Ik vond het typisch dat juist hij het controleerde. Maar ik denk niet dat hij de mol is. Vooralnog.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond dit trouwens scherp gezien van Frits. Die koffer is na 3 uur strand- en zandploegen nog schoon.
[ afbeelding ]
Klinkt plausibel, maar dat zou de verdenking wel heel erg op Frits leggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe zit het met de theorie van Marion, dat de vrijstellingen gevonden MOESTEN worden..? Ergens klinkt dat wel plausibel.
zo gebeurd tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Al die topics heen en weer schoppen..
Inderdaad wel erg opvallend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het typisch dat juist hij het controleerde. Maar ik denk niet dat hij de mol is. Vooralnog.
Die hints op de officiële avro site slaan al jaren nergens op. Elke kandidaat wordt daarin verdacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat de opdracht 2 uur minder lang duurde geeft de AVRO site zelf ook aan bij hints.
Wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh en nog een leuke. Ze praat over Piek ipv Euro en in het dagboek staat 'Daalder'..
Die kippenbusquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vond de 1e aflevering van vorig seizoen leuker.
Begon schokkend toen dat de mol in de bus zat en dat vuurwerk.![]()
![]()
De Mol zat in de busquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Die was leuk idd..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Begon schokkend toen dat de mol in de bus zat en dat vuurwerk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Liesbeth staat nu ook in de OP.. Dank aan Chatgirl.
Of Art figuren! Oh wacht...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Gelukkig zitten er dit jaar geen Karin figuren.
Doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Dio zegt echt heel overdreven "Me is de Mol." Me als in Mie.quote:
Zou wel erg gemakkelijk zijn, al klinkt het wel echt zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomst
Ik mocht Karel juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Art in ieder geval beter dan Karel, maar die vind ik ook vervelend
!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Operc het volgende:
1. Ze zei op het strand dat ze nu helemaal alleen was. De mol is dat doorgaans.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Nee, maar zij zei het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Was ze de enigste alleen? Niet iedereen was bij het vliegtuig aangekomen toch? Waren die samen dan?
Judaskus? De enige met een Judaskus en -knuffel is Fritsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Operc het volgende:
Ik heb de vorige 7 topics gemist.
Mijn "theorie" tot nu toe:
Liesbeth:
1. Ze zei op het strand dat ze nu helemaal alleen was. De mol is dat doorgaans.
2. eerste 2 uur ->1e 2 -> 12 -> 12e letter is een L (ja wat vergezocht waarschijnlijk.)
3. Soort Judaskus door als eerste de afvaller een kus en knuffel te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |