Ik denk ook niet dat dit echt een goede hint is, maar het is ietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef EllaN het volgende:
Dat riep mijn vriend ook gelijk, maar het lijkt te simpel?
Het is ook niet heel moeilijk om dat uit te vogelen.. Die kaart zegt natuurlijk niet veel, dan kan je beter zo'n vliegtuig even uitchecken als je die tegenkomt. Had ik denk ik ook gedaan. Als ze de mol zou zijn dan is het niet logisch dat ze juist andere mensen naar het vliegtuig probeert te lokken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vond het wel opvallend hoe snel ze zag dat het een vliegtuig was en dat het voor haar duidelijk was dat ze daar naartoe moest.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Gnieperd het volgende:
De ene hint die ik dacht te zien was dus helemaal niks, maar ben per toeval wel iets anders tegengekomen![]()
[ afbeelding ]
Is dit niet al een keer gedaan door een andere Mol?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Gnieperd het volgende:
De ene hint die ik dacht te zien was dus helemaal niks, maar ben per toeval wel iets anders tegengekomen![]()
[ afbeelding ]
Jep, en om het toen nog duidelijker te maken zei hij ook nog: "Petje af"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dit niet al een keer gedaan door een andere Mol?

Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Felagund het volgende:
Valt me op dat de letters GGA wat onduidelijker zijn dan de rest.
Ik ga eens heel goed nadenken.. Overigens wel een beetje overbodig om zowel richting als graden aan te gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef MrManiak het volgende:
Kan ik jullie misschien een andere zoekopdracht meegeven? Ik zit me blind te staren op het volgende, voor de special van vanavond. Misschien zien jullie iets:
• Er zijn opvallend veel shots van de coördinaten. In een periode van vijftien seconden is driemaal het kaartje te zien, met ongeveer vier seconden een duidelijk overzicht van de plaatsen:
[ afbeelding ]
1) 89 meter richting 308 graden NW
2) 55 meter richting 350 graden NW
3) 82 meter richting 55 graden NO
4) 119 meter richting 80 graden NO
5) 82 meter richting 120 graden ZO
Graag!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef MrManiak het volgende:
Damn ik heb toch een paar lekkere theorieën en aanwijzingen... De ene erg goed, de ander is erg vergezocht... Tipje van de sluier?
Zeer graag!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef MrManiak het volgende:
Damn ik heb toch een paar lekkere theorieën en aanwijzingen... De ene erg goed, de ander is erg vergezocht... Tipje van de sluier?
Een tweet en iets van in molshopen vroetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
Liesbeth is blijkbaar super verdacht, maar behalve dat d'r koffer schoon was, wat suggereert nog meer dat ze de mol is?
Is ze verdacht? Dan is ze het waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
Liesbeth is blijkbaar super verdacht, maar behalve dat d'r koffer schoon was, wat suggereert nog meer dat ze de mol is?
Ik zag eerder op een forum al wat hints met getallen die allemaal op 12 uitkwamen (als je ze optelt), bij haar zag je in de test vraag 12. Daarbij hield ze haar hand voor haar ogen, en dan nog dat over het alleen zijn op het strand.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |