abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106464839

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Fapvoer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
pi_106464886
Brons is dan ook leuk om mee te spelen (al heb ik het budget misschien net om een zwak silver/gold te beginnen) :D
pi_106465121
Speel nu tegen iemand en er klopt gewoon iets niet. Misschien heeft ie er allemaal pacekaarten overgesmeten maar dit slaat echt nergens op.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:51:56 #4
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_106465352
OP chick :9~ O+

Erg jammer dat ik zonet weer gekickt werd bij een voorsprong. Die nederlagen zijn echt ontzettend vertekenend voor mijn werkelijke record. Ik zou ongeveer een 3w/l hebben maar nu is dat net onder de 1 potver.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_106465535
Lol, ik ben dus nooit meer gekickt door EA, en als ik een disconnect kreeg was dat omdat de ander te slechte verbinding had of leavde. Maar ik won altijd gewoon.
pi_106466918
Hele dag niet thuis geweest en de database werkt ook niet goed voor hem..iemand die me kan vertellen voor welke bedragen Mignolet IF vandaag is gegaan? (xbox)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106466949
Leuke OP chick :$
pi_106467033
Nog nooit zo'n gescripte wedstrijd meegemaakt. Echt zum kotsen, Neuer die opeens als een raket kan duiken als ik er langs ben met rechterpookje. :')

4-4, verlenging nu. Ik 16 schoten, hij 6. Met z'n Torres en Eto'o. :') 5-4 gewonnen maar ik weet wel weer hoe laat het is. Tijd om te stoppen voor EA me verder gaat fucken. :P

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperHarregarre op 06-01-2012 00:45:29 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_106467767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Hele dag niet thuis geweest en de database werkt ook niet goed voor hem..iemand die me kan vertellen voor welke bedragen Mignolet IF vandaag is gegaan? (xbox)
Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_106467824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:51 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Hier doet de Webapp het ook niet voor IF Mignolet. Maar ik kan wel zien dat op de Xbox de laagste nu voor 300K erop staat.
Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..

Hij kan mijn Belgenteam wel echt de boost geven die het nodig heeft..met een betere keeper is dat team zooooooo veel beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106467905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Thanks. Die is nog in 4-1-2-1-2 ook, dus zal nog wel aardig op geboden worden. Echt kut..had verwacht dat hij duur was..maar zo duur..ik dacht 200Kish..dit is wel echt veel..

Hij kan mijn Belgenteam wel echt de boost geven die het nodig heeft..met een betere keeper is dat team zooooooo veel beter.
Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!

Wat verwachten jullie na de TOTY alle contracten ziek goedkoop (250 BIN)?
pi_106467942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ja, wel kut dat hij niet Gold is dan. Dan had je voor 10K een goede keeper!
Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GK :D

Alle contracten zijn nu toch al bizar cheap?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106468077
Eerste wedstrijd met mijn Russische team.. 3e minuut, cross en wat doet IF Bocchetti in een luchtduel met dwerg Hazard? Hij probeert de bal met een omhaal weg te werken terwijl hij simpel kan koppen, mist natuurlijk de bal waardoor die midget vrij kan inkoppen :')

Hopelijk een eenmalige blunder en wordt Bocchetti geen 2e SIF Naldo verhaal voor mij met de ene na de andere blunder.

Daarna nog een normale goal voor hem 2-0, ik de hele wedstrijd ultra offensive hem de vernieling ingespeeld, maar kon maar niet scoren tot een 2-1 in de 78e minuut.. daarna ging hij de bal rondtikken achterin, nog 1x kunnen onderscheppen maar op de paal geschoten :')
pi_106468091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, voor mij is het echt heel erg kut haha...echt een zwaar dilemma. Ik heb de coins wel..heb atm iets van 600K en nog een flink dure tradepile, maar toch..het voelt zo fout om 300K + neer te leggen voor een silver GK :D

Alle contracten zijn nu toch al bizar cheap?
Op de PS3 helaas nog niet.

Ja, het is maar net hoeveel je met je Belgiëteam speelt. Als dat eigenlijk je favoriete team is dan kan je het overwegen. Maar aan de andere kant met 300K+ kan je zoveel leuke dingen doen!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 01:51:26 #15
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_106469483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef DutchSL het volgende:

Daarna nog een normale goal voor hem 2-0, ik de hele wedstrijd ultra offensive hem de vernieling ingespeeld, maar kon maar niet scoren tot een 2-1 in de 78e minuut..
Dit komt mij bekend voor.. en ik erger me ook dood aan die mensen die alleen maar voorzetten gaan geven. Tegen echte pace abusers speel ik ultra defensive of defensive, anders krijg ik altijd counters tegen.. vandaag ook weer 3-1 verloren van een Pro League team met Tchité en Nong voorin terwijl ik beter was.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_106469951
Oef die stats van IF Suarez... Zo compleet. Jammer dat hij zo duur is.

Twijfel ook tussen Torres en SIF Ba.
pi_106470584
Wat een stilte hier!!!!!
Bier = bier
Daar is geen speld tussen te krijgen
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_106472946
Pfff, wat een wedstrijdje net. Fokking pacehoer, kijk dit eens

Cech
Youre-Kompany-Luiz
Wright Phillips - Milner- Essien- A. Young
Agbonlahor - Sturridge- Bent

Echt geen fuck aan zo, alleen maar diepteballen er overheen en maar rennen, wel deze pot gepakt op penals. Fuck you, pacewhore
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:46:18 #19
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106473307
Zo, de werkdag zit er weer op. Tijd voor FUT :D
pi_106473329
Leuke werkdagen heb jij.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:50:43 #21
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106473385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:47 schreef zerokil het volgende:
Leuke werkdagen heb jij.
Klopt :Y Al ben ik daar soms 's nachts als ik opsta niet zo van overtuigd. Dan zie ik mn warme bed en dan krijg ik altijd de neiging om er weer in te duiken.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:11:30 #22
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106473748
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef StijnDa het volgende:
Oef die stats van IF Suarez... Zo compleet. Jammer dat hij zo duur is.

Twijfel ook tussen Torres en SIF Ba.
Torres, Ba heeft maar 3* skills.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106473945
Hallo jongens, waarom heb ik zoveel blussures?
pi_106474003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
kan aan de conditie van je spelers liggen.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:25:02 #25
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106474081
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Misschien heb je blessuregevoelige spelers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')