja, niet om mee te spelen in 13, wel met 12.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey vraagje he, als ik volgend jaar fifa 13 koop en nu een FUT team begin, hou ik dan mijn exacte team van 12?
Nee je begint opnieuwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey vraagje he, als ik volgend jaar fifa 13 koop en nu een FUT team begin, hou ik dan mijn exacte team van 12?
Nee, dat zou de uitdaging er een beetje uit halen hé...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het dan nog wel waard om nu aan een FUT team te beginnen?quote:
Dat heb ik ook wel eens, als je op save dan drukt of share moet je naar ander tabblad gaan en daarna weer terug.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef eastclubber het volgende:
Ik krijg een error als ik op share druk
Wat voor error?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef eastclubber het volgende:
Ik krijg een error als ik op share druk
Het is het altijd waard een FUT team te beginnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het dan nog wel waard om nu aan een FUT team te beginnen?
Of een printscreenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat voor error?
Je kunt ook gewoon de namen + formatie posten.
Ja, nog 10 maanden plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het dan nog wel waard om nu aan een FUT team te beginnen?
Hé, wat is je XBLquote:
quote:
quote:
Kan je tellen? Kijk op de eerste pagina.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar spelen de meesten hier? XBL Of PSN?
Mijn neefje misschien wle zometeenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef Fifut het volgende:
Haha ik wil wel potje doen hoorwil je dat dan?
Wist niet dat de namen in de OP stonden, sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef Fifut het volgende:
[..]
Kan je tellen? Kijk op de eerste pagina.
EDIT: Ongeveer evenveel als ik snel kijk
''huiswerk maken'' AKA Fokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn neefje misschien wle zometeenik ben aan het huiswerk maken dus kan nu niet
Even aardig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef Fifut het volgende:
[..]
Kan je tellen? Kijk op de eerste pagina.
EDIT: Ongeveer evenveel als ik snel kijk
quote:
Is wel nuttig voor je als ik je rages soms lees hier!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar ik heb een nutteloos vak, genaamd zelfsturing en dat zijn nogal schijtopdrachten
Ik denk niet dat ik iets leer van de te maken opdrachten hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel nuttig voor je als ik je rages soms lees hier!
Hquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef eastclubber het volgende:
ttp://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#f0ZM6KHabbmB7
Ok, om Torres in de te passen moet je Ozil of Kaka vervangen door David Silva.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef eastclubber het volgende:
Ik post de namen wel.
4-2-2-2
Benzema - Villa
Ozil Kaka
Alonso - Busquets IF
Marcelo - Pique - Pepe - Sergio Ramos
Diego Lopez
ik heb een nutteloos vak genaamd wiskundequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar ik heb een nutteloos vak, genaamd zelfsturing en dat zijn nogal schijtopdrachten
quote:Hierna volgt een beschrijving van de vier opdrachten:
1. Opdracht voor de doener: laat zien hoe je NU (op dit moment) ‘dingen’ voor elkaar krijgt! Geef dus een antwoord op de vraag: hoe krijg ik ‘het’ voor elkaar!
Dit ‘het’ kan dus zijn: werk, studie, hobby, sport noem maar op. Laat het zien op een manier die bij jou past: video, stemopname, digitaal portfolio, website, hyves, twitter, facebook, you tube afnemen van een interview (feedback vragen) , reflectie op je eigen prestatie, foto’s of een andere vorm waar jij blij van wordt.
2. Opdracht voor de bezinner: Ontwerp/ maak een creatie voor jezelf waaruit blijkt dat je jezelf beter hebt leren kennen naar jouw eigen waarneming en mening. Geef een antwoord op de vraag: Wie ben ik? Maak ‘het’ zichtbaar. Dit ‘het’ kan dus zijn: werk, studie, hobby, sport noem maar op. Laat het zien op een manier die bij jou past: video, stemopname, digitaal portfolio, website, hyves, twitter, facebook, you tube afnemen van een interview (feedback vragen) , reflectie op je eigen prestatie, foto’s of een andere vorm waar jij blij van wordt.
Tip: als je niet weet wat creativiteit is of vindt dat je niet creatief bent volg dan deze online cursus over creativiteit. Heel leuk, een aanrader!
http://www.symbio6.nl/online_cursus_creativiteit.php
3. Opdracht voor de denker: Lees het boek Hé, ik daar? door Daniel Ofman en maak (minimaal 80%) van de vragen die hij je stelt. Maak hier een schriftelijk verslag van. Maak het verslag zoals het bij je past. Het hoeft niet allemaal taal te zijn. Het kwadrant is ook een schema en zegt ook al veel. Beelden, foto’s of video kunnen ook een antwoord zijn op Ofman’s vragen soms. Maak het voor jezelf leuk zodat je het later nog met plezier kan naslaan. Geef antwoord op de vraag: wat wil ik (leren)?
4. Opdracht voor de beslisser. Kies per centrale vraag in het boek Hé, ik daar? door Daniel Ofman een vraag gesteld door Ofman in het boek. Je hebt dus één vraag geselecteerd voor Wie ben ik?, één vraag geselecteerd voor Wat wil ik?, één vraag geselecteerd voor Wat kies ik? En één vraag geselecteerd voor Hoe krijg ik het voor elkaar?
Probeer deze geselecteerde vragen vervolgens uit in je eigen praktijk van werk, studie, sport, hobby, en/of persoonlijk leven. Richt het uitproberen op of je er zelf ‘beter’ van wordt en maak er een verslag van. Maak het verslag zoals het bij je past. Het hoeft niet allemaal taal te zijn. Het kwadrant is ook een schema en zegt ook al veel. Beelden, foto’s of video kunnen ook een antwoord zijn op Ofman’s vragen soms. Maak het voor jezelf leuk zodat je het later nog met plezier kan naslaan.
Geef antwoord op de vraag: Wat kies ik?
Studeren mienjongquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Maandag, Woensdag, Vrijdag en weer Maandag tentamens hebben en dan je druk maken over de EA-servers.
WAT DOE IK.
Werken Lindgren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Maandag, Woensdag, Vrijdag en weer Maandag tentamens hebben en dan je druk maken over de EA-servers.
WAT DOE IK.
Blokken is overschat, doe het puur op inzicht & intelligentie & gokken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werken Lindgren.![]()
Gewoon even een weekje blokken, anders krijg je achteraf weer spijt dat je moet gaan herkansen
Ja middelbare school, goede tijden waren dat...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blokken is overschat, doe het puur op inzicht & intelligentie & gokken!
Deze periode hebben wij wel een multiple choice tentamenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blokken is overschat, doe het puur op inzicht & intelligentie & gokken!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja middelbare school, goede tijden waren dat...
Wij hadden voor Microeconomie Juist - Onjuist of vraagteken, Vraagteken 1 punt en een vraag goed 2 punten. Je had 40 vragen en je moest 30 goed hebben voor een 5,5 of 20 goed en 20 vraagtekens etc. Het zijn wel kuttentamens en een doorrekenfout en je mist meteen 2 punten...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze periode hebben wij wel een multiple choice tentamenje hebt een A en een B antwoord. En daarna nog een fucking groot tentamen
maar ik wil mijn P halen dus zal wel moeten. Alleen die opdracht van zelfsturing
Ik denk dat ik Silva ga kopen ipv kaka en dan Torres kopen, bedankt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, om Torres in de te passen moet je Ozil of Kaka vervangen door David Silva.
Een dode link tussen Benzema en Torres maakt niet uit, omdat ze beiden een sterke link met je CAM hebben
Zoals ik daarboven al schreef, Kaka of Ozil vervangen door David Silva en dan Torres in de spits.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef eastclubber het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kYguLsAmbcsRB
Soldado voor Villa?
Andere suggesties?
Ik ben blij dat wij niet hoeven te rekenen ;pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij hadden voor Microeconomie Juist - Onjuist of vraagteken, Vraagteken 1 punt en een vraag goed 2 punten. Je had 40 vragen en je moest 30 goed hebben voor een 5,5 of 20 goed en 20 vraagtekens etc. Het zijn wel kuttentamens en een doorrekenfout en je mist meteen 2 punten...
Pique en Pepe zijn helden!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit even de verdedigers van Serie A en La Liga te vergelijken maar dat is nog best een verschil. Chiellini en Thiago Silva zijn echt een stuk beter dan de verdedigers van Barca en Real.
FUT is het enige baas aan FIFA, H2H is een traag schaakspel en offlinequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FUT is echt baas!
Jammer dat ik er nú pas achter ben gekomen
Ik speel ook veel pro-clubs, is ook baasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
FUT is het enige baas aan FIFA, H2H is een traag schaakspel en offline
Dus jij vind kick off met vrienden en dan gewoon toernooitje ofzo niks? Dat is de eerste reden waarom ik ooit fifa ben gaan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
FUT is het enige baas aan FIFA, H2H is een traag schaakspel en offline
Zit je xbox op ps3?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel ook veel pro-clubs, is ook baas
Ps3quote:
Hartstikke bedankt zover had ik zelf nog niet gekeken, helaas voor Ibra te weinig geld. Ik laat nog wel weten wat het is eworden. Nu eerst kaka en Villa op de tradepilequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals ik daarboven al schreef, Kaka of Ozil vervangen door David Silva en dan Torres in de spits.
Andere creatieve oplossingen:
Ozil vervangen door een Braziliaanse CAM, dan kun je een clubgenoot van die CAM of landgenoot uit dezelfde competitie als spits nemen.
Bijvoorbeeld Robinho, dan kan je er Ibrahimovic of Pato voor zetten.
Hetzelfde verhaal aan de andere kant, je kunt Kaka vervangen door een Duitser met iemand er voor, bijvoorbeeld Muller op CAM en Gomez of Podolski in de spits.
Je kunt zelfs je aanval helemaal zonder Spaanse competitie doen, Xabi Alonso en IF Busquets hebben meerdere sterke links met elkaar en de verdediging.
Dus je kunt bv.
Ibrahimovic-Pato
Di Natale----Giovinco
Torres-IF Adebayor
Silva----Modric
Gomez-Podolski
Gotze----Muller
Gameiro-Remy
Pastore----Menez
Kerzhakov-Etoo
Danny----Denisov
Maar als je stats vergelijkt gaat het echt nergens over. Chiellini <-> Pepe valt nog wel mee maar Thiago Silva <-> Pique is best bizar, vooral omdat Pique 88 is en Silva 87. Zal zo even een plaatje posten.quote:
Moet je is na de stats van gomez kijken, geen een stat boven de 85 en toch is hij 86.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar als je stats vergelijkt gaat het echt nergens over. Chiellini <-> Pepe valt nog wel mee maar Thiago Silva <-> Pique is best bizar, vooral omdat Pique 88 is en Silva 87. Zal zo even een plaatje posten.
Gaat toch om alle stats of niet? En dan vooral de stats die er voor die positie toe doen. Zo heeft hij enkele over de 90.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je is na de stats van gomez kijken, geen een stat boven de 85 en toch is hij 86.
Ik heb een BBVA team met IF Marcelo-Pique-Pepe-Ramos en Serie A met Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar als je stats vergelijkt gaat het echt nergens over. Chiellini <-> Pepe valt nog wel mee maar Thiago Silva <-> Pique is best bizar, vooral omdat Pique 88 is en Silva 87. Zal zo even een plaatje posten.
Daar heb je gelijk in, Thiago Silva is qua stats veel beter dan Pique. Vooral de pacequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Oquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Niet alleen met FUT is agbonlahor een pain in the arse. Ook met OSM3-1 verlies van de nummer 10 godver terwijl ik 2e sta. 3x agbonlahor
fucking overrated pace flikker dat hij is.
alleen de agression van pique is iets beter dan die van silva... voor de rest silva > piquequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb het zo even naast elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Chiellini en Pepe valt het nog wel mee maar ik vind het verschil tussen Pique en Silva wel bizar.
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef Yozzz het volgende:
Wtf, hoe komen jullie aan al dat geld? Mis ik iets of hebben jullie veel verzameld met wedstrijden of 59min trading?
Zet er dan wel even bijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb het zo even naast elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Chiellini en Pepe valt het nog wel mee maar ik vind het verschil tussen Pique en Silva wel bizar.
leuk, moet ik weer opnieuw wennen aan je UIquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Silva anyday of the week.
Sowieso de achterhoede
Silva - Pique
Casiljas
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk, moet ik weer opnieuw wennen aan je UI
Na het TOTY kun je wellicht dit doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Silva anyday of the week.
Sowieso de achterhoede
Silva - Pique
Casiljas
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na het TOTY kun je wellicht dit doen
TOTY Casillas
TOTY Dani Alves
TOTY Pique
TOTY Silva
TOTY Marcelo
Zo'n verdediging is oneerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na het TOTY kun je wellicht dit doen
TOTY Casillas
TOTY Dani Alves
TOTY Pique
TOTY Silva
TOTY Marcelo
Je kunt hem herkennen aan het consequent verkeerd schrijven van Kassieljas...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk, moet ik weer opnieuw wennen aan je UI
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt hem herkennen aan het consequent verkeerd schrijven van Kassieljas...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt hem herkennen aan het consequent verkeerd schrijven van Kassieljas...
Redelijk standaard volgens mij. Met alles IF ben je wel een baas hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik krijg nu een idee.
Lavezzi - Ibra - Di Maria
Di Natale - Boateng - Kaka
Taiwo - Silva - Pique - Ramos/Alves
Casillas
Wat denken jullie?
Lavezzi, Boateng & Di Maria zijn IF.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Redelijk standaard volgens mij. Met alles IF ben je wel een baas hoor. Zonder waarschijnlijk ook, maar dan is de status iets minder.
Nu nog een IF Ibra erbij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lavezzi, Boateng & Di Maria zijn IF.
Fixedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik krijg nu een idee.
Lavezzi - Ibra - Sanchez
Di Natale - Boateng - Fabregas IF
Taiwo - Silva - Pique - Ramos/Alves
Casilias
Wat denken jullie?
Zijn naam komt niet nergens vandaan hèquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fixed![]()
Di Maria vind ik maar Kut spelen, zijn schoten waren erg kut en vond hem maar niets. Kaka vind ik ook
Beter ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fixed![]()
Di Maria vind ik maar Kut spelen, zijn schoten waren erg kut en vond hem maar niets. Kaka vind ik ook
IF Ibra en IF Silva zijn gewoon te duur. Dan moet ik veel te veel sparen en daar heb ik geen geduld voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu nog een IF Ibra erbij?. Waarschijnlijk al een beter team dan wat ik ooit zal hebben.
[/quo[quote]Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu nog een IF Ibra erbij?. Waarschijnlijk al een beter team dan wat ik ooit zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |