Ik vind reageren in fobo's sowieso nogal persoonlijk. Maar mensen nodigen daar zelf toe uit, of kun je het reageren niet blokkeren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is op het forum. In het fotoboek zal EG wel te stalkerig overgekomen zijn.
Daar denkt PHP vast anders overquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Berichten verdwijnen in elk geval niet spontaan. Het zal dus ongewenst zijn voor de ontvanger.
De kans is inderdaad klein dat het berichtje spontaan in een zwart gat is verdwenen. Je kunt het nooit uitsluiten. Maar ik vond het wel heel apart. Ik zou dat zelf namelijk nooit doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Berichten verdwijnen in elk geval niet spontaan. Het zal dus ongewenst zijn voor de ontvanger.
Reageren kan je inderdaad blokkeren. Dus ik begrijp ook niet dat die persoon dat ook niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind reageren in fobo's sowieso nogal persoonlijk. Maar mensen nodigen daar zelf toe uit, of kun je het reageren niet blokkeren?
Hij wil gewoon geen berichtje van jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Reageren kan je inderdaad blokkeren. Dus ik begrijp ook niet dat die persoon dat ook niet heeft gedaan.
Dat zou inderdaad een conclusie kunnen zijn, gesteld dat hij zou weten dat de reacties inderdaad geblokkeerd kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef waht het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen berichtje van jou.
Ach, er kunnen zoveel redenen zijn, het hoeft niet persoonlijk te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Reageren kan je inderdaad blokkeren. Dus ik begrijp ook niet dat die persoon dat ook niet heeft gedaan.
Nee, alleen de A's, FA's en PiRaNiA (de fobomod) kunnen posts weghalen. En de eigenaar van het desbetreffende fobo natuurlijk.quote:
Hoewel het persoonlijk kan zijn, neem ik het niet als zodanig op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, er kunnen zoveel redenen zijn, het hoeft niet persoonlijk te zijn.
Het lijkt me ook gewoon een risico dat je neemt als je zo dicht bij mensen komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoewel het persoonlijk kan zijn, neem ik het niet als zodanig op.
Aha. Tja, rest mij eigenlijk weinig anders dan het zeer aannemelijk te achten dat de eigenaar van het fobo een verwijderende actie liet plaatsvinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen de A's, FA's en PiRaNiA (de fobomod) kunnen posts weghalen. En de eigenaar van het desbetreffende fobo natuurlijk.
Stiekem was het toch du_ke.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen de A's, FA's en PiRaNiA (de fobomod) kunnen posts weghalen. En de eigenaar van het desbetreffende fobo natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Dat is met de nieuwste word geen issue meer toch?quote:F*ck. Net twee uur getypt en heb ik mijn bestand afgesloten zonder op te slaan.
Dat is niet ondenkbeeldig inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon een risico dat je neemt als je zo dicht bij mensen komt.
Verder weg kan niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbeeldig inderdaad.
Maar ja, aan de andere kant, hoe dicht ben je met internet eigenlijk bij anderen
Ik vind bijvoorbeeld DM persoonlijker dan een post in een topic.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbeeldig inderdaad.
Maar ja, aan de andere kant, hoe dicht ben je met internet eigenlijk bij anderen
Heb jij dat dan wel eens gedaan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
Zomaar een foto van je tieten versturen, das pas persoonlijk.
Ja, dat is wel waar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld DM persoonlijker dan een post in een topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je lijkt op Mark Hollis. Een merkwaardige combinatie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb dikkere tieten dan de meeste vrouwen.
En dat is de reden waarom uiterlijk meteen wat over het innerlijk zegt, dat vind men namelijk ook een merkwaardige combinatie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En je lijkt op Mark Hollis. Een merkwaardige combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |