Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Hele dag niet thuis geweest en de database werkt ook niet goed voor hem..iemand die me kan vertellen voor welke bedragen Mignolet IF vandaag is gegaan? (xbox)
Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.
Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..
Hij kan mijn Belgenteam wel echt de boost geven die het nodig heeft..met een betere keeper is dat team zooooooo veel beter.
Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GKquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!
Op de PS3 helaas nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GK
Alle contracten zijn nu toch al bizar cheap?
Dit komt mij bekend voor.. en ik erger me ook dood aan die mensen die alleen maar voorzetten gaan geven. Tegen echte pace abusers speel ik ultra defensive of defensive, anders krijg ik altijd counters tegen.. vandaag ook weer 3-1 verloren van een Pro League team met Tchité en Nong voorin terwijl ik beter was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef DutchSL het volgende:
Daarna nog een normale goal voor hem 2-0, ik de hele wedstrijd ultra offensive hem de vernieling ingespeeld, maar kon maar niet scoren tot een 2-1 in de 78e minuut..
Kloptquote:
Torres, Ba heeft maar 3* skills.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef StijnDa het volgende:
Oef die stats van IF Suarez... Zo compleet. Jammer dat hij zo duur is.
Twijfel ook tussen Torres en SIF Ba.
kan aan de conditie van je spelers liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hallo jongens, waarom heb ik zoveel blussures?
Misschien heb je blessuregevoelige spelers?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hallo jongens, waarom heb ik zoveel blussures?
oefen eerst in de arena mode dan :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef zerokil het volgende:
Wat een kutzooi,
Die ronaldo chop slaat helemaal nergens op, ik doe altijd precies het zelfde maar soms lukt hij wel en soms niet. Heel vaak als ik dat dan doe krijg ik een andere gay skillmove ik wil gewoon gvd die ronaldo chop jezus.
Ja daar lukt het ook niet slaat toch helemaal nergens op, ik doe gewoon l2 + rechtstick rechts beneden of links benedenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oefen eerst in de arena mode dan :p
Volgens mij moet je ook L2 + linkerstick gebruiken om de richting mee aan te geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja daar lukt het ook niet slaat toch helemaal nergens op, ik doe gewoon l2 + rechtstick rechts beneden of links beneden
Lekker paceyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eRTlDhaDbcsJD
Mijn MLS bronzen team voor de nodige variatie. Heb gewoon maar wat snelle mannen gekocht, heeft iemand nog tips of must haves voor dit teams? Uiteindelijk zal het 100 chem worden met wat formatiekaartjes uiteraard
Nou we gaan het weer proberen dan,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook L2 + linkerstick gebruiken om de richting mee aan te geven.
Ik heb ook zo'n team en menig goud team heeft daartegen het onderspit gedolvenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het houdt het tempo in het spelletje
geen Kandji?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
Mijn MLS bronzen team voor de nodige variatie. Heb gewoon maar wat snelle mannen gekocht, heeft iemand nog tips of must haves voor dit teams? Uiteindelijk zal het 100 chem worden met wat formatiekaartjes uiteraard
hoeveel heeft dit je gekost ongeveerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
santosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef zerokil het volgende:
Wie weet even snel een team met veel 4 star skill players? maakt niet uit hoe hoog de rating is.
Ow, wacht die Kandji is een tijdje geleden hier besproken, dat is waar. Ga eens even kijken naar die spelersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen Kandji?verder moet je Okugo, Cuesta, White en Evans hebben. Oduro vind ik een beetje een mongool, Kandji met de 4* skills is echt een tank, 1 meter 90 en toch 78pace, en heading van hier tot Tokio
leuk teamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Jm42wSwxbcsKh
Robin van Persie in de spits gegooit.
Misschien als het budget het toelaat SIF Ba ipv IF Adebayor? Dan heb je een snelle, veelzijdige spits naast van Persie. Mooi elftalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Jm42wSwxbcsKh
Robin van Persie in de spits gegooit.
Okugo moet je niet onderschatten trouwens, die man heeft een knal in de poten niet normaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, wacht die Kandji is een tijdje geleden hier besproken, dat is waar. Ga eens even kijken naar die spelers
@Johnbon: geen idee hoeveel het me gekost heeft. iets van 15K denk ik. De spits was het duurste, 5.8K. Boeit me ook niet vreselijk veel op deze bedragen eigenlijk, ik pak gewoon de goedkoopste BIN(het liefste in formatie). Met het maken van het gouden elftal doe ik wel weer op het scherpst van de snede kopen
Iedereen krijgt een eerlijke kans bij mij, ik ben benieuwd. Heb het bijna rond, waar speelt die White? Kan m niet vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Okugo moet je niet onderschatten trouwens, die man heeft een knal in de poten niet normaal
Cuesta ook gevonden? Zijn geloof ik de snelste bronze verdedigers in de MLSquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een eerlijke kans bij mij, ik ben benieuwd. Heb het bijna rond, waar speelt die White? Kan m niet vinden
Edit: al gevonden
Ronaldo Chop en Ball Roll. Meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef zerokil het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk veel skills?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |