En dan een TT gerelateerd aan HipsterV1zquote:Chrome kan ik nog proberen idd! Maar eigenlijk vind ik het vooral stom dat FF het niet meer doetIk bedoel, dat moet toch ergens aan liggen he!
Maar vriendje kan het nog niet vinden geloof ik. Maar ik ga wel aan de Chrome
Nicht geschossen ist alteit vermisst! Oder so
![]()
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]je bedoelt dus wel de gebruikers! Niet onze fout dat het merendeel IE gebruikt
Wij negeerden het niet, we hadden gewoon geen keuze... Voel nog steeds de drukkende handen van IE die me gegijzeld houd in een standaardloze werkomgeving.
Gelukkig geen last van Stockholm-syndroom
Lijkt me toch dat ze dat doen om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?
[/n00b]
Wel eensch met TT inderdaad! En ik gebruik alles door elkaar, dus ik kan het weten.
Werkt alleen met IEquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Waarom opent tumblr bij mij niet in FF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Oh, dat is wel een mooie!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef sigme het volgende:
Maria& gefeliciteerd![]()
Je mag driemaal feestvieren
- na tekenen contract, bescheiden
- na eerste salaris, met kado' tjes
- na verstrijken proeftijd, met kado
Zou ik zeggen dan.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
Oeh sigme ik ben trots op je, 1 koekje maar!!
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
Oeh sigme ik ben trots op je, 1 koekje maar!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Het is echt door de slankies dat ik genoeg wilskracht kan vinden om die koekjes gewoon te laten liggen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Het is echt door de slankies dat ik genoeg wilskracht kan vinden om die koekjes gewoon te laten liggen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef sigme het volgende:
Kwak gefeliciteerd
XM & Duvel gefeliciteerd![]()
Maria& gefeliciteerd![]()
Je mag driemaal feestvieren
- na tekenen contract, bescheiden
- na eerste salaris, met kado' tjes
- na verstrijken proeftijd, met kado
Zou ik zeggen dan.
Haha tofquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Geloof het of niet, het smaakt echt lekker. Je kan het ook maken met kippeboutjes omwikkeld met spek en dan mango erbij. Saus maak je door de tomatenpuree bij de kip te doen samen met het sap uit blik en dan de kip erin te laten stoven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Perruche het volgende:
Ewelina waar zijn je groenten? rare combinatie trouwens, tomatensaus met spekjes en kip en perzik
Maar hoe maak je het dan? gewoon kip in tomatensaus met perzik en spek? Je ne comprends pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geloof het of niet, het smaakt echt lekker. Je kan het ook maken met kippeboutjes omwikkeld met spek en dan mango erbij.
Veel groenten heb ik momenteel niet in huis en met dit pokkeweer weiger ik naar de super te gaan.
Ik moet zometeen weg, wie schopt me?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens de macht van externe motivatie: ik heb een sportvriendinnetje al gesmst dat ik er ga zijn, dus nu moet ik zometeen wel![]()
Zullen we zeggen dat jij moet omdat ik ook ga?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik moet zometeen weg, wie schopt me?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zullen we zeggen dat jij moet omdat ik ook ga?Je mag me ook smsen maar ik denk dat dat niet zoveel impact heeft in dit geval
Ik ook ja! Maar ik hoef pas over 20 minuten weg dus het kan nog een beetje zakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeja is goed ik ga gewoon... tas staat al klaar en het is maar 1 minuut lopen
. Heb alleen nog een volle buik
Kippepootjes kruiden en omwikkelen met spek. Die kort bruin aanbraden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe maak je het dan? gewoon kip in tomatensaus met perzik en spek? Je ne comprends pas
dat at ik zo ongeveer gisterenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef V1z0R het volgende:
Maar even wat eten makenBruine bonen met spek
Kan, maar dan zit je al snel aan zo'n 20-30% meer ontwikkelingstijd. Plus de extra tijd dat je kwijt bent aan het beheren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?
[/n00b]
Wel eensch met TT inderdaad! En ik gebruik alles door elkaar, dus ik kan het weten.
Ik ben al een hipster sinds 2004?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wilde hem ook al dichtgooien! Met:
[..]
En dan een TT gerelateerd aan HipsterV1zHing rond met allerhande vrouwmenschen in een afvaltopic before it was cool
Dat is ook echt heel erg lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef progje het volgende:
[..]
dat at ik zo ongeveer gisteren(maar dan met kapucijners + ui + spek)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Nice Mo!Ml-etje maakt vrienden
Zo in Griekenland de sport 'Zigeunermeisje werpen' ontdekt...One flew over the cuckoo's nest kijken
Als 'ie over 2min klaar is met downloaden dan
Dat iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand geslagen!
In een reflex is dit nummer twee. De eerste was een kaakchirurg die me verdoofde en pauze ging houden. Die kreeg een schop toen hij het mes na zijn pauze erin zette.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand geslagen!
maar dat eet je toch niet alleen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond!
Terug van half uur krachttrainen en 45 minuten spinnen. Super fijne en zware les!
Nu aan de wraps! Vulling bestaat uit 450g kip, 5 paprika's, 2 rode uien, wat ijsbergsla en Griekse yoghurt.. ik dénk dat ik wel aan mijn Kcals kom vandaag, en nog goeie ook!
* motorbloempje is in 'da zoneeeeee'
ik snap niet wat je zegt!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, zo erg is het nog niet..
Jeager, dat van jou ook niet mis her en der bij VELE de vitamines..
Ow and btw waarom (dieet) een dieetreep nemen die je niet lekker vind a 250 kcal dan 2 volkorenbroodjes met lekker beleg en tomaat enzo?
Ik erger me altijd zo erg als ik daar meelees. Volgens mij hebben veel mensen daar therapienodig om eerst eens gezond met eten om te gaan... (sorry voor deze lompe uitspraak). Maar dat ze dan chocola enzo echt als beloning zien. Dat vind ik best ergquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, zo erg is het nog niet..
Jeager, dat van jou ook niet mis her en der bij VELE de vitamines..
Ow and btw waarom (dieet) een dieetreep nemen die je niet lekker vind a 250 kcal dan 2 volkorenbroodjes met lekker beleg en tomaat enzo?
Mijn lijstje bedoel je? Mee eens. Oh, toch wel. Ben de 5 bokkenpootjes en de yoghurt vergetenquote:
Niet nu het hagelt enorm en heb weinig zin om de kou op mijn benen en armen te laten slaan.quote:
Is dat lijstje van een hele dag? Dan vind ik het zonder bokkenpootjes en yoghurt ook best weinig dus dan kan het best.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn lijstje bedoel je? Mee eens. Oh, toch wel. Ben de 5 bokkenpootjes en de yoghurt vergeten
Ja datte.. Bedankt voor de vertalingquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat jouw lijstje niet mis is maar dat ze bij veel mensen de vitamines mist?
/gokje.
Ehh aanmeld voor therapiequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik erger me altijd zo erg als ik daar meelees. Volgens mij hebben veel mensen daar therapienodig om eerst eens gezond met eten om te gaan... (sorry voor deze lompe uitspraak). Maar dat ze dan chocola enzo echt als beloning zien. Dat vind ik best erg
Maar jij hebt geen BMI van >30quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh aanmeld voor therapie
Chocola![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou ja, een ongezond levensstijl is niet gezond ongeacht je BMI natuurlijk.quote:
Dunniequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:58 schreef V1z0R het volgende:
Mag je vrouwen dan niet meer ongevraagd aan hun kont zitten
Waarom slaan ze me dan, als ze toch weten dat ik daar op kick...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*mental note, V1z niet slaan.
Verzin wel wat anders
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Uniek bekijk mijn lijstje nouhouquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dunnie
Ik heb de knuppel misschien gegooid maar dat wil ik niet, wil serieus dat er wat inzicht komt (dieet)
Boh ben zelf ook door stomme periodes heen gegaan, niet wetende uberhaupt wat te doen maar hier in Dieet en in Slank heb ik toch het meest te danken, vooral kritiek... Anders weet je het nooit.
Bij mij is dat meestal een knietjequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Sinds IE verplicht dat cleartype ofzo erop heeft waardoor alle letters wazig zijn en je dat niet meer uit kunt zetten ben ik heel snel overgegaan op firefox. Mijn beeld, wat doen ze!
Het zal vast niemand verbazen dat ik regelmatig een mep verkoop. Maar ook buiten het sporten. Vaak vriendschappelijk. Als er werkelijk iets gebeurd ben ik vaak te verbaast om te reageren
.
@ML: een trap, iets lager, will do. Tenzij Viz daar ook op kickt.
Nee, gelukkig niet! Maar (nét iets minder dan) de helft van die portie in 3 zelfgemaakte volkorenwraps, was écht genoeg, en ik had na 't spinnen wel echt fatsoenlijke trek!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar dat eet je toch niet alleen?
Chocolade, ei... sport en haardhout... ow ben echt moequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uniek bekijk mijn lijstje nouhou![]()
![]()
En och ik heb vandaag eens meegedaan met de vetmeting, nou mijn breedste punt (heupen) zijn dus echt bottigoverigens heb ik nog steeds wel buikvet.
En dat vind ik best.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt het toch maar mooi weer gedaan Maria
SPOILER: essaygeleuterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja fuck it!! Die zit 2 panden naast de Jumbo.. en bedanktquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek, zolang je niet 'retteketet naar beter bed' zegt als je gaat slapen, is er nog niet zoveel aan de hand
Ik moet hier heel hard om lachenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek, zolang je niet 'retteketet naar beter bed' zegt als je gaat slapen, is er nog niet zoveel aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dankjewel voor de feedback. Wat hoeveelheden betreft:quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi gevarieerd lijstje Xennia.. Weet de hoeveelheden natuurlijk niet maar het lijkt iets aan de krappe kant.
Qua voedingsstoffen kom je een heel eind iig en het is allemaal lekker, dat telt ook
Ik werk morgen thuis. De kippenpoot als T is denk ik rond 17:00 en daarna ga ik stretchen, 5 minuten wandelen, hardlopen zolang ik kan, uitwandelen, stretchen, grondoefeningen doen, douchen, bellen met B.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
echt maar 1 macadamia, Xennia?Ik vind het een heel mooi lijstje
Was wel ook wat verbaasd door de kippenpoot als T, maar soit
Die smoothie klinkt trouwens heel lekker, ik wil ook wel weer aan de smoothies!
Je doet niet volledig low carb toch? Ivm fruitsuikers en wraps.
Ik laat de kip vanaf vandaag marineren in donker bier met een laurierblad en verse tijm. Morgen dep ik dat droog en besprenkel het met wat bier, tijm en olijfolie en doe het in de oven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef Phaidra het volgende:
Xennia, ik vind de hoeveelheden lastig in te schatten, maar de dingen die erop staan zijn gezond en lekker! Veel eiwitten, de verhouding met koolhydraten lijkt wel in orde, maar misschien wel veel vet? Ligt ook aan de bereidingswijze van de kip.
Helleuquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Shiny!
Niks teveel, ook weer lekker!
Vind sushi zo overated... patat is gewoon lekkerder
Veel goeds hier, nieuw jaar zeker??
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Shiny!
Niks teveel, ook weer lekker!
Vind sushi zo overated... patat is gewoon lekkerder
Veel goeds hier, nieuw jaar zeker??
Ik vond het best ok buiten de eclair, maar die zat ook echt helemaal niet in de planning. Maar mijn stagiaire vertrekt morgen en die had ze speciaal mee voor mij. Kon ik geen neen tegen zeggen... Ik was al blij dat ik een gepland avondeten meehad van thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje, je weet het zelf he? En je weet ook hoe druk je het kan hebben.. dus PLANNEN!
Goh, het is gewoon een powerpoint. Gaat vooral over de complicaties en diabetes type 2 bij kinderen. Maar kinderen met overgewicht (BMI tussen percentiel 85 en 95) groeien nog redelijk gemakkelijk uit hun overgewicht. En als ze dat doen dan zijn ze meestal ook verlost van hun cardiovasculair risico. Het is moeilijke materie want er zijn enorm veel artikels die elkaar tegenspreken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sjaapje, heel gekke vraag, mag ik een verslag dan wel beknopte samenvatting o.i.d? PM/DM zou leuk wezen.
Was een dik(nouja, spekkig, niet zoals je ze nu rond ziet lopen) kind, dus wel benieuwd wat jouw bevindingen zijn.
Volgens mij kun je inderdaad niet meer doen. Porties wat beperken en het gezond houden. Maar als ze niet dik zijn is dat geen probleem, dan groeien gewoon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat een kind dat altijd honger heeft minder gaat eten? Een van mijn kinderen eet niet zozeer ongezond als wel te veel. En ik weet niet zo goed hoe ik hierbij kan helpen en meer kan doen dan gezond eten aanbieden.
Ah, andere materie dan verwacht, en eigenlijk wel logisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Goh, het is gewoon een powerpoint. Gaat vooral over de complicaties en diabetes type 2 bij kinderen. Maar kinderen met overgewicht (BMI tussen percentiel 85 en 95) groeien nog redelijk gemakkelijk uit hun overgewicht. En als ze dat doen dan zijn ze meestal ook verlost van hun cardiovasculair risico. Het is moeilijke materie want er zijn enorm veel artikels die elkaar tegenspreken.
Helaas mogen er wel een paar cm in de lengte bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je inderdaad niet meer doen. Porties wat beperken en het gezond houden. Maar als ze niet dik zijn is dat geen probleem, dan groeien gewoon.
waarover?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, andere materie dan verwacht, en eigenlijk wel logisch.Laatste wat ik meekreeg over diabetes was inderdaad tegenstrijdig, loveli had me weer met de neus op dingen gewezen, maar bestaande lit. is er inderdaad vrij verdeeld over. Geen kortzichtig oordeel over gek genoeg
Wel erachter gekomen dat in India vegetariërs meer last krijgen van hartproblemen trouwens
(die uit religieus oogpunt het doen) Genoeg aanleiding voor mij om door te gaan met beestjes verorberen tenminste
Wel succes gewenst though!
Hoe stofwisseling werkt en dergelijke, en dus ook oorzaak diabetes type II en zulks.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
waarover?
mijn lijstje is mwaah met niet zoveel groente en na de training rotzooi zitten etenmaaaar wel eindelijk lekker weer eens getraind (in hagel regen wind en modder) dus het zal wel loslopen allemaal.
Oorzaak overgewicht zie je niet altijd meegerekend, of het stadium waarin overgewicht bereikt is wordt ook niet altijd meegenomen. In je jeugd maak je jouw vetcellen aan, iemand die later pas dik wordt groeien de bestaande alleen van.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:27 schreef Sjaapje het volgende:
Tjah moest er nu eenmaal maar een eensluitende oplossing en behandeling zijn voor obesitas. Dan was er nu geen rel in Dieet.
::TerminateThread(progjes_werkmodus, -1000);quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef progje het volgende:
zo, ik stop maar eens met werken
Response.End();
lekker specifiek antwoord ja bedanktquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe stofwisseling werkt en dergelijke, en dus ook oorzaak diabetes type II en zulks.
Of oudere mensen die wel overgewicht hebben, maar diabetes pas gekregen hebben nadat ze medicijnen kregen.
Volkorenbrood = goed, bananenkwark + snelle jelle = suiker, cup a soup is niet nuttig, macaroni ook niet echt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Jeej , jullie gaan wel snel zeg.
Ik heb nog even gekeken naar het brood, we hebben volkorenbrood.
Lijstje van vandaag.
O: Snelle jelle
T: 1 boterham boterhamworst, bananen kwark. Paar slokken ijsthee.
L: 3 boterhammen boterhamworst, cup a soep kip
T: bananenkwark, water.
D: Macaroni, yoghurtmouse mandarijn
T: Appel
Je zegt het al goed, teveel variabelen om een eenduidige conclusie te kunnen trekken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lekker specifiek antwoord ja bedankt
volgens mij is het trouwens niet zozeer dat daar verdeeldheid over is maar meer dat er simpelweg een hoop dingen zijn die we nog niet weten.
wat voor medicatie bedoel je dan? daar heb ik nog nooit van gehoord! (en is daar ook verdeeldheid over dan?)
tijd om te slapen denk ik!
En nu heb ik hongerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik laat de kip vanaf vandaag marineren in donker bier met een laurierblad en verse tijm. Morgen dep ik dat droog en besprenkel het met wat bier, tijm en olijfolie en doe het in de oven.
Mac? Ieuw dan bijna liever kokosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heb ik honger
Door slechte planning slecht gegeten, uit arren moede bijna naar de Mac gegaan, maar kon niets bedenken waar ik mezelf een plezier mee kon doen. Ter compensatie nu snack van tonijn + capucijners.
Dat had ik ook als kind. Ik kon rustig 2x een bord avondeten op. Ik had gewoon echt trek! Mijn moeder gaf het maar gewoon, zolang ik niet snoepte vond ze het wel best. Nu denk ik dat ik toen al gevoelig was voor (een te veel aan) koolhydraten. Dus als het mijn kind was, zou ik wat eiwitrijke tussendoortjes proberen, als een stukje koude kip met een tomaatje, een bakje kwark met wat diepvriesaardbeitjes of framboosjes, een gekookt eitje. Kijken of dat wat meer vult.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat een kind dat altijd honger heeft minder gaat eten? Een van mijn kinderen eet niet zozeer ongezond als wel te veel. En ik weet niet zo goed hoe ik hierbij kan helpen en meer kan doen dan gezond eten aanbieden.
Ik at ook gerust 1 brood op. Nujah ik was ook ontzettend mager tot mijn 17 jaar. Als 12 jarige woog ik nog maar 29 kg...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat had ik ook als kind. Ik kon rustig 2x een bord avondeten op. Ik had gewoon echt trek! Mijn moeder gaf het maar gewoon, zolang ik niet snoepte vond ze het wel best. Nu denk ik dat ik toen al gevoelig was voor (een te veel aan) koolhydraten. Dus als het mijn kind was, zou ik wat eiwitrijke tussendoortjes proberen, als een stukje koude kip met een tomaatje, een bakje kwark met wat diepvriesaardbeitjes of framboosjes, een gekookt eitje. Kijken of dat wat meer vult.
Dat is weinig!! Ik was met 34 kg al aan de magere kant. At ook onbeperkt, m'n moeder gaf me als iets ongelijk gedeeld was, altijd meer dan m'n zus. Die was van gemiddeld formaat, over mij vroeg men of ik wel genoeg at.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik at ook gerust 1 brood op. Nujah ik was ook ontzettend mager tot mijn 17 jaar. Als 12 jarige woog ik nog maar 29 kg...
Nah, ik was niet mager, gewoon normaal, maar ik sportte echt veel omdat ik in een wedstrijdteam turnen zat, maar als ik dat niet had gedaan denk ik wel dat ik mollig zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik at ook gerust 1 brood op. Nujah ik was ook ontzettend mager tot mijn 17 jaar. Als 12 jarige woog ik nog maar 29 kg...
Hangt ervan af wat voor kopzeer je hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:27 schreef V1z0R het volgende:
*auw, nog niet kunnen slapen door kopzeert*
Behalve pijnstillers, weinig anders dat ik kan doen behalve veel water drinken en genoeg fruit eten zeker?
/Morgen maar even aspirine moet halen waarschijnlijk... (zo'n hekel aan medicijnen...)
Links vooraan, zeurend. WhaaAAAhaaaHAAA zoiets vervelend doet 't. Van licht- naar best vervelend zeg maar. En m'n linker oog trekt iets.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:29 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat voor kopzeer je hebt?
Kan dat wel zijn, het hangt in ieder geval wel in de lucht. Pijnstillers kunnen soms echt wel goed werken, en dan voel je jezelf stom als je zolang hebt gewacht. Ik ben trouwens bij verkoudeheid + hoofdpijn altijd beter af met Ibuprofen, ontzwelt wat beter. En neusspoelen wilt ook wel helpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef V1z0R het volgende:
Neus is klein beetje verstopt inderdaad (kan gewoon ademen via beide neusgaten, dat wel), is dat het dan? Heb ik normaal ook wel eens 's ochtends maar dan geen kopzeert.
Nirvanas beste album, ga nog wel film kijken, morgen toch nog thuis
/Wat vanzelluf komp, giet vanzelluf weer weg, hol ik 't maar op
Dat sleept nu toch al even aan die koorts. Huisarts?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik dacht vandaag geen koorts meer te hebben. Want ik was actief enzo. Net toch maar gemeten, helaas. Ik krijg dr nu zelfs ook een kuchje bij
.
Valt wel mee toch? Maandag voor het eerst gemeten. Maar ik moet sowieso naar een huisarts, mijn vrienden vinden dat ik bloed moet laten prikken want mijn lymfeklieren zijn met zn allen opgezet en dat schijnt niet normaal te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:51 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat sleept nu toch al even aan die koorts. Huisarts?
Vind je? Dat vind ik juist weer niet vullen. :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kruidkoekje en ewelina.. Groentes? Het vult, het is gezond en bovenal ontzettend lekker!
En nog steeds: Heb ik niet?? Plannen!
Sigme, 1 koekje... HELD!
Perruche wat een heerlijk lijstje!
Bruine bonen met uitgebakken vetspek met zwoerd, ui, augurk, zilverui, appelmoes, mosterd... Owwwwwwwwwww, hebben!
ik las dit gisteraaf op twitterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heb ik honger
Door slechte planning slecht gegeten, uit arren moede bijna naar de Mac gegaan, maar kon niets bedenken waar ik mezelf een plezier mee kon doen. Ter compensatie nu snack van tonijn + capucijners.
is het niet omdat je zoveel bewoog, dat je ook zoveel at?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Nah, ik was niet mager, gewoon normaal, maar ik sportte echt veel omdat ik in een wedstrijdteam turnen zat, maar als ik dat niet had gedaan denk ik wel dat ik mollig zou zijn geweest.
haal idd maar aspirinequote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:27 schreef V1z0R het volgende:
*auw, nog niet kunnen slapen door kopzeert*
Behalve pijnstillers, weinig anders dat ik kan doen behalve veel water drinken en genoeg fruit eten zeker?
/Morgen maar even aspirine moet halen waarschijnlijk... (zo'n hekel aan medicijnen...)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
haal idd maar aspirineEn als ze je die oxi coco shizzlemenizzle proberen aan te smeren, dan heb je het recht om de gratis dropjes te pakken en ze daarmee te gaan bekogelen
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan om 11:00 terecht. Als ik 2-3 uur geslapen heb, is het veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:02 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Werken op vrijdag voelt vaak zoals op maandag![]()
Maar gelukkig hierna twee dagen vrij!!geeft je ruim de tijd om een getuigschrift te regelen van je huidige werkgeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Viber!! Laat McOzKen Viber installeren!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:22 schreef Amsel het volgende:
Ah XM, ik vind het echt zo rot voor je! Tijd voor drastische maatregelen inderdaad.
Ik kon niet slapen en heb net een half uur lang mobiel met Australië gebeld. Toen ik ophing dacht ik dat het maar 5 minuutjes had geduurd, maar time flies blijkbaar. Kom maar op met die telefoonrekening
Maar ik moet Uniek gelijik geven, die moeder is echt nog veel erger, arm kind.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:15 schreef Probability het volgende:
Nicolette van Dam doet het helemaal niet leuk als serieuze presentatrice!
En dat dikke roze kind op die bank, lekker chips aan het vreten, ik kan het echt niet aanzien
/help mijn kind is te dik
Ja daar ben ik nu pas, gadver wat een verschrikkelijk mens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ik moet Uniek gelijik geven, die moeder is echt nog veel erger, arm kind.
Heb ik daar wat aan? Domme vraag...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geeft je ruim de tijd om een getuigschrift te regelen van je huidige werkgever
Trouwens prob, bij die duurdere sportschool kan je binnen een maand stopzetten he! 28 dagen uitproberenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu pas, gadver wat een verschrikkelijk mens!
Zal ook wel gedeeltelijk, maar ik kan me wel herinneren dat m'n moeder me vuilnisvat noemde. En ik had het volgens mij ook al voordat ik zoveel sportte, dat ik zoveel at. Mijn nergens op onderbouwde theorie is, dat ik als baby te weinig voeding kreeg, (dat op zich is geen theorie, da's echt, mijn moeder had te weinig melk en daar kwamen ze pas na 4 weken achter. Ik scheen nogal te huilen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is het niet omdat je zoveel bewoog, dat je ook zoveel at?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning voor vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes,
L: rest van de risotto met broccoli, courgette, champignons en kip
T: peer, banaan
D: lasagne met veel groente
B: beetje bootcamp of dansen of krachtoefeningen of een combinatie van voorgaande.
[ Bericht 5% gewijzigd door Quinazoline op 06-01-2012 09:57:10 ]Everything which is not impossible, will eventually happen
Er wordt ook steeds meer gevraagd naar een referentie, maar die persoon kan over 2/3 jaar misschien niet meer bij het bedrijf werken. Een getuigschrift is altijd handig, want het geeft een indruk hoe jij gefunctioneerd hebt in de organisatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb ik daar wat aan? Domme vraag...![]()
Ik kan ze zo uit t systeem trekken, maar dacht alleen dat je dat nodig had als nieuwe werkgever erom vraagt?
Dat ga ik dan misschien wel doen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Trouwens prob, bij die duurdere sportschool kan je binnen een maand stopzetten he! 28 dagen uitproberen
Dan blijft er niets anders over dan groente, vlees, kip, vis en noten. En ei. Is lastig weet ik uit ervaring. Ik at juist vrij veel melkproductenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
Co, is lowcarben ook een optie als je geen melkproducten mag? Of wordt het dan heel lastig? Wil ook weleens proberen of ik me beter voel met minder carbs...
Sja dat wordt wat lastig inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan blijft er niets anders over dan groente, vlees, kip, vis en noten. En ei
ja, of localphone.com. dan is het net alsof je naar een telefoon in NL belt. Kost natuurlijk daarbovenop nog wat, maar is niet zo duur als mobiel bellen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Viber!! Laat McOzKen Viber installeren!
RIPquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: een (nieuwe) labello stick overleeft het niet in de wasmachine + droger.
Iets minder carbs kan natuurlijk ook gewoon ipv meteen rigoreusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sja dat wordt wat lastig inderdaadmisschien dat ik dan gewoon ff brood/pasta ga schrappen.
En voor boerenkool zoiets?
Ohshit en je was?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: een (nieuwe) labello stick overleeft het niet in de wasmachine + droger.
uit pot of vers? ik iz het hier in bremen veel uit pot. Maar, ik geloof dat mensen er heel veel mee doen, zoek maar eens op foodgawker naar kale..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. gekookt ei
s. Half uurtje oefeningen + 20 minuten rustig joggen
t. warme omelet met koude hüttenkäse
Rest weet ik nog niet. Mogelijk boerenkool met zuur en gebakken uien. Iemand een ander idee wat je met een rest boerenkool kan doen?
Ben je allergisch voor lactose? Want in dat geval kan je vaak nog wel wat creme fraiche eten, of heel volle kwark. Als ik streng lowcarb eet ik op zich niet heel veel zuivel. Meestal twee eetlepels creme fraiche met zoetstof en citroensap als toetje. Of een beetje room door een saus. En boter om in te bakken. Dat is het wel. Oh en (room) kaas. Mag je ook geen kaas?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
Co, is lowcarben ook een optie als je geen melkproducten mag? Of wordt het dan heel lastig? Wil ook weleens proberen of ik me beter voel met minder carbs...
Nee koemelk intolerantie, dus geen koemelk, kaas, room, yoghurt, boter, etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor lactose? Want in dat geval kan je vaak nog wel wat creme fraiche eten, of heel volle kwark. Als ik streng lowcarb eet ik op zich niet heel veel zuivel. Meestal twee eetlepels creme fraiche met zoetstof en citroensap als toetje. Of een beetje room door een saus. En boter om in te bakken. Dat is het wel. Oh en (room) kaas. Mag je ook geen kaas?
Ja ik ga wel even puzzelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Iets minder carbs kan natuurlijk ook gewoon ipv meteen rigoreusIk hou ook maat met brood, pasta, aardappels en voel me daar wel beter bij. Wel lastig als je geen zuivel mag denk ik, want dat eet ik dan juist weer veel ervoor in de plaats.
Causaal verband? Ik heb deze tijd van het jaar altijd een droge/schrale huid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef Probability het volgende:
Sinds ik iedere dag groente, fruit en gezonde vetten eet is mijn huid heel droog?
Idem, geen tijd om veel te lezen ieg sterkte XM!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Causaal verband? Ik heb deze tijd van het jaar altijd een droge/schrale huid.
Hmmm ja ik word altijd eerst een beetje zieker als ik weer gezond begin te leven.. En idd tijd van het jaar etcquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Causaal verband? Ik heb deze tijd van het jaar altijd een droge/schrale huid.
Witte boterhammen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: koffie, 2 witte boterhammen pindakaas
T: koffie, appel
L: ?
T: koffie, nog wat fruit doen
D: soto ayam
T: koffie omdat het zo mooi staat en ?kijken op je bankrekening om te zien hoeveel geld er nog opstaat na december is net zoiets als op de weegschaal staan na december
Ja, ik ben nu bij m'n ouders en die hebben nu dus wit brood. Bij de lunch zal het wel weer bruin zijn. En bij de T van nu zit een kom yoghurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Witte boterhammen?
Bankrekening zo hoog?
Niet gewogen, mijn meneer ligt te slapen, wil hem niet wakker maken
O: 2 boterhammen roomkaas
S: Nu: hardlopen
T: appel
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: peer, mandarijn, blokje choco, beschuit kaas
D: bloemkool, aardappelkroketten, kipfilet met champ/ui/paprika, komkommersalade
T's: kwark en vla, handje verse amandelen
Geen idee. Het lijkt bizar genoeg gewoon helemaal schoonquote:
Ik riep het net hier @ work en men verwacht dat wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt bizar genoeg gewoon helemaal schoon![]()
Wacht maar tot ik straks een truitje probeer aan te trekken en een klont smurrie over mezelf heen smeer
Mijn rekening nummer is 34.... /loveliquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bij m'n ouders en die hebben nu dus wit brood. Bij de lunch zal het wel weer bruin zijn. En bij de T van nu zit een kom yoghurt.
En inderdaad, heel veel geld op m'n rekening.
Lekker zacht huidje. Wedden dat je vaker labello in de droger gaat mikken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt bizar genoeg gewoon helemaal schoon![]()
Wacht maar tot ik straks een truitje probeer aan te trekken en een klont smurrie over mezelf heen smeer
Hehe ^^ Bij de was opvouwen ben ik nog niks raars tegengekomen though...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik riep het net hier @ work en men verwacht dat wel ja
Dat vet lost nooit allemaal op.
Yup yupquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook wel eens een Labello mee gewassen, maar ik heb nooit de behoefte gehad om dat nog eens te doen.
Komt Maria bij je langs, Coco?
Nog erger, het kind opstoken 'dan doe je voor de tv toch gewoon alsof je het niet doet en dan als de camera uit is neem je het alsnog'.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat ga ik dan misschien wel doen!!
Oooo die moeder is echt verschrikkelijk, beetje bitterballen voor de neus van dat kind eten
Ik ga het morgen sowieso terugkijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nog erger, het kind opstoken 'dan doe je voor de tv toch gewoon alsof je het niet doet en dan als de camera uit is neem je het alsnog'.
Oehh gezellig!!!!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:53 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen!Ik hád geen jetlag, maar heb er alsnog een gecreëerd met m'n middernachtelijke wakkerheid.
Komt wel goed hoor, met goedkoop contact houden met McOZ, maar ik was vannacht gewoon enorm gefrustreerd omdat onze smsjes naar elkaar duidelijk níét aankwamen en ik wilde gewoon even contact. En dat werd dus een half uur. Ik weet heel goed dat het allemaal te betwijfelen is of dit gaat werken. Gebaseerd op drie verliefde weken in de zon gaan we nu twee maanden op elkaar wachten terwijl het gewone leven ondertussen verder gaat. En ik moet bijvoorbeeld ook nog maar zien hoe ik me voel als ik de collega weer zie. Maar ik wil wél heel graag dat het gaat lukken, en ik wil mezelf niet bij voorbaat al onderuit halen door me te concentreren op alle dingen die het moeilijk maken. Dus ga ik me concentreren op de dingen die eraan bijdragen dat het wél kan lukken. En telefoontjes midden in de nacht dragen er zeker aan bij
En nu zal ik voorlopig m'n kop over hem houden want ik realiseer me dat het saai wordt
Ha, juist niet! Wat is er nou beter dan een goede romance waarvan the odds misschien not completely in favour van de liefde zijn (lekker kromme zin) en waarvan het dus onwijs spannend is wat er gaat gebeuren. Het topic heeft het nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:53 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen!Ik hád geen jetlag, maar heb er alsnog een gecreëerd met m'n middernachtelijke wakkerheid.
Komt wel goed hoor, met goedkoop contact houden met McOZ, maar ik was vannacht gewoon enorm gefrustreerd omdat onze smsjes naar elkaar duidelijk níét aankwamen en ik wilde gewoon even contact. En dat werd dus een half uur. Ik weet heel goed dat het allemaal te betwijfelen is of dit gaat werken. Gebaseerd op drie verliefde weken in de zon gaan we nu twee maanden op elkaar wachten terwijl het gewone leven ondertussen verder gaat. En ik moet bijvoorbeeld ook nog maar zien hoe ik me voel als ik de collega weer zie. Maar ik wil wél heel graag dat het gaat lukken, en ik wil mezelf niet bij voorbaat al onderuit halen door me te concentreren op alle dingen die het moeilijk maken. Dus ga ik me concentreren op de dingen die eraan bijdragen dat het wél kan lukken. En telefoontjes midden in de nacht dragen er zeker aan bij
En nu zal ik voorlopig m'n kop over hem houden want ik realiseer me dat het saai wordt
Waarom is zij uberhaupt moeder?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
Die moeder was haar dochter gewoon vierkant aan het saboteren. En zichzelf ook, maagband en dan nog bitterballen blijven proppen voor de ogen van je dietende kind, dan snap je het toch niet helemaal. En ik vind het onvoorstelbaar dat je als moeder je kind een nacht alleen thuis laat.
1 snap ik maar 2?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef conleche het volgende:
Ik mis op zijn minst 2 foto's in dit topic.
Vervang strand door sneeuw en wat andere landen, maar ik ken ook zo'n stel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succesverhaal: m'n vriendin die in Canada een Australiër heeft ontmoet, en nu in een huisje aan het strand in Sydney woont!
Deze dingen zijn best hip, of zo'n 'doekje' in je haar geknoopt met een ijzerdraadje er doorheenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, juist niet! Wat is er nou beter dan een goede romance waarvan the odds misschien not completely in favour van de liefde zijn (lekker kromme zin) en waarvan het dus onwijs spannend is wat er gaat gebeuren. Het topic heeft het nodig
Het alternatief ben ik die naar de kapper ging voor herstelwerkzaamheden, maar nu heb ik 1. een slecht kapsel en 2. ik kan het niet meer verbergen door het in een staartje te doen, dus werk ik thuis.Zie hier een causaal verband.
Die dingen waren hip in de twenties!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Deze dingen zijn best hip, of zo'n 'doekje' in je haar geknoopt met een ijzerdraadje er doorheen
Als ik dit doe denkt mijn werk dat ik mij bekeerd hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Deze dingen zijn best hip, of zo'n 'doekje' in je haar geknoopt met een ijzerdraadje er doorheen
[ afbeelding ]
Of zo'n voor al je haar als het echt heel erg is:
[ afbeelding ]
Hip of niet, ik weet niet of jij Anna niet mag of zo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zo'n voor al je haar als het echt heel erg is:
[ afbeelding ]
Terug naar de kapper? Of is er niks meer aan te doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef anna82 het volgende:
neehee, geen foto'sEr is niets ingesmeerd en ook niet gefohnt, it is what it is. Misschien trekt het morgen een beetje bij, in ieder geval groeit het weer aan, ooit. Hema verkoopt speldjes in alle soorten en maten
![]()
En laat ik eerlijk zijn, ik ben nog nooit tevreden geweest over mijn kapsel direct na het kappersbezoek. Al ben ik ook nog nooit zo raar geknipt, er zitten echt niveauverschillen in die ik niet helemaal kan plaatsen...
Ik vind het leuk!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Hip of niet, ik weet niet of jij Anna niet mag of zo?Wat een lelijkheid!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
Jaja, er komen straks foto's op facebook waar er heel subtiel ook een paar met hem erop tussen zitten hoor
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
Jaja, er komen straks foto's op facebook waar er heel subtiel ook een paar met hem erop tussen zitten hoor
Dit was terug naar de kapperquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Terug naar de kapper? Of is er niks meer aan te doen?
Sukkeldrafjes boksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit was terug naar de kapperEn het kan korter, maar dan heb ik een blockhead. Ik ga het overleven, het groeit weer aan (mantra).
10 KM netjes Uniek! Ik ga denk ik morgen weer beginnen.
Edit: of toch niet, want ik loop in het Vondelpark. Op een sukkeldrafje. En ik ontdek net dat er mensen zijn die dat een combinatie van vermakelijk/belachelijk vinden.
Moet ook niet zwaarder want dan lig ik gewoon een 10 uur lang voor pampusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
haal idd maar aspirineEn als ze je die oxi coco shizzlemenizzle proberen aan te smeren, dan heb je het recht om de gratis dropjes te pakken en ze daarmee te gaan bekogelen
![]()
Over dat mijn kind is te dik? Zag het gister inderdaad, ik wou d'r slaan, kind beetje te lopen mishandelen.quote:
Met zo'n ding op je hoofd wordt het natuurlijk nog vermakelijker... *doorziet Prob's evil plan*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit was terug naar de kapperEn het kan korter, maar dan heb ik een blockhead. Ik ga het overleven, het groeit weer aan (mantra).
Edit: of toch niet, want ik loop in het Vondelpark. Op een sukkeldrafje. En ik ontdek net dat er mensen zijn die dat een combinatie van vermakelijk/belachelijk vinden.
hoi. heb je je al gewogen????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef uniekhoorn het volgende:
10 km hardgelopen..
Nu bak ik 2 eieren met champ/tomaat/paprika/bieslook/ham/kaas/kruiden...
Boh, het water staat wel heel hoog, Leekstermeer is een keer zo groot
Oh, de Elstarappels (los) bij de Lidl zijn in de aanbieding en ze zijn echt extreem lekker!! Misschien zien ze er zo niet uit maar ze zijn heerlijk friszuur en knapperig en sappig en
Nee, dat ding staat in de slaapkamer en mijn vriend ligt te slapen na zijn nachtdienst.. Morgen dan maar.quote:
het schijnt dat zo 'n beetje iedere pannekoek zich kan voortplantenquote:
hoeveel heb je er af laten halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je hebt mij doorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Met zo'n ding op je hoofd wordt het natuurlijk nog vermakelijker... *doorziet Prob's evil plan*
Misschien overdreef ik hier een klein beetjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel heb je er af laten halenWant als de laatste optie een blockhead is, dan is het wel heeeeel kort
Mogen we wat tips hoe we McOz kunnen herkennen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde het net vragen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mogen we wat tips hoe we McOz kunnen herkennen?
Ken streepjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kajak, achterin volgens mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, we zeurden te vroeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Amsel het volgende:
Ik zet nu deel 6 van de albums op Facebook en daarin zien jullie heus meteen wie het isEn wie geen FB heeft en enorm nieuwsgierig is mag PM'en
"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef Mini. het volgende:
Hij is leuk ja!
Dat beest met "please adopt me" trouwens ook.
^^quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef progje het volgende:
Amsel ik zie net je foto's @ facebook... GEWELDIG!!! ik ben echt ernstig jaloers
Ik moest idd ook m'n spaarrekening een beetje plunderenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: koffie, 2 witte boterhammen pindakaas
T: koffie, appel
L: ?
T: koffie, nog wat fruit doen
D: soto ayam
T: koffie omdat het zo mooi staat en ?kijken op je bankrekening om te zien hoeveel geld er nog opstaat na december is net zoiets als op de weegschaal staan na december
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest idd ook m'n spaarrekening een beetje plunderen.
Dat m'n oude en nieuwe zorgverzekeraar beiden geld hebben afgeboekt helpt ook niet echt. En ook niet dat Eneco vorige maand geen geld heeft afgeboekt maar deze maand wel meteen voor twee maanden.
En lingerie kopen helpt ook niet, maar dat is bittere noodzaak.
Bittere noodzaak absoluutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest idd ook m'n spaarrekening een beetje plunderen.
Dat m'n oude en nieuwe zorgverzekeraar beiden geld hebben afgeboekt helpt ook niet echt. En ook niet dat Eneco vorige maand geen geld heeft afgeboekt maar deze maand wel meteen voor twee maanden.
En lingerie kopen helpt ook niet, maar dat is bittere noodzaak.
^^quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef progje het volgende:
Amsel ik zie net je foto's @ facebook... GEWELDIG!!! ik ben echt ernstig jaloers
^^quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Bittere noodzaak absoluut
Dat zijn echt van die goeie voornemens-lopers. Op hun Scapino-sneakers en in dikke lagen katoen waarin je doodzweetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef Probability het volgende:
Ik fietste net door het vondelpark en zag mensen die allemaal totaaal niet konden hardlopen. Zag er echt heel stom uitNatuurlijk waren er ook een aantal van die semi proffesionele boys - maar vooral echt mensen die ingezakt op een sukkeldrafje liepen...
In het vondelpark rennen is toch vooral gezien en gezien worden geloof ikHelp mij even herinneren dat ik daar nooit ga rennen!! (Voordat ik er zelf ook zo stom en sukkelig uitzie)
Laten we naar buiten gaan om ze keihard uit te lachen, sporten als je wil gaan afvallen dan ben je toch niet normaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die goeie voornemens-lopers. Op hun Scapino-sneakers en in dikke lagen katoen waarin je doodzweet
Neuh, alle beweging die mensen krijgen is goed, dus ik zal ze niet uitlachen. Niet in hun gezicht iigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Laten we naar buiten gaan om ze keihard uit te lachen, sporten als je wil gaan afvallen dan ben je toch niet normaal
^^quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Laten we naar buiten gaan om ze keihard uit te lachen, sporten als je wil gaan afvallen dan ben je toch niet normaal
Op de keper beschouwd is elke hardloper begonnen met een goed voornemen. Alleen niet allemaal in januari.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die goeie voornemens-lopers. Op hun Scapino-sneakers en in dikke lagen katoen waarin je doodzweet
Wat een voornemen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op de keper beschouwd is elke hardloper begonnen met een goed voornemen. Alleen niet allemaal in januari.
ik ga btw niet lopen om af te vallen, maar om conditie te trainen zodat ik over een half jaar fit genoeg ben om de Mont Ventoux op te fietsen! Moet nog wel even een fiets kopen...
Ha, daar heb ik net 8 van gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef uniekhoorn het volgende:
10 km hardgelopen..
Nu bak ik 2 eieren met champ/tomaat/paprika/bieslook/ham/kaas/kruiden...
Boh, het water staat wel heel hoog, Leekstermeer is een keer zo groot
Oh, de Elstarappels (los) bij de Lidl zijn in de aanbieding en ze zijn echt extreem lekker!! Misschien zien ze er zo niet uit maar ze zijn heerlijk friszuur en knapperig en sappig en
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Over hardlopen gesproken, nog mensen die mee willen doen met dit: http://www.urbanathlon.nl/home
Goh wat fijn dat mensen zo bemoedigend zijn naar anderen toe. Goed juist dat ze beginnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool he?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee.
Eerst lezen voor je ongefundeerd wat roept, leuk!
Hoe hard moet je trainen voor 12 kilometer? Dat lopen lijk eme niks, de rest lijkt me geweldig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cool he?!Een vriend van me kwam er mee met de melding dat ie het wel wat voor mij vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |