En dan een TT gerelateerd aan HipsterV1zquote:Chrome kan ik nog proberen idd! Maar eigenlijk vind ik het vooral stom dat FF het niet meer doetIk bedoel, dat moet toch ergens aan liggen he!
Maar vriendje kan het nog niet vinden geloof ik. Maar ik ga wel aan de Chrome
Nicht geschossen ist alteit vermisst! Oder so
![]()
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]je bedoelt dus wel de gebruikers! Niet onze fout dat het merendeel IE gebruikt
Wij negeerden het niet, we hadden gewoon geen keuze... Voel nog steeds de drukkende handen van IE die me gegijzeld houd in een standaardloze werkomgeving.
Gelukkig geen last van Stockholm-syndroom
Lijkt me toch dat ze dat doen om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?
[/n00b]
Wel eensch met TT inderdaad! En ik gebruik alles door elkaar, dus ik kan het weten.
Werkt alleen met IEquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Waarom opent tumblr bij mij niet in FF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Oh, dat is wel een mooie!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef sigme het volgende:
Maria& gefeliciteerd![]()
Je mag driemaal feestvieren
- na tekenen contract, bescheiden
- na eerste salaris, met kado' tjes
- na verstrijken proeftijd, met kado
Zou ik zeggen dan.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
Oeh sigme ik ben trots op je, 1 koekje maar!!
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
Oeh sigme ik ben trots op je, 1 koekje maar!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Het is echt door de slankies dat ik genoeg wilskracht kan vinden om die koekjes gewoon te laten liggen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Het is echt door de slankies dat ik genoeg wilskracht kan vinden om die koekjes gewoon te laten liggen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef sigme het volgende:
Kwak gefeliciteerd
XM & Duvel gefeliciteerd![]()
Maria& gefeliciteerd![]()
Je mag driemaal feestvieren
- na tekenen contract, bescheiden
- na eerste salaris, met kado' tjes
- na verstrijken proeftijd, met kado
Zou ik zeggen dan.
Haha tofquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef sigme het volgende:
Geloof het of niet, het smaakt echt lekker. Je kan het ook maken met kippeboutjes omwikkeld met spek en dan mango erbij. Saus maak je door de tomatenpuree bij de kip te doen samen met het sap uit blik en dan de kip erin te laten stoven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Perruche het volgende:
Ewelina waar zijn je groenten? rare combinatie trouwens, tomatensaus met spekjes en kip en perzik
Maar hoe maak je het dan? gewoon kip in tomatensaus met perzik en spek? Je ne comprends pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geloof het of niet, het smaakt echt lekker. Je kan het ook maken met kippeboutjes omwikkeld met spek en dan mango erbij.
Veel groenten heb ik momenteel niet in huis en met dit pokkeweer weiger ik naar de super te gaan.
Ik moet zometeen weg, wie schopt me?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens de macht van externe motivatie: ik heb een sportvriendinnetje al gesmst dat ik er ga zijn, dus nu moet ik zometeen wel![]()
Zullen we zeggen dat jij moet omdat ik ook ga?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik moet zometeen weg, wie schopt me?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zullen we zeggen dat jij moet omdat ik ook ga?Je mag me ook smsen maar ik denk dat dat niet zoveel impact heeft in dit geval
Ik ook ja! Maar ik hoef pas over 20 minuten weg dus het kan nog een beetje zakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeja is goed ik ga gewoon... tas staat al klaar en het is maar 1 minuut lopen
. Heb alleen nog een volle buik
Kippepootjes kruiden en omwikkelen met spek. Die kort bruin aanbraden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe maak je het dan? gewoon kip in tomatensaus met perzik en spek? Je ne comprends pas
dat at ik zo ongeveer gisterenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef V1z0R het volgende:
Maar even wat eten makenBruine bonen met spek
Kan, maar dan zit je al snel aan zo'n 20-30% meer ontwikkelingstijd. Plus de extra tijd dat je kwijt bent aan het beheren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet gewoon allebei? Dus apart zorgen dat het werkt voor IE én voor andere browsers?
[/n00b]
Wel eensch met TT inderdaad! En ik gebruik alles door elkaar, dus ik kan het weten.
Ik ben al een hipster sinds 2004?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wilde hem ook al dichtgooien! Met:
[..]
En dan een TT gerelateerd aan HipsterV1zHing rond met allerhande vrouwmenschen in een afvaltopic before it was cool
Dat is ook echt heel erg lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef progje het volgende:
[..]
dat at ik zo ongeveer gisteren(maar dan met kapucijners + ui + spek)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Nice Mo!Ml-etje maakt vrienden
Zo in Griekenland de sport 'Zigeunermeisje werpen' ontdekt...One flew over the cuckoo's nest kijken
Als 'ie over 2min klaar is met downloaden dan
Dat iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand geslagen!
In een reflex is dit nummer twee. De eerste was een kaakchirurg die me verdoofde en pauze ging houden. Die kreeg een schop toen hij het mes na zijn pauze erin zette.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand geslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |