Nee, bedoel als de Mol iemand met een vrijstelling neer zou moeten schieten. Dan zou hij zichzelf dus laten afmaken, om te zorgen dat iemand de vrijstelling pakt en er geen geld in komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je je neer laat schieten verdient de groep geld... De mol zou dat dus niet snel doen lijkt mij.
Heeft Jeroen Pauw het met een van de kandidaten gedaan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef dakpan90 het volgende:
Jeroen Pauw is geboren op 15 augustus, zou hij er dan toch iets mee van doen hebben?
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Heeft Jeroen Pauw het met een van de kandidaten gedaan?
Ja, vooral ook omdat de vleugels er af waren en je alleen een stuk neus hadquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het wel heel knap trouwens dat Anne-marie van die afstand zag dat het een vliegtuig was.
Even voor het overzicht:quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
jep. dus het voorspelde de afvalster!
Dat had ik idd ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het wel heel knap trouwens dat Anne-marie van die afstand zag dat het een vliegtuig was.
En cijfers in tweets bij elkaar opgeteld zijn 15. Zit hier ballonen op te blazen voor me broertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Even voor het overzicht:
1843 en Tivoli in beeld. Tivoli is opgericht op 15 augustus 1843. Jeroen Pauw is geboren op 15 augustus. Marion heet ook Pauw met haar achternaam. Marion valt af. Geen hint naar de mol, maar naar de eerste afvaller.
Dit kwam 5 minuten voor de eliminatie in beeld en moest je het dus zo snel opzoeken zodat je 1 minuut van te voren de afvaller wist? Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Even voor het overzicht:
1843 en Tivoli in beeld. Tivoli is opgericht op 15 augustus 1843. Jeroen Pauw is geboren op 15 augustus. Marion heet ook Pauw met haar achternaam. Marion valt af. Geen hint naar de mol, maar naar de eerste afvaller.
Ik denk meer als afleiding voor erna, net zoals ik daar nu dus mijn tijd aan verspeeld hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit kwam 5 minuten voor de eliminatie in beeld en moest je het dus zo snel opzoeken zodat je 1 minuut van te voren de afvaller wist? Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ah was zij dat die dat zag? Ja het was inderdaad erg raar. Maargoed de kokers lagen ook op de grond. Maar ze bleef wel lang kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik verdenk Liesbeth. Een beetje in haar eentje naar lege flesjes kijken op haar dooie gemak, serieus? En toekijken hoe anderen vrijstellingen pakken ipv het geld. Zelf naar een bergje lopen, er nauwelijks naar kijken en dan meteen omkeren en zeggen dat er niks te zien is...
Verder erg stil en in mijn ogen sneaky op de achtergrond aanwezig.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Ongedierte het volgende:
Zoon van Hadewych Minis is uitgerekend op 15 januari..
Bron?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Ongedierte het volgende:
Gaat 'ie Jeroen heten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Ongedierte het volgende:
Ja de kokers lagen wel op de grond maar hij stopte het wel erg sneaky weg, om zich heen kijkend en zij zag dat nogal duidelijk. Vond ik erg opvallend iig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ah was zij dat die dat zag? Ja het was inderdaad erg raar. Maargoed de kokers lagen ook op de grond. Maar ze bleef wel lang kijken.
Deze vind ik sterk...!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Hadewych ook niet 31 jaar? Want 15+15 is 30 en 31-1 is 30 OMG OMG OMG IK HEB HET GEKRAAKT!!!
Lach maar, maar vorig jaar heeft iemand van dit forum, in dit subforum, de code gekraaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Hadewych ook niet 31 jaar? Want 15+15 is 30 en 31-1 is 30 OMG OMG OMG IK HEB HET GEKRAAKT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |