Doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Dio zegt echt heel overdreven "Me is de Mol." Me als in Mie.quote:
Zou wel erg gemakkelijk zijn, al klinkt het wel echt zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomst
Ik mocht Karel juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Art in ieder geval beter dan Karel, maar die vind ik ook vervelend
!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Operc het volgende:
1. Ze zei op het strand dat ze nu helemaal alleen was. De mol is dat doorgaans.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Nee, maar zij zei het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Was ze de enigste alleen? Niet iedereen was bij het vliegtuig aangekomen toch? Waren die samen dan?
Judaskus? De enige met een Judaskus en -knuffel is Fritsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Operc het volgende:
Ik heb de vorige 7 topics gemist.
Mijn "theorie" tot nu toe:
Liesbeth:
1. Ze zei op het strand dat ze nu helemaal alleen was. De mol is dat doorgaans.
2. eerste 2 uur ->1e 2 -> 12 -> 12e letter is een L (ja wat vergezocht waarschijnlijk.)
3. Soort Judaskus door als eerste de afvaller een kus en knuffel te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |