Autosave? Als het goed is slaat word elke 5 of 10 minuten je werk wel op. Dat moet terug te vinden zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Zeeland het volgende:
F*ck. Net twee uur getypt en heb ik mijn bestand afgesloten zonder op te slaan.
Ben aan het zoeken, maar ik geloof niet dat het nog ergens staat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Autosave? Als het goed is slaat word elke 5 of 10 minuten je werk wel op. Dat moet terug te vinden zijn.
DS4 aan het stalken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie wel eens een berichtje in iemands fobo gezet dat later verwijderd blijkt te zijn?
Ik kijk zelden in fobo's dus ik heb dat niet meegemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie wel eens een berichtje in iemands fobo gezet dat later verwijderd blijkt te zijn?
Ik kijk regelmatig fobo's. En het was echt niet lullig wat ik postte. Integendeel. Toen ik later keek, was het berichtje door de eigenaar van het fobo weggehaald. Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk zelden in fobo's dus ik heb dat niet meegemaakt.
Ja dan ga je je natuurlijk afvragen waarom. Misschien had de persoon gewoon zijn dag niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig fobo's. En het was echt niet lullig wat ik postte. Integendeel. Toen ik later keek, was het berichtje door de eigenaar van het fobo weggehaald.
Precies. Ik vroeg mij ook af waarom? Meestal krijg ik een leuke reactie terug. Heel soms niet. Maar dit had ik nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dan ga je je natuurlijk afvragen waarom. Misschien had de persoon gewoon zijn dag niet.
Kun je het niet gewoon vragen? Misschien ligt het ook wel aan Fok!, wie weet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Ik vroeg mij ook af waarom? Meestal krijg ik een leuke reactie terug. Heel soms niet. Maar dit had ik nog nooit eerder meegemaakt.
Het berichtje stond er echt, toen ik het postte. Ik geloof niet dat het aan Fok! ligt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon vragen? Misschien ligt het ook wel aan Fok!, wie weet.
Ik hou er niet van dat je mededeelt me laatst nog in de gaysauna te hebben gezien, dat lijkt me toch niet onbegrijpelijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig fobo's. En het was echt niet lullig wat ik postte. Integendeel. Toen ik later keek, was het berichtje door de eigenaar van het fobo weggehaald. Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt.
Dat zeg je nou wel, maar een paar dagen geleden heb ik twee keer meegemaakt dat een gewone post ineens weg was en toen weer tevoorschijn kwam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het berichtje stond er echt, toen ik het postte. Ik geloof niet dat het aan Fok! ligt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hou er niet van dat je mededeelt me laatst nog in de gaysauna te hebben gezien, dat lijkt me toch niet onbegrijpelijk?
Dat is op het forum. In het fotoboek zal EG wel te stalkerig overgekomen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar een paar dagen geleden heb ik twee keer meegemaakt dat een gewone post ineens weg was en toen weer tevoorschijn kwam.
Dus het kan toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar een paar dagen geleden heb ik twee keer meegemaakt dat een gewone post ineens weg was en toen weer tevoorschijn kwam.
Kan mij het haast niet indenken. Ik stalk namelijk niemand, Ik stalk nooit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is op het forum. In het fotoboek zal EG wel te stalkerig overgekomen zijn.
Precies, niet te druk over maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus het kan toch?
Tja, vreemd. Nou ja, het zal verder wel.
Een fotoboek heeft ook wel weer iets klefs.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
Ow ja het fobo. Dat dat bestaat word ik af en toe aan herinnerd als iemand op de mijne reageert
Berichten verdwijnen in elk geval niet spontaan. Het zal dus ongewenst zijn voor de ontvanger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan mij het haast niet indenken. Ik stalk namelijk niemand, Ik stalk nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |