Ja, dat alle servers overbelast waren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Wordt er nog iets bedoeld met alle servers overbelast?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 21:47:23-500 ¤ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes. reageer retweet
Dat is veel te moeilijk en ver gedacht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Tivoli Utrecht. Dus iemand die in Utrecht woont of geboren is.
Dat zie ik nu pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is niet de officiele Twitter van de Mol maar van een fan.
Ja maar met wat kan dat slaan op de mol?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat alle servers overbelast waren.
Ja dat de servers het niet meer aankunnen. Zijn kapot ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Wordt er nog iets bedoeld met alle servers overbelast?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 21:47:23-500 ¤ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes. reageer retweet
De mol heeft dus de klok een uur teruggezet, volgens mij zag je ook dit iemand met een afstandsbediening doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Klok: -1.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
Hè huh wat? Wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol heeft dus de klok een uur teruggezet, volgens mij zag je ook dit iemand met een afstandsbediening doen.
Ja maar met wat kan dat slaan op de mol?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat de servers het niet meer aankunnen. Zijn kapot ofzo.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een theorie voor Hadewych.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat WIDM een heel populair programma is en ze dat ook graag vanuit het buitenland ed kijken. Kreeg via Facebook mee dat de livestreams namelijk overbelast warenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar met wat kan dat slaan op de mol?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat WIDM een heel populair programma is en ze dat ook graag vanuit het buitenland ed kijken. Kreeg via Facebook mee dat de livestreams namelijk overbelast waren
En dat de servers expres down waren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk namelijk dat de tweets ver van te voren al zijn bedacht en dat het meeste wel slaat op de mol.
dat die dik is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar met wat kan dat slaan op de mol?
Eindhoven heeft ook een wijk die Tivoli heetquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Tivoli Utrecht. Dus iemand die in Utrecht woont of geboren is.
Ze wisten vantevoren toch niet dat de servers het niet aan zouden kunnen. Anders hadden ze dat wel gefixt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk namelijk dat de tweets ver van te voren al zijn bedacht en dat het meeste wel slaat op de mol.
Daarom, zal wel nergens op slaan dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dat de servers expres down waren?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze wisten vantevoren toch niet dat de servers het niet aan zouden kunnen. Anders hadden ze dat wel gefixed.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Daarom, zal wel nergens op slaan dus.
Sorry.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef evert het volgende:
hadewych was stil, had de dag ervoor gehoord dat ze zwanger was...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |